A brand new Perfect Day

08-06-2007 23:40 5001 berichten
Alle reacties Link kopieren

Omdat we het vorige topic alweer volgekletst hebben.
anoniem_29240 wijzigde dit bericht op 31-08-2007 23:35
Reden: plaatje terug geplaatst
% gewijzigd
Met een loops hondje moet je wel erg snel lopen Carlien:-))

Ik weet ook niet hoe je het schrijft maar ik weet wel welke hond je bedoeld, de fokker van teckel had ze ook, idd erg zwabberig:-)

Hihi Mik, ik dacht dat het een neus van een soort koe was, maar nu zie ik het hoor, hij wordt steeds leuker!!

Zo ik ga maar eens slapen, moet nog bijkomen van de vakantie;-)
.
Ik heb bij die hondjes echt de neiging om de stok te zoeken

Nou ja Twins, Laica vreet ook gras, dus koe zou ook kunnen
Hahaha, zo omschrijf ik het ook: stel je een bezem voor, denk de stok weg: voila! Een Shih Tzu

En ja Tweeling, ik loop hard inderdaad, en steek steeds de straat over als ik in de verte iemand zie met een hond....
Psies Carlien, neemt niet weg dat ze erg lief zijn hoor
Hahhaaa Mik, geweldige avatar!!

Wat sneu trouwens dat je de baan niet gekregen hebt. Maar wie weet wat er nog voor je in petto ligt en wat er komen gaat!

Onze hond vreet ook gras en als we dan knaagdier tegen hem roepen schiet ie snel weg.

Carlien, oh dat tref je dat ze net nu loops is. Heb je al hele hordes jankende reuen voor je deur liggen?

Dreamer, dank je wel voor je tips over de agenda, zal eens bij het nibud gaan kijken!

Twins ben erg benieuwd over welk nummer je het hebt bij hyves.

Kuch kuch kuch. Heb net 2 dagen in bed doorgebracht. Voelde me wel een beetje een mietje omdat de uiterlijke verschijnselen alleen een fikse verkoudheid waren maar ik had me toch een pijn in mijn lijf. Overal spierpijn, hoofdpijn, pijn in mijn ogen en koorts.

Vandaag ben ik gewoon onwijs verkouden en dus weer op.

Ik roep altijd dat mannen bij iedere verkoudheid zomaar in bed blijven maar nu lag ik er dus ook.
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
Beterschap Jas, maar hei jij lag niet bij iedere verkoudheid in bed, alleen bij deze

Wij roepen nogal eens geit tegen Laica als ze weer eens staat te grazen of koe en dan kan ze behoorlijk dommig kijken, zo ongeveer als op mijn avatar
haihai

die neushond is inderdaad een leuke avatar! (en ik dacht ook dat het een koe was)

Ik zit vandaag op een andere werkplek .. telefoon aannemen. rotwerk als het druk is, veel internetten als het rustig is. .. Nu is het vrij rustig.

Dus... tadaaaa, daar ben ik "al"

Die hondjes zijn léuk! Maar inderdaad erg zwabberig. Heb je dat al geprobeerd Carlien? Hondje door het sop halen en rond laten lopen?

*pling* idee

Een zwabber die uit zichzelf loopt!! Net zoiets als die automatische stofzuigers. Kwestie van z'n brokjes strategisch door de kamer strooien en alles komt aan de beurt .. voor de grotere oppervlaktes zijn natuurlijk wel meerdere hondjes vereist.. zou je daar een bedrijf mee kunnen beginnen?

Jamine, al wat opgeknapt? Ik ben ook snotterig. Had steeds een hooikoortsgevoel, maar nu ook wat kriebel in de keel. Ik mag niet ziek worden, want dit weekend verjaardagsvisite van Elvis. (die overigens vandaag jarig is)

Ik ben trouwens wat aangekomen en vond al dat ik van die goedc broeken gekocht had, dat ik ze nog steeds aankon. Zag ik gisteren dat ze allebei wat uitgescheurd zijn Gelukkig nog discreet, de ene broek kan nog met een lang jasje erop, maar moet echt vervangen. De andere kan ik misschien nog repareren. En ondertussen dus m'n best doen die extra kilo's weer kwijt te raken.

(gelukkig kan ik dat deze week erg goed. nog 4 van deze weken en ik zit weer op acceptabel gewicht, jammer dat ik nooit 4 van deze weken heb )

Fijne dag iedereen

op de wind na is het hier schitterend mooi weer, zo te zien
Later is nu
Gefeliciteerd met Elvis Dreamer

En niet ziek worden hoor, stuurt wat straaltjes

Ik heb een fantastische oplossing voor dat broeken-probleem, rokken met elastiek in de taille

Al mis ik nu wel de stok achter de deur van kleding die een beetje te strak zit, maar goed daar ga ik me in het voorjaar wel mee bezig houden, en af en toe heb ik ook wel van die weken(dag;-) die jij hebt, dan regelt het zichzelf een beetje, wel zo prettig:-)

Gelukkig zag ik niet als enige een koe in die avatar van Mik, maar nu zie ik helemaal een hond hoor!

Had ik al eens gezegd dat ik zo vrolijk wordt van jouw humor, bij deze nog 1x.

Leuke reclame voor Laica Mik, koe en geit;-) Maar ik stem helemaal voor deze avatar, echt lol!!!

Volgens mij was dat niet zomaar een beetje verkouden Jasmine, met zulke klachten, een man had daarmee zeker een week in bed gelegen, dus jij bent nog een bikkel! Ik hoop dat het inmiddels weer wat beter gaat, en anders moet je wel een beetje rustig aan doen hoor

Het nummer heet Mai dil wale hoon, van DJ Revo, Limewire heeft zat nummers van Revo, maar helaas niet dat nummer, dus als iemand weet waar ik onbekende nummers kan downloaden, graag!

Ik weet zeker dat Dee nog wel wat verhalen over loopse logeer-hondjes heeft Carlien

Nou, de smiley's lijken nu wel hun plaats te vallen, misschien heb ik vanavond geluk of zo, ik krijg gelijk de neiging om ze allemaal te gebruiken

Ik had vanavond opeens hele erge kiespijn, in een kies die nota bene net gevuld is, dan wacht ik eerst tot het vanzelf minder wordt (dat hielp niet) toen de keuze tussen veel paracetamol of een wijntje, is toch een wijntje geworden, helpt het niet tegen de pijn dan kan ik iig nog een beetje slapen;-)

En de pijn lijkt ook wel een beetje minder geworden.
.
he Twins, bedankt voor het compliment, mijn humor is geloof ik nogal van het droge soort

Dit plaatje bevalt me wel, dus die hou ik nog een tijdje

Dream; gefeliciteerd en Elvis tuuk ook

Zo hei in 1 dag ben ik door 2 uitzendbureaus voorgesteld bij 3 bedrijven, resultaat is in ieder geval dat ik volgende week al 1 gesprek heb
Ik ben dol op droge humor Mik!! Eigenlijk had ik het over de humor van Dreamer, maar die van jou is ook oke:-))

En je avatar is zeker lachen!

Nieuwe ronde nieuwe kansen, ik wens je alvast veel succes (smiley van die duim is blijkbaar verdwenen, die moet je er maar bij denken dan:-)

Kiespijn lijkt wel vol te houden zo, dus ik duik het bed in, truste meiden xxx
.
Ow zo had ik je verhaaltje niet gelezen het kwam ook zo achter mijn stukkie aan, dat ik heel arrogant dacht dat het voor mij was

Sterkte met je kiespijn Twins, dat is niet leuk, ik hoop dat je slapen kunt. en als de pijn te erg wordt, molletje innemen, door het glas wijn zal het alleen maar beter werken (extra bloedverdunnend enzo) Niet te vaak doen, maar voor een keertje kan het wel.
Heel goed gedacht Mik, ik vind jouw humor ook geweldig!!!

Sowieso schrijven hier meiden met met veel humor, ik vind het niet voor niks zo leuk hier.

Dat van die molletjes ga ik maar even niet doen, of ik moet echt niet kunnen slapen, dan ga ik die tip zeker opvolgen.

Slaap lekker Mik, en andere nachrbrakers xxxx
.
Oeh, te laat . Maar niet minder gemeend: nog van harte met Elvis, Dreamer!! En verrek, wat een goed idee: een hond als bezem!!

Morgenavond wordt het hondenbezempje weer 'omgeruild' voor mijn zoon, ik ga ervan uit dat ie het leuk heeft (gehad), want ik heb niks gehoord , alleen een sms-je dat ze aan waren gekomen, aan het begin van de week.

Ik zal de wandelingetjes met de hond missen, ik vond het echt lekker, weer eens een paar keer per dag met een hond naar buiten. En deze kan tenminste nog fatsoenlijk lopen (in tegenstelling tot onze eigen lieve Joe, die vanaf zijn 17de jaar toch echt slecht ging lopen...). En ze is echt een lief hondje, viel me zeker niet tegen, een logeerhondje!

Jas, ik hoop dat je weer wat opgeknapt bent!

Zo, ga ik nog even een rondje met de hond , het arme beest moet natuurlijk weer helemaal wennen aan een normaal ritme, als ze weer thuis bij haar baasjes is . Daar gaan ze om een uur of 11 naar bed, en ik ben de laatste dagen om 2 uur 's nachts nog een laatste rondje met haar gaan lopen
Oh, vergeet ik het nog: Tweeling, ik hoop dat je kiespijn snel afzakt! Sterkte!
Goedenmorgen

zo, deze had ik nog liggen, lusten jullie vast ook wel.

Heb je nog geslapen Tweeling? Pijnlijk hoor, zo'n kies

Carlien, mijn tip voor de zwabberhond kwam dus te laat? Had je de hele week kunnen testen.

Rokken met elastiek zijn wel goed idee, en daar maak ik zomers dan ook dankbaar gebruik van. Ik heb alleen een hekel aan panty's Maar goed, die rokken (en jurkjes!) zijn natuurlijk medeverantwoordelijk voor mijn extra gewicht.. want je merkt er bijna niets van dan.

Vanmorgen gezwommen! Om 7 uur lag ik in het water. Om 7.27 uur had ik er een km opzitten en om 7.47 zat ik achter m'n bureau. Eigenlijk moet ik om 7.30 uur beginnen met werken, maar ik ben dus maar zo'n kwartiertje te laat. Als baas moeilijk gaat doen, neem ik daar gewoon 1 uur verlof per maand voor op Maar er is meestal nog geen baas, om 7.45 uur aanwezig en bovendien werk ik ook meestal de lunchpauzes door (of.. ik blijf achter m'n pc zitten.. lijkt net werken ) maar ik zie dat het vandaag mooi weer is, dus wil ik weer stukje wandelen.

Het zwemmen was echt zo lekker, dat ik al zwemmend bedacht dat ik dit wel 3x per week wilde doen, maarja, het is én slecht voor m';n huid én wel errug vroeg.. dat gaat me toch opbreken. Bovendien zwem ik nu al zo'n 7 jaar op maandagavond met een vriendin, dat zou ik dan moeten stoppen en dat is ook jammer. Is namelijk altijd heel gezellig. Zo alleen zwemmen is net meditatie. Ik tel namelijk de baantjes en herhaal het baantje gedurende het hele baantje, anders raak ik de tel kwijt Net als met meditatie dus.. steeds m'n aandacht op 1 ding richten..

Zo en nu ga ik even op tafels en stoelen klimmen, de klok staat niet stil maar inmiddels wel 20 minuten achter. Dat kan natuurlijk niet, straks werk ik onbedoeld over vandaag

Toedels
Later is nu
Pffffffff nou het gaat hier zozo. Ik heb er fikse pijn onderin mijn buik bij gekregen, word maar niet ongesteld en vermoed een blaasontsteking of zo.

Ben de hele dag moe, ontzettend verkouden en nog steeds hoofdpijn en pijn in mijn ogen.

Ik baal heel erg maar het is even niet anders. Zal wel moeten uitzieken.

Dreamer, een km zwemmen in zo'n korte tijd dat is heel rap! Dan heb je een flinke conditie!

Trouwens nog van harte gefeliciteerd met Elvis! Ik wens jullie een heel gezellig weekend!

Twins, hoe is het met je kies?

Carlien, dat de logeerhond zo goed bevallen is betekent dat dat jullie op zoek gaan naar een nieuw hondje of vinden jullie het zo wel goed?

Fijn weekend allemaal!
Dat klinkt heel beroerd Jasmine, sterkte met uitzieken!

Heeft die buikpijn niet met je menstruatie te maken, kun je ook heel naar van worden als het niet wil doorzetten.

Als je een blaasontsteking hebt, heb je het gevoel dat je steeds moet plassen, en als je plast voelt het alsof je het de hele dag hebt opgehouden.

Dan kun je het beste ontzettend veel drinken, en vooral zure dranken, of veel vitamine c.

Ja dat heb ik ook Dreamer, aankomen door rokken en jurken, nou ja niet door die rokken, maar je eet makkelijk iets meer dan anders:-)

Wat goed van je dat zwemmen/meditatie, en daarna zo'n ontbijt wat je hier hebt neergezet, lekker!!

Haha Carlien dat zwabbertje is blij dat ze straks weer lekker op tijd naar bed mag;-) zou niks voor teckel zijn nog zo laat een rondje.

Mijn kiespijn was aardig afgezwakt toen ik naar bed ging, en ook prima geslapen, vanavond met eten weer een beetje pijn maar dat is vanzelf weer verdwenen, dus het lijkt goed te komen:-)

Ik heb wel slaap, maar nog even wakker blijven want teckel is zo jarig en dat gaan we natuurlijk nog even vieren!

L heeft allemaal leuke cadeaus voor hem gekocht, hij is vooral dol op uitpakken, en we gaan zingen
.
Hoera Teckel, gefeliciteerd!

En joehoe ik heb ook nog carpaaltunnelsyndroom en mag aan de nachtspalken
Bedankt voor de felicitatie Mik, teckel was erg enthousiast over zijn cadeaus, hij werd wel een beetje zenuwachtig van het zingen, maar dat kan aan onze zangstem gelegen hebben:-)

Bij jou niet echt een feestje dus, ook nog carpaaltunnelsyndroom, wat een rottig nieuws. Nachtspalken lijkt me ook geen pretje.
.
haha, ik zou bijna beginnen met *ik breek even in*....

Nog iemand hier zo enorm aan het genieten van het 'jeugd' (of iig stap-)sentiment van de soushow top 100 op radio veronica???? Van 13.00 tot 21.00 uur vandaag. Heeeerlijk. Misschien zo zelfs even met een boek op het balkon in het zonnetje (ok, niet in bikini!). Ff genieten en met name bijtanken!!

Tot later weer!
Hoi, vandaag met Zoonmik naar de open dag hier van de brandweer geweest. Wat leuk om dat door de ogen van je kind te zien. Vuur; mwoah matig interessant. Die grote brandweerauto's en zelluf mogen spuiten; al veel leuker. Maar het leukst van al was toch de giga suikerspin die je kon krijgen

De nachtspalken vallen me 100% mee, ik sliep er gelijk mee en oh wat een genot: niet wakker worden met (of van) dove vingers en armen. Mijn polsen voelden gelijk minder moe aan vanmorgen.

Hai Thee, dat klinkt als een lekker ontspannen middagje!

Twin, leuke avatar!
Mik, leuk dat je met zoonmik naar de open dag van de brandweer geweest bent! Zo leuk om dan te kijken naar het gezicht van je zoon en te zien dat hij zo geniet!

Pffff trouwens dat je er ook nog CTS bij gekregen hebt. Die nachtspalken zijn dat ook braces? Of weer iets anders?

Mooi trouwens dat het gelijk effekt had!

Thee hoe is het? Leuk dat je even aanwaait! Heb niet naar radio veronica geluisterd en nu is het te laat.

Heb wel genoten van de zon, achter glas.

Twins, van harte gefeliciteerd met Teckel! (ja was gister alweer)

Hoe oud is teckel geworden?

Gelukkig dat het met je kies weer wat beter gaat.

Je vroeg naar mij, ja ik slik al extra vit. C en ik kan gewoon niet goed voelen of de pijn in mijn blaas of in mijn baarmoeder zit. Maar ik hou het wel goed in de gaten en wacht even af hoe het morgen gaat anders maandag toch maar richting huisarts.

Naast dat ook nog goed nieuws, dat grote onderzoek waaraan we meedoen heeft voor ons beiden goed nieuws gebracht; geen afwijkingen in het bloed te zien en goede waarden mbt cholesterol, bloedsuiker etc. Jippie! Ben er heel opgelucht over!
He Jasje. Het zijn inderdaad braces. Van die hele dure en luxe enzo. De eersten die ik past waren (oh gruwel) van die lelijke huidskleurige, maar die zaten niet lekker. Deze gave zwarte zaten wel lekker.

deze zijn het:

zien er ook nog aardig sportief uit.

Balen dat je niet goed kunt voelen hoe of wat. beste tip die ik heb is gewoon veel drinken zodat er steeds verse urine in je blaas staat
Gheghe wat dacht je? Tuurlijk heb ik ook van die zwarte!!

Volgens mij net iets ander model, jij hebt vast die je met 1 zwaai zo om kunt wikkelen, die heb ik toen gepast maar had ze alleen in huidskleur. Ik wou persé zwarte dus ik heb een iets ander model maar wel zwarte!
Deze hebben een los riempje om de duim zeg maar, met een soort slof waar je je hand in moet steken. Dan nog 3 banden om de pols/onderarm

Erg zien ze eruit als je huidskleurig zijn he? Wat ik aan deze fijn vind is dat ik ze ook kan dragen als mijn polsen zeer doen, omdat ze zowel onder als boven steun geven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven