Meisjesnamentopic!

01-11-2009 19:43 3507 berichten
Verder spuien!

Nog meer inspiratie in het vorige topic.

Succes!
Alle reacties Link kopieren
Zahra... roept toch een beetje de winkel-associatie bij me op. Hoewel het wel heel mooi klinkt.

Een antroposofisch kdv... ik wist niet eens dat het bestond. Het zijn wel antroposofische namen, hoewel ik Elva bijvoorbeeld wel echt mooi vind.
quote:SummerDee schreef op 18 mei 2010 @ 16:39:

Thanks voor het meedenken meiden ! Isabel vind ik inderdaad ook wel leuk .... en ik ga nu het streepje/evenveel lettergrepen etc een beetje proberen los te laten ! Dank !

............

............

Dames wat vinden jullie van Vera-Linn ? Ik ken een meisje dat zo heet ... van vroeger ...

Oh shit weer een streepje en 3 lettergrepen .. oeps ;)

Nog wat ideetjes, wel misschien beetje Jip en Janneke, maar toch eigenlijk wel erg leuk voor een tweeling!

Annelie & Rosalie

Annelie & Annabel

Vooral bij Annelie & Rosalie vind ik het leuk dat ze allebei eindigen op -lie, maar dat het ook afgekort kan worden naar Anne en Roos! Bij Annelie en Annabel vind ik de eventuele afkortingen Anne en Anna dan iets minder leuk.

Verder Annelie &

Isabel (!), Rosalin, Novalie, Marjolein, Annebel, Jasmijn, Feline, Robine, Annemijn, Annelijn, Sanneke, Nadia, Emilie,
pip. pippa. pippe!!

welke is dan het leukste?
quote:el25 schreef op 24 mei 2010 @ 10:59:

pip. pippa. pippe!!

welke is dan het leukste?Eerlijk? Geen. Een vrouw van 30 die zich voor gaat stellen als pip... moest er pesoonlijk niet aan denken.
Pippa, maar eens met Sanmi
Ik vind Pippa mooi, maar Pip? No way. Inderdaad: niet leuk voor een volwassen vrouw.
quote:el25 schreef op 24 mei 2010 @ 10:59:

pip. pippa. pippe!!

welke is dan het leukste?Pip!
quote:Fiorah schreef op 24 mei 2010 @ 18:03:

Ik vind Pippa mooi, maar Pip? No way. Inderdaad: niet leuk voor een volwassen vrouw.Ach, ik ken ook een volwassen Piek en een meisje van 18 die Puk heet. Zijn 2 leuke vrouwen. Bij die twee vind ik de naam wel vrolijk klinken en ook best stoer. Maar inderdaad, je moet er wel een bepaald type voor zijn.
Wat vinden jullie van de naam Isabella? Ik ben nu 25 weken zwanger en we komen er maar niet uit. Isabel(le) vinden we ook wel leuk. Wat lastig!
Isabella vind ik een mooie naam. Isabel overigens ook...iets stoerder.
Ik vind Isabel het mooist, maar Isabella is ook mooi!
Isa en Isabel vind ik leuk! Isabella ook leuk maar lang
Ik vind Isa en Isabel ook het leukst! Isabella vind ik erg mooi, maar wel echt een prinsessennaam en dus niet stoer! (maar misschien wil je wel helemaal geen stoere naam?)
Wat is jullie mening over de naam Luna?

Kan het ook bij een blond meisje?

En Loena of Luuna?
Luna eerder dan loena of luuna, maar ik vind het alledrie niets (look niet voor een donker kindje)
Isa en Isabel vind ik heel leuk.

Luna is schattig, maar ik vind het ook een hondennaam. Maar of je je daardoor tegen moet laten houden, haha..
Luna vind ik wel een lieve naam. Bedoel je met loena of luuna de uitspraak? Ik zou loena zeggen.

Ik vind het een mooie naam, lieve naam, (geen hondennaam ) maar niet echt stoer. Ken een blond heel schattig meisje met deze naam, past goed bij haar.
/
quote:ananas107 schreef op 30 mei 2010 @ 20:09:

Wij verwachten binnenkort een meisje en noemen haar Lieselotte. We willen haar een tweede naam geven, maar daar komen we niet echt uit. Hebben jullie suggesties? Bij voorkeur niet al te lang.Mijn eerste gedachte is: Iris
Mijn eerste ingeving is Marlou... Lieselotte Marlou
Ik las laatst ergens de naam "Suënne". Vond dat ook wel apart.
Lieselotte Sophie

Lieselotte Anne

Lieselotte Eva
Wat vinden jullie een leuke naam bij Mees?

Zelf vind ik;

Juul, Lot en Roos erg leuk.Nog meer ideeën?
@goudkever,

Noor of Fien
goudkever; Mees en... Lot en Juul vind ik super leuk! Roos erg populair.

Noor is ook leuk. Verder misschien nog;

Jette, Pien, Saar, Britt, Tes, Nora, Len, Lies/Lise, Hanne, Bo, Kris, Veere, Puck.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven