Twee liefdes..... deel 2

18-03-2009 21:36 1610 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat in het vorige topic (twee liefdes ..... nieuw topic) voor een aantal forummers de laatste reacties niet te lezen waren, maar een nieuwe.neergezet.
sarama, ik verdien meer dan genoeg geld in een baan waarin ik ook met nensen om ga en die moet motiveren op een heel ander vakgebied dan relaties.. gaat me makkelijk af want ze hebben er gewoon lol aan en in. Ik hou dus energie over voor zaken die iets dichter bij menselijke gevoelens liggen dan een job en je inkomen en je hypotheek.
haha ik ben dus inderdaad een rare vogel in deze, die heb je wel binnen
sarama dus je nr 1 neem je een beetje voor lief omdat hij gewoon lief is en je nr 2 is een beetje de woeste botte stier die je egoistisch besprint als hij daar zin in heeft?
nr 1 beetje lief maar saai maar die blijft toch wel en ook wel als pap van onze kids, nr 2 wild en wat tegen mijn moeder in want dat durfde ik zelf niet
Heb je op dit moment een relatie? Vraag ik zonder bijbedoelingen!!!

Je bent tenslotte een oude lul en een rare vogel en niet lief genoeg dus wat moet ik daarmee? En ik heb al een lieve nr !
nr 1 beetje lief maar saai maar die blijft toch wel en ook wel als pap van onze kids, nr 2 wild en wat tegen mijn moeder in want dat durfde ik zelf niet

Deze vind ik echt leuk!!
haha, nee ik ben vrij maar ik maak mr wel even verdomde zorgen om je huidige levensstandaard op materieel vlak en of ik dat dan wel kan trekken ten opzichte van je nr 1 terwijl ik heftig kinderalimenatie wil blijven betalen voor mijn 3 geweldige kids. Ik was al aan het denken om wat extra champignons gaan te plukken om mijn inkomen wat op te krikken. Maar de optie van wat weet telen in mijn grote tuin in dit kleine gat waar het niet eensd op zal vallen lijkt me wat beter. Kan alleen de schroevedraaier nu niet vinden die ik nodig heb om de lantaarpaalstroom te koppelen aan mijn weetlampjes. Dat wijt ik even aan mijn leesbril he
ik ook nog eens niet lief genoeg, waar lijd (lange ij) je dat nu uit af, ik doe verdomme zo mijn best om een beetje goeie indruk op je te maken
oude lul en een rare vogel

bytheway, hier kan ik het alleen mee eens zijn
quote:ikkezelf schreef op 30 mei 2010 @ 22:15:

ik ben blijkbaar nog niet lief genoeg, stomme ik, laat ik nog maar eens wat liever worden want anders verdien ik toch niet dat de ander lief voor mij is En vergeetachtig ook al!
ik snap nu je nr 2 echt volledig wat een kreng ben jij haha, plat leggen en bibberen en als ze haar mond open doet om te praten dan snel terug trekken en onder moeders rokken kruipen. Weer een slachtoffer van een femme fatale, knip klant nr 2 die we kunnen gaan heropvoeden on onze zorgboederij
ik ga er nu even van uit dat je nummer 1 niet de hond uit laat maar 3 straatjes om met de vuiknisbak ( de grijze) voor zich mag rijden zoals hij iedere avond moet doen. En hij praat er ook nog tegen.
Heb je een hond?
Bedtijd! Hopelijk kun je nog een beetje slapen, en ben je niet te veel van slag .
antwoord duurrt wat lang dus als je er een hevt, dan staat morgen bureau jougdzorg aan je duer om hem in beslag te nemen wegens verwaarlozing. Heb je er geen dan gaat je grijze klikko mee.
quote:ikkezelf schreef op 30 mei 2010 @ 23:11:

ik ga er nu even van uit dat je nummer 1 niet de hond uit laat maar 3 straatjes om met de vuiknisbak ( de grijze) voor zich mag rijden zoals hij iedere avond moet doen. En hij praat er ook nog tegen.Waar wil je heen??? Ik snap deze niet! Te moe denk ik.
verwaarlozing van je hond en tevens je vuilnisbak doordat je je nr 1 niet onderr controle hebt
Alles onder controle!! Goedenacht!
als je te moe bent dan hoor je nu in bed met een zelfgestrikte wollen onderbroek aan lepeltje lepeltje (jij achter) met je nr 1 die al lang in dromenland is. Morgen heel vroef=g zijn je kids al weer heel blij wakker
slaap lekker
@ikkezelf: ik ga je zowaar bedanken. Voor je laatste serie posts. Ik denk namelijk dat je helemaal gelijk hebt in je analyse van zo'n vreemdgaande man. Het was voor mij het laatste zetje om over mijn afkickverschijnselen heen te komen.

Hij wil niet dat ik de stekker er uit trek omdat ik hem daarmee alle controle ontneem. En inderdaad, het moet niet al te moeilijk worden en ik moet vooral geen eisen gaan stellen. Dat doet zijn vrouw al genoeg. Zelfs de zin 'het gaat toch prima zo' (wiens nr 2 had dat ook gezegd?) Herkende ik.

Mijn nr 1 was wel min of meer op de hoogte en hij heeft me de vrijheid gegeven om er mee te doen wat ik moest doen. Heel bijzonder en erg lief. In ieder geval hou ik nu bakken energie over voor hem alleen. Het was leuk, het was spannend en lekker maar het is genoeg geweest.
quote:purplelady schreef op 30 mei 2010 @ 21:39:

........... zoals jij mij aan het denken hebt gezet met je posts..

Ik kan je melden dat ik mijn nr2 net hem gesproken op de chat en hij was helemaal opgelucht door een paar beslissingen die ik vandaag heb genomen....mede dankzij jou! Maar dat weet nr2 natuurlijk niet, haha!He Bosz, ik heb Ikke ook al bedankt gisteren, het moet niet gekker worden he??
quote:purplelady schreef op 30 mei 2010 @ 21:39:

Ik kan je melden dat ik mijn nr2 net hem gesproken op de chat en hij was helemaal opgelucht door een paar beslissingen die ik vandaag heb genomen....mede dankzij jou! Maar dat weet nr2 natuurlijk niet, haha!He Purple, je maakt mij licht nieuwsgierig. Welke beslissingen heb jij genomen?
Tja, Krokus, in ieder geval de beslissing om nr2 niet al te zeer na te jagen..ook al is het op afstand. Hij werd er erg onrustig van en dat had ook weer zijn weerslag op mij....

En ik ben ook tot de conclusie gekomen dat mijn vriendschap met hem (die echt heel hecht is) altijd op de eerste plaats zal blijven komen....ook als dat op den duur zal inhouden dat we geen sex meer zullen hebben. Op dit moment voelen we ons allebei nog heel erg lichamelijk tot elkaar aangetrokken, en dat willen we niet uit de weg gaan. De eerstvolgende keer dat we elkaar weer zien in augustus zal moeten blijken of we het kunnen combineren zeg maar..

Want we willen allebei onze nr1 (nu in ieder geval) niet verlaten, om verschillende redenen...

Toen ik nr2 weer zag na 30 jr - nu een paar maanden geleden - was ik zo in staat geweest alles op te geven en met hem verder te gaan. Dat heb ik nu dus ook herzien want ik weet dat hij er in ieder geval nog niet klaar voor is, en ik volgens mij ook niet. En we weten geen van beiden of het daar ooit van zal komen...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven