The never ending question nr 80!

16-05-2010 21:36 3081 berichten
Iemand stelt een vraag. De volgende geeft antwoord en stelt een nieuwe vraag.

Veel plezier!
Alle reacties Link kopieren
Harde muziek draaien en meezingen ,dan ev hond uitlaten,vriendin bellen en lekker klagen

Nic:knuf,stom is dat he ,ga je redelijk uit elkaar en verwacht je geen onvriendelijke houding ,afschieten die hap en dochterlief heeft ook te lang vriendschappen onderhouden met dit soort vriendinnen ,gewoon afkappen

@Ladies: Ga naar een concert aan zee...

Wil een grote ronde zonnebril kopen maar ben 50 ...te oud dus...?
ja heb wel geleerd om het aan mijzelf toe te geven als het niet goed gaat en dan even extra lief voor mijzelf te zijn.

voor nici, breek me de bek niet open over exen, en vooral niet over de nieuwe verloofde van ex

rook jij?
Ik denk dat ik vaak te streng ben voormezelf. Is dat ook een antwoord? Dus niet perse onvriendelijk maar wel onrealistisch.

Ik ben er heel erg op gebrand om bij de buitenwereld sterk over te komen, en laat dus zo min mogelijk mijn 'zwakke' kanten zien.

Jah die grenzen is een hele goeie! Daar ben ik natuurlijk erg slecht in. Ex had ik gezegd (maanden geleden) me niet meer te bellen, en toch hing ik net weer met hem aan de lijn. Heb nogmaals vriendelijk verzocht me met rust te laten, maar dan merk ik pas hoeveel het me nog raakt. Evenals met 'oude' vriendinnen, gisteren kwam ik er een paar tegen, dan baal ik gewoon weer even van mezelf.

Denk jij dat psychische problemen te overwinnen zijn?
je bent niet te oud voor een grote ronde zonnebril dus gewoon kopen.

vraag blijft
we zijn wel lekker door elkaar aan het posten
Veeeeel te laat weer

@ Plompie, nooit te oud! (dat bestaat niet!)

@ Lieveranoniem, jah maar wel weinig.

Vraag blijft
Ik denk dat psychische problemen (groot en klein) altijd je uitdagingen zullen blijven, maar dat we hier zijn om veel te leren. En aangezien je nooit te oud bent om te leren.... elke stap vooruit is een overwinning vind ik.

Kijk jij op een eerlijke manier naar jezelf?
hangt heel erg van de psychische ziekte af nic, sommige wel, met therapie en medicijnen, en sommige niet, die gaan nooit 'over'.

Ja eerlijk maar wel streng

Heb jij een psychische ziekte of weleens gehad?
Nee ik denk dat ik te kritisch ben, dat ik als ik naar mezelf kijk alleen de negatieve dingen zie. Maar.. Work in Progress!!

Waar kan jij echt chagerijnig van worden?
Ga ik weer

Jah maar geen hele ernstige, ik heb ADD en een Distyme stoornis. Maar al van jongs af aan, dus leer er ook steeds beter mee omgaan.
haha

Van mijzelf. kort maar krachtig maar zo is het wel, kan af en toe zo miepen

Wat ging jouw laatste droom over (en echt een droom dus, van 's nachts als je slaapt)

@nic: add ken ik maar distyme niet, wat is dat precies?
Van regen in combinatie met veel wind... (en dan buiten moeten lopen....)

Waar word je heel rustig van?
Het is een 3e vorm van depressie. Je kan depressief zijn, een manische depressie hebben of een dysthyme stoornis (ik schreef het net fout) hebben. Van de 1e 2 heb je waarschijnlijk weleens gehoord. Een dysthyme stoornis is grofweg hetzelfde alleen met andere periodes. Ik heb er geen maanden last van, maar bv. dagen of uren. Maar dan wel meer dagen wel dan niet. Het zijn een soort van extreme stemmingswisselingen maar dan de hele tijd.

Ik word heel kalm van een kwartiertje onder de zonnebank in de zonnestudio, heerlijk!

Heb je weleens iets gebroken?
Oh goh inderdaad nog nooit van gehoord. Van de eerste 2 wel, deels uit eigen ervaring en deels uit ervaringen binnen mijn familie.

Ja mijn grote teen, sleutelbeen en heeeeeel erg vaak spullen/servies etc. Ben namelijk erg onhandig

Wat is jouw grootste blunder?
Tegen een redelijk bekende Nederlandse zanger zeggen dat ik z'n liedje stom vond... (had niet door dat hij het was, was zeg maar niet mijn genre muziek dus herkende 'm niet als BN'er, dacht dat het een 'gewone' man was)

Wat heb je aan vandaag?
Tregging, hemdje en slippers

Heb je (soms) nog last van puistjes?
Zoek mij niet, ik wil niet gevonden worden.
Ja belachelijk toch

word jij vaak jonger geschat?
Bijna altijd. Meestal een jaar of 4/5, maar laatst zelfs 9 jaar!

Heb je ruzie met je gewicht?
Jaaa helaas wel. ik wil er nog 5 kilo af en dan ben ik echt weer op een mooi gewicht naar mijn eigen mening

welk dieet heb jij weleens gevolgd?
Geen een. Ik lijnde altijd op mijn eigen manier (veel te streng), maar nu dieet ik niet meer. Heb mijn eetpatroon volledig omgegooid, ben gaan sporten en ben nu gestaag aan het afvallen.

Hou je ook zo van lekker eten?

*Ik mis Schuddebuikje echt een beetje...*
ja, misschien wel teveel..

Wat heb je vandaag gedaan?
Ja,helaas wel en dat is te zien ook .

@Dames,heb mijn grote zonnebril !!!

Heb jij een ex waar je nog op een normale manier contact mee hebt zo af en toe ?
Niet 1 haha.. (uit is over en uit bij mij)

Wat heb je gegeten vanavond?

@ plompiedom, leuk! Veel plezier ermee dit weekend!!
Ja waar is schudebuikje heen?

Andijviestampot (tja je kan er maar trek in hebben he)

kijk jij wel eens naar de regionale zender?
quote:Twister2010 schreef op 04 juni 2010 @ 19:06:

Hou je ook zo van lekker eten?

*Ik mis Schuddebuikje echt een beetje...*Hahahaha, mooie conditionering! Eten-Schuddebuikje
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven