Waar is de zon??

22-05-2010 16:04 65 berichten
Alle reacties Link kopieren
Even zeiken: nou heb ik me de hele week verheugd op vandaag. De hele werkweek dacht ik: maar zaterdag: dan schijnt de zon en dan ga ik heerlijk in de tuin van mn ouders zitten op zo'n relaxte ligstoel, tijdschriften, lekkere dingen te eten en genieten. Nou, ik zit er, laptop op schoot, ik heb mn smoothie, ik heb mn cheetos maar something is wrong with this picture.. Waar is de zon??? En omdat ik het gewoon koud heb, heb ik maar het lange wollen vest van mn moeder aangetrokken.

Ik woon redelijk dicht bij de kust. Daar ligt het aan, want er komt laaghangende bewolking uit zee.. Heb ik weer...

Hopelijk is het morgen beter.
Hier!

En warm dat het is!

Ik zit nu ergens vlakbij Utrecht.

De zee gooit wel altijd roet in het eten he...
Hier.

Er is zeevlam dus pas 10 km landinwaarts wordt het wat.
Hier! En jammer dat ik er vandaag niet van kan genieten! Hoop dat ie morgen ook nog lekker schijnt
Hoi Vana; zeevlam? Watisdat?
Hier ook... can't have it all he. Wij hebben hier geen zee. Maar wel zon
Hier! In de buurt van Den Haag. Heerlijk!
heel veel zon, vlakbij Leiden.
Niet eerlijk!!

@ gnoompje ik zit waarschijnlijk net op de rand van de bewolking en de zon.. Ben ook in de omgeving van Den Haag
Eerst zag je die nevel nog wel voorbij dwarrelen met hier en daar een glimp van de zon, maar die hele bol is nu nergens meer te bekennen.
In de buurt van't westland begint het nu wat minder te worden, maar de hele middag was het heerlijk! Ben je toch iets te laat gaan liggen vrees ik:P
Zeevlam is heel koude lucht die van de zee afkomt.

Hier in de grote stad is het prima, lekker zonnig en niet te warm.
Dankjewel Delphicat, nog nooit van gehoord maar woon dan ook niet bij zee..........
quote:Tinks schreef op 22 mei 2010 @ 16:13:

In de buurt van't westland begint het nu wat minder te worden, maar de hele middag was het heerlijk! Ben je toch iets te laat gaan liggen vrees ik:PJa.. moet toegeven: op zaterdag kom ik altijd erg moeilijk op gang. Zat om 11 uur nog met mijn beker koffie in mn badjas op de bank Maar ja, daar geniet ik dan ook altijd wel weer van.
Hier in Zwolle schijnt de zon al de hele dag!
Hier (Z-Limburg) is de zon!!! Ik heb de hele middag in mijn bikini in ed tuin gelegen!!! Zitzakje, boekje en een lekkere kan limo.

En heet dat het is, in de zon gaf de thermometer 38 graden aan en in de schaduw zonet 28!!! En morgen weer!!

Joepie, ben echt blij! Eindelijk! (op die eerste (30 graden) dagen van april na dan)
Hier (twente) schijnt de zon ook volop!

Jammer dat het daar niet ook zo is, ik hoop met je mee voor morgen!
quote:Phoebexx schreef op 22 mei 2010 @ 16:16:

[...]

Ja.. moet toegeven: op zaterdag kom ik altijd erg moeilijk op gang. Zat om 11 uur nog met mijn beker koffie in mn badjas op de bank Maar ja, daar geniet ik dan ook altijd wel weer van.Haha, dan mag je niet klagen hea;). Ik zat om 11 uur al lekker in het zonnetje
quote:Dotje84 schreef op 22 mei 2010 @ 16:16:

Hier (Z-Limburg) is de zon!!! Ik heb de hele middag in mijn bikini in ed tuin gelegen!!! Zitzakje, boekje en een lekkere kan limo.

En heet dat het is, in de zon gaf de thermometer 38 graden aan en in de schaduw zonet 28!!! En morgen weer!!

Joepie, ben echt blij! Eindelijk! (op die eerste (30 graden) dagen van april na dan)OH MY GAWD haha.. klinkt heerlijk
Kunnen jullier er ook zo van genieten? Die geur van zonnebrandcreme en het voelen branden van de zon op je huid! Zalig! (niet te heet natuurlijk)
quote:Noni schreef op 22 mei 2010 @ 16:17:

Hier (twente) schijnt de zon ook volop!

Jammer dat het daar niet ook zo is, ik hoop met je mee voor morgen!Thanks Noni Net op het weerbericht gekeken. Volgens mij is er voor morgen wel wat meer kans. Een aantal graden warmer in ieder geval. Maar wat ik hier lees dat het als 30 graden aanvoelt.. Kan ik wel vergeten denk ik!
quote:wereldmeid schreef op 22 mei 2010 @ 16:16:

Hier in Zwolle schijnt de zon al de hele dag! Klopt!
Woon ook in een kustprovincie ( redelijk dichtbij de kust) en hier is het toch nog steeds superlekker weer.
@ Phoebe, voor morgen is hetzefde weer voorspeld, dus misschien dan wat eerder met je bakkie koffie naar buiten??

Althans, bij je ouders naar buiten...

Ik heb voor morgen nog niks gepland, heerlijk. Vandaag maar wat ijsklontjes maken.
jajaja, daar istie! oeoeoeoeoeh... nee toch weer weg.... hij probeert het..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven