Wreck this journal

12-03-2010 14:36 2164 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wreck this journal!

Voor uitleg; zie de eerste post!

*Disclaimer: TO is zeer zeker niet verantwoordelijk voor welke verslaving dan ook, voortkomend uit dit topic *
anoniem_90988 wijzigde dit bericht op 21-03-2010 12:16
Reden: dus!
% gewijzigd
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
Mooi Soleil!

Ik ga zo ook weer even wrecken, daar is het nou echt weer voor!
Het is idd wreckweer, helaas heb ik geen wreckzin.
Ik het net in boekwinkel/kantoorboekhandel even snel gekeken, maar daar was ie (helaas) niet. Bij welk genre moet ik 'm bij selexys zoeken? Dan ben ik morgen niet zo aan 't dwalen (hoe leuk dat ook is, heb ik geen tijd voor)
Later is nu
Bij de selexyz in mijn stad staat hij bij de cadeauboekjes.

Anders gewoon even vragen, ik vond hem de eerste keer ook niet, maar ze konden me meteen vertellen waar hij stond.
quote:mocy schreef op 30 mei 2010 @ 14:30:

Soleil, heel mooi je voorkant. Heb je dat met acrylverf gedaan?

Alleen het paars is acrylverf. De rest is een universele zijdeglansverf.

Maar acrylverf werkt goed hoor; ik had alleen leukere kleurtjes van die andere verf.
Mijn wreckie staat te verstoffen, vanavond maar weer eens tevoorschijn halen! Wat leuk wat Mocy gedaan heeft en Soleil ook al zo creatief. Ik zal weer eens wat foto's maken van wat ik met de buitenkant heb gedaan, is in ieder geval niet meer saai zwart zoals op de poezenfoto's die ik had geplaatst.
Holy! Wat zie ik hier mooie creaties voorbij komen. Mijn Wreck ligt ook al te verstoffen ergens in de kast

Geen inspiratie de laatste tijd, komt vast wel weer en anders dan maar niet
Hey Jes, ik vroeg me al af wanneer je weer eens wat kwam showen hier

Ik moest tenslotte van jou zo'n ding kopen

Mijn Wreckie is trouwens uit zijn voegen gebarsten En hij is nog niet eens zo dik...
Hahaha, bij mij gaat het wrecken ook in fases...
Haha Soleil, ik moest laatst ook al erg lachen omdat jij zo vreselijk fanatiek bent en ik des te minder

Maar komt vast wel weer. Beetje druk de laatste tijd... met van alles en niks
Oh en wat ook....ik heb een paar pagina's onwijs verpest. Dan ben ik weer pissig op mezelf en is alle creativiteit kwijt. Zo van: zie je, ik ben helemaal niet creatief!

Ja, haha, hoewel het bij mij nu ook al een tijdje wat minder is.

Maar je moet wel nog wat laten zien hoor, dus hup aan de slag
quote:jessy schreef op 31 mei 2010 @ 21:50:

Oh en wat ook....ik heb een paar pagina's onwijs verpest. Dan ben ik weer pissig op mezelf en is alle creativiteit kwijt. Zo van: zie je, ik ben helemaal niet creatief!

Haha, herkenbaar! Maar ik weet zeker dat het wel meevalt met dat verpesten. Ik vind ook heel vaak mijn eigen (pruts)werk helemaal niks. En creatief vind ik mezelf ook nog steeds niet.

Dat was ook het fijne toen ik aan mijn kaft werkte: dat móest juist "mislukt" worden (pfff, da's ook nog niet eens makkelijk hoor). Ik denk dat ik dat bij de rest van de pagina's ook ga toepassen. Een techniek waardoor het verprutst lijkt en dan erbij zeggen: ja, maar dat hóórt zo!
Nee, het valt echt niet mee met dat verpesten. Het is gewoon écht heel heel heel stom geworden!

Ga ik ook absoluut niet showen hier

Maar mijn fruitstickerpagina is wel bijna vol, ik heb nog nooit van mijn leven zo veel fruit gegeten
Kijk aan, wrecken is dus zelfs gezond

Dat gaat zeker niet op als je de stickers van het fruit op het werk jat hè
Haha! NEE! Dan gaat het niet op nee
quote:dreamer schreef op 31 mei 2010 @ 17:20:

Ik het net in boekwinkel/kantoorboekhandel even snel gekeken, maar daar was ie (helaas) niet. Bij welk genre moet ik 'm bij selexys zoeken? Dan ben ik morgen niet zo aan 't dwalen (hoe leuk dat ook is, heb ik geen tijd voor)Hier lag 'ie bij de Selexys bij de kunstboeken, en ook op een tafel dichtbij de ingang met de "populairste" boeken van dit moment.
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
Ik heb ff een wreck-block.
Oké, ik heb 'm gekocht, was wel even zoeken bij Selexys (bij ons niet bij de populairste boeken, wel bij de kunstboeken, maar ik zocht eerst heel eigenwijs bij de hobby.. dat was er gelukkig naast )

Heb besloten 'm niet voor mezelf te houden. Ik vind m ook echt wat voor m'n nichtje. Zij hoopt binnenkort haar havo-diploma in ontvangst te nemen en dit leek me een leuk cadeautje. Ze vindt tekenen heel leuk maar is, net als haar tante , nogal perfectionistisch ingesteld. Het eigenlijk allemaal per direct goed. Ik hoop dan ook dat dit boekje haar stimuleert. Voordat k 't weggeef, blader ik nog door naar leuke tips en schrijf ze over. Maak ik m'n eigen journalwreck (of niet... )
Later is nu
Mijn collega's hebben inmiddels door dat ik fruitstickers spaar en komen elke dag netjes hun stickers bij me inleveren

Ze vinden het wel héél raar! En ik krijg het ook niet echt uitgelegd. Hoe leg je wrecken eigenlijk uit?
Valt niet uit te leggen Soleil, aardig van je collega's zeg. Maar is je pagina niet vol?
Haha Soleil, gewoon zeggen ''jullie weten toch dat ik niet helemaal spoor". Doe ik ook.

Kwam er vanavond ineens achter dat mijn wreck weg is. Heb hem al dagen niet gezien. Zou hij alleen aan de wandel zijn gegaan?
De pagina raakt nu aardig vol ja.

Ja, dat van dat niet sporen heb ik ook al geprobeerd

En ik heb het over een boek met opdrachten gehad (maar dat vinden ze ook raar) en over een soort knutselboel (nog raarder haha). Nu willen ze dat ik hem eens meeneem, maar dan vinden ze me nog gekker vrees ik

Mocy, wat erg dat Wreck zoek is! Heb je hem al geroepen en proberen te lokken met verschillende soorten verf, glitter en stickers?
Soleil, ga je em meenemen naar je werk?

Mijn fruitsticker pagina is ook ver vol en de postzegelpagina ook, beide 1 pagina
quote:Janna80 schreef op 04 juni 2010 @ 20:41:

Soleil, ga je em meenemen naar je werk?

Mijn fruitsticker pagina is ook ver vol en de postzegelpagina ook, beide 1 pagina

Ik weet niet of ik dat durf

Dan word ik misschien wel meteen overgeplaatst naar de postkamer

Of langs de bedrijfsarts gestuurd wegens mentale hobbels

Heb jij echt je postzegelpagina vol? Ik heb er pas 3

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven