Hoe hangt het toiletpapier bij jou?

03-06-2010 11:29 79 berichten
Even een vraagje in verband met een discussiepunt..

Hang jij de toiletpapierrol zo op dat het papier voorlangs gaat (linker plaatje) of dat het achterlangs gaat (rechter plaatje) en dus tegen de muur hangt?

Hoe hangt het toiletpapier bij jou?

Totaal aantal stemmen: 78

voorlangs (91%)
achterlangs (9%)
Alle reacties Link kopieren
Ook de linker. Ik haal op andere toiletten (dan de mijne) ook altijd het eerst laagje eraf. Maakt niet uit hoe spik en span de rest van het huis eruit ziet.

Volgens mij hang ik hem thuis ook andersom als hij verkeerd hangt.
Ha ik zit bij de minderheid.

Overigens ook een leuke vraag;

Hoe veeg je af: maak je een propje van je wc papier of vouw je het dubbel?
Als je een rolhouder met klepje voor hebt, dan doe je het papier aan de voorkant, zodat je het makkelijk kan scheuren.

Indien alleen rolhouder aan de muur, zonder klepje, dan langs de wand ter voorkoming van doorrollen (gebeurt dan minder snel)
Achterlangs omdat anders de rol niet draait in de wcrolhouder. Normaal had ik het voorlangs hangen.
MILF in the making ;-)
quote:amalia schreef op 03 juni 2010 @ 11:38:

Hoe veeg je af: maak je een propje van je wc papier of vouw je het dubbel?Leuk! Ff topic openen
quote:amalia schreef op 03 juni 2010 @ 11:38:

Hoe veeg je af: maak je een propje van je wc papier of vouw je het dubbel?Mag een gevouwen prop ook?
MILF in the making ;-)
Vieze muur? Hij hangt toch niet achter de toiletpot?

En je handdoekje na het handenwassen. Hangt ie dan ook niet een beetje tegen diezelfde muur?
quote:domnaiefmutsje schreef op 03 juni 2010 @ 11:39:

Als je een rolhouder met klepje voor hebt, dan doe je het papier aan de voorkant, zodat je het makkelijk kan scheuren.

Indien alleen rolhouder aan de muur, zonder klepje, dan langs de wand ter voorkoming van doorrollen (gebeurt dan minder snel)Bij mij heb ik dus een klepje en dan rolt de rol niet.
MILF in the making ;-)
quote:stukje_cake schreef op 03 juni 2010 @ 11:37:

Ook de linker. Ik haal op andere toiletten (dan de mijne) ook altijd het eerst laagje eraf. Maakt niet uit hoe spik en span de rest van het huis eruit ziet.

Jij peutert altijd het buitenste laagje eraf?..
Vouwer of Propper?
Ik zou het serieus niet weten...
De logica van voorlangs is dat je makkelijk het papier kunt vastpakken. Bij achterlangs zit je tegen de muur aan te pielen en moet je het van de muur af halen vaak zeg maar. Afhankelijk van je toiletrolhouder maar meestal wel...

Voorlangs natuurlijk dus!!!

Ieder die het anders doet heeft het helemaal mis!
Voorlangs, en idd anders draai ik m om, ook bij anderen
quote:BosAap schreef op 03 juni 2010 @ 11:43:

Ik zou het serieus niet weten...Je wil toch niet zeggen dat je nog nooit bij dit serieuze vraagstuk hebt stilgestaan?
Voorlangs, ik word gek als het achterlangs hangt, het heeft even geduurd, maar mijn vriend snapt het eindelijk
Achterlangs, maar bij mij hangt het wc papier het echt niet tegen de muur.....

Ik vouw altijd dubbel, volgens mij gebruik je meer papier als je er een propje van maakt
Hij staat.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik vouw, en varieer ook in mijn afvegen.. Dus samengevat: ik varieer, vouw en varieer.
Ik snap het dilemma van het papier van de muur afpeuteren niet. Mss tijd voor een schoonmaakbeurt in dat geval?

Het hangt dan ook gewoon, maar dan achter
Voorlangs, anders zie je de plaatjes niet.

En dit is een hele zinvolle discussie hoor , want het is ook een keer bij Oprah besproken. En toen werd er gezegd dat voorlangs beter is i.v.m. de plaatjes.
Eerst hing ik em altijd achterlangs, maar die stomme toiletpapie fabrikanten bedrukken die rollen altijd aan de verkeerde kant.. dus dan zie je de bloemetjes niet meer :(..

Moest ik altijd die hele rol afrollen en weer opnieuw oprollen en het was verdomde lastig om dat een beetje netjes te doen, dus ben ik op een gegeven moment maar overstag gegaan..
Ik hou van variatie, dus beide...
Na regen komt regent, kijk maar in de woordenboek
quote:boogje schreef op 03 juni 2010 @ 11:47:

Moest ik altijd die hele rol afrollen en weer opnieuw oprollen en het was verdomde lastig om dat een beetje netjes te doen, dus ben ik op een gegeven moment maar overstag gegaan..
Het schijnt trouwens ook dan vrouwen van voor naar achter vegen en mannen van achter naar voor.. maar die vraag/poll heeft dan weinig nut op een vrouwen forum..
quote:boogje schreef op 03 juni 2010 @ 11:47:

Eerst hing ik em altijd achterlangs, maar die stomme toiletpapie fabrikanten bedrukken die rollen altijd aan de verkeerde kant.. dus dan zie je de bloemetjes niet meer :(..

Moest ik altijd die hele rol afrollen en weer opnieuw oprollen en het was verdomde lastig om dat een beetje netjes te doen, dus ben ik op een gegeven moment maar overstag gegaan.. Ik kom niet meer bij hier hahahaha

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven