Postcrossing 5
donderdag 3 juni 2010 om 13:24
quote:Lampje_ schreef op 03 juni 2010 @ 10:39:
@Neferisis: Heb jij een dochter die studeert in Utrecht ? Ik heb namelijk gisteren een kaart gestuurd naar een studente uit Utrecht die Keltische harpen wilde ontvangen. Vond het wel heel toevallig.
Nee, zo ver is ze nog niet, ze heeft net haar profiel (natuur & techniek met bio) gekozen en gaat in september naar 4 gym.
Ik hoop dat jouw kleine meid vanmiddag wat opknapt en de laatste etappe kan meelopen!
@Neferisis: Heb jij een dochter die studeert in Utrecht ? Ik heb namelijk gisteren een kaart gestuurd naar een studente uit Utrecht die Keltische harpen wilde ontvangen. Vond het wel heel toevallig.
Nee, zo ver is ze nog niet, ze heeft net haar profiel (natuur & techniek met bio) gekozen en gaat in september naar 4 gym.
Ik hoop dat jouw kleine meid vanmiddag wat opknapt en de laatste etappe kan meelopen!
donderdag 3 juni 2010 om 13:43
Heb het echt even te druk om dit forum bij te houden.
Maar een heel klein beetje word er nog wel gepostcrossed hoor.
Twee kaarten ontvangen de afgelopen dagen.
Een heel lelijke en met nietszeggende tekst uit Duitsland en een grappig uit Finland.
Tussen de bedrijven door twee kaartjes verstuurd.
1-tje is onderweg naar Canada, beginnende pc-er met profiel waar je vrolijk van word, kwam zo positief over.
En 1-tje onderweg naar de nr2 van Zweden.
Had voor haar nog een kaart in de doos zitten die ze favoriet had gemaakt maar niet zelf ontvangen al, hoop dat ze er blij mee is.
Voor nu snel weer even verder met het regelen van allemaal dingen voor verschillende feestjes en dan de kleine man een flesje.
Grote zus ophalen en naar de gym brengen.
Druk druk druk.
Maar een heel klein beetje word er nog wel gepostcrossed hoor.
Twee kaarten ontvangen de afgelopen dagen.
Een heel lelijke en met nietszeggende tekst uit Duitsland en een grappig uit Finland.
Tussen de bedrijven door twee kaartjes verstuurd.
1-tje is onderweg naar Canada, beginnende pc-er met profiel waar je vrolijk van word, kwam zo positief over.
En 1-tje onderweg naar de nr2 van Zweden.
Had voor haar nog een kaart in de doos zitten die ze favoriet had gemaakt maar niet zelf ontvangen al, hoop dat ze er blij mee is.
Voor nu snel weer even verder met het regelen van allemaal dingen voor verschillende feestjes en dan de kleine man een flesje.
Grote zus ophalen en naar de gym brengen.
Druk druk druk.
donderdag 3 juni 2010 om 14:58
Yeah, mijn kaartje naar NL was aangekomen!
De ontvanger was nog nooit in mijn woonplaats geweest, schandalig en dat terwijl ik in zo'n geweldig mooie stad woon!
Shit zeg, ik zit hem echt te knijpen voor de sollicitatie, er is blijkbaar nu iemand op gesprek waarvan in de wandelgangen gefluisterd wordt dat ze het al geworden is (nog voor het gesprek plaats heeft gevonden) omdat ze het zo goed kan vinden met de baas.....dat zou dus inhouden dat de hele procedure puur en alleen voor de show is. En dat is hier al zo verdomde vaak gebeurd he. Ik heb er zo'n slecht gevoel over
De ontvanger was nog nooit in mijn woonplaats geweest, schandalig en dat terwijl ik in zo'n geweldig mooie stad woon!
Shit zeg, ik zit hem echt te knijpen voor de sollicitatie, er is blijkbaar nu iemand op gesprek waarvan in de wandelgangen gefluisterd wordt dat ze het al geworden is (nog voor het gesprek plaats heeft gevonden) omdat ze het zo goed kan vinden met de baas.....dat zou dus inhouden dat de hele procedure puur en alleen voor de show is. En dat is hier al zo verdomde vaak gebeurd he. Ik heb er zo'n slecht gevoel over
donderdag 3 juni 2010 om 15:25
donderdag 3 juni 2010 om 16:34
donderdag 3 juni 2010 om 16:44
Dames, ik ben weer terug vanuit Rome, het was met een woord: GEWELDIG!!!
Nu nog even drie weekjes knallen ivm tentamenweken. Heb vanaf maandag ook een nieuw baantje!! Dus het wordt even een drukke tijd. Hoop dat ik zsm kan bijlezen!
PCnieuws: Anne Geddeskaartje uit Finland, verder nog een kaart uit Amerika en eentje uit Duitsland. Geen nieuwe adessen aangevraagd, daar wacht ik even mee!
PCnieuws: Anne Geddeskaartje uit Finland, verder nog een kaart uit Amerika en eentje uit Duitsland. Geen nieuwe adessen aangevraagd, daar wacht ik even mee!
donderdag 3 juni 2010 om 18:20
compleet kut om het even zo uit te drukken.
Er werden werkelijk bizarre vragen gesteld waarik geen zinnig antwoord op wist te geven, ik heb een casus gekregen en compleet verneukt, en als kers op de slagroom ben ik in huilen uitgebarsten toen ze iets persoonlijks vroegen.
Dus. Ik heb zo'n gevoel dat ik het niet ben geworden.
Er werden werkelijk bizarre vragen gesteld waarik geen zinnig antwoord op wist te geven, ik heb een casus gekregen en compleet verneukt, en als kers op de slagroom ben ik in huilen uitgebarsten toen ze iets persoonlijks vroegen.
Dus. Ik heb zo'n gevoel dat ik het niet ben geworden.
donderdag 3 juni 2010 om 18:28
Oh, Kaatje... wat k*t...
Heb je nog andere (wel leuke) sollicitaties in het vooruitzicht?
Kozoo, ik heb dat ook, dat ik best vaak kaarten niet leuk vind... Oeps... verwend he, haha.
Steph, phoe, jouw schoonvader klinkt als een lastig persoon zeg...
Zazana, mooi dat Rome leuk was! Succes met leren!
Ik heb net na 18u nog 3 kaarten in de brievenbus gedaan, die gelukkig nog niet geleegd was. Ze gingen naar Australie, Finland (da-ha) en Rusland.
Ik heb nu nog 4 kaarten lang onderweg:
Brazielie 53 dagen
Taiwan 32 dagen
Usa en China 22 dagen.
Heb je nog andere (wel leuke) sollicitaties in het vooruitzicht?
Kozoo, ik heb dat ook, dat ik best vaak kaarten niet leuk vind... Oeps... verwend he, haha.
Steph, phoe, jouw schoonvader klinkt als een lastig persoon zeg...
Zazana, mooi dat Rome leuk was! Succes met leren!
Ik heb net na 18u nog 3 kaarten in de brievenbus gedaan, die gelukkig nog niet geleegd was. Ze gingen naar Australie, Finland (da-ha) en Rusland.
Ik heb nu nog 4 kaarten lang onderweg:
Brazielie 53 dagen
Taiwan 32 dagen
Usa en China 22 dagen.
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
donderdag 3 juni 2010 om 18:30
Oh, en hoe kan ik het vergeten... Ik heb van de stroomwafel oma uit de usa een pakje gekregen, met 'Maple Syrup' ik ken het niet, maar de jongen bij het postkantoor wist te vertellen dat het heul lekker is en dat Ross van Friend het altijd eet... Dus ik ben benieuwd!
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
donderdag 3 juni 2010 om 18:34
Er zit trouwens geen beschrijving bij, maar de 'postkantoor jongen' zei dat je het op een boterham kan doen, of in yoghurt... Kent iemand van jullie het?
Oh, en degene aan wie ik gisteren een kaartje gestuurd had, is actief op het PC forum, dus misschien kennen sommige van jullie haar wel. (Noorden van het land, houdt ook van kinderboeken kaarten)
Oh, en degene aan wie ik gisteren een kaartje gestuurd had, is actief op het PC forum, dus misschien kennen sommige van jullie haar wel. (Noorden van het land, houdt ook van kinderboeken kaarten)
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
donderdag 3 juni 2010 om 18:38
donderdag 3 juni 2010 om 18:46
Janna: I luuuuve maple sirop. Op pannenkoeken of mixen met walnoten en dan op een broodje brie. Hmmmm. Het werken in de catering heeft zo zijn voordelen. Ik moest eens 500 broodjes hiermee maken
Kaatje, dat klinkt als een regelrechte merrie die sollicitatie van jou. What happened? Waren het de zenuwen.
Ik vind het enorm leuk dat ik de hyvesruil heb mogen regelen, het geeft me een goed gevoel. Ik heb gelijk een overzichtelijk schema gemaakt en alles in alfabetische volgorde gezet, dus de volgende organisator heeft een makkie!
kozoo, heb even opgezocht wat/waar Jersey is. Wat leuk dat je die hebt! En over dat je de kaart niet leuk vond, dat is niet verwend, dat heb ik best vaak, sommige kaarten zijn ook gewoon niet leuk, omdat het toch een kwestie van smaak is. Of ik ben dus ook verwend haha en janna ook!
Vandaag had ik geluk want ik kreeg een kinderboekillustratie uit Finland van de zweedse illustratrice Elsa Beskow. Zij is een van mijn favorieten en heeft ondere andere de serie tomtebobarnen (kinderen van het woud)
Snjokorn, beterschap met de verkoudheid hoor en hopelijk bij jou ook snel zon!
Kaatje, dat klinkt als een regelrechte merrie die sollicitatie van jou. What happened? Waren het de zenuwen.
Ik vind het enorm leuk dat ik de hyvesruil heb mogen regelen, het geeft me een goed gevoel. Ik heb gelijk een overzichtelijk schema gemaakt en alles in alfabetische volgorde gezet, dus de volgende organisator heeft een makkie!
kozoo, heb even opgezocht wat/waar Jersey is. Wat leuk dat je die hebt! En over dat je de kaart niet leuk vond, dat is niet verwend, dat heb ik best vaak, sommige kaarten zijn ook gewoon niet leuk, omdat het toch een kwestie van smaak is. Of ik ben dus ook verwend haha en janna ook!
Vandaag had ik geluk want ik kreeg een kinderboekillustratie uit Finland van de zweedse illustratrice Elsa Beskow. Zij is een van mijn favorieten en heeft ondere andere de serie tomtebobarnen (kinderen van het woud)
Snjokorn, beterschap met de verkoudheid hoor en hopelijk bij jou ook snel zon!
donderdag 3 juni 2010 om 19:07
donderdag 3 juni 2010 om 19:14
donderdag 3 juni 2010 om 19:15
Oehh wat zijn die paulus de boskabouter kaarten leuk!! Maar ik hou mij in!
Morgen ga ik eerst kaartje halen voor de hyvesruil en postzegels en dan zien we wel weer
Neferisis, Bossche bollen, lijkt me erg heerlijk, ik zou je even mijn adres geven zodat je ze kan opsturen!
Snjokorn, heerlijk kamperen! Mag je in Ijsland ook wildkamperen? Ik ben er dol op! Niks heerlijker als wakker worden in je tentje haha. Maar nu eerst maar beter worden voordat je gaat kamperen!
Lampje_ een verkeerd bezorgde peter rabbit kaart? Gewoon naar een verkeerd postcrossingadres of…?
Steph, wat een gedoe allemaal met je schoonvader! Maar goed om te lezen dat de leidingen “weer kloppen” wel sneu dat je schoonmoeder niet haar “eigen” ding kan doen.
Beachlover, zijn de stopcontacten weer in orde? En was de kleine ook mee?
Jokejacket, drukdrukdruk, ik hoop dat het allemaal gaat lukken met je afstudeervoorstel. Spannend hoor
Kaatje, wat een kl**tz*kk*n daar! Heb je er nu sowieso niet minder zin in als het op zo’n manier is gegaan? Toch ga ik voor je duimen! (ik ben trouwens ook nog nooit in jou woonplaats geweest volgens mij denk ik)
Zazana, tof dar Rome zo fijn was! Lijkt mij ook een hele sprookjesachtige stad. En nu knallen geblazen!!
Janna, maple syrop, klinkt alsof ik daar vaker van gehoord heb, zou wel teveel televisie kijken!
Ligaa, allereerst HULDE voor het regelen van de ruil! Dank je wel, en wat een enorme leuke kaart heb je gekregen!
Hier verder geen nieuws. Lekker saai! Maar heb wel al weekend! Hoe luxe, en zaterdag weer een feestje hihi, vriendlief moet optreden dus moet ik wel weer de ultieme groupie uithangen natuurlijk! Nu ga ik eerst even onze ramen lappen, ik schaam me rot!
Morgen ga ik eerst kaartje halen voor de hyvesruil en postzegels en dan zien we wel weer
Neferisis, Bossche bollen, lijkt me erg heerlijk, ik zou je even mijn adres geven zodat je ze kan opsturen!
Snjokorn, heerlijk kamperen! Mag je in Ijsland ook wildkamperen? Ik ben er dol op! Niks heerlijker als wakker worden in je tentje haha. Maar nu eerst maar beter worden voordat je gaat kamperen!
Lampje_ een verkeerd bezorgde peter rabbit kaart? Gewoon naar een verkeerd postcrossingadres of…?
Steph, wat een gedoe allemaal met je schoonvader! Maar goed om te lezen dat de leidingen “weer kloppen” wel sneu dat je schoonmoeder niet haar “eigen” ding kan doen.
Beachlover, zijn de stopcontacten weer in orde? En was de kleine ook mee?
Jokejacket, drukdrukdruk, ik hoop dat het allemaal gaat lukken met je afstudeervoorstel. Spannend hoor
Kaatje, wat een kl**tz*kk*n daar! Heb je er nu sowieso niet minder zin in als het op zo’n manier is gegaan? Toch ga ik voor je duimen! (ik ben trouwens ook nog nooit in jou woonplaats geweest volgens mij denk ik)
Zazana, tof dar Rome zo fijn was! Lijkt mij ook een hele sprookjesachtige stad. En nu knallen geblazen!!
Janna, maple syrop, klinkt alsof ik daar vaker van gehoord heb, zou wel teveel televisie kijken!
Ligaa, allereerst HULDE voor het regelen van de ruil! Dank je wel, en wat een enorme leuke kaart heb je gekregen!
Hier verder geen nieuws. Lekker saai! Maar heb wel al weekend! Hoe luxe, en zaterdag weer een feestje hihi, vriendlief moet optreden dus moet ik wel weer de ultieme groupie uithangen natuurlijk! Nu ga ik eerst even onze ramen lappen, ik schaam me rot!
donderdag 3 juni 2010 om 19:43
donderdag 3 juni 2010 om 20:12
Niet navegen met een doek, maar met keukenpapier of oude kranten.
Hier verder weer drukdrukdruk. Morgen even een kaart halen voor de hyvesruil. Ik wil even de tijd nemen om een leuke te zoeken, dat gaat hem vandaag niet worden.
Wel nog een kaart in de bus (rusland, mooie kaart) een een hurray (Singapore met een hele leuke enthousiaste tekst) in de mailbox.
Kaetje, balen zeg van die baan.
Ik ga snel aan het strijken, er staat al en week een wasmand te roepen
iedereen een fijne avond!
Hier verder weer drukdrukdruk. Morgen even een kaart halen voor de hyvesruil. Ik wil even de tijd nemen om een leuke te zoeken, dat gaat hem vandaag niet worden.
Wel nog een kaart in de bus (rusland, mooie kaart) een een hurray (Singapore met een hele leuke enthousiaste tekst) in de mailbox.
Kaetje, balen zeg van die baan.
Ik ga snel aan het strijken, er staat al en week een wasmand te roepen
iedereen een fijne avond!
donderdag 3 juni 2010 om 20:19
quote:Ligaa schreef op 03 juni 2010 @ 18:46:
Janna: I luuuuve maple sirop. Op pannenkoeken of mixen met walnoten en dan op een broodje brie. Hmmmm. Het werken in de catering heeft zo zijn voordelen. Ik moest eens 500 broodjes hiermee maken
Ik vind het enorm leuk dat ik de hyvesruil heb mogen regelen, het geeft me een goed gevoel. Ik heb gelijk een overzichtelijk schema gemaakt en alles in alfabetische volgorde gezet, dus de volgende organisator heeft een makkie!
Vandaag had ik geluk want ik kreeg een kinderboekillustratie uit Finland van de zweedse illustratrice Elsa Beskow. Zij is een van mijn favorieten en heeft ondere andere de serie tomtebobarnen (kinderen van het woud)
Mmm, dat klinkt lekker, die combi!
Goh, dat is precies waarom dat ik liever niet de hyvesruil organiseer Maar veel dank voor 't regelen!!
Die kaart is echt superleuk. Ik hou daar wel van!
Janna: I luuuuve maple sirop. Op pannenkoeken of mixen met walnoten en dan op een broodje brie. Hmmmm. Het werken in de catering heeft zo zijn voordelen. Ik moest eens 500 broodjes hiermee maken
Ik vind het enorm leuk dat ik de hyvesruil heb mogen regelen, het geeft me een goed gevoel. Ik heb gelijk een overzichtelijk schema gemaakt en alles in alfabetische volgorde gezet, dus de volgende organisator heeft een makkie!
Vandaag had ik geluk want ik kreeg een kinderboekillustratie uit Finland van de zweedse illustratrice Elsa Beskow. Zij is een van mijn favorieten en heeft ondere andere de serie tomtebobarnen (kinderen van het woud)
Mmm, dat klinkt lekker, die combi!
Goh, dat is precies waarom dat ik liever niet de hyvesruil organiseer Maar veel dank voor 't regelen!!
Die kaart is echt superleuk. Ik hou daar wel van!
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
donderdag 3 juni 2010 om 20:47