Bezemtopic nummer 8!

27-05-2010 13:08 2998 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als je ook graag bezemt of het juist niet zo graag doet en wat ondersteuning wilt: hier is het bezemtopic!

Post je lijstjes, streep ze af en klets gezellig mee

de zevende bezem

de zesde bezem

de vijfde bezem

de vierde bezem

de derde bezem

de tweede bezem

de eerste bezem
* heeft visioenen van Goldie nu *

Whoehahahaa!

Bijna goed Fuss.
alleen het dweilen klopt zeker niet
Juist.

Het moest stofzuigen zijn.

Mogguh

Ik schrijf maar gewoon weer mee hoor, leer jullie terzijndertijd wel beter kennen...

Ik dacht dat Its vandaag ging trouwen, en had haar daarom gister in een ander topic al uitgebreid veel plezier gewenst, met een weerberichtje enzo erbij

Maar Itsje, veeeeeel plezier morgen!!!

Jurk! is inderdaad leuk!!! heb de cd.. en heel toevallig komen ze hier in het theater in de stad!

En de grote improvisatie show, is met Ruben van der Meer en Tijl Beckand (ook ex lama's) De een volgend jaar februari en de ander volgend jaar mei, maar wel leuk.. ben nog nooit naar zoiets geweest..

Wat ga ik vandaag eens doen:

-eettafel opruimen

-stofzuigen

-alles wat tegen de muur staat naar de andere kant verhuizen (poessieman wil vanmiddag al voorbereidend werk doen om morgen de muur te stucen..)

-vaatwasser uitruimen

-boxkleden wassen en drogen

nu nog beginnen...
quote:Goldielocks schreef op 28 mei 2010 @ 11:03:

Ja hoor Fuss, ik ga toch echt nog stofzuigen en strijken.

En de laatste 4-daagse lopen.

En mezelf aankleden In deze volgorde??? En het is de laatste dag van de 4-daagse, dus er staat veel publiek langs de kant? Moedig hoor!
Hahahaha, poessie dan waren er nu veel mensen te laat geweest

Ik ga zo maar eens wat zinnigs doen (een beetje opruimen of zo)
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
quote:Happy_Me schreef op 28 mei 2010 @ 12:03:

[...]

In deze volgorde??? En het is de laatste dag van de 4-daagse, dus er staat veel publiek langs de kant? Moedig hoor!
Hebben jullie dat ook wel eens dat mensen spreekwoorden/gezegdes verkeerd gebruiken?

Stond gisteren met Poessekind in de lift van de v&d, staat er nog een mevrouw en buigt zich over Poessekind, akoetsjiekoetsie geluiden maken.Poessekind verblikt of verbloosd niet, zegt ze: 'Ach hij kijkt zeker altijd eerst de aap uit de mouw?'

uh.. ja..
ze komen de ramen wassen geloof ik, dus ik moet zo even doen alsof ik een leven heb
quote:poessiemauwww schreef op 28 mei 2010 @ 11:49:

Wat ga ik vandaag eens doen:

-eettafel opruimen

-stofzuigen

-alles wat tegen de muur staat naar de andere kant verhuizen (poessieman wil vanmiddag al voorbereidend werk doen om morgen de muur te stucen..)

-vaatwasser uitruimen

-boxkleden wassen en drogen

nu nog beginnen...
Poes hoe oud is poezenkind eigenlijk? Was het niet een beetje kinderachtig. Nou ja die aap kwam wel uit de mouw van die mevrouw. , Maar die mag wel eerst eens de kat uit de boom kijken.

Meiden, mijn dank is groot voor jullie duimen.

Alles was inderdaad goed op de mamacare poli. Ik ben er vanaf. Ik hoef niet meer terug. Mits de bobbel niet gaat groeien dan natuurlijk, want dat moet ik wel meteen aan de bel trekken. En ik hoef dit jaar gelukkig geen mammografie in die wagen. Heb ik dat nog mooi meegenomen. Pas in 2012 weer. Jippie.

Gold in de gang schieten?? Weet je wat schieten in het Limburgs betekend?? En ik heb nu ook nog visioenen van een blote gold die in de gang "schiet", erna stofzuigt, dweilt en vervolgens in haar blote niks de vierdaagse loopt.

Mogguh

Ik zie het plaatje van de openingspost! Leuk

Poessie, fijn om je hier ook te zien (nog maar een paar nietjes erbij en dan zijn we weer compleet )

Zoebie, gefeliciteerd met de geruststellende uitslag.

Itskie, nog een nachtje slapen (wedden dat dat niet lukt?)

Vandaag:

Hulpverleenster, even

Berstende koppijn eruitgeslapen

Geknutseld (waarom wil ik toch altijd zo kneuterig doen?)

Rustig aan doen

Vanavond frietjes eten met vier kinderen
slapen das toch nergens voor nodig
Kind is bijna 11 maanden oud Zoeb.

Fijn dat alles goed was! zal best een geruststelling zijn!
Fijn Zoeb!

We hebben een nieuwe lamp voor in de gang

Zal wel eens een foto maken alstie hangt
Fijn dat de uitslag goed was Zoeb!

In gang schieten (dus niet: in DE gang schieten) betekent hier:aan de slag gaan.

Ik kan me trouwens niks voorstellen bij jouw Limburgse betekenis van in de gang schieten. (Heeft het met een geweer te maken?)

Was opgehangen.

Was opgeruimd

Gestofzuigd.

En dat alles NADAT ik me aangekleed had, Happy .

Buuf heeft ook weer een mooie dag om te fotograferen.

Hopelijk heeft ze dat morgen ook. (En daar heeft Itsje dan ook weer profijt van )
quote:Goldielocks schreef op 28 mei 2010 @ 15:19:

Was opgehangen.

Was opgeruimd

Gestofzuigd.

En dat alles NADAT ik me aangekleed had, Happy .

Dus je gaat je weer uitkleden voordat je de 4-daagse gaat lopen????? Begrijp ik het gewoon verkeerd of zijn vrouwen dan toch moeilijk te begrijpen?
quote:itsme26 schreef op 28 mei 2010 @ 14:51:

slapen das toch nergens voor nodig Als jij morgen mooi op de foto wil dan eis ik slaap! Minstens een uur of 8!!
quote:Zoebie schreef op 28 mei 2010 @ 14:05:

Meiden, mijn dank is groot voor jullie duimen.

Alles was inderdaad goed op de mamacare poli. Ik ben er vanaf. Ik hoef niet meer terug. Mits de bobbel niet gaat groeien dan natuurlijk, want dat moet ik wel meteen aan de bel trekken. En ik hoef dit jaar gelukkig geen mammografie in die wagen. Heb ik dat nog mooi meegenomen. Pas in 2012 weer. Jippie.

zoeb wat ben ik blij voor je

Happy, dan zal ik braaf gaan slapen en itsman ook meesleuren naar bed (en ja we houden de handjes boven de deken)

Hahahahaha, goldie ik begrijp precies wat zoeb bedoeld
quote:Goldielocks schreef op 28 mei 2010 @ 15:19:

Ik kan me trouwens niks voorstellen bij jouw Limburgse betekenis van in de gang schieten. (Heeft het met een geweer te maken?)

Uhm, nee.

Het is schieete, met een lange i zeg maar.

En het betekend schijten.

Dat zie ik jou nou niet direct doen in de gang, maar de dweil zou dan wel van pas komen
He gatver!
Ja Gold als jij met Zeeuws gaat gooien, doe ik het met Limburgs.

Dank voor jullie fijne woorden. Het is ook een geruststelling. Nu de uitslagen van manlief nog maandag. Wat een stresweek met al die uitslagen. Bah.
zoebie wijzigde dit bericht op 28-05-2010 18:17
Reden: Zeeuws is met u en niet zonder.
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven