Flirten via email

29-05-2010 00:32 160 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Ben al een tijdje aan het mailen met een leuke man.

Zijn emails worden steeds iets ondeugender zonder het nog over sex enz. te hebben.

Maarrr ... waar ik normaal nooit last van heb, is dat ik nu volkomen blokkeer en gewoon niet weet wat ik terug moet mailen op z'n vraag: heb je nog wat leuks en "spannends" te melden?

Normaal heb ik mijn woorden wel klaar maar klap nu dicht!?

Ik bedoel dus subtiel, uitdagende, spannende en ietwat ondeugende teksten.

Hij mailt in de trant van: jammer dat je er niet bij kan zijn ... mmmm.... had er wel zin .... en die strakke spijkerbroek stond je geweldig" en bijv. ik zie je weer voor me toen ik je zag op het terras vorige keer.Een hele lange strakke spijkerbroek en toen kwam jij. Haha....zag er goed uit.Heb jij echt van die mooie lange benen ? Sorry hoor, ik laat me even gaan "

Heb me zelf overtroffen door vorige week af te sluiten met "kus ... je mag zelf kiezen waar ) .... maar ja, nu klap ik dus dicht en kan echt niets meer bedenken!

Jullie tips zijn meeeer dan welkom ! :-)

Moet wel met enige alure zijn en dus niet platvloers en/of echt geile teksten direct.
Ze hebben NOG niet eens gezoend.

Gaat wel gebeuren dus...
Wat ik me wel eens afvraag als dit soort 'nette dames van niveau' dit soort dingen op het forum komen posten... of zo'n 'nette dame' niet achter 'mijn' vriend aanzit toevallig (tuurlijk niet want ik vertrouw hem). Maar het zou je maar gebeuren! Komt de maitresse van je vriend hier even uit de doeken doen dat het allemaal maar moet kunnen!!! En dat jij je niet zo moet aanstellen. Lol!
quote:MiNouTje schreef op 29 mei 2010 @ 13:05:

Wat ik me wel eens afvraag als dit soort 'nette dames van niveau' dit soort dingen op het forum komen posten... of zo'n 'nette dame' niet achter 'mijn' vriend aanzit toevallig (tuurlijk niet want ik vertrouw hem). Maar het zou je maar gebeuren! Komt de maitresse van je vriend hier even uit de doeken doen dat het allemaal maar moet kunnen!!! En dat jij je niet zo moet aanstellen. Lol!Ik denk eerder dat ze echt zo naief is en dat hij achter haar aan zit. Ze denkt dat het onschuldig is maar hij gaat steeds een stapje verder en ineens zit ze er midden in.
@HanZie...en dan krijgen we straks een topic dat het haar "overkomen" is.
@Pooky, of een topic van haar vriend dat hij niks van vrouwen snapt en of wij het even willen uitleggen.
Is TO misschien blonT???

En dan altijd: ja als er drank in het spel is...

Ik kan niet zo goed tegen drank, dat weet ik. Dus als ik uit ben en niets wil doen wat ik nuchter ook niet doe, drink ik gewoon niet veel of niets. Misschien zou TO dat ook eens moeten proberen?

Of kun je het zonder drank misschien niet leuk hébben??
Of ze mist toch een spanning in haar relatie die ze hier wel vindt. En zit ze in de ontkenningsfase
quote:pooky schreef op 29 mei 2010 @ 13:21:

@HanZie...en dan krijgen we straks een topic dat het haar "overkomen" is.Ja, die kans is groot. Misschien helpt het als ze bedenkt dat haar vriend zoiets bij een andere vrouw doet. Wellicht vindt ze het dan minder onschuldig.
quote:lindae schreef op 29 mei 2010 @ 11:21:

[...]

Bovendien zat hij bij de vorige ontmoeting ook wel aan me.

Pakte me bij m'n kont enz. ... maar hij wil niks en na die ontmoeting zijn zijn mailtjes ondeugender geworden, sorry hoor, wie hou je nou voor de gek?
quote:MiNouTje schreef op 29 mei 2010 @ 13:24:

@Pooky, of een topic van haar vriend dat hij niks van vrouwen snapt en of wij het even willen uitleggen.

Dan posten we hem meteen dat hij lekker in zijn spijkerbroek zit. Dat we verder niks van hem willen, alleen maar dollen. Maar wel geil dollen, anders is er geen lachen aan. En dan vragen we hier om voorbeelden die we verder naar hem kunnen mailen. En dan gaan we ook een beetje lacherig doen om TO. En al helemaal over haar (dan) nieuwe topic "ik voel me niet zeker meer in mijn relatie".

Moet toch kunnen?
quote:Guinevieve schreef op 29 mei 2010 @ 07:57:

[...]

Een bin is anders een hele goede plek om dit soort mailtjes te bewaren als je relatie je lief is....

Mijn idee erover. Idd het recept om een relatie onnodig op de helling te zetten. Het is virtueel vreemdgaan. Niks onschuldigs aan.

Geen tips, ik ga dit niet aanmoedigen.
Wees de verandering die je in de wereld wil zien....
quote:hanZie schreef op 29 mei 2010 @ 13:28:

Misschien helpt het als ze bedenkt dat haar vriend zoiets bij een andere vrouw doet. Wellicht vindt ze het dan minder onschuldig.

Ja Lindae, misschien iets om over na te denken?

In de trant van 'wat gij niet wilt wat u geschiedt enz.?'
'ondeugend boefje'? Brrrr dat zou voor mij de afknapper al zijn.
Ik heb zo iets van, als het niks voorstelt en jullie er niks mee bedoelen dan hadden jullie het gewoon kunnen zeggen tegen jullie partners toch, als het zo onschuldig is.

Snap dat het leuk is maar als ik er achter kwam dat mijn partner dit zou doen was de relatie snel gedaan!
Wat zijn we eensgezind meiden (en mannen)!

Ik ga even van de zon genieten, veel sterkte TO met deze massale online afslachting
anoniem_86765 wijzigde dit bericht op 29-05-2010 14:09
Reden: belangrijke toevoeging!
% gewijzigd
quote:MiNouTje schreef op 29 mei 2010 @ 14:09:

Ik ga even van de zon genieten, veel sterkte TO met deze massale online afslachting ghe ghe
Only dead fish go with the flow
quote:MiNouTje schreef op 29 mei 2010 @ 14:09:

Ik ga even van de zon genieten, veel sterkte TO met deze massale online afslachting

Tja, behoorlijk overtrokken reacties allemaal.

Lieve help, er is geen "we" en dat komt er ook nooit. Dat is de insteek niet eens?!!!

En meiden (en mannen) laten we eerlijk zijn ... als ie werkelijk meer had gewild waren we op z'n minst aan het zoenen gekomen!

Pfff .... beeetje luchtig opvatten. Zo zie ik het.

En vooral niet iets van niets willen maken.
Nee, ik ben het niet met alle reacties eens. Het maakt me namelijk niet uit of iemand wel of niet onschuldig iets doet. Ik kan er niet over uit dat to denkt dat het onschuldig is.
We hebben de T !

We hebben de R !

We hebben de O !

We hebben de L !

We hebben de L !

Wazzever lindapinda....wah jij wil.......

net zo luchtig als een scheet dus...
Ik snap niet dat je hier, in jouw situatie (allebei bezet) leukweg tips komt vragen om met hem te flirten? Als dat bezette deel er niet bij was, wat ik eerst ook dacht toen ik begon te lezen, zou het heel leuk zijn, nu vind ik het alleen maar heel triest.

En je kan nu wel gaan beweren dat er nog niets gebeurd is en ook niet gaat gebeuren, maar de vraag is: hoe lang nog?
quote:lindae schreef op 29 mei 2010 @ 14:24:

En meiden (en mannen) laten we eerlijk zijn ... als ie werkelijk meer had gewild waren we op z'n minst aan het zoenen gekomen!Want dat had jij dus ook wel gewild (anders zou je het niet van hem laten afhangen lijkt me)? Wat vindt je partner daar dan van?
quote:Capibara schreef op 29 mei 2010 @ 14:30:

[...]

Want dat had jij dus ook wel gewild (anders zou je het niet van hem laten afhangen lijkt me)? Wat vindt je partner daar dan van?

Scherp opgemerkt.

Ik wilde ook al aan TO vragen: dus als hij het geprobeerd had, had hij geen klap voor zijn smoel kunnen verwachten van jou begrijp ik?
quote:hanZie schreef op 29 mei 2010 @ 14:26:

Nee, ik ben het niet met alle reacties eens. Het maakt me namelijk niet uit of iemand wel of niet onschuldig iets doet. Ik kan er niet over uit dat to denkt dat het onschuldig is.

Ja, ik denk dat dit ook het belangrijke punt is.

Hier ben ik het mee eens, want ik geloof TO best wel, maar die man niet. Het is natuurlijk leuk om die aandacht te krijgen, maar een man die zijn vriendin heeft belazerd en daarmee is weg gekomen, die vertrouw ik niet.

Ik geloof dat het in principe best wel mogelijk om onschuldig virtueel te flirten, maar zeker niet met deze man.

Dat opbiechten is geen openhartigheid, maar de grenzen aftasten.

Is het toeval dat je de relatie-pijler hebt gekozen en niet de seks-pijler?

Ik ga nu echt de zon in.
quote:Dreamglasses schreef op 29 mei 2010 @ 14:28:

We hebben de T !

We hebben de R !

We hebben de O !

We hebben de L !

We hebben de L !

Wazzever lindapinda....wah jij wil.......

net zo luchtig als een scheet dus...Ja, denk ik ook. Of ze wil hoe dan ook gelijk hebben wat ook niet onmogelijk is als iedereen tegen je is.
quote:Dating_vrouw schreef op 29 mei 2010 @ 14:40:

[...]

Ja, ik denk dat dit ook het belangrijke punt is.

. Ik geloof dat het in principe best wel mogelijk om onschuldig virtueel te flirten, maar zeker niet met deze man.

.

.Hehe ... dat bedoel ik dus de hele tijd te zeggen :-))

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven