Bezemtopic nummer 8!
donderdag 27 mei 2010 om 13:08
vrijdag 4 juni 2010 om 09:24
Ja, je kunt het voor alles gebruiken. Ik heb het gekregen van de dermatoloog omdat ik als ik vocht vasthoudt veel pijn heb aan mijn enkels. Maar ik mocht het van de huisarts ook gebruiken toen ik vocht vasthield in mijn voet (allergische reactie muggenbult)
het is veel makkelijker in gebruik als een steunkous (die heb ik ook gehad)
het is veel makkelijker in gebruik als een steunkous (die heb ik ook gehad)
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
vrijdag 4 juni 2010 om 11:47
Morning!
Jeetje Fus wat ben jij alweer druk geweest, is dat nou nesteldrang of ben je gewoon echt altijd zo'n bezige bij?
Boro, da's een aardig nachtje wat je gemaakt hebt zeg, zul je wel echt nodig gehad hebben denk ik zo! Naar joiu begin ik ondertussen ook wel erg nieuwsgierig te worden, net als naar de anderen die ik nog niet ontmoet heb trouwens. Hoop dat er veel mensen kunnen komen de volgende meeting!
Kat is weggebracht, ging redelijk makkelijk eigenlijk. Nu maar afwachten en duimen dat het allemaal goed gaat. Ik word eind van de middag gebeld wanneer ik hem kan gaan halen.
Verder vandaag op de koffie bij vriendin, boodschappen doen en een beetje opruimen/aanrommelen hier thuis. Tussendoor kopje koffie op t balkon, dan kom ik de dag vast wel door
Geniet van de zon!
Jeetje Fus wat ben jij alweer druk geweest, is dat nou nesteldrang of ben je gewoon echt altijd zo'n bezige bij?
Boro, da's een aardig nachtje wat je gemaakt hebt zeg, zul je wel echt nodig gehad hebben denk ik zo! Naar joiu begin ik ondertussen ook wel erg nieuwsgierig te worden, net als naar de anderen die ik nog niet ontmoet heb trouwens. Hoop dat er veel mensen kunnen komen de volgende meeting!
Kat is weggebracht, ging redelijk makkelijk eigenlijk. Nu maar afwachten en duimen dat het allemaal goed gaat. Ik word eind van de middag gebeld wanneer ik hem kan gaan halen.
Verder vandaag op de koffie bij vriendin, boodschappen doen en een beetje opruimen/aanrommelen hier thuis. Tussendoor kopje koffie op t balkon, dan kom ik de dag vast wel door
Geniet van de zon!
vrijdag 4 juni 2010 om 12:01
Da's geen van beiden Gelf, dat is hypocrisie De mevrouw van de kraamzorg moet natuurlijk wel denken dat ik een beetje kan bezemen
Fijn dat het met kat gelukt is. Hoe is het met je Lief? Heeft hij het naar zijn zin? Lekker dagje heb je, zo een beetje aanrommelen
Hier intussen ook nog was opgeruimd, gestofzuigd en de ramen voor binnen en buiten gelapt. Nu lekker even forummen tot de intakemevrouw komt.
Fijn dat het met kat gelukt is. Hoe is het met je Lief? Heeft hij het naar zijn zin? Lekker dagje heb je, zo een beetje aanrommelen
Hier intussen ook nog was opgeruimd, gestofzuigd en de ramen voor binnen en buiten gelapt. Nu lekker even forummen tot de intakemevrouw komt.
vrijdag 4 juni 2010 om 12:13
Ahaa, is dat het, gewoon slimme tactiek dus!
Lief heeft het naar zijn zin, ben ik heeeel blij mee. Het is gewoon zo goed dat hij even met iets leuks bezig is en hopelijk even wat minder met piekeren. Hij maakt zich wel zorgen over de kat en of ik dat allemaal een beetje red alleen maar hij heeft genoeg afleiding en dat scheelt.
Ben lekker receptjes aan t zoeken om te eten deze week. Meestal kook ik niet als ik alleen ben maar dat ga ik nu maar eens wel doen denk ik. Vanavond wordt het denk ik couscous-salade, daar kan ik dan morgen ook nog wel van eten. Glaasje rose erbij, ik ga mezelf eens lekker verwennen!
Lief heeft het naar zijn zin, ben ik heeeel blij mee. Het is gewoon zo goed dat hij even met iets leuks bezig is en hopelijk even wat minder met piekeren. Hij maakt zich wel zorgen over de kat en of ik dat allemaal een beetje red alleen maar hij heeft genoeg afleiding en dat scheelt.
Ben lekker receptjes aan t zoeken om te eten deze week. Meestal kook ik niet als ik alleen ben maar dat ga ik nu maar eens wel doen denk ik. Vanavond wordt het denk ik couscous-salade, daar kan ik dan morgen ook nog wel van eten. Glaasje rose erbij, ik ga mezelf eens lekker verwennen!
vrijdag 4 juni 2010 om 12:18
Coe lijkt het nu maar zo of heb je de laatste tijd nogal veel pech? Lekkages, kinderen in het gips, Ukkie met zn hersenschudding, jij met je enkel gisteren... Ik vind dat het niet moet kunnen!! Dussss ik doe je voor alle zekerheid maar even een dikke teletubbie Want hoewel jij volgens mij een stuk 'boelkloediger' bent dan ik (stresskip no.1) zou zijn... leuk is het natuurlijk niet!
Ik ga fietsen, lekker koffieleuten bij vriendin met tuin
Ik ga fietsen, lekker koffieleuten bij vriendin met tuin
vrijdag 4 juni 2010 om 13:13
Ik kan er wel om lachen hoor!Toen ze 2 jaar geleden mijn badkamer hebben gerenoveerd zeiden ze van het installatiebedrijf al dat de afvoer zou gaan verstoppen.Er zit nl een te kleine buis in.Het was dus wachten totdat dit zou gaan gebeuren.
Als het goed is bellen ze vanmiddag wanneer ze de verstopping komen verhelpen.
Vriend denkt dat ze dan de badkamer en wc open moeten breken,maar daar denk ik nog maar niet aan.
Vanochtend op crematie vertelde iemand uit de straat dat hij had gehoord dat ze deze huizen over 2 jaar platgooien.Heb ik net gevraagd bij wb maar die geven mij daar geen antwoord op.Renoveren doen ze ook niet,dus ik denk zomaar dat het weleens zo zou kunnen zijn.Terwijl vriend en ik van plan waren om vanaf volgende maand alles op te gaan knappen.Daar wacht ik dus nog maar even mee.
Oooh wat is het lekker buiten!!
Als het goed is bellen ze vanmiddag wanneer ze de verstopping komen verhelpen.
Vriend denkt dat ze dan de badkamer en wc open moeten breken,maar daar denk ik nog maar niet aan.
Vanochtend op crematie vertelde iemand uit de straat dat hij had gehoord dat ze deze huizen over 2 jaar platgooien.Heb ik net gevraagd bij wb maar die geven mij daar geen antwoord op.Renoveren doen ze ook niet,dus ik denk zomaar dat het weleens zo zou kunnen zijn.Terwijl vriend en ik van plan waren om vanaf volgende maand alles op te gaan knappen.Daar wacht ik dus nog maar even mee.
Oooh wat is het lekker buiten!!
vrijdag 4 juni 2010 om 13:19
Oh Coe dan heb je gang metteen een soppie gehad.
Alleen met laminaat is het minder. Wij hadden dus een overstroming en het laminaat was omhoog gekomen.
Maar het is inderdaad dat het lijkt of je wel altijd alle pech hebt.
Ik had vanmorgen ook nog wel een beetje stress> Jongste moest een darmonderzoek. Heeft al twee maanden last. Die eigenwijze vent (27 jaar) is op mijn verzoek toch maar eens naar de dokter gegaan en werd meteen doorgestuurd. Van morgen een colonscopie gehad en alles was oké. Gelukkig. Hij moest wel nog een paar uur blijven vanwege het roesje. Ik kwam in het ziekenhuis een oude bekende tegen die ook tot 12 uur moest wachten, dus we hebben de tijd wel lekker doorgekregen. Buiten in het zonnetje en bijna onder het raam waar zoonlief lag. Die kon mij dus zien zitten. Ik heb wel 10 sms'jes van hem gekregen. Hij is nu weer thuis. Haha wat een held zeg.
Alleen met laminaat is het minder. Wij hadden dus een overstroming en het laminaat was omhoog gekomen.
Maar het is inderdaad dat het lijkt of je wel altijd alle pech hebt.
Ik had vanmorgen ook nog wel een beetje stress> Jongste moest een darmonderzoek. Heeft al twee maanden last. Die eigenwijze vent (27 jaar) is op mijn verzoek toch maar eens naar de dokter gegaan en werd meteen doorgestuurd. Van morgen een colonscopie gehad en alles was oké. Gelukkig. Hij moest wel nog een paar uur blijven vanwege het roesje. Ik kwam in het ziekenhuis een oude bekende tegen die ook tot 12 uur moest wachten, dus we hebben de tijd wel lekker doorgekregen. Buiten in het zonnetje en bijna onder het raam waar zoonlief lag. Die kon mij dus zien zitten. Ik heb wel 10 sms'jes van hem gekregen. Hij is nu weer thuis. Haha wat een held zeg.
vrijdag 4 juni 2010 om 13:28
Mogguh!
Weer even een hele snelle egoposting van mij! Sorry sorry sorry...
Ja jammer dat de meet niet door kon gaan, maar volgende week MOET het lukken hoor!
Ondertussen was ik dus de ochtend thuis en toen werd ik van de Hema gebeld dat mijn rolgordijnen klaar waren. Heel toevallig was Goldman ook thuis, dus.......................... ze hangen al!!!!
Coe, balen van het lek.
Zoeb, fijn dat alles goed is bij zoon
Fuss, nestel jij maar lekker hoor
Gelf, ondanks zieke kat, geniet van je dagje, het klinkt goed. (*duim duim duim* voor kattebeest)
Dag allemaal, Teletubbie !!
Tot overmorgen denk ik. Vandaag wordt het laat en morgenochtend moeten we alweer om 10 uur open!
Weer even een hele snelle egoposting van mij! Sorry sorry sorry...
Ja jammer dat de meet niet door kon gaan, maar volgende week MOET het lukken hoor!
Ondertussen was ik dus de ochtend thuis en toen werd ik van de Hema gebeld dat mijn rolgordijnen klaar waren. Heel toevallig was Goldman ook thuis, dus.......................... ze hangen al!!!!
Coe, balen van het lek.
Zoeb, fijn dat alles goed is bij zoon
Fuss, nestel jij maar lekker hoor
Gelf, ondanks zieke kat, geniet van je dagje, het klinkt goed. (*duim duim duim* voor kattebeest)
Dag allemaal, Teletubbie !!
Tot overmorgen denk ik. Vandaag wordt het laat en morgenochtend moeten we alweer om 10 uur open!
vrijdag 4 juni 2010 om 13:29
Ja het ruikt hier wel fris(robijn) Zoeb.
Laminaat ligt tot nu toe nog goed,maar daaronder is het natuurlijk hartstikke nat.En het fijne is dat ze pas maandag komen en ik dus het hele weekend niet mag wassen en douchen.Wat zullen we stinken Heb mijn moeder al gevraagd,we mogen daar in bad.
Gelukkig dat alles goed was met jongste.Je zit dan toch in je piepzak.
Laminaat ligt tot nu toe nog goed,maar daaronder is het natuurlijk hartstikke nat.En het fijne is dat ze pas maandag komen en ik dus het hele weekend niet mag wassen en douchen.Wat zullen we stinken Heb mijn moeder al gevraagd,we mogen daar in bad.
Gelukkig dat alles goed was met jongste.Je zit dan toch in je piepzak.
vrijdag 4 juni 2010 om 13:41
Oh Coe maar als het weer droog is valt het mee. Alleen de kantjes er even afhalen dan kan het luchten. Fijn dat je in ieder geval ergens in bad kan met deze hitte.
Of je zet je zwembad op en duikt er af en toe in om af te koelen. En als ze gaan afbreken krijg je een flinke verhuisvergoeding. En je mag zelf zeggen waar je wilt gaan wonen. Ik heb er nooit geen spijt van gehad. We wonen wel in een gat, maar hebben een heerlijk huis.
Gold, je hebt het druk. Gaat het bij jullie al zo vroeg open?
Leuk dat je je gordijntjes al hebt hangen. En zo'n egoposting was het helemaal niet hoor.
Fus steunkousen in de zomer. Blugh. Het zijn zulke dikke dingen. Manlief mag ze in september in de vuilnisbak gooien. Gelukkig. Is het nog gelukt met het idee van Its? En als het bij je raam stinkt, dan kan er een dood vogeltje liggen. Hadden wij ook. En ik maar zoeken naar een stinkzwam die hier ieder jaar in het keldergat terug komt. Ik dacht echt dat het weer zo was, het rook hetzelfde. Oh maar dan kan het bij jou ook een zwam zijn dus.
Gelfje succes met het poezebeest. Geeft toch ook wel wat stress. Onze hond heeft een teek, dus die ga ik er nu maar "fijn" uithalen. Bah wat een rotklus is dat zeg. Die vieze dingen.
Itske, Blijdorp is leuk hoor. Herinner ik me nog van 40 jaar geleden.
Of je zet je zwembad op en duikt er af en toe in om af te koelen. En als ze gaan afbreken krijg je een flinke verhuisvergoeding. En je mag zelf zeggen waar je wilt gaan wonen. Ik heb er nooit geen spijt van gehad. We wonen wel in een gat, maar hebben een heerlijk huis.
Gold, je hebt het druk. Gaat het bij jullie al zo vroeg open?
Leuk dat je je gordijntjes al hebt hangen. En zo'n egoposting was het helemaal niet hoor.
Fus steunkousen in de zomer. Blugh. Het zijn zulke dikke dingen. Manlief mag ze in september in de vuilnisbak gooien. Gelukkig. Is het nog gelukt met het idee van Its? En als het bij je raam stinkt, dan kan er een dood vogeltje liggen. Hadden wij ook. En ik maar zoeken naar een stinkzwam die hier ieder jaar in het keldergat terug komt. Ik dacht echt dat het weer zo was, het rook hetzelfde. Oh maar dan kan het bij jou ook een zwam zijn dus.
Gelfje succes met het poezebeest. Geeft toch ook wel wat stress. Onze hond heeft een teek, dus die ga ik er nu maar "fijn" uithalen. Bah wat een rotklus is dat zeg. Die vieze dingen.
Itske, Blijdorp is leuk hoor. Herinner ik me nog van 40 jaar geleden.
vrijdag 4 juni 2010 om 14:14
Ja Zoeb,je krijgt dan idd een flinke verhuisvergoeding.Maar ik wil wel in dit durpke blijven wonen hoor.Heb net een mail gestuurd naar de wb,ik bedoel,als het waar is,ga ik er nu geen geld meer tegen aan gooien.
Ik ga vanavond lekker bij moeder in bad!En mijn was neem ik gelijk mee!En maar een bloemetje voor de moeite weer.
Joehoee Mamz,waar ben je?Ik had je gebeld en gesmst.Lekker van je vrije dag aan het genieten.Ik heb voor Muis nog kleren.
Ik ga vanavond lekker bij moeder in bad!En mijn was neem ik gelijk mee!En maar een bloemetje voor de moeite weer.
Joehoee Mamz,waar ben je?Ik had je gebeld en gesmst.Lekker van je vrije dag aan het genieten.Ik heb voor Muis nog kleren.
vrijdag 4 juni 2010 om 18:52
quote:coeberghmetijs schreef op 04 juni 2010 @ 14:52:
ik heb een andere Mamzie gebeld!Zit ik een heel verhaal te vertellen,vraagt ze hoezo kleren voor Muis?Toen viel mijn kwartje pas.
Dat heb jij dan voor het zeggen Coe. Als je in dat durpke wilt blijven. Daar gaan ze rekening mee houden.
En op kamp worden ze gecontroleerd op teken. Iedere dag. Tenminste bij ons wel. Ik neem aan dan bij jullie ook. We zijn er nogal alert op.
ik heb een andere Mamzie gebeld!Zit ik een heel verhaal te vertellen,vraagt ze hoezo kleren voor Muis?Toen viel mijn kwartje pas.
Dat heb jij dan voor het zeggen Coe. Als je in dat durpke wilt blijven. Daar gaan ze rekening mee houden.
En op kamp worden ze gecontroleerd op teken. Iedere dag. Tenminste bij ons wel. Ik neem aan dan bij jullie ook. We zijn er nogal alert op.
vrijdag 4 juni 2010 om 19:35
Ik had echt gepost vanochtend, voor Gelfling. Helaas, niets meer van te zien.
Op een asociale manier genoten van mijn vrije dag, eerst naar een vriendin, daarna zwemmen. 1150 meter En zonnen. En met een yellow marker in mijn studieboeken kladden (ben weer bijna bij).
Coebergh, balen van de verstopping. Je plafond wordt er ook niet knapper van, van zulke geintjes. Ik ben benieuwd wanneer je morgen komt maar vermoedelijk zit je nu in bad
Fuss, fijn dat je geen steunkousen hoeft.
Zoebie, heel fijn dat zoon is goedgekeurd.
Goldie, ik heb het al eerder gevraagd, maar weet nog steeds niet of niet meer wat die kermis bij jullie inhoudt, zo lang. Een draaimolen, 1 goktent en 1 schiettent of heel wat meer dan dat?
Gelfling, lekker, eten wat je zelf wil. Ik moet zeggen dat ik in een vrij weekend tenminste 1 keer patat eet (wat ik anders nooit doe *angel face* )
Op een asociale manier genoten van mijn vrije dag, eerst naar een vriendin, daarna zwemmen. 1150 meter En zonnen. En met een yellow marker in mijn studieboeken kladden (ben weer bijna bij).
Coebergh, balen van de verstopping. Je plafond wordt er ook niet knapper van, van zulke geintjes. Ik ben benieuwd wanneer je morgen komt maar vermoedelijk zit je nu in bad
Fuss, fijn dat je geen steunkousen hoeft.
Zoebie, heel fijn dat zoon is goedgekeurd.
Goldie, ik heb het al eerder gevraagd, maar weet nog steeds niet of niet meer wat die kermis bij jullie inhoudt, zo lang. Een draaimolen, 1 goktent en 1 schiettent of heel wat meer dan dat?
Gelfling, lekker, eten wat je zelf wil. Ik moet zeggen dat ik in een vrij weekend tenminste 1 keer patat eet (wat ik anders nooit doe *angel face* )