M-06 Lopend de herfst tegemoet!!

05-09-2007 11:30 5424 berichten
Alle reacties Link kopieren

Zo he! Wat is er hier ineens veel geschreven. Ik zit op mijn werk dus hou het even kort. Wilde voordat Merel weg is je toch een hele goeie vakantie wensen! Ben erg jaloers op je! Zalig man, Bali! Horen we nog wat van je als je daar zit? Zit je in hetzelfde huis als de vorige keer? Ben benieuwd hoe het vliegen nu met Valentijn gaat. Wanneer ben je weer terug?

Oja net op markplaats een leuke electrische trein met veel spoor en allerlei toebehoren gescoord. Komt bij Xop uit de buurt, volgens mij zelfs nog noordelijker, vlagtwedde. Eerste sinterklaas kado binnen! Is voor beide kids samen. We hebben laatst simpele houten treinset van Ikea gekocht en ze vinden het helemaal geweldig.

Ga hier snel wat doen, volle agenda voor vandaag.

greetz Cathy

Merel, hele fijne vakantie!!!!

Scooby, leuk een electrische trein. Wil er misschien ook een gaan scoren via MP maar dan van Dublo. Staan er ook voldoende op.

Nou ga weer verder, kom straks nog even.

He indian, die ik gescoord heb is ook van duplo. Ik zag er trouwens ook 1 tussen staan in de plaats waar je 'oude' huis staat! Misschien is het wat voor je. Lekker dicht bij om tehalen. Moest gelijk aan jou denken.

greetz Cathy
Net nog even de advertentie op gezocht:

als je op mp zoekt op die plaatsnaam met de L dan krijg je de advertentie naar voren. Ziet er goed uit, zelfs doos er nog bij.
Hai!

Merel ben ook jaloers op je! Zo ik heb ook zo'n zin in vakantie!! Lekker hoor. Ben benieuwd hoe Valentijn het nu vindt. Als er een strandhuisje is vindt hij het vast leuk

Scoob, hey wat een goed idee om alvast sintcadeautjes te zoeken. *gaat ook snuffelen op mp* Je hebt er trouwens je echt naam onder gezet.

Milena speelt nu veel met autootjes. Haha broembroem toettoet horen we dan!

Haha Xop die wereldtip van de kraamverzorgster. Zo krijg ik ook weleens een wereldtip hoor. Bijvoorbeeld de karnemelk met beetje diksap van de cb arts. Haha daar had ik zelf echt niet aan gedacht!

Pips, en en heb je de atlas gevraagd?

Met Leentje is alles prima.Ze is zo leuk aan het stappen. Echt grappig. Ik denk dat ze in een sprongetje zit. Pfff ze is driftig, huilt veel is ook veel wakker en slaapt smiddags ook niet meer. Aan de andere kant zegt ze ineens veel meer woordjes, bouwt ze torens zo hoog als ze zelf is en is ze aan het stappen en klimmen. het is zo leuk, ze is ook zo lekker alert. Als ik mijn neus snuit, zegt ze neus. Als ik hoest zegt ze hoes en als ik aankomdig dat ik naar de wc ben, roept ze poep poep
Dankje Scooby, zal meteen eens gaan kijken. Wij hadden vorig jaar ook sint cadeautjes gekocht via MP. Trouwens ook voor zijn verjaardag 2de hands gescoord. Hoeft echt niet altijd nieuw hoor. Vind ik dan!!

Heb hem gevonden, even overleggen met manlief, en dan misschien ff handelen.

Zo heb hem gebeld, maar hij neemt niet op, telefoon staat uit.. Dus maar ff gemaild.

Morgen weer heerlijk zwemmen met mijn manneke.

Grrrr 1 meisje / vrouw op het kdv, is best aardig maar kan absoluut niet met Yuma (kinderen) omgaan. Ze is enorm druk, is op zich geen probleem, sommige kinderen hebben dat nodig. maar Yuma niet, die is van zich zelf al heel druk, en vind dat absoluut neit fijn.

Ze zei vandaag tegen ons mam dat Yuma humeurig was. Nou zeg....hij is nooit humeurig of chagie. Hij is echt altijd vrolijk!

Merel klaar met pakken?? Je gaat overmorgen toch????

Nog een tip voor Sint Cadeautjes. Die moet je eigenlijk in de lente en in de zomer kopen. Dan is het speelgoed soms goedkoper als tegen de sint en kerst tijd.

Wij hebben van de zomer ook al 2 grote trucks voor Yuma gekocht. Van Tonka!!

Ben druk met pakken, past helemaal niet....grrrrr

We nemen best veel spullen voor Valentijn mee, 10 maaltijden enzo, vorig jaar konden we dat bijna nergens krijgen dus vandaar. Luiers haal ik daar. speelgoed enzo nemen we wel mee, maar mondjesmaat. Wel de dvd speler natuurlijk! Da s super voor in het vliegtuig.

Valentijn zit volop in het kletsen momenteel. Vliegtuig (wijzen als ie er een hoort en dan zeggen), vrachtwagen, schaduw, NEE, en ga zomaar door. Superlief......

ga weer ff verder, morgen heb ik ook mn handen vrij dus dat is fijn.

Laterssss
Voor ik het vergeet: Merel, een hele fijne vakantie! Vliegen jullie weer met SA? Neem je potjes mee voor Valentijn? Had ik vorig jaar inderdaad ook gedaan voor Lynn, had ik 21 potjes in de koffer zitten... Hoe lang gaan jullie?

Al reactie op je mail gehad Indian? Slim om cadeautjes op mp te scoren, ik moet nog eens nadenken wat we willen kopen voor Lynn.

Nog huisnieuws?

Goed zeg Frans, dat Milena zo aan het stappen is! En dat kletsen, leuk he

Gisteren met Lynn naar de dierentuin geweest, we hebben genoten. Ook lekker naar de speeltuin, in die van 3-5 jaar kan ze al best leuk spelen. En poffertjes gegeten, ja, niet zo best, 2e keer in een week...

Maandag naar het cb geweest met Lynn. Ze weegt nu 11,6 kilo, niet zo veel aangekomen dus, en is 82 cm. Blokjes stapelen wilde ze niet, had ik ook niet verwacht trouwens

Ze vond dat Lynn veel woordjes kende, volgens haar zeggen anderhalfjarigen gemiddeld 3 woordjes, maar die van jullie zeggen toch ook veel meer dan dat?

Ze zegt ook steeds meer trouwens, net als Milena, sinds dit weekend kent ze 'uit' (heeft ze vast geleerd van jullie kindjes vrijdag) en vandaag zei ze ineens 'huis'. O ja, en 'lapen' (slapen) is het woord van de week geloof ik, zegt ze de hele dag door
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Maar 3 woordjes, je daar zijn ze toch allang overheen.

Wat yuma o.a allemaal zegt:

papa, mama, oma, opa, huis, thuis, boom, boem, uit, bed, bad, trinken (drinken), keike (meike, zijn nichtje), kikker, appel, die, hebbe, helpe, open, dicht, dit, Yuma, W...... (naam van manlief) kroko (krokodil), crocor (motor) auto, tiets (fiets) triet (friet) amp (lamp).

Zo kan ik wel even doorgaan.

Soms ook al 2 woordjes die bij elkaar horen, mini zinnetje dus.

Zal het morgen in het schema zetten Juultje.

Merel, wil jij nog ff zeggen van wanneer tot wanneer je op vakantie bent, zet ik dat er ook in.

Nee nog geen reactie gehad op de mail. Helaas. We wachten af.

En ook van het huis nog steeds niks. Krijg er nu echt de balen van.

Tot morgen, ga dan weer lekker zwemmen. Heerlijk.

Lekker Indian zwemmen met Yuma! Heerlijk.

Ik ga tot 14 november, maar de laptop gaat mee, dus ik kan blijven stalken;-) Bedankt voor het schema updaten.

Ja Juultje ik neem peutermaaltijden mee, in zo n plastic bakje, een stuk of 11. Dus voor de helft van de tijd. Misschien eet hij daar gewoon wel met ons, mee. Maar stel je voor dat ie iets niet lust, of diaree krijgt, dan wil ik toch "veilig"eten bij me hebben. Ook heb ik de koffers afgevuld met rozijntjes liga s en rijstewafels. Het is daar allemaal zo zoet en vol suiker, daar wachten we nog maar even mee.

Haha lachen geen blokjes stapelen, lekker eigenwijs. Ik vind Lynn al heeel veel kunnen, ze is echt een stuk jonger dan Valentijn, maar zag geen verschil in doen en laten. Bijdehante tante hoor!

Tiraman, heb je een leuk weekendje gehad in Amersfoort??

Gaat alles goed met de rest? Pips, nog aan het bijkomen van de buitenland rit?

Xop alles goed?

Ik ga weer door (hoe kan het toch dat bagage NOOIT past in de koffers die je hebt?????)

Laterssss
Goedemorgen!

Merel succes met pakken!! Ik zou ook zoveel eten en koekjes meenemen voor Lena hoor. Alhoewel, zij lust alleen bruine boontjes, die die zouden het dan worden he. En die rijstewafeltjes wegen iig niks

Juul, ik vind Lynn ook echt een hele bijdehante tante. Haha ze kan echt al lekker veel. Dat klimmen en rennen, ik zag Milena jaloers toekijken vorige week vrijdag Blokjes stapelen of sorteren is een van Milena's hobby's dus dat doet ze altijd wel op het cb. En motorische dingen die ze wel kan dan weer niet/. Staat er in het mapje, volgens moeder als ik zeg dat ze iets wel kan wat ze niet laat zien.

Milena is trouwens sinds vrijdag helemaal into de loopautootjes. We hadden er hier al een staan, maar daar keek ze niet naar om. Nu wil ze er de hele tijd op en af (affffff mama afffff). Maar dat gaat haar nog niet zo makkelijk af. Net kwam ze met de acterwielen voorbij. Hmm denk dat ze later automonteur wil worden

Indian, ik kan me zo voorstellen dat je enorm baalt van je huis. Het is ook echt kut! Bah, ik hoop voor jullie dat er heel snel een koper komt!!

Oh ja en Milena zegt zeker wel meer dan 3 woordjes! Ze is zo'n kletskous
GM allemaal,

Pfff beroerde nacht gehad.

Yuma had gister een hapje uit een wit bolletje genomen, die hij naar de kippen aan het brengen was. En heeft buikpijn, krampen, gehuild en geschreeuwd van 1:30 tot 3:30u.

Maar nu weer vrolijk. Dadelijk lekker zwemmen.

Ja Frans, ik geloof trouwens dat Milena de grootste kletskous is hier.

Zat trouwens vannacht te denken aan nog wat favo woorden van Yuma, maar verder als tractor kom ik nu niet meer.

Ohja, koe, paad (paard) pip (kip) ggggeit

En er zijn er vast nog velen.

Denk dat de meeste kids ongeveer deze woordjes zeggen. Afhankelijk of ze oudere broers/zussen hebben. En of ze naar een KDV gaan ja of nee.

Juultje, pas het straks aan!

Tot straks
Ach jee, SInterklaas-kadootjes! Daar moet ik ook eens even mee beginnen. Electrische trein (uit Vlagtwedde, of all places......) is leuk gescoord, Scoob!! Hebben ze beide erg veel aan, denk ik! Lieke heeft vorig jaar een Legotrein gekregen, incl. spoor enzo. Op haar verjaardag heeft ze nog een spoorbrug en andere treinuitbreidingsset gekregen, en tegenwoordig zitten beide zusjes tijden met dat Lego-gebeuren te spelen. Leuk, man! Maken ze er een hele boerderij omheen, en moeten de dieren m.b.v. de trein vervoerd worden enzo. Echt leuk, hoe die fantasie zich begint te ontwikkelen!

Juul; hahaha, die 21 potjes..... dat wist ik nog wel! Lag ik toen ook al dubbel om! Maar ik kan het me voorstellen, hoor. Ook dat Merel nu weer kant-en-klaar meeneemt. Zou ik ook doen; ik kan niet meer van mijn vakantie genieten als een van de kids niet eet! En da's vaak zo, op vakantie, want alles smaakt toch net even anders...... Zelfs brood en pasta. (Vorig jaar is Lieke echt afgevallen, die 15 dgn op Tenerife; ze lustte echt NIETS. Brrr... niet leuk!)

Merel; jaaaaa, heel graag die foto's van Sophie/mij, en die ene van Valentijn/Sophie in "groot" formaat. Super dat je dat wilt doen! (Ik had ze nu ook al op m'n Memory-stick gezet, maar inderdaad... een groter formaat geeft wel een mooiere foto, natuurlijk.)

Milena into loopautootje! Ha, leuk hoor. Waar zo'n meeting niet goed voor is, he?!

Indian lekker gezwommen met Yuma? Och...ZIELIG dat ie zo'n last had van het witbrood. Arm ding. Wat voor soort brood geef je 'm normaalgesproken eigenlijk? Ik sta er eigenlijk nooit zo bij stil, maar heeft ie veel voedsel waar ie niet tegen kan? Gewone melk, dat wist ik natuurlijk wel, maar verder?

Sophie hangt de laatste dagen ontzettend aan mij. Heel schattig, hoor, maar ook best vermoeiend. Als ze me ziet, moet ze op m'n arm.... Gisteren ook nog een sneu "ongeval". Sophietje rende op haar hardst (en dat ziet er zoooooo lief uit....) heen en weer in de kamer. Komt ze net voor de verwarmingsradiator iets te abrupt tot stilstand, en valt voorover. En ja hoor, met bekje op de rand van de radiator, dus dikke scheur onder bovenlip/boven tanden. BLOEDEN!!!! Arme ziel. Jeetje, dan zit ik zelf bijna mee te huilen, ZO erg vind ik dat! Ze wou vannacht niet eens een speen; zal wel pijn gedaan hebben.... Och.
Tiramam druk? En was Andjo nu alweer thuis? He, ik heb ook een geheugen als een zeef.....
Zo schema aangepast.

Xop, normaal krijgt Yuma altijd waterbrood. Ik eet dat zelf ook altijd, maar had broodjes voor manlief en mij gehaald, en de laatste was niet lekker meer, vandaar dat die naar de kippen mocht. Maar Yuma vond het dus wel het proberen waart.

Verder, uhm, bloemkool, kiwi en nog wel wat dingentjes.

Heerlijk gezwommen, kom straks weer!
ben ik weer ff tussen het inpakken door

Heb net benen laten ontharen, wat uiterst pijnlijk is ka ik je melden. Maargoed je moet er wat voor over hebben;-)

Xop foto s zijn onderweg!

Indian, zielig voor Yuma, dikke knuffel!

Ik ga snel weer verder, ga zo naar controle bij de gyn.

Laterssss Merel
Oh, oke. Nah ja, dit is al lastig genoeg , natuurlijk, daar niet van.

Lieke en Sophie kunnen trouwens beide ook niet tegen kiwi. Niet zo extreem als Yuma, maar ze krijgen beide erg veel uitslag, buikpijn, luieruitslag en diarree. Ook aardbeien gaat bij beiden niet goed.

Sophie wordt ook bont van tomaten(-saus); dus hier geen macaroni en spaghetti ofzo.....
Heeee Merel! Nog een nacontrole bij de gyn? Succes!

Haha, jaaaaaa.....wie mooi wil zijn.... Gruwel; late ontharen vind ik ook ERG pijnlijk. Meestal hars ik mijn benen zelf, en dat kan ik veel beter hebben, zeg maar. Maar wenkbrauwen epileren, bikinilijn laten harsen enz.? AUWAUW!

En nogmaals dank voor je foto's!!!!
Heb ook mn wimpers laten verfen, das best wel mooi.

Ben bijna klaar. Ga zo het huis nog even opruimen en beetje schoonmaken, tijd vlieg!

Hai!

Merel, Als ik het goed uitreken ben je dus ongv. 3 weken weg! Lekker hoor!

Hoelaat vliegen jullie morgen? Ben trouwens vanochtend bij Roos op de kffie

geweest. Mooi manneke hebben ze.

Xop, het is ook een trein van Duplo. Met heel veel spoor en een brug etc.

Laura zit nu ook met de duplo dieren enzo te spelen. Ze heeft ook een gedeelte van het prinsessenpaleis van duplo. Erg leuk!

Och, die arme Sophie. Als je dan niet eens de speen wil zal het wel pijn doen.

Indian: wat sneu voor Yuma dat hij er dan zo'n last van heeft. Daar moet je dus echt heel erg mee oppassen. Wat 1 zo'n hapje wel niet te weeg kan brengen.

Frans al wat gespeurd op MP enzo? Blijft toch altijd weer leuk om te doen. Volgende week weer afspreken?? Kijken wat ze dan nog meer oppikt! haha

Jasper is al 3 dagen vroeg wakker, rond 6.30. Lag er 2 avonden pas rond half 1 in. Dat waren paar korte nachtjes. Voel me er nog wel redelijk fit bij Vanavond maar vroeg naar bed.

Jasper kletst ook de oren van je hoofd. Zegt alles na. Als het dan een langer woord is zegt hij alleen het laatste stukje. Roept ook heel veel 'wa is da?'Dus we doen niet anders dan uitleggen...

Ga nog ff tijdschrift lezen voordat meneer weer wakker wordt.

Greetz Scooby (nu maar weer deze naam)

Naar welke zoo ben je geweest juul? Ouwehands dierenpark? Zo heet ie toch bij jullie in de buurt? Mooie lengte en gewicht toch voor Lynn.

Shit te laat voor mijn tijdschrift, meneer is weer wakker.

Tot later
Hihihi, dat forummen, he? Je komt nergens meer aan toe

Verder ben ik niet blond hoor..... had pas twee keer gelezen dat het een trein van Duplo was...schaam schaam....

Maarreh; mooie trein, dus!

Verder nog Sint-ideeen??
Xop, aaah die arme Sophietje. Ooh nu ik haar gezien heb, vinnik het nog zieliger. Dat prachtige meiske met die 2 staartjes met krulletjes en dan boem tegen de radiator. Aaah. Wel ontzettend lief trouwens dat jouw twee dametjes samen spelen met de duplo. Milena speelt daar echt nog niet mee, ja ze bouwt torens, gooit ermee en sorteert de blokjes om ze vervolgens her en der in het huis te verspreiden, maar echt spelen doet ze er niet mee.

Arme Yuma, dat ie zo'n last had van wit brood. Milena eet trouwens ook altijd het brood tijdens het eendjes voeren. Erg handig in tijden dat ze slecht eet .

Merel, lukt het pakken nog? AUW trouwens dat ontharen. Ik scheer nu altijd, heb denk ik een veel te lage pijngrens. Toen ik nog in studentenhuis woonde onthaarde ik altijd met een huisgenoot (mijn benen voor duidelijkheid). ZIj trok dan bij mij de hars eraf en ik bij haar. Manman 1 keer had ik een heel blauw been van die zooi. AUW

Scoob, lief dat Jasper nu ook zo lekker kletst! Zo leuk!! Haha en misschien moeten we inderdaad maar snel weer meeten. Bij Milena werkt de afkijktruuk wel goed

Ja, dat geforum ook altijd. Kids waren net lief samen aan het puzzelen. Nouja samen: Laura maakte de stukjes en gaf af en toe een stukje aan hem die hij even mocht vasthouden. Hij vond het wel prima allemaal. Dus ik heb toch nog ff met kop thee boekje gelezen.

Laura is helemaal into de disney prinsessen. Dus daar zoek ik nog wat spullen van. Ze is eerst nog jarig dus altijd even afwachten wat ze krijgt. Tja en alles voor de baby born is leuk. Ze is zo zorgzaam....Jasper vind bij andere kids de grote auto's leuk. Dus voor hem een speelgoed hummer ofzo.

Het is hier droog dus we gaan even op de fiets naar de bieb.

Mwoh, Frans, torentjes bouwen met Duplo-blokjes, sorteren en her en der verspreiden...... dat IS toch spelen?! (Meer doet Sophie ook niet, hoor...... Lieke speelt en fantaseert, en Sophie hobbelt wat mee)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven