Entertainment alle pijlers

Eva en Bram

18-05-2010 08:42 141 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gisteravond in de Televaag: Eva Jinek en de beroemde advocaat Bram zijn een setje. Na een half jaar zijn ze er voor uitgekomen. Nu is er bij hogerhand op het werk van Eva een discussie gaande of Eva mag aanblijven. Want het kan voorkomen dat Nieuwsuur onderwerpen behandelt die Bram verdedigt. Wat vinden jullie. Mag Eva aanblijven?
quote:Chardonnay schreef op 20 mei 2010 @ 18:11:

Ik zat zaterdag met Bram en Eva bij de gate op het vliegveldvan Parijs. Ze zaten heel schattig met zijn tweeën van een broodje te eten. Bram vroeg aan mij of hij mijn Telegraaf mocht lezen

Ja, noninformatie, ik weet het. Maar toch leuk Kijk daar gaat Eva haar geloofwaardigheid al... haar vent leest de Telegraaf
quote:groenoogje1962 schreef op 20 mei 2010 @ 18:56:

Ik wil een teiltjeeeeeeeeeeeKom je mijn ramen lappen?
quote:vivaviva78 schreef op 20 mei 2010 @ 19:11:

[...]

Gatver. Ik ben bijna exact even oud als Eva (op 1 maand en 1 dag na) en ik moet er niet aan denken... met hem... yek.

PAS 49? Ik vind het leeftijdsverschil nogal groot. Overigens, zoals hier ook al is gezegd lijkt hij nog veel ouder. Dus is het verschil nog groter. Het leeftijdsverschil bij hun vind ik een non-issue, ze zijn beide volwassen. Enneh een oudere man in bed... je weet niet wat je overkomt
Bram zag er overigens best aantrekkelijk uit in zijn spijkerbroek en hip shirt
quote:Iwannalive schreef op 20 mei 2010 @ 19:45:

[...]

Het leeftijdsverschil bij hun vind ik een non-issue, ze zijn beide volwassen. Enneh een oudere man in bed... je weet niet wat je overkomt Ja, maar hij met zijn hoge stem vind ik niet mannelijk. Aan seks met hem moet ik echt niet denken!
Bram.... ik moet er niet aan denken om daar onder of op te liggen. Werkelijk.... te ranzig voor woorden. Dat zou voor mij pure SM zijn, zonder leer, rubber, lak, kettingen, zweepjes, klemmen, touwen en de rest.

En Eva... het spijt me... maar ik reageer erg sterk op haar en geen idee waarom. Haar hoofd maakt het slechtste in me los en dan ga ik vloeken. Ik krijg Gilles de La tourette van Eva. Bij voorbaat excuses voor iedereen die Gilles heeft of een kind, moeder, vader, zus, broer, nicht, buurman, oud-klasgenootje heeft met Gilles. Deze foto doet 't 'm in het bijzonder
Een (veel) oudere man lijkt me wel wat. Ze hebben vaak veel levenservaring en niet meer de drang om zich te bewijzen, zoals veel jongere kerels hebben. Ik heb ooit een verhouding gehad met een getrouwde vent die tig jaar ouder was dan ik.

Maar ik val niet op Bram.
Ik vind bram wel wat hebben...eva ook: een stom hoofd.
Maar ik vind het wel een leuk setje.Ziet er leuk uit samen.
Ach ieder z'n smaak.

Die Bram schijnt erg gewild te zijn, maar vraag me af of dat ook 't geval was geweest als het een kantoorpikkie was die 1500 netto verdient......

Eva vind ik totaal oninteressant, absoluut geen boeiend persoon.

Maar de combi vind ik wel weer opmerkelijk, op de een of ander manier klopt het plaatje niet.
quote:Chardonnay schreef op 20 mei 2010 @ 19:39:

Oh, ik lees overigens wel de Telegraaf. Voor mijn werk moet ik alle dagbladen lezen. Ja, mooi begin en eind van mijn werkdag

Dan is het zeer begrijpelijk. Een cultureel omnivoor moet sowieso high en low culture door elkaar kijken en lezen. Wij móeten dus ook programma's en bladen lezen met de sleaze en dirt van BN-ers. Niks aan te doen.

Maar vroeg hij om de krant met zijn piepstemmetje? Zei hij: mevroi, zoudt u zo vrindelijk willen zijn mij de krant van wakker Nederland te lenen? Of leek hij redelijk normaal zo buiten de tv-studio?
Qua uiterlijk is er niets mis met ze denk ik.

Maar een relatie beginnen met "de advocaat van de onderwereld" daar zou ik mee oppassen, zeker als ik in de media zou werken.

Maargoed, wie weet haalt ze heel veel uit die relatie.
Ik heb Brammetje weleens ontmoet. Een echte flirt vond ik hem, niet onaantrekkelijk hoor.
Cum non tum age
quote:Ann Liv schreef op 22 mei 2010 @ 15:55:

[...]

Dan is het zeer begrijpelijk. Een cultureel omnivoor moet sowieso high en low culture door elkaar kijken en lezen. Wij móeten dus ook programma's en bladen lezen met de sleaze en dirt van BN-ers. Niks aan te doen.

Maar vroeg hij om de krant met zijn piepstemmetje? Zei hij: mevroi, zoudt u zo vrindelijk willen zijn mij de krant van wakker Nederland te lenen? Of leek hij redelijk normaal zo buiten de tv-studio?Jaaaaaaaaa, zo sprak hij echt. Ik herkende zijn stem direct. Precies zoals op tv.
Ik vind ze leuk samen, en voor de rest heb ik er geen boodschap aan ze doen maar.

Maar ik heb dat interview in de Linda toen gelezen en ik moet zeggen dat ik tijdens het lezen steeds meer het idee kreeg "hier is iets aant broeien".

Nou ja leuk voor hun iig.
quote:Chardonnay schreef op 20 mei 2010 @ 18:11:

Ik zat zaterdag met Bram en Eva bij de gate op het vliegveldvan Parijs. Ze zaten heel schattig met zijn tweeën van een broodje te eten. Bram vroeg aan mij of hij mijn Telegraaf mocht lezen

Ja, noninformatie, ik weet het. Maar toch leuk

Dit vind ík geen noninformatie hoor.

Erg leuk!

'K vind Bram leuk.
quote:AriMa schreef op 22 mei 2010 @ 23:19:

Ik vind ze leuk samen, en voor de rest heb ik er geen boodschap aan ze doen maar.

Maar ik heb dat interview in de Linda toen gelezen en ik moet zeggen dat ik tijdens het lezen steeds meer het idee kreeg "hier is iets aant broeien".

Nou ja leuk voor hun iig.Dat had ik dus ook toen ik het las! Het interview was een grote flirt. En die mooie fotoreportage erbij waar ze er beiden super goed uitzagen. Grappig.
quote:Chardonnay schreef op 22 mei 2010 @ 22:04:

[...]

Jaaaaaaaaa, zo sprak hij echt. Ik herkende zijn stem direct. Precies zoals op tv.
En een half jaartje later zijn ze nog steeds als setje bij elkaar.

Eva presenteert nog steeds. Ze is zo nu en dan in het journaal te zien. Net was ze nog in RTL boulevard.

Dus zijn ze nu al een jaar samen.

Ik denk dat zij eerder de relatie zal kappen dan hij. Misschien doet ze dat over 10 jaar?
in shownews (net zo high culture als de telegraaf ) werd net gezegd dat Eva is gespot met een dikke ring..
Bram zijn kapsel leek op dat van die Geert. Hij was samen met zijn zoon bij een mode-show waar Eva de presentatie van deed. Ik zal het laatste stukje nog eens terug kijken of die dikke ring ook te zien is.
Ik geef ze nog een jaar,Meneer Bram is snel uitgekeken op zijn veroveringen
Tja, ik blijf het een raar stel vinden, maar ik snap sowieso niet wat vrouwen in Bram (die moeilijke achternaam laat ik maar even weg) zien.

En van Eva had ik het zeker niet verwacht. Ik "ken" haar nog uit Leiden. Ik trok niet veel met haar op (zij zat in het meer corporale circuit), vandaar dat ik ken tussen aanhalingstekens gezet heb, maar ik heb wel een paar colleges met haar gevolgd. Ik vond haar toen wel aardig. Je kon merken dat ze erg ambtieus was. Het verbaasd me niet dat ze nu bij de tv werkt. Ik had alleen nooit gedacht dat ze zich door Bram zou laten inpalmen.

Overigens vind ik haar zeker niet bloedmooi, maar ze heeft wel iets aparts. En ze heeft een heel krachtige uitsraling.
Mijn gaydar slaat ook direct uit als ik hem waarneem en dat doet ie niet snel.
Bram is ondertussen 50+. Volgens mij zijn ze nog steeds samen. Toch of niet? Ze hebben het jaar vol gemaakt samen, maar op dit forum is hen nog een paar maanden gegeven. Het zou dus spannend kunnen worden. Ik denk dat zij hem over een paar jaartjes gaat dumpen en met een andere lekkere man verder gaat. Daar kan geen bankrekening en snelle auto tegenop.

Maar daarover verschillen de meningen...... Noteer hier maar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven