Entertainment alle pijlers

Het Blok 2010

01-03-2010 08:53 2242 berichten
Vanaf 10 maart weer te zien op Net 5. Wederom met Erik van der Hoff, dit seizoen bijgestaan door Renate Verbaan.

Voor de eerste keer niet in de zomer maar in de winter.

Gaan "we" het kijken?
Alle reacties Link kopieren
Keuken van de dames ook leuk
H&L.. twee opleveringen twee af!

respect!
Die van Miek en Nienke vind ik een beetje saai.
"hé? Allemaal mensen!" xD
Go Renate! Ze zijn zoooo onder de gordel die twee
Zo dat was het weer!
Nou, het was gezellig! Tot de volgende keer!
haha Maarten die zingt: 'het is weer voorbij die mooie zomer', terwijl ie uit het raam kijkt en de kijkers ziet aankomen
Was weer gezellig!

Weltrusten voor straks
quote:milaantje schreef op 26 mei 2010 @ 22:03:

Go Renate! Ze zijn zoooo onder de gordel die twee

Ik zou meer zeggen: into your face...

Je bedoelt Miek en Nien toch?
Dat was 'm weer voor deze week!

Weinig klusactie gezien trouwens...

Wie weet tot een volgende keer!
Maarten en Nienke moeten een klusprogramma krijgen. Help mijn verbouwing lukt niet of zoiets. Dan kijk ik elke week.
Am Yisrael Chai!
Tot volgende week allemaal!
quote:Mazou schreef op 26 mei 2010 @ 22:06:

[...]

Ik zou meer zeggen: into your face...

Je bedoelt Miek en Nien toch?Ja.. ik vind meer en meer dat de grapjes van Nienke een ondertoon hebben.. niet prettig. Miek is ok!
quote:fashionvictim schreef op 26 mei 2010 @ 22:08:

Maarten en Nienke moeten een klusprogramma krijgen. Help mijn verbouwing lukt niet of zoiets. Dan kijk ik elke week.Ja, of een help-ik-ben-met-een-Martine-getrouwd-hulpprogramma
Ik denk dat de productie trouwens vet gebaald heeft dat ze niet Petra en Oene onder curatele hadden gesteld en Dennis en Martine eruit geflikkerd hadden.

Wat een af-schu-we-lij-ke mensen zijn dat zeg. Man oh man, die vette zeug doet mijn bloed koken en hij met zijn domme Tokkie hoofd trouwens ook. Zelfs lekkere Michel-de-aannemer ziet er elke keer uit alsof ze het liefst een keer flink wil neerhoeken of van de steiger wil smijten ofzo.

Dood- en doodzonde van dat prachtige appartement, dat hebben ze echt volledig, maar dan ook écht volledig, verneukt.
Am Yisrael Chai!
quote:fashionvictim schreef op 26 mei 2010 @ 22:12:

Ik denk dat de productie trouwens vet gebaald heeft dat ze niet Petra en Oene onder curatele hadden gesteld en Dennis en Martine eruit geflikkerd hadden.

Wat een af-schu-we-lij-ke mensen zijn dat zeg. Man oh man, die vette zeug doet mijn bloed koken en hij met zijn domme Tokkie hoofd trouwens ook. Zelfs lekkere Michel-de-aannemer ziet er elke keer uit alsof ze het liefst een keer flink wil neerhoeken of van de steiger wil smijten ofzo.

Dood- en doodzonde van dat prachtige appartement, dat hebben ze echt volledig, maar dan ook écht volledig, verneukt.nou inderdaad en hoorde ik Michel zeggen dat 'hij als eigenaar.. etc etc'' Ik denk dat hij ook niet een happy bunny is
Wat zijn die luie griezels van 4 toch enórm dom! Ik erger me zó aan M&D. ( heerlijk hoor, daarom kijk ik ) Zielig gewoon, die twee. Alles en iedereen heeft schuld. En hun negatieve asociale houding? Doen ze expres, omdat de ánderen zo naar tegen hun doen en de hele wereld hun tgenwerkt. Ach ach ach ach ach!

Kan niet wachten tot volgende week...
Knap trouwens dat M&M na het werken bij H&L, curator zijn bij D&M en het geitenblok gewoon weer klaar zijn.

Je hoort ze trouwens ook niet zeuren over hoe de 5000 euro zijn verdeeld. Ze doen gewoon hun ding. Ze waren al mijn favo's maar iedere week wordt dat meer.

H&L laten ook eindelijk een beetje hun tanden zien. Stonden nog een beetje naief in blok.

Vraag me wel af wanneer nou die trap in no4 komt. Iedere x moet er nog wat gedaan worden. Deze week weer een raampje. Snap ook niet dat haar en lui zo moeilijk doen. Tuurlijk krijgen de andere 2 koppels een deel van de winst, maar hoe mooier ze het maken, hoe hoger hun eigen deel wordt. Kijk niet zo naar wat je niet krijgt.

Ben ook wel benieuwd of die 2 na het zien van deze serie nog bij elkaar zullen zijn. Hij wordt ook steeds minder aardig naar haar.

Volgende week weer lekker verder. Met ik hoop een hoop minder gemekker, en meer geklus.
Haar en Lui kunnen zich toch nergens meer vertonen nu dit wordt uitgezonden? Wat een stelletje ongemotiveerde kinderachtige sukkels zeg. ''Jullie moeten ons wel motiveren, anders zit er voor jullie ook niks in''. Dat heb ik in de puberteit voor het laatste tegen mijn ouders gezegd. Brrrr.

Ik ben trouwens enorme fan van Maarten en Monique. Je hoort ze niet zeiken, ze maken gewoon hun werk af.
Shit, niet kunnen kijken want had bezoek van mijn ouders die naar voetbal wilden kijken. Daar ging mijn Blokavond

Ik kon nog wel net zien dat Dennis zijn vriendin lichtelijk afsnauwde bij de deur.
Poep, wie heeft jou gescheten?
Het was inderdaad nog treuriger dan ik voor mogelijk had gehouden. Geknip en geplak of niet, Martine denkt duidelijk anders dan de gemiddelde persoon die zichzelf opgeeft voor een dergelijke wedstrijd. Ze is de hele tijd slachtoffer. Ik denk dat dat een patroon is in haar leven. Een soort kinderlijke hulpeloosheid die ze nooit heeft overwonnen. Misschien heeft het te maken met waar ze vandaan komt en of wat dan ook. Maar je zou zeggen dat het een soort ADD is (attention deficit disorder, een soort ADHD zonder de hyperactiviteit, komt vooral meer bij meisjes voor en zijn types die alles uit de weg kunnen gaan) . Ze kan het allemaal wel, maar het lukt niet, dat is het precies. Als dat zo is is het eigenlijk best wel sneu, want dan kan ze er echt niet s aan doen. Dit ADD wordt vaak over het hoofd gezien, zeker bij meisjes.

Aan de andere kant zou ze ook gewoon ZWANGER kunnen zijn, ik las het hier al, en ik dacht het gister opeens ook, ZE is gewoon Zwanger, daarom is ze zo moe en lusteloos en emotioneel.

MIsschien allebei een beetje...
Tenenkrommend was het weer gisteravond!

Wat een (piep) is die Martine zeg! Constant excuses en smoesjes en constant in de aanval tegen alles en iedereen. Alsof de anderen geen tegenslagen hebben gehad...

Volgende week weer kijken!

Hhhm, misschien zwanger ja. Het zou wel wat verklaren.
Ja, dat heb ik me ook al zitten afvragen een paar weken geleden. Maar zag haar in deze aflevering wel gewoon roken, dus het blijft een doos!
Martine en Dennis vormen sinds anderhalf jaar een sportief, jong stel. Dennis is de stylist van de twee. Hij houdt zich graag bezig met het aankleden van hun huis, maar ook met het aankleden van Martine. Daarnaast brengt hij zelf ook heel wat uurtjes voor de spiegel door. Martine is meer het stoere en sportieve type. ‘s Morgens weet ze zich echter minder groot te houden en heeft ze last van een ochtendhumeur. Het stel heeft weinig ervaring met klussen, maar wil op karakter winnen.

dit staat op de site van het blok

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven