2 weken overtijd negatieve test.
dinsdag 25 mei 2010 om 11:13
Ik probeer zwanger te worden. Tweede week van april gestopt met het slikken van de pil. Twee weken geleden zou ik ongesteld moeten worden, wanneer je uitgaat van een 28daagse cyclus. Tot nu toe is dat uitgebleven. Ik heb al verschillende test gedaan, maar deze zijn negatief. De huisarts wil nog geen bloedtest afnemen omdat hij het nog te vroeg vindt. Ondertussen word ik gek van mezelf...ik wil gewoon weten waar ik aan toe ben..
Ik ben een paar dagen misselijk geweest en ik heb ongesteldheidskrampen (al twee weken lang), maar geen pijnlijke borsten, wat ik eigenlijk altijd heb voordat ik ongesteld word. Ik ben wel vaker misselijk dus ik kan gevoelsmatig niet zeggen: Ow ik voel me echt zwanger, ik weet het zeker!
Hebben meer meiden dit meegemaakt?? Waren jullie zwanger of niet? Of is het normaal dat je eerste cyclus veel langer duurt dan normaal?
Alvast bedankt!!
Ik ben een paar dagen misselijk geweest en ik heb ongesteldheidskrampen (al twee weken lang), maar geen pijnlijke borsten, wat ik eigenlijk altijd heb voordat ik ongesteld word. Ik ben wel vaker misselijk dus ik kan gevoelsmatig niet zeggen: Ow ik voel me echt zwanger, ik weet het zeker!
Hebben meer meiden dit meegemaakt?? Waren jullie zwanger of niet? Of is het normaal dat je eerste cyclus veel langer duurt dan normaal?
Alvast bedankt!!
dinsdag 25 mei 2010 om 11:19
Het is heel normaal dat de eerste cyclus langer duurt (of misschien niet alleen de eerste, het kan nog wel langer duren voor het weer op gang is) Misschien heb je nog helemaal geen eisprong gehad, deze eerste cyclus.
Maar als je blijft denken dat je zwanger bent, gewoon testen blijven kopen zou ik zeggen.
Maar als je blijft denken dat je zwanger bent, gewoon testen blijven kopen zou ik zeggen.
dinsdag 25 mei 2010 om 11:20
Waar je aan toe bent??; je bent niet zwanger.
Als je stopt met de pil heeft je lichaam vaak even tijd nodig om in de normale cyclus te komen. Sommige vrouwen worden pas na 2 maanden na het stoppen met de pil ongesteld. Als je voor de pil een cyclus had van 28 dagen wil dat niet zeggen dat je dat nu gelijk ook hebt.
Ik snap jouw huisarts wel. Geduld hebben.
Als je stopt met de pil heeft je lichaam vaak even tijd nodig om in de normale cyclus te komen. Sommige vrouwen worden pas na 2 maanden na het stoppen met de pil ongesteld. Als je voor de pil een cyclus had van 28 dagen wil dat niet zeggen dat je dat nu gelijk ook hebt.
Ik snap jouw huisarts wel. Geduld hebben.
dinsdag 25 mei 2010 om 11:22
2e week van april gestopt met slikken. Zomaar midden in een strip, of wat?
Je bent gewoon dus nog niet ongesteld geworden na het stoppen met de pil en denk nu dat je gelijk zwanger bent?
Tja het kan, maar face the fact; 2 weken ' overtijd' én een negatieve test = NIET zwanger.
Beter eerst je cyclus zijn natuurlijke weg laten vinden. Dan pas weet je ook of je overtijd bent of gewoon een lange cyclus hebt.
Je bent gewoon dus nog niet ongesteld geworden na het stoppen met de pil en denk nu dat je gelijk zwanger bent?
Tja het kan, maar face the fact; 2 weken ' overtijd' én een negatieve test = NIET zwanger.
Beter eerst je cyclus zijn natuurlijke weg laten vinden. Dan pas weet je ook of je overtijd bent of gewoon een lange cyclus hebt.
dinsdag 25 mei 2010 om 11:29
dinsdag 25 mei 2010 om 11:32
dinsdag 25 mei 2010 om 11:36
En ik geef je huisarts groot gelijk. Wete je wat dat allemaal kost? En dat alleen maar om jou met zekerheid duidelijk te maken dat je eerst je cyclus op de natuurlijke wijze op gang moet laten komen. Heb je je al wel verdiept hoe dat allemaal werkt mbt zwanger worden?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
dinsdag 25 mei 2010 om 11:37
Blijven testen, of gewoon wachten tot je ongesteld bent, meer kan een ander er ook niet over zeggen. Er is een kans dat je zwanger bent, maar de kans dat je dat niet bent is wel groter, dus ik zou er nog niet van uit gaan.
Als je wil blijven testen kun je de testen van Kruidvat kopen, die zijn niet zo duur
, twee voor 5 euro.
Succes!
Als je wil blijven testen kun je de testen van Kruidvat kopen, die zijn niet zo duur
Succes!
dinsdag 25 mei 2010 om 11:39
dinsdag 25 mei 2010 om 12:28
Volgens mij is dit heel normaal na stoppen met de pil, lees er de bovenste topic maar op na of google eens wat. Inderdaad dat het langer duurt voor je ongesteld wordt, maar intussen wel misselijk bent en zo. Dat hoort gewoon bij de hormonale ontregeling waar je nu in zit.
Bij mij duurde het na stoppen met de pil (en de onttrekkingsbloeding) precies een half jaar voor ik voor het eerst weer ongesteld werd. Na 10 weken zat ik bij de huisarts, en die zei "afwachten". Dat heb ik toen gedaan.
Sterkte dus met wachten, het kan lang duren.
Bij mij duurde het na stoppen met de pil (en de onttrekkingsbloeding) precies een half jaar voor ik voor het eerst weer ongesteld werd. Na 10 weken zat ik bij de huisarts, en die zei "afwachten". Dat heb ik toen gedaan.
Sterkte dus met wachten, het kan lang duren.