Wreck this journal
vrijdag 12 maart 2010 om 14:36
zaterdag 5 juni 2010 om 09:12
haha Neferisis, ik ben nog steeds op zoek naar 'het' stofje, maar als ik hem helemaal uit heb mag ik van mij zelf This Is Not A Book bestellen dus dan gaan wij weer gewoon verder,
oeh hoelang ik het boek heb, even denken, dit topic is 12 maart aangemaakt, dus ik denk dat ik hem rond 10 maart had..
zo'n 3 maand dus
oeh hoelang ik het boek heb, even denken, dit topic is 12 maart aangemaakt, dus ik denk dat ik hem rond 10 maart had..
zo'n 3 maand dus
anoniem_88030 wijzigde dit bericht op 05-06-2010 09:13
Reden: goedemorgen
Reden: goedemorgen
% gewijzigd
zaterdag 12 juni 2010 om 17:20
Ik ontdek dit topic nu pas. Nou ja, ik had de titel wel veel eerder al eens zien staan, maar er nooit op geklikt. Ik heb nu de eerste tien pagina's gelezen en ik ben ook enthousiast, dus ik ga de overige pagina's ook nog lezen binnenkort. Ik zag echter dat mensen het boek voor 12 of 14 euro besteld hadden. Hier is hij slechts zevenenhalve euro, inclusief gratis verzenden! En ik denk dat de andere boeken die genoemd worden ook goedkoper zijn op deze site.
zaterdag 12 juni 2010 om 23:17
Pfjoew, ik heb eindelijk alle 136 pagina's gelezen, en ik heb zin om ook te fröbelen! Ik probeerde net aan mijn man uit te leggen wat voor boek ik wil gaan kopen, maar hij keek me aan alsof ik gek ben. Ik heb hier echter al zoveel mooie dingen voorbij zien komen, dat wil ik ook! En dan maar hopen dat ik creatief genoeg ben om zelf dingen te verzinnen, want stiekem heb ik best wel zin om ideetjes te jatten die ik hier heb gezien.
dinsdag 15 juni 2010 om 07:26
quote:_Soleil_ schreef op 14 juni 2010 @ 21:14:
Leuk, weer wat activiteit hier.Dat heb ik weer; ik ga pas meedoen als de hype allang over is. Ik heb 'm nog niet binnen, dus ik kan nog niets vertellen over de voortgang. Al zag ik toen ik net bij de koffie-automaat op mijn werk stond wel dat er een paar fruitstickertjes op de muur ernaast geplakt zitten. Ik geloof dat ik die daar toch maar even vanaf moet gaan halen...
Leuk, weer wat activiteit hier.Dat heb ik weer; ik ga pas meedoen als de hype allang over is. Ik heb 'm nog niet binnen, dus ik kan nog niets vertellen over de voortgang. Al zag ik toen ik net bij de koffie-automaat op mijn werk stond wel dat er een paar fruitstickertjes op de muur ernaast geplakt zitten. Ik geloof dat ik die daar toch maar even vanaf moet gaan halen...
dinsdag 15 juni 2010 om 18:50
quote:Capibara schreef op 15 juni 2010 @ 07:26:
Al zag ik toen ik net bij de koffie-automaat op mijn werk stond wel dat er een paar fruitstickertjes op de muur ernaast geplakt zitten. Ik geloof dat ik die daar toch maar even vanaf moet gaan halen... Hihi! Nu al verslaafd!
Al zag ik toen ik net bij de koffie-automaat op mijn werk stond wel dat er een paar fruitstickertjes op de muur ernaast geplakt zitten. Ik geloof dat ik die daar toch maar even vanaf moet gaan halen... Hihi! Nu al verslaafd!
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
woensdag 16 juni 2010 om 20:31
quote:Capibara schreef op 15 juni 2010 @ 07:26:
[...]
Dat heb ik weer; ik ga pas meedoen als de hype allang over is. Ik heb 'm nog niet binnen, dus ik kan nog niets vertellen over de voortgang. Al zag ik toen ik net bij de koffie-automaat op mijn werk stond wel dat er een paar fruitstickertjes op de muur ernaast geplakt zitten. Ik geloof dat ik die daar toch maar even vanaf moet gaan halen...
Ach, als je hier wat van je werk toont, gaan er vast weer meer mensen wat posten. Ik heb mijn WTJ nog lang niet vol hoor!
En over je fruitsickers, daar begint de ellende mee
[...]
Dat heb ik weer; ik ga pas meedoen als de hype allang over is. Ik heb 'm nog niet binnen, dus ik kan nog niets vertellen over de voortgang. Al zag ik toen ik net bij de koffie-automaat op mijn werk stond wel dat er een paar fruitstickertjes op de muur ernaast geplakt zitten. Ik geloof dat ik die daar toch maar even vanaf moet gaan halen...
Ach, als je hier wat van je werk toont, gaan er vast weer meer mensen wat posten. Ik heb mijn WTJ nog lang niet vol hoor!
En over je fruitsickers, daar begint de ellende mee