ongewenst zanger

24-05-2010 20:08 314 berichten
Alle reacties Link kopieren
lezeressen,

jullie vragen jullie af wat doet een man op dit forum maar dat wordt zo duidelijk.

mijn ex-vriendin is zwanger nadat ik de relatie verbroken heb. zij wil hier niet aan maar er is geen weg meer terug. nu is ze zwanger en ze belt me 100 x per dag om te zeggen dat ze me uit gaat kleden en ik de sjaak ben! in haar ogen is het uit liefde gemaakt maar ze wachtte me op in lingerie en in ben letterlijk en figuurlijk genaaid....in mijn wereld wil je als je zwanger bent het beste voor het kind en dat heeft helemaal niets met geld te maken.

ik heb een abortus voorgesteld maar daar kan ik natuurlijk niet over beslissen, het is haar lijf. weet iemand wat mijn rechten zijn en waar ik heen kan of heeft ze me nu echt te grazen???
quote:Maleficent schreef op 24 mei 2010 @ 21:01:

[...]

Meteen je lingerie aangetrokken daarna?Moet je dat nog vragen? Volgens mij was je er ongeveer live bij vanuit NY.
He jammer dat ik dit topic pas ontdek als TO al afgehaakt is....

Maar ik ben al jaaaaren een ongewenst zanger....

quote:Star schreef op 24 mei 2010 @ 21:00:

[...]

Everything you say can and will be used against you

Ach, ze is toch al getrouwd.

De s is van slijmdraden, die had Amalia veel,

ze waren wit en gelukkig niet geel
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:probleemmeisje schreef op 24 mei 2010 @ 20:18:

mijn beste vriendin heeft het vorige bericht geplaatst om te kijken of er ook nuttige tips voor mij zijn......

Wat een onzin.

Jij bent gewoon een probleemmens, om allerlei onzin verhalen bij elkaar te verzinnen voor een beetje aandacht. Ziek.

Tip; Ga je als de donder laten opnemen.
quote:amalia schreef op 24 mei 2010 @ 21:02:

[...]

Moet je dat nog vragen? Volgens mij was je er ongeveer live bij vanuit NY.Ik moet ze allemaal maar kwooten denk ik
En ik maar denken dat het topic over Dries Roelvink ging.
De N is van New York, daar neukten ze als konijnen

Ze was meteen knocked-up dus ze hoefde niet meer te lijnen
Voor Digitalis, mss heb je geen slijmdraden nodig:

Madhe
Whahahahahaha die Hello Kitty.
Een vent in een hello kittie slip... Wat een waanzin.
TO mag wel bij mij komen, zal ik 'm opwachten in lingerie Van lak. Met een rijzweep in mijn hand.

"Ik heb haar abortus voorgesteld." Klinkt net als een saaie vergadering, zo van "Gert, schrijf jij even abortus op, dan nemen we die notulen mee bij de volgende vergadering, lekker pro-actief zo'n abortus."
Wat een afknapper, een man met zo'n lijf in zo'n lilluke boxershort.
Daar krijg je toch spontaan een droogtrekker van of mis ik het nu?
Mal, ik pies in mijn broek en kan niet zo makkelijk meer opstaan met die buik dus hou op!
quote:amalia schreef op 24 mei 2010 @ 20:59:

[...]

Onder welke van deze lag jij?

[afbeelding]Die mooie roze.
Duidelijk geen 8-0
If you want to tell people the truth, make them laugh, otherwise they`ll kill you
quote:Digitalis schreef op 24 mei 2010 @ 21:05:

TO mag wel bij mij komen, zal ik 'm opwachten in lingerie Van lak. Met een rijzweep in mijn hand.

"Ik heb haar abortus voorgesteld." Klinkt net als een saaie vergadering, zo van "Gert, schrijf jij even abortus op, dan nemen we die notulen mee bij de volgende vergadering, lekker pro-actief zo'n abortus."
Droogtrekker
quote:amalia schreef op 24 mei 2010 @ 21:05:

Mal, ik pies in mijn broek en kan niet zo makkelijk meer opstaan met die buik dus hou op!Gewoon laten lopen. je hebt wat je wilde dus heb je hem voorlopig toch niet nodig. En de volgende keer trek je gewoon je lingerie weer aan.
quote:amalia schreef op 24 mei 2010 @ 21:05:

Mal, ik pies in mijn broek en kan niet zo makkelijk meer opstaan met die buik dus hou op!

De T is van Tena lady, heel handig als je zwanger bent

Leg hem in je slip en er overkomt je een droogheid die je nimmer eerder heb gekend.
Zou TO nou ook lachen of zit ie te huilen?
Mal Schrijf een boek!
If you want to tell people the truth, make them laugh, otherwise they`ll kill you
De Grote Drooglegging hier dit topic zeg.
Die Hello Kitty slip

Nee sorry ik zou echt té hard moeten lachen, maar dan ontspan ik wel en dan kan die dikke piemol zó m'n aars in, want daar huizen geen gele slijmdraden en dan naai ik 'm niet letterlijk én figuurlijk, ik schijt enkel op 'm.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven