The never ending question nr 80!
donderdag 3 juni 2010 om 12:52
Nee. Nu sowieso niet omdat ik een relatie heb en zwanger ben (dat zou denk ik hoogverraad zijn, hahaha, met m'n dikke buik op 'n andere vent). Misschien dat het er ooit nog wel van komt maar ik ben erg onzeker op dat gebied dus weet niet of ik het echt zou doen.
Heb jij een bepaalde persoon die je echt niet mag en waarom niet?
Heb jij een bepaalde persoon die je echt niet mag en waarom niet?
donderdag 3 juni 2010 om 13:27
Narcisme is een term uit de psychologie. Het is een vorm van gedrag dat wordt gekenmerkt door een obsessie met de persoon zelf (vaak het uiterlijk), egoïsme, dominantie, ambitie en gebrek aan inlevingsvermogen. Iemand die narcistisch gedrag vertoont, noemt men een narcist.
met dank aan wiki
Heb jij een stopwoordje? Iets wat je altijd zegt?
met dank aan wiki
Heb jij een stopwoordje? Iets wat je altijd zegt?
donderdag 3 juni 2010 om 14:59
Nee, maar wel nog steeds in dezelfde gemeente. Heb alle dorpen in mijn Gemeente al gehad (qua wonen bedoel ik dan he niet qua mannen).
Qua mannen trouwens denk ik ook wel
IK WAS WEER TE LAAT!
Ik kan wel breien, maar ik heb wel elke x weer even een kleine uitleg nodig, want vaak doe ik het niet!
Waar ga je het liefst winkelen?
Qua mannen trouwens denk ik ook wel
IK WAS WEER TE LAAT!
Ik kan wel breien, maar ik heb wel elke x weer even een kleine uitleg nodig, want vaak doe ik het niet!
Waar ga je het liefst winkelen?
donderdag 3 juni 2010 om 16:22
*Grapje hoor ik vind Den Haag een super stad! Ik ben er tijden met heel vel plezier 3x in de week naar toe gereden, ik zou er gaan wonen. Maar toen maakt exvriendje het uit (echte Hagenaar) en had ik geen huis. Dus eigenlijk heb ik alleen maar een aversie tegen hem Maar door jouw post gokte ik dat je daar woonde *
Ik denk het wel, want mij mogen de wedstrijden op de zaak in de kantine kijken, gezellig toch!
Wat zou je nog wel eens willen leren?
Ik denk het wel, want mij mogen de wedstrijden op de zaak in de kantine kijken, gezellig toch!
Wat zou je nog wel eens willen leren?