Bezemtopic nummer 8!
donderdag 27 mei 2010 om 13:08
vrijdag 28 mei 2010 om 11:49
Mogguh
Ik schrijf maar gewoon weer mee hoor, leer jullie terzijndertijd wel beter kennen...
Ik dacht dat Its vandaag ging trouwen, en had haar daarom gister in een ander topic al uitgebreid veel plezier gewenst, met een weerberichtje enzo erbij
Maar Itsje, veeeeeel plezier morgen!!!
Jurk! is inderdaad leuk!!! heb de cd.. en heel toevallig komen ze hier in het theater in de stad!
En de grote improvisatie show, is met Ruben van der Meer en Tijl Beckand (ook ex lama's) De een volgend jaar februari en de ander volgend jaar mei, maar wel leuk.. ben nog nooit naar zoiets geweest..
Wat ga ik vandaag eens doen:
-eettafel opruimen
-stofzuigen
-alles wat tegen de muur staat naar de andere kant verhuizen (poessieman wil vanmiddag al voorbereidend werk doen om morgen de muur te stucen..)
-vaatwasser uitruimen
-boxkleden wassen en drogen
nu nog beginnen...
Ik schrijf maar gewoon weer mee hoor, leer jullie terzijndertijd wel beter kennen...
Ik dacht dat Its vandaag ging trouwen, en had haar daarom gister in een ander topic al uitgebreid veel plezier gewenst, met een weerberichtje enzo erbij
Maar Itsje, veeeeeel plezier morgen!!!
Jurk! is inderdaad leuk!!! heb de cd.. en heel toevallig komen ze hier in het theater in de stad!
En de grote improvisatie show, is met Ruben van der Meer en Tijl Beckand (ook ex lama's) De een volgend jaar februari en de ander volgend jaar mei, maar wel leuk.. ben nog nooit naar zoiets geweest..
-eettafel opruimen
-stofzuigen
-alles wat tegen de muur staat naar de andere kant verhuizen (poessieman wil vanmiddag al voorbereidend werk doen om morgen de muur te stucen..)
-vaatwasser uitruimen
nu nog beginnen...
vrijdag 28 mei 2010 om 12:03
vrijdag 28 mei 2010 om 13:39
Hebben jullie dat ook wel eens dat mensen spreekwoorden/gezegdes verkeerd gebruiken?
Stond gisteren met Poessekind in de lift van de v&d, staat er nog een mevrouw en buigt zich over Poessekind, akoetsjiekoetsie geluiden maken.Poessekind verblikt of verbloosd niet, zegt ze: 'Ach hij kijkt zeker altijd eerst de aap uit de mouw?'
uh.. ja..
Stond gisteren met Poessekind in de lift van de v&d, staat er nog een mevrouw en buigt zich over Poessekind, akoetsjiekoetsie geluiden maken.Poessekind verblikt of verbloosd niet, zegt ze: 'Ach hij kijkt zeker altijd eerst de aap uit de mouw?'
uh.. ja..
vrijdag 28 mei 2010 om 13:42
quote:poessiemauwww schreef op 28 mei 2010 @ 11:49:
-eettafel opruimen
-stofzuigen
-vaatwasser uitruimen
nu nog beginnen...
-eettafel opruimen
-stofzuigen
-vaatwasser uitruimen
nu nog beginnen...
vrijdag 28 mei 2010 om 14:05
Poes hoe oud is poezenkind eigenlijk? Was het niet een beetje kinderachtig. Nou ja die aap kwam wel uit de mouw van die mevrouw. , Maar die mag wel eerst eens de kat uit de boom kijken.
Meiden, mijn dank is groot voor jullie duimen.
Alles was inderdaad goed op de mamacare poli. Ik ben er vanaf. Ik hoef niet meer terug. Mits de bobbel niet gaat groeien dan natuurlijk, want dat moet ik wel meteen aan de bel trekken. En ik hoef dit jaar gelukkig geen mammografie in die wagen. Heb ik dat nog mooi meegenomen. Pas in 2012 weer. Jippie.
Gold in de gang schieten?? Weet je wat schieten in het Limburgs betekend?? En ik heb nu ook nog visioenen van een blote gold die in de gang "schiet", erna stofzuigt, dweilt en vervolgens in haar blote niks de vierdaagse loopt.
Alles was inderdaad goed op de mamacare poli. Ik ben er vanaf. Ik hoef niet meer terug. Mits de bobbel niet gaat groeien dan natuurlijk, want dat moet ik wel meteen aan de bel trekken. En ik hoef dit jaar gelukkig geen mammografie in die wagen. Heb ik dat nog mooi meegenomen. Pas in 2012 weer. Jippie.
Gold in de gang schieten?? Weet je wat schieten in het Limburgs betekend?? En ik heb nu ook nog visioenen van een blote gold die in de gang "schiet", erna stofzuigt, dweilt en vervolgens in haar blote niks de vierdaagse loopt.
vrijdag 28 mei 2010 om 14:18
Mogguh
Ik zie het plaatje van de openingspost! Leuk
Poessie, fijn om je hier ook te zien (nog maar een paar nietjes erbij en dan zijn we weer compleet )
Zoebie, gefeliciteerd met de geruststellende uitslag.
Itskie, nog een nachtje slapen (wedden dat dat niet lukt?)
Vandaag:
Hulpverleenster, even
Berstende koppijn eruitgeslapen
Geknutseld (waarom wil ik toch altijd zo kneuterig doen?)
Rustig aan doen
Vanavond frietjes eten met vier kinderen
Ik zie het plaatje van de openingspost! Leuk
Poessie, fijn om je hier ook te zien (nog maar een paar nietjes erbij en dan zijn we weer compleet )
Zoebie, gefeliciteerd met de geruststellende uitslag.
Itskie, nog een nachtje slapen (wedden dat dat niet lukt?)
Vandaag:
Hulpverleenster, even
Berstende koppijn eruitgeslapen
Geknutseld (waarom wil ik toch altijd zo kneuterig doen?)
Rustig aan doen
Vanavond frietjes eten met vier kinderen
vrijdag 28 mei 2010 om 15:19
Fijn dat de uitslag goed was Zoeb!
In gang schieten (dus niet: in DE gang schieten) betekent hier:aan de slag gaan.
Ik kan me trouwens niks voorstellen bij jouw Limburgse betekenis van in de gang schieten. (Heeft het met een geweer te maken?)
Was opgehangen.
Was opgeruimd
Gestofzuigd.
En dat alles NADAT ik me aangekleed had, Happy .
Buuf heeft ook weer een mooie dag om te fotograferen.
Hopelijk heeft ze dat morgen ook. (En daar heeft Itsje dan ook weer profijt van )
In gang schieten (dus niet: in DE gang schieten) betekent hier:aan de slag gaan.
Ik kan me trouwens niks voorstellen bij jouw Limburgse betekenis van in de gang schieten. (Heeft het met een geweer te maken?)
Was opgehangen.
Was opgeruimd
Gestofzuigd.
En dat alles NADAT ik me aangekleed had, Happy .
Buuf heeft ook weer een mooie dag om te fotograferen.
Hopelijk heeft ze dat morgen ook. (En daar heeft Itsje dan ook weer profijt van )
vrijdag 28 mei 2010 om 15:26
vrijdag 28 mei 2010 om 15:27
quote:Zoebie schreef op 28 mei 2010 @ 14:05:
vrijdag 28 mei 2010 om 15:32
vrijdag 28 mei 2010 om 15:35
quote:Goldielocks schreef op 28 mei 2010 @ 15:19:
Uhm, nee.
Het is schieete, met een lange i zeg maar.
En het betekend schijten.
Dat zie ik jou nou niet direct doen in de gang, maar de dweil zou dan wel van pas komen
Uhm, nee.
Het is schieete, met een lange i zeg maar.
En het betekend schijten.
Dat zie ik jou nou niet direct doen in de gang, maar de dweil zou dan wel van pas komen
vrijdag 28 mei 2010 om 18:16
Ja Gold als jij met Zeeuws gaat gooien, doe ik het met Limburgs.
Dank voor jullie fijne woorden. Het is ook een geruststelling. Nu de uitslagen van manlief nog maandag. Wat een stresweek met al die uitslagen. Bah.
Dank voor jullie fijne woorden. Het is ook een geruststelling. Nu de uitslagen van manlief nog maandag. Wat een stresweek met al die uitslagen. Bah.
zoebie wijzigde dit bericht op 28-05-2010 18:17
Reden: Zeeuws is met u en niet zonder.
Reden: Zeeuws is met u en niet zonder.
% gewijzigd