Gewoon Thuis

11-02-2010 10:46 2525 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor de Makro moet je zo'n pas hebben he? Die heb ik niet

Ik koop wel gewoon één pak van die kleine luiers en dan zie ik het wel.

Het zou echt gek zijn als Doperwtje er morgen ineens zou zijn....
Peas on earth!
Het kan zomaar gebeuren Erwt
quote:Star schreef op 08 juni 2010 @ 11:08:

Begonnen bij Ceetje met Kruidvat want die zouden zo geweldig zijn maar ik vond het drie keer niks.Dat las ik ergens in een topic over die van de Kruidvat (te groot/dik ofzo).
Peas on earth!
Ja, net zo als je kraamverband
Hou es op

*heeft doos verstopt in washok om er niet tegenaan te hoeven kijken*
Peas on earth!
Naast je bed! Hij moet naast je bed! Voor het geval de bevalling begint. Dan kan je namelijk echt niet meer lopen.

O nee gemeen, niet plagen

Zie je er eigenlijk tegenop?
Ik zeg wel tegen Xan dat hij die doos dan snel pakt . Ik kreeg trouwens afgelopen vrijdag van kennissen óók nog zo'n doos (want zij had 'm niet nodig door ziekenhuisgebeuren). Was aardig bedoeld, maar euhm... té ofzo

Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik ervan moet vinden, van dat bevallingsgebeuren. Ik kan me er niet zo goed een voorstelling van maken (want alles is nieuw natuurlijk), en dat bevalt me eigenlijk wel . Ik vind het wel spannend, hóe het gaat beginnen, wanneer, enzovoorts, maar het lijkt nog een beetje onwerkelijk en ver weg, gek genoeg... raar eigenlijk.
Peas on earth!
Xan is het trouwens wel echt zat. Die wil gewoon dat het nú begint. Die wil Doperwtje zien en vasthouden en is er wel klaar mee dat ie nog in mijn buik zit. Merk ook aan hem dat hij -eerder dan ik- wat gespannen is ervoor
Peas on earth!
quote:Star schreef op 08 juni 2010 @ 11:09:

[...]

Ja die kleine scharregatjes van mijn meisjes groeien niet zo snel.

Vito lui?

Vito is vooral heel erg eigenwijs. Hij weet hoe het moet, maar heeft er gewoon niet zo veel zin in. Plast op de pot als hij er zin in heeft, maar meestal dus nog niet. En stickertjes plakken enzo vindt hij ook niet echt interessant. Hij zegt vooral heel vaak "nu even niet" en "straks, mamaatje".

Wel grappig om te zien hoe verschillend kinderen daarin zijn. Tony is echt een strebertje. Als je hem iets nieuws laat zien/leert, wil hij het meteen uitproberen en kunnen. Zijn stickerkaarten zaten altijd in no-time overvol en hij was ruim voor zijn derde verjaardag dag&nacht zindelijk.

Maar andersom fietst Tony nu pas los (eerder lukte gewoon niet, houterig kind! ) en ik denk dat Vito eind van deze zomer gewoon óók los fietst.
Loretta is De Mol. Punt.
Heb je al wel een zeiltje op je bed liggen, Erwt?
Loretta is De Mol. Punt.
Leuk, zo verschillend als ze zijn. Ach, komt allemaal wel toch? Het heeft ook wel iets dat hij het op z'n eigen tijd wil doen, en het scheelt misschien dat je weet dat hij het op zich wel kán of weet hoe het moet. Wel lief, dat 'nu even niet'

Ik heb van die waterdichte moltons op bed liggen, vooral omdat Xan vloedgolven vruchtwater voor zich zag (op onze vrij nieuwe matrassen)
Peas on earth!
Heeft hij nog geen pomp gehuurd dan? Dan kan hij het vruchtwater meteen afvoeren naar de tuin, ik denk dat jullie eind van de zomer dan een prachtig bloeiend paradijsje hebben.
Loretta is De Mol. Punt.

Moet je het afvoeren daar naar waar de placenta begraven ligt.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Daar naar waar, doe me dat maar eens na.

Iew, ranzig idee!

Ik las eergisteren over Geboorteplannen enzo. Vind het zelf nogal onzinnig (tot grote opluchting van de verloskundige ), maar ook daar inderdaad de keuze of je de placenta weggegooid wil hebben of bewaren?! Als je 'm bewaart, wat dóe je er dan mee?! En nee, die vraag hoef ik eigenlijk niet beantwoord te zien
Peas on earth!
Heb toch zo'n goede ochtend gehad!!! Ik had een gesprek bij Humanitas en er zaten 2 dames in de kamer. Met dame 1 had ik het gesprek, hartstikke leuk! En toen we klaar waren zei dame 2 dat ze nog wel wat leuke adressen voor me had voor open sollicitaties en dat ze me even toe ging voegen aan haar netwerk op linkedin. Echt zó leuk was het!!

Dus ik heb heel wat te bellen/schrijven/regelen deze week!!

Ik walg echt van het niet werken, heb er al een paar keer van moeten kotsen zo erg vind ik het. Misschien nu weer wat schot in de zaak, ik hoop het echt.
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 08 juni 2010 @ 12:40:

Iew, ranzig idee!

Ik las eergisteren over Geboorteplannen enzo. Vind het zelf nogal onzinnig (tot grote opluchting van de verloskundige ), maar ook daar inderdaad de keuze of je de placenta weggegooid wil hebben of bewaren?! Als je 'm bewaart, wat dóe je er dan mee?! En nee, die vraag hoef ik eigenlijk niet beantwoord te zien

Je kunt hem opbakken en opeten.

Je kunt een jong boompje kopen en op de placenta planten.

Je kunt hem in de groene danwel grijze bak kieperen.

Je kunt er ongewenste kraamvisite heel snel de deur mee uitkrijgen.
Geboorteplan vind ik niet zo gek hoor. Ik wilde bijvoorbeeld niet dat Nemo eerste 2 dagen in bad zou gaan, dat is dan wel iets wat je even kunt noteren.
Die van Tony werd in een vuilniszak gemikt en in de garage gelegd om gewoon met het restafval aan de weg te zetten. Helaas was de vuilniswagen die dag ervoor net geweest en heeft die zak er dus nog bijna 2 weken gestaan. :puke: Die van Vito is neem ik aan bij het 'ziekenhuisafval' gegaan.

Fijn dat je weer nieuwe aanknopingspunten voor werk hebt, Vish!
Loretta is De Mol. Punt.
quote:Vishnu schreef op 08 juni 2010 @ 12:44:

Geboorteplan vind ik niet zo gek hoor. Ik wilde bijvoorbeeld niet dat Nemo eerste 2 dagen in bad zou gaan, dat is dan wel iets wat je even kunt noteren.Maar dat kun je ook gewoon zeggen tegen de kraamhulp op het moment dat ze voorstelt om kindeke in bad te doen, toch?
Loretta is De Mol. Punt.
quote:Kess schreef op 08 juni 2010 @ 12:48:

[...]

Maar dat kun je ook gewoon zeggen tegen de kraamhulp op het moment dat ze voorstelt om kindeke in bad te doen, toch?Tuurlijk kan dat, heb ik ook zo gedaan. Maar lijkt me best prettig om dat soort dingen op papier te hebben zodat je kraam het even door kan nemen. En als je een kenaukraam hebt kunnen je nabevallingshormonen weleens lastig doen.
Maar ik denk even uit mezelf, ik had geen partner die dat ook nog even duidelijk kon maken.
Die hormonen kunnen inderdaad lastig Sowieso is het wel handig om een beetje na te denken hoe je dingen wilt. Of je het nou opschrijft of niet.
Loretta is De Mol. Punt.
quote:Vishnu schreef op 08 juni 2010 @ 12:53:

Maar ik denk even uit mezelf, ik had geen partner die dat ook nog even duidelijk kon maken.Dat bedacht ik me net ook. Toen ik door de hormonen echt mezelf niet was, was Don dat gelukkig nog wel (een beetje).
Loretta is De Mol. Punt.
quote:Vishnu schreef op 08 juni 2010 @ 12:43:

Je kunt hem opbakken en opeten.

Je kunt een jong boompje kopen en op de placenta planten.

Je kunt hem in de groene danwel grijze bak kieperen.

Je kunt er ongewenste kraamvisite heel snel de deur mee uitkrijgen.
Peas on earth!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven