De gemiddelde Nederlander

05-06-2010 13:36 151 berichten
.
Alle reacties Link kopieren
Juist door uitzonderingen komt er een gemiddelde. Anders bestond er geen gemiddelde en was alles hetzelfde.
If you want to tell people the truth, make them laugh, otherwise they`ll kill you
Ben benieuwd naar je verhaal Dibah...over die discriminatie dan.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
.
.
quote:Dibah schreef op 05 juni 2010 @ 13:38:

Je kunt ze dus ook niet over een kam scheren.

Voor de goede orde ik ben geen gemiddelde Nederlander.Wat versta jij dan onder een gemiddelde Nederlander???
quote:Dibah schreef op 05 juni 2010 @ 13:39:

Dat ik mag oprotten naar mijn eigen land.

Ja, die mensen heb je nog steeds helaas die dit soort uitspraken doen...

Maar wat is het doel van je topic..verklaar je nader.
.
Ik kan je niet helemaal volgen Dibah, maar dat kan ook komen doordat wij langs elkaar heen forummen (zonder daarbij in te gaan op elkaars vragen en commentaar)
Als je een grote groep neemt betekent het wanneer je uitgaat van het gemiddelde, dat je het grootste deel van die grote groep bediend. Er zal daardoor in de onder-boven-links en rechtse regionen een deel zijn die ervaren niet voldoende te bediend worden.

What's your point exactly?
.
Ga toch heen!!! Mijn reactie "rot op naar je eigen land" was een rechtstreekse sarcastische opmerking naar aanleiding van jouw zuigerige opmerkingen over een engelse tekst die je niet kon lezen. Aangezien jij van de opschonerij bent binnen nederland.

Werkelijk waar, zelfs Nederlands kun je niet "lezen"

Sneuaard.
.
.
quote:Dibah schreef op 05 juni 2010 @ 13:47:

[...]

Ik mag toch van de veronderstelling uit gaan dat de Viva bedoeld is voor iedereen?Nee. Bladenmakers hanteren veelal een vrij strak omschreven doelgroep. Viva is evident niet bedoeld voor kinderen van 5, bijvoorbeeld.
Zoals ik al eerder zei, je doet je best maar. Je houd je van de domme. Zuigen en provoceren. En als de angel vind dat ik hier een waarschuwing voor verdien, dan so be it. Maar kom niet nahuilen als je een reactie krijgt op je stomme opmerkingen over vertalingen want arme jij zou het niet kunnen lezen.

Dat is bullshit en dat weet je. Jij als geen ander weet heel goed wat er wel en niet staat, en je wast je handen in onschuld. Arme sneue Dibah. Bah.
De situatie was als volgt ( voor de meelezers, het hele verhaal is verwijderd door de Angel)

Iemand plaatst een inhoudelijke, engelstalige tekst over Joran van der Sloot.

Dibah vraagt: kan er een vertaling komen.

Een aantal mensen gaan hier op in, met de mededeling dat het werkelijk nergens op slaat dat je gaat zitten zagen over een vertaling van een engelse tekst. Ik heb je zelfs nog een link naar een vertaalmachine gegeven.

Vervolgens ga je zitten jammeren over wat moet je nou doen als je het echt niet kunt lezen bladiebla. Suggestief. En dat WEET je. En daar heb ik op gereageerd:

Dan rot je lekker op naar je eigen land, dat is toch wederom het doel? Het topic sturen in de richting van Moslim bashen.

Dat is wat je gelezen hebt gisteren. Dus hang niet de onschuld uit.
En meld het ff.....
quote:rider schreef op 05 juni 2010 @ 13:49:

[...]

Nee. Bladenmakers hanteren veelal een vrij strak omschreven doelgroep. Viva is evident niet bedoeld voor kinderen van 5, bijvoorbeeld.

ik denk dat die omschrijving nog wel wat strakker kan.

Vrouwen, tussen de 25 en de 55, redelijk geemancipeerd, een vrij beeld over seks en mode, en wat hoger opgeleid dan de gemiddelde Nederlander.
.
En dan nog iets, ik heb dit topic niet gemeld. Omdat ik geen zin heb in een spelletje met als enige doel zieken en zuigen bij de angels.
quote:Dibah schreef op 05 juni 2010 @ 13:54:

[...]

Nou dat zeg je nu, maar kun je dat hard maken?Het boeit me echt voor geen meter of je dat gelooft. Zo niet, zegt dat veel over jou.
.
Pfffff.....wat een gedoe om niks. Als je een engelse tekst niet kan lezen, stel ik je een cursus engels voor Als je daar geen zin in hebt, mag je ook niet zeuren.
Je kunt een tekst niet lezen, omdat het in een andere taal is geschreven? Daar doe je moeilijk over?

Als je de weg naar internet kunt vinden, kun je ook de weg naar ( online) woordenboeken vinden. En geen Engels spreken als Nederlander? Dan schrijf je je in voor een talencursus. Zonder deze taal kom je nergens.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven