Relatiekeus advies..

25-05-2010 20:20 91 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
anoniem_102844 wijzigde dit bericht op 25-05-2010 21:18
Reden: -
% gewijzigd
Je kent hem net 3 maanden...

Geef hem de tijd die hij nodig heeft. Hij moet duidelijk nog eea verwerken en heeft nog geen ruimte voor jou. Als het de ware is komt het vanzelf wel goed.
Dankje vederlicht, daar heb je idd gelijk in ;) Hopen dat het idd zo is..
Waarom bespreek je dit samen met je moeder erbij als ik vragen mag...
Hey,

Lastig dit, hij heeft het geld nodig, dus het is logisch dat hij veel werkt. Zou dit veranderen denk je als er financieel gezien meer rooskleurigere tijden aankomen?

Jij zegt echter dat, als je voor hem kiest, je het vele werken voor lief moet nemen, maar dat je daar nu al problemen mee hebt. Dan zeg ik: hou er mee op.

Als je nu, aan het begin van jullie relatie niet genoeg bevestiging/aandacht krijgt, dan gaat het er niet beter op worden naarmate de relatie langer duurt.

Bespaar jezelf een hoop ellende en stap eruit nu je het nog kan, en niet teveel aan hem verknocht bent.
waarom heb jij samen met je moeder een gesprek met hem nadat jullie ( jij en je moeder????) hem een lange tijd niet hadden gezien? Heeft je moeder ook een relatie met hem?

Pas drie maanden toch....? Dat is toch het begin? als de vonken er nu al niet meer van af vliegen......
De caravan staat in de brand, de kelder is ondergelopen en er heerst cholera maar verder gaat alles goed.

Tja...
Mn moeder geeft ook om hem en natuurlijk ook om mij, bovendien had zij zelf ook vragen aan hem en wilde met hem praten.
Hoe lang ken je zijn moeder dan?
jullie kennen elkaar 3 maanden.

De laatste tijd ging het minder goed,wat is de laatste tijd?

Je hebt hem een week niet gezien en hij wordt op het matje geroepen?

Waarom mengt je moeder zich in een dergelijk gesprek met je vriend?Ik zou hier absoluut niet van gediend zijn.Drie maanden verkering en dan een schoonmoeder (een vreemde vrouw die ik dan nog echt niet als schoonmoeder of naaste beschouw,waar ik geen band mee heb) op je dak.

Ik bedank hiervoor denk ik.

Twaalf weken bij elkaar en dan al gedoe, als het de laatste tijd niet goed ging is dit al gauw de helft van de tijd dat jullie bij elkaar zijn.

3 keer verhuizen in een half jaar kost behoorlijk wat geld, dit moet ook betaald worden dunkt mij.Werkt hij misschien daarom zo veel?

Ik denk dat deze man/jongen even rust moet vinden.Dingen moet verwerken en afsluiten voordat jullie samen verder gaan.

Als jullie bij elkaar horen,dan komt het vanzelf goed.
@zomersezondag : als het financieel beter zou gaan zou hij idd wat minder kunnen gaan en ook willen werken. maar hij is er ergens ook nog niet 'klaar voor' om minder te gaan werken, hij vind zn werk nog te leuk en erg belangrijk
je moeder geeft ook om hem zoveel na drie maanden dat er serieus gepraat moet worden??? jij hebt het over liefde bevestigen ??? wellicht moeten jullie beide, jij en je moeder, wat niet zo hard van stapel lopen, dat is beter voor beide jullie hart.... dat wordt anders zo makkelijk gebroken
Oh, sorry, het was je eigen moeder. Pfff, meisje, ik zou echt even heel goed bij jezelf nagaan of je niet per ongeluk je zevenmijlslaarzen aanhebt. Je gaat veeeeeeeeeel te snel, en maakt het veeeeeeel te groot. Na 3 maanden ben je nog aan het kennismaken!
Nou ik denk dat je dan voorlopig beter even kan wachten met de relatie zoals anderen hier ook al zeggen. Ik denk dat je er niet gelukkig van wordt om naar jouw gevoel te weinig aandacht te krijgen, en als hij nog echt zoveel waarde hecht aan zijn werk, dan zal dat nog wel even zo blijven.

Maar je moet zelf kiezen natuurlijk
Hoe oud zijn jullie Anne?
De laatste tijd was gedurende 2wk waarin ons contact ineens erg veranderde en een stuk afstandelijker werd. Mn moeder mengt zich niet altijd maar deze keer wel in een gesprek over onze relatie omdat zij aan mij ook merkte dat t minder ging. En int begin kwam hij 3/4x per week en toen ineens 10 dg niet..
Anne Boleyn, je hebt 2 topics geopend. Op die andere staan ook adviezen.
quote:AnneBoleyn schreef op 25 mei 2010 @ 20:32:

Mn moeder geeft ook om hem en natuurlijk ook om mij, bovendien had zij zelf ook vragen aan hem en wilde met hem praten.

3 maanden.

Ik herhaal: 3 maanden. En je moeder geeft ook om hem en had zelf ook vragen aan hem en wilde met hem praten.

Misschien zie je hem daarom niet meer???
quote:AnneBoleyn schreef op 25 mei 2010 @ 20:37:

De laatste tijd was gedurende 2wk waarin ons contact ineens erg veranderde en een stuk afstandelijker werd. Mn moeder mengt zich niet altijd maar deze keer wel in een gesprek over onze relatie omdat zij aan mij ook merkte dat t minder ging. En int begin kwam hij 3/4x per week en toen ineens 10 dg niet..En dan zeg jij niet tegen je moeder 'mam, bemoei je er niet mee, dit is mijn relatie' ?

De laatste tijd was gedurende 2wk waarin ons contact ineens erg veranderde en een stuk afstandelijker werd. Mn moeder mengt zich niet altijd maar deze keer wel in een gesprek over onze relatie omdat zij aan mij ook merkte dat t minder ging. En int begin kwam hij 3/4x per week en toen ineens 10 dg niet..

Als ik de dingen die jij schrijft combineer met het feit dat jullie elkaar drie maanden kennen,zie ik geen relatie.

Maar iemand die heel erg graag wil.

In een volwassen relatie,worden moeders er niet bij gehaald,zeker niet na 3 maanden.
o, zitten we voor jan met de korte achternaam op het andere topic te reageren.

Mijn vraag was.

1. waarom moet jouw moeder een gesprek voeren met je vriend

2. als je nu al zooooveeel problemen hebt, hoe is dat dan over drie jaar

3. hoe kan je nu na drie maanden denken dat het hier gaat om houden van.

Hoe oud ben je?
Hij had er geen problemen mee dat mn moeder erbij was, en nogmaal ik bespreek echt niet alles met haar over mn relatie(s). We zijn begin en eind 20
quote:AnneBoleyn schreef op 25 mei 2010 @ 20:45:

Hij had er geen problemen mee dat mn moeder erbij was, en nogmaal ik bespreek echt niet alles met haar over mn relatie(s). We zijn begin en eind 20

Nee, maar ik geloof ook niet dat hij veel zin in een relatie met jou (en je moeder) heeft.

Na drie maanden ben je nog een neukerdje en daar zou ik ook niet met de moeder van willen bespreken over hoe het in onze 'relatie' gaat.

De laatste tijd was gedurende 2wk waarin ons contact ineens erg veranderde en een stuk afstandelijker werd. Mn moeder mengt zich niet altijd maar deze keer wel in een gesprek over onze relatie omdat zij aan mij ook merkte dat t minder ging. En int begin kwam hij 3/4x per week en toen ineens 10 dg niet..Niet altijd, betekent dus "wel vaker" bemoeien in een relatie van 3 maanden. Mijn hemel ik stel ze nog geen eens voor na 3 maanden.
quote:AnneBoleyn schreef op 25 mei 2010 @ 20:45:

het is niet normaal en gezond dat je moeder jouw relatieproblemen in een driehoeksgesprek met jouw en je vriend voert.

Het is niet normaal dat hij na drie maanden nauwelijks tijd voor je heeft

Het is niet normaal dat je nu al een time out hebt.

Kortom hoe succesvol vind je het zelf eigenlijk?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven