Bezemtopic nummer 8!

27-05-2010 13:08 2998 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als je ook graag bezemt of het juist niet zo graag doet en wat ondersteuning wilt: hier is het bezemtopic!

Post je lijstjes, streep ze af en klets gezellig mee

de zevende bezem

de zesde bezem

de vijfde bezem

de vierde bezem

de derde bezem

de tweede bezem

de eerste bezem
Gaaf Zoeb

Gelf, nog gelukt met kat?

Hier vandaag wel wat te doen:

- naar het werk

- naar de groei-echo

- koken

- Rusten

Oh ja, en notulen rondsturen. En een kaartje naar een nichtje van wie het kindje niet levensvatbaar bleek
Moggûh lieffies!

Coe, hoe heb je geslapen? Hoop dat het goed is gegaan.

Fus, dat soort nieuws zit jij niet op te wachten zeg. Wat een rot bericht.

Marels ik had er nog niet op gereageerd, maar wat enorm verdrietig voor je vriendin. Heeft ze niet de neiging om het huwelijk af te blazen?

Its, fijn dat jullie blij zijn met de foto's! En heel erg graag gedaan!

Mamz, misschien zeg ik nu iets totaal onbenulligs maar is het mogelijk om af en toe een quality dag te hebben met alleen Oudste? Dat hij niet naar pleegmoeder gaat en lekker een dagje van het weekend thuisblijft?

Gelf, hoop dat het vandaag met de kat wat beter gaat!

Poess, ik heb je stiekem ook gespot en je haar is mooi

Gisteravond zomerkleding uitgezocht. Ik had het ernstiger ingeschat, maar er is toch nog wel wat dat ik gewoon aan kan. Ik ben sinds ik Happy ken in totaal zo'n 6 kilo aangekomen, en pas veel kleding niet meer.

Zondag gaan wij naar de USA en ik heb besloten (omdat ik ook geen tijd meer heb om hier te gaan shoppen) om in New York maar eens te gaan shoppen! Hoezo decadent?

Zo, vandaag is het de bedoeling dat ik 3 reportages afmaak. Dwz. de bewerkingen, zwart-wit en/of sepia. Het moet klaar, want komende week heb ik er ook weer 3.

Geniet!
Mogguh

Zoeb, er zijn slechtere dingen die je kunt doen dan puppies zoeken. Jammer dat ze ver weg gaan, maar wel een mooie gelegenheid om Robo weer eens te zien (dat zal ook niet zo vaak zijn).

Fussie, wat een naar nieuws. Was nichtje al heel ver in de zwangerschap?

Yonna, pleegmoederdagen gaat Oudste niet inleveren, want hij vindt het daar veel te leuk. Quality time is wel een goed idee wat er nogal eens bij inschiet.

Vandaag:

Schoonmaakster (en men, wat is het hier een dramatische puinzooi)

Rust

Bibliotheek/ortho/dinsdagmiddaggedoe
Hmz, ik wilde even naar mijn werk fietsen om de productie van gisteren daar op de server te zetten maar het regent. En nu ben ik dol op mijn werk maar om er voor door de regen te fietsen gaat me toch echt te ver
Ik dacht dat jij in je verlof zat, Fus?
Fussie,wat een k*tnieuws.:hug:

Yonna,ik heb slecht geslapen,van die pillen word ik hartstikke deuzig,zit tussen waken en slapen in.Ik duik zo nog even terug.

En geloof het of niet,vriend belt net,vader van zijn beste vriend is vannacht overleden.Ze vallen bij bosjes hier!Al is die man beter af zonder pijn,leuk is anders.Dat worden 3 begrafenissen/crematie in 3 weken

Gelf,hoe is het met poezebeest?

Gold,wanneer hoort oudste of ze geslaagd is?

Mamz,die qualitytime schiet er hier ook nogal eens bij in.Jammer want ik merk aan de kinderen dat het ze echt goed doet.
Djees, Coe! Wat moet er gebeuren om dingen te stoppen bij jullie?!

Groot gelijk dat je even terugduikt!
Heb ik ook hoor Yonna Maar er lag nog wat administratie en het scheelt de collega's heel veel werk. En ik vind het wel oke om het te doen, kan het werk toch niet zomaar achter me laten....

Coe, heb ooit op Terschelling gewerkt, en daar gingen ze inderdaad uit van de "1=3". Rare stelling, maar klopt wel vaak. Zou bij jullie nu ook wel genoeg zijn, vind je niet?

Slaap nog even lekker! Wat heb je gekregen? Diclofenac?
goedemorgen

coe. slaap nog even lekker. Nu is het echt wel klaar met alle ellende bij jullie

Yonna, nog heel even en dan mag je lekker shoppen in het verre Amerika. Om in je eigen woorden te spreken ga lekker genieten en shop (dat is geen werkwoord maar ach) maar veel kleren

Fuss, lekker rustig aandoen op je werk, dan komt het vanzelf goed

Hier alles rustig. Gisteren alweer mijn eerste aanvaring op het werk. Niet met mijn directe collega's maar met iemand van een andere groep. Was nog niet binnen of ik kreeg de vraag waarom ik niet op hun mail had gereageerd afgelopen week en dat ik een afspraak had per direct. Toen ik zei dat dit niet kon want er stond wat anders op het programma werd het er niet gezelliger op. Ik kan er toch niets aan doen dat zij opeens dingen willen regelen die per direct moeten gebeuren. Ik ben niet de enige begeleider die er rondloopt
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Mogguh maisjes!

Coetje! Wat bizar zeg....

Nu moet het inderdaad maar eens ophouden bij jullie.

Oudste hoort de 17de of ze geslaagd is. Ze zegt van wel, dus vooralsnog maken we ons niet druk.

Voelt de poes zich alweer een beetje beter Gelfje?

Puppy's! Wat leuk Zoeb! Ga je er een uitzoeken en hoe komt die dan bij Robo terecht? Ga je hem brengen?

Jij klinkt erg druk Yonna!

Leuk decadent hoor, shoppen in NY. (Waar blijf ik dan met mijn Londen )

Mijn doorsnee-kinderen vinden het ook nog steeds leuk (ook de grote van 18) als ze een dag q-time krijgen zonder zus erbij. Ik kan het iedere moeder aanraden.

Lijst van vandaag:

Tennis

Stofzuigen

Was vouwen en opruimen

NIET snoepen (Ja het is weer zo ver..... )

Boodschappen doen

Aanrechtkastje leeg- en schoonmaken (Er wordt donderdag een quooker aangesloten)

En wvttk.

Zwaai naar allemaal.

zo weer helemaal bijgelezen hier na een weekend zeelucht opsnuiven

Haal nog steeds wel wat namen door elkaar hoor

Coe, wat een gedoe toch steeds bij jullie. Hoop snel dat het anders wordt

En hoe is het met de poes? Kan ze toch al weer wat eten zelfstandig?

Fuss, het verlof is er niet voor niets he, lekker van genieten, op het werk redden ze het echt wel even zonder jou

Mamz, elk kind vind Qtime heerlijk, dus als het je lukt dat wat in te bouwen

Its, wat vervelend weer op je werk, lekkere binnenkomer zeg maar.

En toevallig ga ik zaterdag weer jullie kant op. Heb je nog tijd over? Kan ik gelijk Yonna's werk bewonderen :D

En toe maar shoppen in NY

Het is je gegund hoor

Zo en dan nu hier weer aan het werk, maar ik heb geen zin en geen moed. pff
Het is bidtijd bij de buren dus slapen zit er niet in.Mijn moeder komt me zo halen om Ukkie van de creche te halen dus ik heb lekker gedoucht.

Ik heb tramadol Fussie.Kijk het vandaag nog even aan en anders bel ik voor iets anders.Word er zo raar van.Kan ik nog beter een jointje roken
Nou Coe het wordt nu toch wel echt tijd dat jullie een saai eentonig leven krijgen. Meis wat maak je toch allemaal mee.

Soms lijkt alles tegen te zitten hé.

Fussie wat erg van je nichtje. Hoever was ze?

We gaan de Puppies naar Frankrijk brengen. Met nog een paar medeforummers. Leuk.
Gelukkig staan al deze mensen niet zo dicht bij me.

Zoeb,wat ben je toch een lieverd,om dat allemaal te regelen.Ik lees altijd alleen maar mee op Robo's topic.

Mijn vriendinnetje komt stofzuigen,de lieverd!
Wat leuk Zoeb, naar Robo! Zijn het leuke puppies?

Pff, die Joran zeg. Hoorde net de uitspraak van zijn naam in het Engels. Joran van der Slut. Vond het wel toepasselijk. Maar het zal je dochter maar weer zijn En toch vind ik het voor zijn moeder ook zielig.

Ik moet zo echt even rusten maar heb zo géén zin....
Oh, en ik heb over nichtje wat op de bh gezet. vond ik netter.
Ja Fuss,toepasselijk die naam.Ik hoorde vanochtend op het nieuws dat ie wel 35 jaar kan krijgen.Dat is geen kattenpis!

Ik heb nog iets leuks!!Mijn oude werkgever mailde me met de vraag of ik de buitenlanders wil begeleiden,rijd ik dus letterlijk met een bussie vol met Polen :)In het kort komt het erop neer dat ik die gedurende de hele zomer begeleid en wegwijs maak op de camping enz.Ukkie kan mee dus ik heb ja gezegd.

En toen wist ik weer wat ik al 3 weken moet doen.Krant bellen om te vragen waar mijn geld blijft.Die zijn echt slecht met betalen.Ik werk gemiddeld zo'n 8 uur per week voor ze,maar dat kan ook weleens 6 of 10 uur zijn.Dat snappen ze daar niet zo goed
Gezellig zooitje hier!

Ik vrees dat mijn lijst momenteel errug lang is (verhuizing);

campingzooi opruimen

kattebakken

stofzuigen

dweilen

badkamer poetsen

bed verschonen

administratie opruimen (en betere plek voor vinden)

afwassen

aquarium verplaatsen

kledingkast inruimen

kledingkast verplaatsen en inruimen

metalen kast verplaatsen naar garage (eerst ruimte maken)

planken aan de muur rommelhok

zolderspul naar rommelhok

dan planken aan de muur zolder

spul uit de garage naar zolder en rommelhok

buiten houtwerk schilderen

En dan hebben we het nog niet over de tuin... zucht

Ik weet dat ik niet teveel druk op me moet leggen, doe die grote dingen ook af en toe tussendoor, maar ik wordt zo moedeloos van die zooi dat het "normale" huishouden er ook onder leid. Als ik dat nou eens op orde had, had ik ook meer motivatie voor de rest... Heb altijd gedacht dat het bij mij in huis niet zo'n zooi zou zijn als bij mijn ouders, maar ik krijg het niet voor mekaar. Hoe leer je disipline voor je huishouden? Vind het wel fijn altijd als ik wel braaf mijn huisje schoon hebt.
Hoi Ala,welkom bij het zooitje

Mij helpt het om dingen op te schrijven en dan kan je die later afstrepen.Dat strepen is leuk!

De Borodinni methode helpt ook goed.15 min iets doen,10 min lanterfanten en dat zo'n 10 keer herhalen.
Jezelf belonen ja.. dat is goed. En leuk.

Mijn berg opvouw is al iets lager. Doe het in etappes dit keer. Krijg er een zere rug van Ja echt...
Haha, klinkt goed ja, zal het gelijk eens proberen.
Welkom Ala. Lijstjes helpen echt. Tenminste bij mij meestal wel.

En wat Bor zegt is ook een goed plan. Misschien moet ik dat eens gaan toepassen.
mogguh..

ik heb een pishumeur..

Zoeb, wat lief van je dat je dat allemaal regeld! Puppies kijken is leuk!

Fuss, wat vreselijk zeg voor je nichtje!

Coe, tramadol is ook een pittige pijnstiller, mijn moeder heeft het voor een nekhernia gehad en werd er in het begin ook stoned van, en met het afbouwen kreeg ze afkickverschijnselen..

Lief dat je vriendin komt stofzuigen..

Its, wat klote zeg dat je meteen gedoe hebt op je werk, leuk is anders..

Ik heb in een ik-kijk-graag-op-hyves-van-anderen-via-via momentje, trouwfoto's van je gezien (ja volgens mij kwam ik op Yonna d'r hyves, waar een link stond van haar werk, ik ben goehoed ) En wat waren jullie mooi!!

ik heb geen zin in een lijstje dus daar doe ik vandaag niet aan.. morgen weer..
Watskebeurt Poessie,dat je zo'n pishumeur hebt?

Misschien kunnen wij je opvrolijken

Yonna,hoe gaat het nu met slapen van lxsje?

Hoe gaat t met de zoektocht Zoebie?En met de vlinders,zijn ze nu allemaal uitgekomen?

Gold,gaan wij nog meeten deze of volgende week?

Ik moet de kampspullen nog bij elkaar zoeken,Oudste vertrekt morgenvroeg.

Had ik al verteld dat we gister pizza gegeten hebben aardappels schillen was geen succes en er zaten allemaal vieze blauwe plekken op.
campingzooi opruimen

kattebakken

stofzuigendweilen

badkamer poetsen

bed verschonen

administratie opruimen (en betere plek voor vinden)

afwassen

aquarium verplaatsen

kledingkast inruimen

kledingkast verplaatsen en inruimen

metalen kast verplaatsen naar garage (eerst ruimte maken)

planken aan de muur rommelhok

zolderspul naar rommelhok

dan planken aan de muur zolder

spul uit de garage naar zolder en rommelhok

buiten houtwerk schilderen

Alle beetjes helpen, heb ik toch nog iets gedaan vandaag. Ga de afwas nog ff doen en dan mijn schoonzussie ophalen voor een bakkie thee in de stad. Hopelijk dat dit online lijstje motiverender werkt dan de inmiddels verstofte lijst op mijn prikbord.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven