Wanneer snapt hij het nou eindelijk?

24-05-2010 22:30 138 berichten
Alle reacties Link kopieren
Geen geheim meer, ik vind mijn collega leuk.

Hij is al eens komen eten (samen met een andere collega). We zoeken elkaar op de zaak vaak op. En smsen regelmatig, tijdens en na werktijd, over niet werk gerelateerde zaken.

Maaaaaaar... Daar blijft het bij, en dat ben ik zat.

Ik vind hem leuk, daar hoef ik niet omheen te draaien. Dat heb ik niet letterlijk tegen hem gezegd maar het zou wel duidelijk moeten zijn. Hij onderneemt verder alleen niets, of hij snapt het niet.

Dat kan hij natuurlijk ook van mij denken, hij smst mij natuurlijk ook.

Dus..? Zelf de volgende stap ondernemen. Maar wat is een logische volgende stap?

En hoe pak ik dit slim aan zodat wanneer hij mij nix blijkt te vinden ik hem toch nog onder ogen durf te komen?
quote:blijfgewoonbianca schreef op 24 mei 2010 @ 23:15:

Vraag hem of hij de ontbijtboel komt afwassen en dat je hem vanavond al verwacht......

Die is geweldig dan komt het ook nog redelijk luchtig over.

Dat ga ik zo morgen aan hem vragen! Ik ging net al in de planning neuzen of hij morgen binnen is.. Maar er is nog geen planning voor deze week (gelukkig is de week nog niet begonnen)
Nou, ik hoor het morgen wel van je, zijn reactie. Good luck.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Geef me maar een schop onder mijn reet als ik het niet heb gedaan!

Wie niet waagt, wie niet wint!
Je kan ook je lippen heel langzaam aflikken en ondertussen knipogen als hij tegenover je staat.
het is hier binnen beter dan buiten
Hmm een relatie met collega is niet ideaal hoor.

Jullie zijn beide single nu?

Tsjaa, geef het een schot voor de boeg. Anders altijd mis.
Wees de verandering die je in de wereld wil zien....
quote:Nici007 schreef op 24 mei 2010 @ 23:25:

[...]

Die is geweldig dan komt het ook nog redelijk luchtig over.

Dat ga ik zo morgen aan hem vragen! Ik ging net al in de planning neuzen of hij morgen binnen is.. Maar er is nog geen planning voor deze week (gelukkig is de week nog niet begonnen) Tis maar wat je luchtig noemt... Maar duidelijk en vol seksuele spanning is ie wel.
quote:frizzy schreef op 24 mei 2010 @ 23:34:

[...]

Tis maar wat je luchtig noemt... Maar duidelijk en vol seksuele spanning is ie wel.Luchtig in de zin van, je kan er nog een grapje van maken.
quote:roojku schreef op 24 mei 2010 @ 23:32:

Hmm een relatie met collega is niet ideaal hoor.

Jullie zijn beide single nu?

Tsjaa, geef het een schot voor de boeg. Anders altijd mis.

Geen enkele relatie is (in mijn ogen) ideaal, maar hij is leuk, ik krijg vlinders van hem dus ik waag het erop.

Fout gaan kan altijd.
quote:bettypage schreef op 24 mei 2010 @ 23:30:

Je kan ook je lippen heel langzaam aflikken en ondertussen knipogen als hij tegenover je staat.Ik kan m ook gewoon bot bespringen, maar beide lijken me niet echt de beste ideeen..
quote:Nici007 schreef op 24 mei 2010 @ 23:37:

[...]

Luchtig in de zin van, je kan er nog een grapje van maken.

Speels. En dat is áltijd goed in dit soort gevallen.

Please keep us informed!
Oeh ja, dit wordt spannend Ik blijf je topic ook volgen! Succes morgen!
Hm, je raakt hem onopvallend aan. Hand op zijn arm, en vindt hij dat okay, hand op zijn schouder. Dan een speels kusje op zijn wang, arm om zijn nek. Dat kan je best luchtig houden, zodat je het ook als vriendschappelijk kan hebben bedoeld.

Het is een kwestie van aftasten en goed luisteren naar zijn reactie. Als hij dan echt niks wil dan merk je dat vanzelf, want dan beantwoordt hij het niet of/en weert hij je min of meer subtiel af.
Ik vind 'm erg grappig. Maar ik zou dat nooit tegen iemand zeggen die ik zo leuk vind dat ik er meer mee wil dan een one night stand. Want zo vind ik 'm klinken: macho meid vraagt collega om te neuken.
quote:Snormel schreef op 25 mei 2010 @ 07:33:

Ik vind 'm erg grappig. Maar ik zou dat nooit tegen iemand zeggen die ik zo leuk vind dat ik er meer mee wil dan een one night stand. Want zo vind ik 'm klinken: macho meid vraagt collega om te neuken.

We kennen elkaar al 3 jaar, dan is zoiets gewoon grappig bedoeld. Ik zou het ook nooit zeggen tegen iemand die ik zomaar tegen kom.

Maar goed hij is er niet vandaag.. sterker nog hij is heeeeeel de week buiten..

Dus nu moet ik iets verzinnen wat over de sms kan, onze buiten dienst kan moeilijk bellen tijdens werktijd.
quote:Nici007 schreef op 25 mei 2010 @ 10:04:

[...]

We kennen elkaar al 3 jaar, dan is zoiets gewoon grappig bedoeld..Schiet mij maar lek, maar het is toch niet de bedoeling dat hij het als grap opvat? Ik dacht dat je na alle grappenmakerij en kletspraatjes nou juist wou laten weten dat je hem serieus leuk vindt Stel nou dat hij buldert van het lachen en zegt "waahhaahaha, gek mens ben je toch". Ben je dan waar je wezen wil?
Zit wat in, maar ik denk toch dat de boodschap wel redelijk duidelijk over zal komen.

En eerlijk is eerlijk, ik ben ook niet op zoek naar een man waarmee ik ga trouwen en kinderen ga krijgen. Ik vind hem gewoon leuk, en wil graag wat meer tijd met hem doorbrengen, en wat komt dat komt.

Ik wil niet dat hij denkt dat ik het heel serieus bedoel, want daar ben ik nog niet echt klaar voor.
Daar heb je een punt Snormel. Maar ik snap toch ook wel dat het nogal eng is om gewoon op het werk oid te zeggen 'Ik vind je zo leuk!'. Dan toch maar de mijne: Uitnodigen voor een etentje, zodat ze aldaar haar gevoelens kenbaar kan maken.
Waarom stuur je dan niet een berichtje als; jammer dat je de hele week buiten bent, zin om .....avond wat bij mij te komen drinken?

Dat is ook niet te, volgens mij.
Waarom zijn mannen ook zo moeilijk, waarom snapt hij het nou niet gewoon!

Misschien snapt hij het allang.. En vindt hij me gewoon niet leuk genoeg
Volgens mij maak je het zelf een beetje ingewikkeld Nici.

Kijk, vind je hem echt leuk, dan moet je dát aangeven. Of wil je er gewoon een spannende seksrelatie van maken? In dat geval stuur je een plagend smsje en klaar.
Ik probeer het even simpeler te maken (voor mezelf dan).

Als ik nu naar mijn gevoel kijk, vind in hem wel het type waar ik een serieuze relatie mee zou kunnen hebben, maar ik weet niet of dat nog hetzelfde voelt als we elkaar prive beter leren kennen.

Maar heel eerlijk vind ik het gewoon ecg om weer verliefd te worden.

Ik ben tot nu toe 2 keer verliefd geweest en twee keer ben ik er zo belabberd uit gekomen.

De 1e liet me (bij wijze van) achter met een hoop blauwe plekken en een hersenschudding, en de 2e liet me staan net voordat we gingen samenwonen (dus zonder dak boven mijn hoofd).

Ik ben dus gewoon bang om weer mijn kop te stoten, dus probeer ik het luchtig te houden, terwijl er voor mijn gevoel wel meer is dan lucht.

Kom het nou net zo warrig over als het in mijn hoofd is?
Zoiets dacht ik al Nici. Maar ga dan niet jezelf voor de gek houden dat je niks serieus wil, want vindt hem gewoon hartstikke leuk. Op deze manier zend je dubbele signalen uit en dat zal de situatie niet ten goede komen.

Je kan toch kijken waar het schip strandt? Beginnen met elkaar rustig te leren kennen buiten werktijd, zonder er meteen bovenop te duiken of trouwringen uit te zoeken?
Nici,

Waarom stuur je niet gewoon een speels smsje? Neem een glas wijn dan voel je je minder beschaamt en stuur iets in de zin van, Ik zit aan een heerlijke wijn, ook een glaasje?

In dit geval is sms juist heerlijk om kenbaar te maken dat je meer wilt... Je kan natuurlijk ook iets heel anders smsen maar mijn ervaring is in zo'n situatie dat als je een drankje op hebt, je heel veel ideeen met wat je kan zeggen in je hoofd springen en je voordat je het weet ze hebt verstuurd;)

Edit, wat je wilde zeggen kan je trouwens ook smsen... ik had dat sowieso gedaan tenzij ik in een discotheek zou staan... Maar die zin zo tijdens de lunch eruit gooien... Ik zou mij totaal geen houding weten te geven...

Succes en gewoon doen! Collega vind je in ieder geval nu ook leuk genoeg om regelmatig te smsen etc dus er zal vast wel iets zitten!
Nou Flowerpowergirl... Ik zou het juist een afknapper vinden als iemand me (zonder dat er ooit iets gebeurd is tussen ons) via sms laat weten dat ie me leuk vind. Ik vind dat je in dat soort situaties een beetje ballen moet tonen. Je hoeft niet perse een romantisch diner te organiseren en vervolgens dé zin uit te spreken, maar je kan wel een intieme sfeer creeëren en op die manier laten merken dat jij er meer in ziet. Liefs bezegelen met een kus en een woord, maar dat is net waar je eigen behoefte tot bevestiging/duidelijkheid ligt.

En het hele ding was juist dat je door middel van speelse smsjes (zeker met een drankje op!) eerder de indruk wekt zin te hebben in een seksrelatie dan iets anders.
Ja ik moet het gewoon duidelijk laten merken door hem bv uit te nodigen voor het eten, of iets te gaan drinken.

Ik ga me even mentaal voorbereiden!

Als ik hem dan donderdag nog niet heb gezien, dan bel ik hem op en vraag ik hem mee (sta nu al te bibberen).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven