Bezemtopic nummer 8!

27-05-2010 13:08 2998 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als je ook graag bezemt of het juist niet zo graag doet en wat ondersteuning wilt: hier is het bezemtopic!

Post je lijstjes, streep ze af en klets gezellig mee







de zevende bezem

de zesde bezem

de vijfde bezem

de vierde bezem

de derde bezem

de tweede bezem

de eerste bezem
Alle reacties Link kopieren
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai



ik was er weer, terug van onze eerste mini honeymoon



Zoeb, een dikke knuffel voor jouw



Poes, ik zal foto's op mijn hyves zetten zodra ik ze heb



Boro, wat een heerlijke egoposten typ je. Wilde even zeggen dat je echt een enorme lieverd bent



En nu de ego aan



Het was super zaterdag, alles was zoals het moest zijn, Ik ben blij met zoveel lieve en leuke mensen om mij heen. Ik heb genoten. Genoten van itsman, de taart die mooier dan mooi was, de mensen die er waren en de nep-enveloppen die we 's nachts moesten openmaken
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Alle reacties Link kopieren
Ja zeg, ik wil Bor nu ook wel eens eindelijk een keer ontmoeten.

Zoveel goeds, dat maakt me erg nieuwsgierig.

Trouwens Its dat geldt ook voor jou en alle anderen die ik nog nooit op een meet heb ontmoet.



Meissies (en maegdje).

Het is zo lief.

Ik kreeg vanavond een bos bloemen thuisbezorgd van Norre.

Een superlief mens van het forum. Een oppepper om deze moeilijke dag door te komen. Zooo lief. Ik was echt even sprakeloos.
Alle reacties Link kopieren
Wat een enorm lief gebaar, Zoeb! Dan komt de vraag naar boven: 'hoezo, het is maar internet?'

Ik hoop van harte dat jullie iets slaap kunnen pakken vannacht!



Ik vraag mij af, Druif hoe de meiden bij het woord piemelvlees komen



Poess, lekker dan een kind met spuitluier. Heb ik gisteren met Ixsje ook maar gedaan....hoppa...in bad!

Poessieman op school?



Mamz, Muis zal ook wel het bad/de douche in zijn geworpen?



Dank jullie wel voor alle tips, ik heb ze doorgespeeld naar mijn dochter.
Alle reacties Link kopieren
O Zoeb, wat ontzettend lief en mooi gebaar van die forummer, dat doet een mens goed lijkt me..

Heel erg veel sterkte gewenst voor morgen.

Gek he, ik ken je nog maar heel kort van hier, maar heb verschillende keren aan jullie moeten denken vandaag..





Yonna, Poessieman doet de opleiding voor nog betere timmerman..Hij is al timmerman maar dit is een vervolgopleiding zeg maar.. Op maandag en dinsdag avond moet ie naar school..



Its, wat heerlijk dat jullie dag zo perfect was!! ik zal je even een vriendjesverzoek sturen op hyves, dat is wat makkelijker dan steeds via zus bij je te komen
Alle reacties Link kopieren
fijn Its dat je minibreak zo geweldig was



en wij maar kaartjes schrijven maar er bleken geen enveloppen meer te zijn, schoonzus had wel wat meer kunnen regelen



wat een leuk verhaal van die merels, maar de veren in huis is minder natuurlijk



en dat piemelvlees, geweldig



sorry heb nog wel wat moeite om jullie en jullie verhalen uit elkaar te houden. maar ik houd moed
Alle reacties Link kopieren
Ah, vandaar! En was hij vroeg thuis? Wie is je zus? Ik ben helemaal niet nieuwsgierig hoor
Alle reacties Link kopieren
Hoe laat krijgen jullie morgen de uitslag Zoeb?



Lief vond piemelvlees niet zo'n goeie benaming geloof ik

Ik moest er wel hard om lachen!
Alle reacties Link kopieren
De aanhouder wint, Zonlicht!
Alle reacties Link kopieren
Yonna, hij was om 20.00 thuis (school is van 18.30-21.30)

Mijn zus(je) is Ng1 (schrijft ook soms bij de Nietjes)
quote:Yonna schreef op 01 juni 2010 @ 21:23:



Ik vraag mij af, Druif hoe de meiden bij het woord piemelvlees komen



Dat laat ik aan je eigen verbeelding over
Zoeb, dat is zeker lief zeg...



Een spuitluier, Poessss... Herkenbaar.
Alle reacties Link kopieren
Wat grappig, mijn dochter heeft ook een tijdje op het forum rondgehangen. Maar het kan haar niet bekoren. Terwijl ik er verslaafd aan ben

De naam van je zus zegt me wel iets ja.



Fussie, hoe is het met de heupen?
Alle reacties Link kopieren
quote:druifje76 schreef op 01 juni 2010 @ 22:05:

[...]





Dat laat ik aan je eigen verbeelding over
Alle reacties Link kopieren
Om half tien moeten we morgen daar zijn.

Ik ben nagels aan het bijten en dat doe ik nooit.
Alle reacties Link kopieren
Hmz, ik zou met je mee kunnen bijten, heb links nog 5 nagels, rechts is al helemaal weg

Dus ik duim maar gewoon.



Yonna, de heupen zijn lekker los Vannacht redelijk geslapen, dat scheelt al zoveel Omdraaien is wel tamelijk euh kut zeg maar.
Alle reacties Link kopieren
Muis kwam er vrij genadig af, Yonna, met een week geen afspraakjes en een lekkere warme douche nadat zijn fiets ontmodderd was. *moet schoenen nog uit wasmachine vissen*

Hij heeft tv gekeken, boekje gelezen en slaapt nu als een roosje.

Zoebie, wat lief van Norre.

Itskie, ik zou me zo kunnen voorstellen dat je de nep enveloppen er zo tussenuit gevist had omdat er best wel zware kaartjes in zaten. Niet dus?



Ik vind het mooi geweest voor vandaag. Morgen kei en kei hard duimen.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind jullie zo'n lief groepje!



Sorry dat wilde ik even zeggen!
Alle reacties Link kopieren
Tuurlijk niet Mamz. Zware enveloppen kunnen wel eens heel veel (klein) geld bevatten. Alles openmaken al was het alleen maar voor de fun. Ik moet een beetje lachen om jou kids hoor. Die ene die onder de tafel lag van het piemelvlees. Neemt ie het niet over? En de ander ligt lekker in een modderpoel. Jou kinderen kunnen nog eens echt heerlijk kind zijn. Wat is er nu lekkerder voor een echte knul dan een modderpoel. Hoewel het voor jou minder moet zijn geweest Mamz. Maar ik hou er wel van.



Coetje zit je nog steeds met je toestel in de aanslag? Blijven zitten dan. Morgen zijn ze vast weg.



Lastig lijkt me dat Fus. Omdraaien met pijnlijke heupen. Het was met een pijnlijke rug al niet te doen. Heupen lijken me dan nog een graadje erger.



(Nog 10 uur). Pffft.
Alle reacties Link kopieren
Moggûh lieffies!



Zoeb, heel veel sterkte straks!



Poess, we zijn ook allemaal hartstikke lief!



Mamz, een week geen afspraakjes valt inderdaad mee. Heerlijk crossen in de modder is natuurlijk wel een ultieme jongensdroom



Fus, heb je 's nachts een kussen in je rug? Voor de steun is dat erg lekker kan ik me nog herinneren.



Ixsje komt zo, ben heel benieuwd hoe hij vannacht geslapen heeft.



Geen lijstje alleen vandaag op pad voor een fleecedeken, zal Hema worden, denk ik.



Geniet!
Alle reacties Link kopieren
Môgge,



Nog 3 uurtjes. Ik ben veel te vroeg wakker.

Alweer slecht geslapen. Ik kon alleen maar denken.

"Het kan niet, het kan niet, het kan niet".
Alle reacties Link kopieren
Mogguh

Al twee vroege vogels. Zoebie, is man ook al wakker of heeft 'ie zelfs niet geslapen? Ik hoop echt op een vetbultje. Een vetbultje, for christsakes..



Ik vind het ook hartstikke fijn dat mijn kinderen zo heerlijk ongecompliceerd kind zijn. Wat dat betreft zouden ze beter vroeger in een dorp zijn opgegroeid of zo, want tegenwoordig is het zo not done om met modder te spelen. Kan me zelf nog goed herinneren hoe onwijs gaaf het was toen de straat helemaal open lag, met rioleringsbuizen als schuilplaats *tegenwoordig staan er hekken om bouwplaatsen*



Fuss, kussen tussen de knieen wilde ook wel eens helpen..



Yonna, een fleecedeken... ik kan dat ding toch gewoon naar je opsturen dan?



Vandaag:

Duimen

Fysio

Wortelkanaalbehandeling (ieuw)

Afhankelijk van het weer een dagje thuis of toch naar het zwembad
Alle reacties Link kopieren
Jakkes Mamz, een wortelkanaalbehandeling, met recht ieuw! Sterkte!

Je hoeft de deken echt niet op te sturen, komt wel een keer. Ik wil al heel lang een cremekleurige deken, is mooier ivm mijn werk en die ga ik vandaag zoeken.

Dus eigenlijk was je niet echt boos op Muis!
Mogu!



Lieve Zoeb,ik duim voor een goede uitslag vandaag!Het moet gewoon zo zijn!Veel sterkte voor straks



Eerst koffie nu.
Zoebie, heel veel sterkte, ik duim met de rest mee!
Alle reacties Link kopieren
Met al die bloemen en duimen en kaarsjes en wierookjes moet het daarboven toch wel doorkomen dat dit echt niet kan hé.

Het moet goed zijn. Ik denk ook nog helemaal niet aan wat er gaat gebeuren als het niet goed is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven