Twee liefdes..... deel 2
zondag 30 mei 2010 om 20:33
Om een langgg verhaal korter te maken lul ik maar even verder. Komt het er op neer dat de bewuste 25 jaar eerder 16 zijnde dame 2 dagen na mijn thuis weggaan me via via via met een hoop inspanning van haar uit na zo lange tijd heeft gevonden maar zij was nog gebonden. Daarmee bracht ze mij in een enorm dillema terwijl je na juist thuis weg gaan eenzaam in een hutje op de hei zittend al niet echt sterk in je schoenen staat. En ja ik heb het verzoek weerstaan op dat moment en misschien heb ik er wel spijt van en misschien ........ En ik kende haar al voor dat t-shirt verhaal maar de jongere zus van je beste vriend..... En ja ik was me bewust van alle signalen die een 14 jarig meisje me gaf toen we ieder weekend samen werkten in een omgeving die even wat anders was dan vakken vullen in een supermarkt waar er nog 20 om je heen staan. En ik vond haar super en ze bloeide van 14 naar 16 van een jongensachtige meid naar een supervrouwelijke jongedame. Tal van incidenten en door haar geplande voorvallen en ik sukkel deed er niks mee. Zelfs tijdens de meest heftige opbiechting van haar kant toen ik juist mijn eerste andere relatie, waarmee ik ook troude, had deed ik net of ik haar niet begreep. Wat moet ik haar als jonge meid pijn gedaan hebben terwijl ik gewoon niet kon of wou geloven dat zo een leuke meid iets in mij kon zien waarbij de vriendschap met haar broer ook nog eens parten speelde.
zondag 30 mei 2010 om 20:52
Nog even en dan snap je hem misschien. Zij had 2 kids en eentje was en is zwaar gehandicapt. Een kind dat een vader nodig had al was het alleen al qua kracht om te kunnen douchen en in een stoel gezet te worden etc. en die vader was er en deed er alles voor. Offerde zich zelf (beiden) op ten kostte van de relatie. Een kind wat beide ouders nodig had want anders was het uit huis plaatsing. Ik 3 gezonde kids en dan mede de reden zijn dat een ander kind dat zou moeten ondergaan door mede oorzaak te worden aan een breuk tussen zijn ouders? Een andere echte vader zo naar de kloten helpen? Never en te nooit. Ik zou daar niet mee kunnen leven ook al was ze in mij ogen nog steeds dat hele leuke meisje van achter de sporthal die toen jammer genoeg de zus van mijn vriend was. Mede door mijn gekloot en ongeloof van heel lang geleden is er nu een kind dat beide ouders echt nodig heeft omdat anders zijn wereldje volledig anders zal gaan worden. Ik mag dat plaatje nu niet verstoren.
zondag 30 mei 2010 om 20:57
zondag 30 mei 2010 om 21:14
purple, maar toch., we schreven af en toe met elkaar, we haalden herinneringen op. Ze mailde mij wat voor achterlijke idioot ik was dat ik haar in situatie x lang geleden niet gewoon vol op haar mond heb gekust. Ze kende nog alle details van 25 jaar geleden en schreef gerust "sukkel ik had niets op de plank maar ik dacht t-shirt dit en dat met die kleur aan en misschien". Ik kon haar het motief van dat t-shirt dan vertellen en we lachten er om. Zij "Ik had tranen over mijn wangen stromen in situatie x toen we daar en daar toen alleen waren en jij vroeg heb je je pijn gedaan en je stond gewoon op en zei zullen we weer aan het werk gaan want je pap....?" "ik was ook gewoon stom want ik antwoorde jou, vliegje in mijn oog daar komt het door, ik huil niet hoor, we moeten inderdaad weer beginnen".
Haar man las 1 van die best onschuldige mails en dat deelde ze me mee. Dat hem dat raakte en dat hij dacht dat zij en ik meer bij elkaar hoorden dan hij en haar. Ik ben toen abrupt gestopt en heb alle contact per direct verbroken. Geen mail meer beantwoord. Vriendschap alleen zat er niet in want er was te veel gevoel. Het zou gaan komen tot ontmoeten en dan zou het volledig uit de hand lopen en heel snel tot belissingen gaan leiden. Haar man en hun kind hebben dat voorkomen. Ik zou daar niet mee kunnen leven.
Haar man las 1 van die best onschuldige mails en dat deelde ze me mee. Dat hem dat raakte en dat hij dacht dat zij en ik meer bij elkaar hoorden dan hij en haar. Ik ben toen abrupt gestopt en heb alle contact per direct verbroken. Geen mail meer beantwoord. Vriendschap alleen zat er niet in want er was te veel gevoel. Het zou gaan komen tot ontmoeten en dan zou het volledig uit de hand lopen en heel snel tot belissingen gaan leiden. Haar man en hun kind hebben dat voorkomen. Ik zou daar niet mee kunnen leven.
zondag 30 mei 2010 om 21:20
zondag 30 mei 2010 om 21:24
zondag 30 mei 2010 om 21:27
zondag 30 mei 2010 om 21:29
Maar je had haar nog niet in "person"gezien ikke? alleen via mail contact?
katara, een foto via mail en niet eens op haar best maar dat is ze wel en het voelde niet anders dan lang geleden. Ik weet niet eens waar ze zelf woont, ik weet haar moeder wonen en denk soms wel eens "ga daar effe parkeren en misschien op zondagmiddag oma bezoek". Beetje sm of zo en daar heb ik toch ook geen zin in.
katara, een foto via mail en niet eens op haar best maar dat is ze wel en het voelde niet anders dan lang geleden. Ik weet niet eens waar ze zelf woont, ik weet haar moeder wonen en denk soms wel eens "ga daar effe parkeren en misschien op zondagmiddag oma bezoek". Beetje sm of zo en daar heb ik toch ook geen zin in.
zondag 30 mei 2010 om 21:32
Mn taart was trouwens heerlijk,besloot toch maar eens zelf te bakken..(om 11 uur 's avonds) maar wat is ie lekkerrrrrr...
ik zie je al helemaal voor me staan bakken in een te korte nachtpon, toch is het aflikken van een plastic pannending dan juist wat minder dan een houten lepel he of niet? Juist die nuance katara
ik zie je al helemaal voor me staan bakken in een te korte nachtpon, toch is het aflikken van een plastic pannending dan juist wat minder dan een houten lepel he of niet? Juist die nuance katara
zondag 30 mei 2010 om 21:34
zondag 30 mei 2010 om 21:39
sarama, toch ben je volgens mij best een schatje en handelbaar en als ouwe lul mag ik dat best even melden. Een relatie met Sarama werkt gewoon perfect als je haar er een seizoensabbonement bungiejumpen bij doet zodat ze geen gebrek heeft aan de nodige spanning in haar leven naast lieve mamma en echtgenote zijn die af en toe gewoon wat extra moet kunnen genieten. Hoef je alleen maar effe op de kids te letten maar die zijn al rustig met een lollie.
zondag 30 mei 2010 om 21:39
Tja, Ikke, het is inderdaad een heel moeilijk geval...maar jij gaat er bij voorbaat al vanuit dat je geen goede vriendschap met haar zou kunnen hebben omdat je bang bent dat jouw (of jullie beider) gevoelens uit de hand zouden kunnen lopen.
Maar als ik het lees, dan vind ik dat je op zijn minst een keer bij haar op bezoek moet gaan, en ontdekken of je echt niet alleen vrienden kan zijn...op afstand kan je ook de situatie in haar gezin niet beoordelen...
Ik vind zelf dat het helemaal niet negatief hoeft te zijn dat haar man opmerkt dat hij van mening is dat jij meer bij haar hoort dan hij....
Ouders van een gehandicapt kind leiden vaak een heel eenzaam en moeilijk bestaan, zeker als het kind of de persoon thuiswoont. Het zou zomaar kunnen dat zij heel erg dankbaar en blij zou kunnen zijn met vriendschap van jou nu, en ik weet uit eigen ervaring hoe fijn het is oude vrienden weer in je armen te kunnen sluiten, en over vroeger te praten.
