LLS KMT GD
zaterdag 20 maart 2010 om 09:44
donderdag 27 mei 2010 om 19:55
Ik heb dat weekend ook niet staan en wil ook eerst in wat steviger financiele positie zitten voordat ik weekendjes ga plannen. Vakanties met gezin dan toch eerst en daarna mijn eigen genoegens. En ik heb wel de herfstvakantie al geregeld, dat dan weer wel. Maar zomervakantie slaan we waarschijnlijk over dit jaar, dus dan wil ik in september niet weg, want dat voelt niet goed.
Morgen komen er mensen BBQ-en, maar waar is het lekkere weer nou?
Morgen komen er mensen BBQ-en, maar waar is het lekkere weer nou?
donderdag 27 mei 2010 om 20:34
Pffff, ik heb vakantie maar kan er nog niet van genieten.
Ik kreeg op de valreep zo'n lelijk en volledig onterecht mailtje van een opdrachtgever dat ik er helemaal van slag door ben.
Meteen gebeld en net dik een uur een reactie getypt want dit ging echt over mijn grenzen heen. Straks even mail doornemen met partner en dan mailen en loslaten.
Niet echt relaxed afsluiten zo. Bah, bah, bah!
donderdag 27 mei 2010 om 20:40
donderdag 27 mei 2010 om 21:02
donderdag 27 mei 2010 om 21:21
donderdag 27 mei 2010 om 21:38
Inderdaad heel bizar Nathje, hetzelfde gevoel hier als bij Morrie en Lien, dat het niet anders dan volkomen onterecht kan zijn. Ik hoop dat je het een beetje van je af kunt zetten!
Morgen zou het niet heel warm worden (14-16 graden), maar wel in de loop van de dag steeds zonniger en droger. Dus wat dat betreft zou het goed moeten komen Lien
En leuk dat het doorgaat de 19e! En 21 augustus zijn we ook alweer terug van vakantie Peb, vorig jaar nog niet, maar toen viel de vakantie later.
Ik zag trouwens in eerste instantie geen nieuwe avatars (na f5 wel), maar wel je nieuwe motto Morrie. Ik snapte 'm al niet
Nu even snel Maxi overhoren die al in bed hoort te liggen..
Morgen zou het niet heel warm worden (14-16 graden), maar wel in de loop van de dag steeds zonniger en droger. Dus wat dat betreft zou het goed moeten komen Lien
En leuk dat het doorgaat de 19e! En 21 augustus zijn we ook alweer terug van vakantie Peb, vorig jaar nog niet, maar toen viel de vakantie later.
Ik zag trouwens in eerste instantie geen nieuwe avatars (na f5 wel), maar wel je nieuwe motto Morrie. Ik snapte 'm al niet
Nu even snel Maxi overhoren die al in bed hoort te liggen..
donderdag 27 mei 2010 om 22:14
Nog 35 berichten en dan zijn we vol....
Ik kreeg een mail van werkcoach van UWV. Dat hij andere baan heeft. En dan sluit hij af met: 'Ik wens je bij deze veel succes in het vinden van een nieuwe baan en hoop dat er op korte termijn een goede kans voor je voorbij komt.'
Leuk, zo'n copy paste mailtje. Komt zo professioneel over...
Ik kreeg een mail van werkcoach van UWV. Dat hij andere baan heeft. En dan sluit hij af met: 'Ik wens je bij deze veel succes in het vinden van een nieuwe baan en hoop dat er op korte termijn een goede kans voor je voorbij komt.'
Leuk, zo'n copy paste mailtje. Komt zo professioneel over...
donderdag 27 mei 2010 om 22:46
Nath, ook ik geloof niet anders dan dat het onterecht is. laat je er niet door van de wijs brengen!
21e aug. wordt geen etentje als vorig jaar, maar verjaardagsfeestje. En nu al vastleggen hoeft helemaal niet, ik gaf het alleen maar aan als mogelijkheid of kans elkaar dan weer te zien. (En ik vind jarig zijn heerlijk en leuk om dan mensen om me heen te hebben en ook leuk als die mmensen elkaar dan ook eens zien ofzo).
En ook hier even slag om de arm met financieën, wij hebben eerst nog 4 slaapkamers op te knappen en volledig te herinrichten...
Overigens maak ik graag van je aanbod gebruik tzt het bed op te halen bij ikea, Nath!
Pebbeltjes hebben morgen sportdag en mooi weer (in eder geval droog) is fijn!
Nath, op SG schrijf je dat Japie ook al een hele bos haar heeft, doe je ook nog eens recente foto's daar?
En mailtje werkcoach UWV is stom, Morrie. Hij moet zich schamen.
Ik heb pas een mailwisseling gehad met een leverancier en ondanks dat ik elke mail ondertekende met Pebbles bleef hij terugmailen met Pebblo in de aanhef. Uiteindelijk heb ik er in mijn laatste en afsluitende mail toch wat van gezegd...
21e aug. wordt geen etentje als vorig jaar, maar verjaardagsfeestje. En nu al vastleggen hoeft helemaal niet, ik gaf het alleen maar aan als mogelijkheid of kans elkaar dan weer te zien. (En ik vind jarig zijn heerlijk en leuk om dan mensen om me heen te hebben en ook leuk als die mmensen elkaar dan ook eens zien ofzo).
En ook hier even slag om de arm met financieën, wij hebben eerst nog 4 slaapkamers op te knappen en volledig te herinrichten...
Overigens maak ik graag van je aanbod gebruik tzt het bed op te halen bij ikea, Nath!
Pebbeltjes hebben morgen sportdag en mooi weer (in eder geval droog) is fijn!
Nath, op SG schrijf je dat Japie ook al een hele bos haar heeft, doe je ook nog eens recente foto's daar?
En mailtje werkcoach UWV is stom, Morrie. Hij moet zich schamen.
Ik heb pas een mailwisseling gehad met een leverancier en ondanks dat ik elke mail ondertekende met Pebbles bleef hij terugmailen met Pebblo in de aanhef. Uiteindelijk heb ik er in mijn laatste en afsluitende mail toch wat van gezegd...
vrijdag 28 mei 2010 om 10:06
Leuke naam Morrie, gefeliciteerd!
Veel plezier Nathje, lekker genieten en alles even achter je laten. En zeker stomme mailtjes van stomme klanten .
Ik moet echt een paar kinderen gaan aankleden. Sjaak en ik schrokken vanochtend om 8.17 uur wakker, Poppetje heeft vannacht lopen spoken en sliep daardoor lang, en op vrije dagen is zij mijn wekker. Dim was nog net op tijd op school. En Sjaak te laat, maar dat maakt gelukkig niet meer uit .
Veel plezier Nathje, lekker genieten en alles even achter je laten. En zeker stomme mailtjes van stomme klanten .
Ik moet echt een paar kinderen gaan aankleden. Sjaak en ik schrokken vanochtend om 8.17 uur wakker, Poppetje heeft vannacht lopen spoken en sliep daardoor lang, en op vrije dagen is zij mijn wekker. Dim was nog net op tijd op school. En Sjaak te laat, maar dat maakt gelukkig niet meer uit .