Misschien heb je wel de kracht alleen een goede vriend te zijn, als ik lees hoeveel moed en kracht je voor andere beslissingen nodig hebt gehad...
Je geeft nu jezelf helemaal geen kans....en die verdien jij net zo goed als ieder ander!!
Hoop dat je er eens over na gaat denken, zoals jij mij aan het denken hebt gezet met je posts..
Ik kan je melden dat ik mijn nr2 net hem gesproken op de chat en hij was helemaal opgelucht door een paar beslissingen die ik vandaag heb genomen....mede dankzij jou! Maar dat weet nr2 natuurlijk niet, haha!
Maar als ik het lees, dan vind ik dat je op zijn minst een keer bij haar op bezoek moet gaan, en ontdekken of je echt niet alleen vrienden kan zijn...op afstand kan je ook de situatie in haar gezin niet beoordelen...
Ik vind zelf dat het helemaal niet negatief hoeft te zijn dat haar man opmerkt dat hij van mening is dat jij meer bij haar hoort dan hij....
Ouders van een gehandicapt kind leiden vaak een heel eenzaam en moeilijk bestaan, zeker als het kind of de persoon thuiswoont. Het zou zomaar kunnen dat zij heel erg dankbaar en blij zou kunnen zijn met vriendschap van jou nu, en ik weet uit eigen ervaring hoe fijn het is oude vrienden weer in je armen te kunnen sluiten, en over vroeger te praten.
Misschien heb je wel de kracht alleen een goede vriend te zijn, als ik lees hoeveel moed en kracht je voor andere beslissingen nodig hebt gehad...
Je geeft nu jezelf helemaal geen kans....en die verdien jij net zo goed als ieder ander!!
Hoop dat je er eens over na gaat denken, zoals jij mij aan het denken hebt gezet met je posts..
Ik kan je melden dat ik mijn nr2 net hem gesproken op de chat en hij was helemaal opgelucht door een paar beslissingen die ik vandaag heb genomen....mede dankzij jou! Maar dat weet nr2 natuurlijk niet, haha!
zondag 30 mei 2010 om 21:40
Ikkezelf schreef: Ik gok/generaliseer weer even. Als je zo een man als vrouw dumpt omdat het niet op schiet dan neem je alle controle van hem over. Waarschijnlijk raakt dat zijn mannelijke ego en had hij liever dat hij degene is/was geweest die de stekker er uit trekt. Dat zou beter zijn voor zijn eigenwaarde.
En daarom heb ik het zelf gedaan!!!!!!!!!!
En daarom heb ik het zelf gedaan!!!!!!!!!!
zondag 30 mei 2010 om 21:44
he saram ik heb hem denk ik, in jouw tijd was de normale sporthal al gedegradeerd tot fitness centre waarvoor je echt een abbonement moets hebben en een lekker ruim jonge meiden t-shirt tot strak topje met blote buik en pijnlijke navelpiercing waar je niet eens boven of aan mocht komen. Vandaar je inhaalslag nu. Begrijpelijk.
zondag 30 mei 2010 om 21:56
He broer bemoei je met je eigen zaken .
Ik mocht van huis uit niks.........vroeger had ik korte relatie met hork maar verboden door ouders.Ik te braaf en gewoon geluisterd........verder alleen met nr 1 ervaring.......inhaalslag???
Ik snap het zelf ook niet dat het zo lang heeft geduurd. Hield me steeds voor dat als zijn nr 1 hem wil houden is hij toch echt leuk!!!!
Maar nu denk ik ze zit met hem opgescheept heb nl een en ander vernomen via, via........
Ik mocht van huis uit niks.........vroeger had ik korte relatie met hork maar verboden door ouders.Ik te braaf en gewoon geluisterd........verder alleen met nr 1 ervaring.......inhaalslag???
Ik snap het zelf ook niet dat het zo lang heeft geduurd. Hield me steeds voor dat als zijn nr 1 hem wil houden is hij toch echt leuk!!!!
Maar nu denk ik ze zit met hem opgescheept heb nl een en ander vernomen via, via........