Single parents, going strong forever!! deel 21
maandag 7 juni 2010 om 21:32
Pff, ja, wat een energie dan he, zo'n kind! Erg vermoeiend voor jezelf, hopelijk gaat het vannacht beter Dolphine.
Balen zeg, ook nog in je rug geschoten..misschien schiet het er ook weer zo uit? Dat zou fijn zijn! Maar wel weer erg fijn dat iedereen zo duidelijk vooruit gang merkt bij je mannetje, ik weet zeker dat het helemaal goed komt!
Ik heb gisteren ook nog braaf de strijk weggewerkt, toch wel jammer dat het zo'n oneindig iets is he..zo is het weg en zo ligt het er weer...whoehaha!
Morgen een spannende dag voor mijn knul..sollicitatiegesprek! Ik ben heel benieuwd hoe het allemaal gaat, hij is tenslotte alleen thuis de hele dag, maar hij zal me heus wel bellen..hihi.
dinsdag 8 juni 2010 om 16:59
Haaaaaaiiiiiiiiiiiiiiiii dames! Kom ff langs rennen om hallo te zeggen! Ben druuuuuuuuuuukkkkkk met de laatste dingetjes! Op laatste moment wat wijzigingen moeten doen want de voorspellingen zijn niet best terwijl we toch de zon hebben besteld hoor. Maar goed gaat toch wel een top dag worden!! Alleen slapen lukte niet zo goed vannacht
Meiden tot gauw in real life!!!!
Dikke kus
Meiden tot gauw in real life!!!!
Dikke kus
dinsdag 8 juni 2010 om 17:59
Whoehaha, Theetje, ik word al moe als ik je stukjes lees!! Wat een geregel en gedoe!! Maar ja, je moet wel he, wil je de droomdag van je leven! Dat je bijna niet slapen kunt kan ik me levendig voorstellen! Malende hersentjes, teveel adrenaline..yeahaaaaa!!! Maar nog eventjes, nog eventjes!!
Getver, zoonlief is net de deur uit om te trainen en er komt me vlgs mij een bui an..als het maar niet onweert, regen is niet zo erg, hij is niet van suiker!
Hij heeft de baan! Nou ja, baantje, hahaha. Was nog verdwaald, kon niet gelijk vinden hoe hij er komen komen moest dus lekker stressen en mij ondertussen bellen op mijn werk en ikke ook stressen...Maar uiteindelijk toch goed gekomen. Scheurde het arme joch ook nog uit zijn broek toen ie erheen fietste, jaaaaaa, hij had echt zijn dag!
Volgende week dinsdag gaat ie beginnen, op maandag en woensdag wordt dan de post gebracht (voor 1 euro extra kon ie het zelf halen, ik geef hem groot gelijk dat hij het laat brengen, is nl ook een behoorlijk stuk fietsen), dan moet hij het sorteren en op dinsdag en donderdag bezorgen. De adressenlijsten heeft ie ook al en is allemaal in onze wijk en ook een boel in onze straat (veel flats, dus niet zo lastig, lijkt mij). Lekker hoor, is ie mooi onder de pannen. En behoorlijk vrij, hij moet zich alleen wel melden als ie begint en als ie klaar is elke x. Mag er de hele dag over doen, mits het maar voor 20.00 uur bezorgd is. Wat voor hem dus voor half 6 is, omdat hij dan moet trainen op dinsdag en donderdag.
Heb je vannacht wat beter/langer geslapen Dolphine? Hoe is het met je rug?
Morgen nog een half dagje en dan lekker 2 dagen vrij! gosh, waarom toch??? Whoehahaha!!
_
dinsdag 8 juni 2010 om 19:35
Nee, heb helaas erg slecht geslapen vannacht. Werd om een uur of half 3 wakker en uiteindelijk besloten om een uur of 4 een ibu in te nemen. En helaas stond om 6 uur zoonlief al weer aan mijn bed. Ben dus zo moe...... maar vannacht weer een nieuwe poging haha.
Ohoh theetje, bij jou dus ook te weinig slaap.Pas maar op dat je er op je grote dag wel een beetje toonbaar uitziet he.
Wouw scarlet, wat goed dat hij de baan heeft. Klinkt heel goed ook zeg.
Mijn rug dus nog steeds niet beter nee, heb er flink last van, rustig aan doen zo veel als dat kan en wat pijnstillers, dan kom ik de dag wel door.
Morgen ook weer 2 afspraken, dus nee van echt rustig aan doen is geen sprake. Helaas ook niet 2 dagen vrij, maar wel genoeg om naar je bruiloft te komen hoor thee.....
Ohoh theetje, bij jou dus ook te weinig slaap.Pas maar op dat je er op je grote dag wel een beetje toonbaar uitziet he.
Wouw scarlet, wat goed dat hij de baan heeft. Klinkt heel goed ook zeg.
Mijn rug dus nog steeds niet beter nee, heb er flink last van, rustig aan doen zo veel als dat kan en wat pijnstillers, dan kom ik de dag wel door.
Morgen ook weer 2 afspraken, dus nee van echt rustig aan doen is geen sprake. Helaas ook niet 2 dagen vrij, maar wel genoeg om naar je bruiloft te komen hoor thee.....
woensdag 9 juni 2010 om 17:25
hallo meisjes,
Wat een tegenvallend weer vandaag he..... Ik hoop zo dat het morgen een stralende dag wordt voor onze stralende bruid.
Ik voel me alles behalve stralend, moet ongesteld worden, komt keelpijn opzetten, darmen zijn aan het rommelen.... gelukkig gaat het met de rug weer wat beter.
Ook goed nieuws vanaf hier, heb mijn studie kinderpsychologie afgerond en kreeg vandaag te horen dat het certificaat verdient is, die komt dus deze kant op. Joepie.....
Zoonlief had vanmiddag een vriendje te spelen en ondanks het natte weer zijn ze toch lekker buiten wezen voetballen, dus die zagen eruit allebei... hahaha.
Nou ja vanavond nog even 4x4 toernooi voetballen en dan kan hij lekker onder de douche.
Morgen is hij vrij van school vanwege een studiedag. Dat wordt dus een hele dag BSO. Vind hij eigenlijk niet zo leuk, maar het is even niet anders.
heb ook zijn kinderfeestje inmiddels gepland, op zaterdag 3 juli. Disco bowlen, spelen en eten. Schijnt bij dat bowelingcentrum een speelhal incl springkussen te zijn en dat zat bij het arrangement in. Komt dus wel goed. Wil alleen zijn vader vragen of hij mee wil rijden en begeleiden.... Aangezien het ook zijn weekend is dat weekend en ik een extra auto nodig heb, leek me dat wel een prima oplossing. Ben alleen zeer benieuwd of hij er ook zo over denkt.....
Wat een tegenvallend weer vandaag he..... Ik hoop zo dat het morgen een stralende dag wordt voor onze stralende bruid.
Ik voel me alles behalve stralend, moet ongesteld worden, komt keelpijn opzetten, darmen zijn aan het rommelen.... gelukkig gaat het met de rug weer wat beter.
Ook goed nieuws vanaf hier, heb mijn studie kinderpsychologie afgerond en kreeg vandaag te horen dat het certificaat verdient is, die komt dus deze kant op. Joepie.....
Zoonlief had vanmiddag een vriendje te spelen en ondanks het natte weer zijn ze toch lekker buiten wezen voetballen, dus die zagen eruit allebei... hahaha.
Nou ja vanavond nog even 4x4 toernooi voetballen en dan kan hij lekker onder de douche.
Morgen is hij vrij van school vanwege een studiedag. Dat wordt dus een hele dag BSO. Vind hij eigenlijk niet zo leuk, maar het is even niet anders.
heb ook zijn kinderfeestje inmiddels gepland, op zaterdag 3 juli. Disco bowlen, spelen en eten. Schijnt bij dat bowelingcentrum een speelhal incl springkussen te zijn en dat zat bij het arrangement in. Komt dus wel goed. Wil alleen zijn vader vragen of hij mee wil rijden en begeleiden.... Aangezien het ook zijn weekend is dat weekend en ik een extra auto nodig heb, leek me dat wel een prima oplossing. Ben alleen zeer benieuwd of hij er ook zo over denkt.....
woensdag 9 juni 2010 om 18:50
Ja, wat een vieze kleffe boel he..Zo benauwd en dan die regen erbij, blehh. Hoop echt dat dat morgen beter is, schijnt toch best warm te worden, dacht ik?
Dolphine, gefeliciteerd!! Ik vind het zoooo knap he, dat je met je drukke leven toch nog tijd vindt voor studie. Super gewoon.
Heb je toch ook maar weer mooi in de pocket.
Hé, niet ziek worden hoor! Misschien heb je toch iets onder leden. Op tijd naar bed en hopelijk eens een nacht lekker slapen!
Hier ook ongesteld, grappig, volgens mij zijn jij, Thee en ik rond dezelfde tijd ongesteld. Gelukkig heb ik het ergste weer gehad, qua buikpijn etc. dan.
Leuk, het kinderfeestje. Discobowlen was altijd een groot succes bij mijn zoon. Handig ook, zo'n springkussen erbij. Ik vind het een goed plan hoor, om zijn vader erbij te vragen. Heb je ook recht toe vind ik! Ik denk dat ie het wel doet hoor!
Theetje, nog 1 (één!) nachtje meid!! Ik hoop dat je een beetje slapen kunt..
En verder....xie jullie morgen!
woensdag 9 juni 2010 om 22:07
Lieverds tot morgen!!!IK ben er helemaal KLAAR voor!!!!
Dolphie Scarrie...tot morgen dan beppe we lekker bij!!!!!!
Theetje....gaat ie een beetje met de stalen zenuwen???
(die leest dit toch niet meer...die krijgt heeeeeeeeel wat te incasseren aan verrassingen morgen...whoeha!)
Ben nu wel half gesloopt maar ga gauw mn bed in...moet morgen om 9 ongeveer bij haar zijn..even de kapsels in orde maken..(zelfs IK ben nu nerveus...tssss!)
Kuzzzzzzzzz,Daan
Dolphie Scarrie...tot morgen dan beppe we lekker bij!!!!!!
Theetje....gaat ie een beetje met de stalen zenuwen???
(die leest dit toch niet meer...die krijgt heeeeeeeeel wat te incasseren aan verrassingen morgen...whoeha!)
Ben nu wel half gesloopt maar ga gauw mn bed in...moet morgen om 9 ongeveer bij haar zijn..even de kapsels in orde maken..(zelfs IK ben nu nerveus...tssss!)
Kuzzzzzzzzz,Daan
vrijdag 11 juni 2010 om 14:48
hallo meiden,
Theetje, wat een knalfeest gisteren he. En nu waarschijnlijk al lekker in de zon in portugal, heerlijk hoor.
Ik heb inmiddels mijn 2e trouwerij er op zitten, maar die van vanmiddag was veel statischer dan gisteren hoor.
Vanmorgen nog een eindgesprek gedaan bij een client. Kreeg in een cadeaubon van de mediamarkt van 20,= van die man, maar voor zoonlief ook nog een cadeaubon voor de bart smit van 20,=. Ik was er even stil van, had dit totaal niet verwacht van deze man (turks en gescheiden, is toch best appart in die cultuur). Maar wel erg lief en erg het idee dat mijn inzet gewaardeerd is. Al mogen we officieel niks aannemen alleen kleinigheidjes.... Ik zag thuis pas hoeveel het was.
Scarlet, jij een goede reis naar huis gehad?
Zo meteen zoonlief ophalen. En moet nog boodschappen doen, want morgen heb ik de meisjes van mijn broertje en dan ga ik liever niet de supermarkt in met 3 kids. Hopen dat het vanmiddag nog lukt dus.
Was wel een heel gerace vandaag, maar nu thuis en vanavond ook lekker thuis.
Theetje, wat een knalfeest gisteren he. En nu waarschijnlijk al lekker in de zon in portugal, heerlijk hoor.
Ik heb inmiddels mijn 2e trouwerij er op zitten, maar die van vanmiddag was veel statischer dan gisteren hoor.
Vanmorgen nog een eindgesprek gedaan bij een client. Kreeg in een cadeaubon van de mediamarkt van 20,= van die man, maar voor zoonlief ook nog een cadeaubon voor de bart smit van 20,=. Ik was er even stil van, had dit totaal niet verwacht van deze man (turks en gescheiden, is toch best appart in die cultuur). Maar wel erg lief en erg het idee dat mijn inzet gewaardeerd is. Al mogen we officieel niks aannemen alleen kleinigheidjes.... Ik zag thuis pas hoeveel het was.
Scarlet, jij een goede reis naar huis gehad?
Zo meteen zoonlief ophalen. En moet nog boodschappen doen, want morgen heb ik de meisjes van mijn broertje en dan ga ik liever niet de supermarkt in met 3 kids. Hopen dat het vanmiddag nog lukt dus.
Was wel een heel gerace vandaag, maar nu thuis en vanavond ook lekker thuis.
vrijdag 11 juni 2010 om 16:45
Hallo!
Jaaa, het was super gisteren! Echt heel geslaagd en hartstikke gezellig. Een práchtige bruid en grom, zoooo schattig samen!
En nu liggen zij idd heerlijk in de portugese zon en wij...wat een raar weer vandaag! Het lijkt wel of het stormt! Wat een mazzel hadden we dan gisteren, ondanks dat het zo klef was, die wind van nu was ook niet handig geweest.
Daantje, jij vandaag ook weer aan de bak? Heb je wel lekker geslapen?
Ooo wat lief Dolphine, van die man..Betekent echt dat hij het erg gewaardeerd heeft allemaal. Ik heb ook gelijk boodschappen gedaan toen ik thuis kwam (khoefde trouwens maar 10 minuutjes op mijn trein te wachten), dus die zijn ook lekker binnen.
Whoehaha, mijn knul ligt nu al de hele middat (nadat vriend weg is gegaan) te pitten, die zijn echt de hele nacht opgebleven.
Maar ja, straks hebben we nog dat eten"gedoe" op school, dus ik zal hem zo toch maar es wakker maken. Zal ie blij mee zijn!
vrijdag 11 juni 2010 om 21:38
hay meiden!
wat hebben we genoten gister en ik was zo super blij jullie weer eens te zien!!!!!
lekker de voetejes van de vloer saampies gedaan..ik heb echt het reuze naar mn zin gehad en hummel ook!!
Theetje ligt lekker op dr gatje in de zon de bofkont al komt dat haar helemaal toe hoor!!
Was het goed gegaan Scar met hummel en vrind??
Zal vast...kleine knullen worden groot en zo gaat dat...
Dolphie wat lief dat je die kado's hebt gehad,dat verwacht je idd niet maar zo zie je maar!
Ik vandaag vrij,lekker uitgeslapen en naar een huwlijksinzegening van een dochter van een goede klant geweest.
Ook een plaatje van een bruidje..maar ik bedank lekker...whoehhaaa!
Morgen wel aan de bak en sávonds een verjaardag van een tante...
Zondag cursus met kleine 4voeter en huisje soppen..en dan maandag naar de fysio...pffffff(mn knie was vandaag als gruis door dat geswing van gister!!)
Meiden tot gauw en anders belluh we weer ffies!!!
Kuzzzz!!!
wat hebben we genoten gister en ik was zo super blij jullie weer eens te zien!!!!!
lekker de voetejes van de vloer saampies gedaan..ik heb echt het reuze naar mn zin gehad en hummel ook!!
Theetje ligt lekker op dr gatje in de zon de bofkont al komt dat haar helemaal toe hoor!!
Was het goed gegaan Scar met hummel en vrind??
Zal vast...kleine knullen worden groot en zo gaat dat...
Dolphie wat lief dat je die kado's hebt gehad,dat verwacht je idd niet maar zo zie je maar!
Ik vandaag vrij,lekker uitgeslapen en naar een huwlijksinzegening van een dochter van een goede klant geweest.
Ook een plaatje van een bruidje..maar ik bedank lekker...whoehhaaa!
Morgen wel aan de bak en sávonds een verjaardag van een tante...
Zondag cursus met kleine 4voeter en huisje soppen..en dan maandag naar de fysio...pffffff(mn knie was vandaag als gruis door dat geswing van gister!!)
Meiden tot gauw en anders belluh we weer ffies!!!
Kuzzzz!!!
zaterdag 12 juni 2010 om 09:45
Hallo meiden,
Vanmorgen om 8:00 uur stonden mijn 2 lieve nichtjes voor de deur, die komen gezellig een weekendje logeren.
Desondanks heb ik toch het gevoel dat ik lekker uitgeslapen ben. Lag er gisteren met zoonlief om half 9 in, gezellig in mijn bed, voetbal kijken samen. Die kleine man is in slaap gevallen op den duur en toen ik het zat was hoefde ik me ook alleen maar om te draaien. En vanmorgen werd ik voor het eerst deze week uitgeslapen wakker.
Straks naar het voetbalveld met de kids, zoonlief 4x4 toernooi om 11 uur. En vanmiddag heeft hij schoolkorfbal, dus ik neem maar wat broodjes mee, dan blijven we daar.
Vanavond maar pannenkoeken bakken, dan moet het allemaal goed komen vandaag.
Heerlijk diaan, dat je gisteren lekker vrij was. Ik hoop dat je genoeg hebt bij kunnen tanken om er vandaag weer tegenaan te gaan.
Vanmorgen om 8:00 uur stonden mijn 2 lieve nichtjes voor de deur, die komen gezellig een weekendje logeren.
Desondanks heb ik toch het gevoel dat ik lekker uitgeslapen ben. Lag er gisteren met zoonlief om half 9 in, gezellig in mijn bed, voetbal kijken samen. Die kleine man is in slaap gevallen op den duur en toen ik het zat was hoefde ik me ook alleen maar om te draaien. En vanmorgen werd ik voor het eerst deze week uitgeslapen wakker.
Straks naar het voetbalveld met de kids, zoonlief 4x4 toernooi om 11 uur. En vanmiddag heeft hij schoolkorfbal, dus ik neem maar wat broodjes mee, dan blijven we daar.
Vanavond maar pannenkoeken bakken, dan moet het allemaal goed komen vandaag.
Heerlijk diaan, dat je gisteren lekker vrij was. Ik hoop dat je genoeg hebt bij kunnen tanken om er vandaag weer tegenaan te gaan.
zaterdag 12 juni 2010 om 14:20
Hallo!
Net terug van het veld, jammer genoeg verloren, van de koploper, dus het kampioenschap zit er waarschijnlijk niet meer in..Ze zijn gewoon echt een stukje beter. Wel weer een homerun van mijn kanjer, prachtig!
Aaaaahhhh Dolphine, toch iets bij je laten liggen merkte ik...doos die ik ben. Mij facewash in de douche laten staan..Gebruik het maar gewoon hoor, ik moet toch nieuwe kopen.
Jij bent lekker op tijd naar bed gegaan, had je ook wel ff nodig he!
Sterkte vandaag met de logées!
Oh lekker Daan, je had een dagje vrij. Ja, die knie van je kon al dat geswing en gehops niet aan he..Maar wat was het gezellig he!
Deze opoe had ook de dag erna inene last van de rechterheup, kben ook echt niets meer gewend! Het was hartstikke goed gegaan met zoonlief en vriendje, was ook wel te verwachten eigenlijk he...
Gisteren op school was het ook heel gezellig, ze hadden bamie met allerhande dingetjes gemaakt. Toch raar hoor, dat het (als het ff meezit!) 1 van de laatste keren was dat ik daar was. Zelf natuurlijk ook daar rondgelopen zoveel jaar. Gelukkig werd het niet al te laat, want ik was ook blij dat ik mijn bedje in kon rollen.
Net bij de wedstrijd was er een vader zo lief om spontaan de kantinedienst op zich te nemen (want er had zich natuurlijk weer niemand gemeld), dus ik kon lekker weg. Als mijn knul zo thuis is (moeten dan nog nabespreken en veld vegen) gelijk zijn uniform etc, in de was, het is goed wasdroogweer, dus dat is wel fijn.
Gisteren belde ook nog een bedrijf waar hij zich ook had aangemeld voor een baantje, maar hij is natuurlijk al voorzien. haha. En dan woensdag DE grote dag....Ik vind het toch heel eng worden nu het zo dichtbij komt! Hij gaat zelf ook steeds meer twijfelen, o jee.....
zaterdag 12 juni 2010 om 20:47
Dat is heel normaal hoor scarlet dat de spanning en onzekerheid toeneemt naarmate de uitslag dichterbij komt......
Hier liggen alle kids al op bed, al mochten de oudste 2 nog ff kletsen. Nou ja zolang ik ze niet hoor.
Die kleine druif viel gewoon in slaap op de bank, we zaten na de pannenkoeken even finding nemo te kijken en toen was ze zo vertrokken, die heb ik op mijn bed gelegd en die slaapt nog steeds.
Het was ook wel erg druk hoor zo'n hele dag op het veld, eerst voetbal, gewonnen!
Toen korfbal waar ze 4 poulewedstrijden wonnen en dus halve finale en finale moesten spelen. helaas 4e geworden, maar goed gedaan natuurlijk.
Ik ga even languit op de bank, voel inmiddels mijn voetjes ook wel na zo'n hele dag.
Hier liggen alle kids al op bed, al mochten de oudste 2 nog ff kletsen. Nou ja zolang ik ze niet hoor.
Die kleine druif viel gewoon in slaap op de bank, we zaten na de pannenkoeken even finding nemo te kijken en toen was ze zo vertrokken, die heb ik op mijn bed gelegd en die slaapt nog steeds.
Het was ook wel erg druk hoor zo'n hele dag op het veld, eerst voetbal, gewonnen!
Toen korfbal waar ze 4 poulewedstrijden wonnen en dus halve finale en finale moesten spelen. helaas 4e geworden, maar goed gedaan natuurlijk.
Ik ga even languit op de bank, voel inmiddels mijn voetjes ook wel na zo'n hele dag.
zondag 13 juni 2010 om 10:46
Goeiemorgen
Ik hoop dat er nog wel een zonnetje gaat doorbreken vandaag zeg..wat een saai weertje hier.
De kids lagen lekker op tijd op bed Dolphine, hopelijk is het zo goed blijven gaan?
Hier draait de wasmachine alweer volop, wil alles weg hebben vandaag, dat gaat wel lukken.
Guess what, die gast uit de trein heeft gemaild, whoehaha!
En nu zit ik in dubio he...wat te doen, wat te doen..
Eigenlijk wil ik er niks mee, hoewel er wel een soort van klik was en we heel makkelijk over van alles hebben gekletst (het kostte geen moeite om het gesprek gaande te houden, zeg maar). Maar uiterlijk was het zooo totaal niet mijn type. Dat klinkt wel heel erg oppervlakkig en kortzichtig he! Ik weet het...Ging net even kijken op zijn hyves (hoewel ik natuurlijk niet zijn hele profiel kon zien, omdat ik geen hyves heb) en had weer zoiets van hmmmm, tja, kweet niet. Hoewel hij er op die foto's weer heel anders uitzag dan IRL. Heeft ook gelijk zijn 06 nr gegeven en zijn MSN en dan heb ik alweer iets van ho es ff.
Ach, ik ben gewoon een DOOOOSSSZZZZZZZ!!!
hahahahaha
zondag 13 juni 2010 om 13:26
Woehaha scarlet....... je bent idd een beetje een doos ja.
Als je nou om te beginnen hem eens toevoegt op msn of evntueel hyves neemt, en in eerste instantie zo contact gaat houden. Dan merk je van zelf wel of je de boehoefte voelt om ook op een andere manier contact te hebben of niet.
Hier was mijn eigen zoon als eerste wakker, om kwart over 7. De meisjes kwamen om kwart voor 8.
Ik heb om 11 uur gisterenavond wel even zoonlief met zijn kleinste nichtje omgeruild, want zij lag op mijn bed en mijn manneke was wakker geworden en kon niet meer slapen. Die kleine dus bij haar zus gelegd en zoonlief bij mij.
Mijn schoonzus belde net. Ze zijn over een half uurtje hier. Dan worden de 2 meiskes dus weer opgehaald.
Als je nou om te beginnen hem eens toevoegt op msn of evntueel hyves neemt, en in eerste instantie zo contact gaat houden. Dan merk je van zelf wel of je de boehoefte voelt om ook op een andere manier contact te hebben of niet.
Hier was mijn eigen zoon als eerste wakker, om kwart over 7. De meisjes kwamen om kwart voor 8.
Ik heb om 11 uur gisterenavond wel even zoonlief met zijn kleinste nichtje omgeruild, want zij lag op mijn bed en mijn manneke was wakker geworden en kon niet meer slapen. Die kleine dus bij haar zus gelegd en zoonlief bij mij.
Mijn schoonzus belde net. Ze zijn over een half uurtje hier. Dan worden de 2 meiskes dus weer opgehaald.
zondag 13 juni 2010 om 21:56
Je hebt gelijk Dolphine, ik wil gewoon wel kijken hoe het contact verder gaat. Ik heb dus gewoon een mailtje teruggestuurd, wat meer dingetjes gevraagd etc. Ik had nl wel gemerkt dat ik constant mijn mail checkte, omdat ik benieuwd was of hij zou mailen en dat ik, toen ik het mailtje zag gelijk moest grijnzen.
(whoehaha, ondertussen zit zoonlief blij te zijn, we kijken voetbal en hij heeft ergens voor een poule 4-0 voor Duitsland ingevuld en nu net 3-0 geworden...)
Heb jij verder nog een lekker dagje gehad, toen de logeetjes opgehaald waren? Het is niet heel lekker weer geworden he, tenminste, ik vond het aardig frisjes toen ik de was buiten hing.
En morgen dan de grote dag voor Nederland. Ik ga lekker vroeg beginnen, zodat ik mooi op tijd naar huis kan en op tijd voor de wedstrijd binnen ben. Zoonlief natuurlijk ook gewoon thuis, dus lekker samen kijken.
(en nu mag Duitsland niet meer scoren! 4-0 nu)
maandag 14 juni 2010 om 17:25
Hallo, hallo,
Logeetjes werden pas tegen een uur of 3 opgehaald. Zoonlief was met de zoon van R en zijn zus en moeder mee naar de skate baan, die heb ik dus de hele middag niet gezien.
Vanmorgen gewerkt, maar collega's werden gek van mijn hyper gedoe... woehaha, zo kennen ze me helemaal niet.
Ik werkte tot 12 uur vandaag, ben iets eerder naar huis gegaan zodat ik zoonlief kon ophalen, hoefde hij niet over te blijven. Die kwam samen met een vriendje een boterham eten en die zijn helemaal in het oranje weer naar school gegaan. haha haren oranje, vlaggen op de wangen, ze waren er helemaal klaar voor om op school voetbal te kijken.
Ik heb hier thuis gekeken met mijn broer. Straks zoonlief ophalen van de bso en dan eten. vanaf morgen avondvierdaagse, dus dan wordt het makkelijk eten.
Zit nu kamaroen-japan te kijken, japan verrassend op voorsprong. Nederland was eerste helft ook niet geweldig zeg. Gelukkig was de 2e helft een stuk leuker om naar te kijken.
Meiden, fijne avond!
Logeetjes werden pas tegen een uur of 3 opgehaald. Zoonlief was met de zoon van R en zijn zus en moeder mee naar de skate baan, die heb ik dus de hele middag niet gezien.
Vanmorgen gewerkt, maar collega's werden gek van mijn hyper gedoe... woehaha, zo kennen ze me helemaal niet.
Ik werkte tot 12 uur vandaag, ben iets eerder naar huis gegaan zodat ik zoonlief kon ophalen, hoefde hij niet over te blijven. Die kwam samen met een vriendje een boterham eten en die zijn helemaal in het oranje weer naar school gegaan. haha haren oranje, vlaggen op de wangen, ze waren er helemaal klaar voor om op school voetbal te kijken.
Ik heb hier thuis gekeken met mijn broer. Straks zoonlief ophalen van de bso en dan eten. vanaf morgen avondvierdaagse, dus dan wordt het makkelijk eten.
Zit nu kamaroen-japan te kijken, japan verrassend op voorsprong. Nederland was eerste helft ook niet geweldig zeg. Gelukkig was de 2e helft een stuk leuker om naar te kijken.
Meiden, fijne avond!
maandag 14 juni 2010 om 17:40
Pfoe ja Dolphine, het werd pas beter toen Elia eenmaal ingevallen was..En wat een mazzel, dat cadeautje van Denemarken! Hopelijk gaat het zaterdag beter/anders. Ja, dat Japan op voorsprong zou komen had ik ook niet verwacht! Jammer eigenlijk.
Morgen mag je aan de bak met de vierdaagse! Gelukkig verwachten ze wel goed weer, dat scheelt een hele hoop.
Zoonlief heeft de 1e postlading ontvangen, nou, valt eigenlijk best mee, net hem wel even geholpen met sorteren. Ik ben benieuwd hoe het morgen zal gaan! Vanavond ook wel een leuke wedstrijd, hopelijk..
fijne avond!
maandag 14 juni 2010 om 19:08
GVD! zit ik hier heel stukkie te pennen zie dat er alles blauw wordt en floep tekst weg!!ARGGG!!!
even int kort dan want mn schoonzusje komt zo op de koffie.
Balen die wedstrijd NL/Denemarken...echt NL weer..laatste minuutjes wordt het pas leuk!
Scar heel veel toi toi met hummel zn uitslag,maar gaat helemaal goedkomen schat!!...weeeeeer stress..whoehahaha!
Wat heb je nu met het mailadres gedaan??
Kunnen wij op hyves zien wie hoe wat??
FF prive mal sturen dan....
Nou Dolph..jij ook een pillie mop?whoehahahaha...als ze van jou gek worden dan ben je echt hyperdepiep!!
Morgen heeeeeeerlijk aan de wandel met de A4D..gaat hemniet worden voor mij maar heel veel toi toi ook!
Daan is bij fysio geweest..en ja hoor..moet naar de orthopedie..ze vertrouwd het niet miss ook meniscus naar de haaien...moet er een scan komen en anders een kijkoperatie,...schrok me wild toen ze dat zei...!!
Morgen even de poli bellen en de verwijzing bij de HA ophalen...ZO GEEN ZIN IN ALLEMAAL!
Vlg week maandag aan mn nieuwe project beginnen:slaapkamer!!dan gaat mn pa de muur eruit zagen!
Hoop dat k tegen mn vakantie klaar ben(17juli)kan ik er van gaan genieten.
Meiden tot snel!XX
even int kort dan want mn schoonzusje komt zo op de koffie.
Balen die wedstrijd NL/Denemarken...echt NL weer..laatste minuutjes wordt het pas leuk!
Scar heel veel toi toi met hummel zn uitslag,maar gaat helemaal goedkomen schat!!...weeeeeer stress..whoehahaha!
Wat heb je nu met het mailadres gedaan??
Kunnen wij op hyves zien wie hoe wat??
FF prive mal sturen dan....
Nou Dolph..jij ook een pillie mop?whoehahahaha...als ze van jou gek worden dan ben je echt hyperdepiep!!
Morgen heeeeeeerlijk aan de wandel met de A4D..gaat hemniet worden voor mij maar heel veel toi toi ook!
Daan is bij fysio geweest..en ja hoor..moet naar de orthopedie..ze vertrouwd het niet miss ook meniscus naar de haaien...moet er een scan komen en anders een kijkoperatie,...schrok me wild toen ze dat zei...!!
Morgen even de poli bellen en de verwijzing bij de HA ophalen...ZO GEEN ZIN IN ALLEMAAL!
Vlg week maandag aan mn nieuwe project beginnen:slaapkamer!!dan gaat mn pa de muur eruit zagen!
Hoop dat k tegen mn vakantie klaar ben(17juli)kan ik er van gaan genieten.
Meiden tot snel!XX
dinsdag 15 juni 2010 om 18:06
Haaai meiden
Wandel ze Dolphine!
Get Daan, da's geen fijn nieuws wat betreft je knie..Hoop voor je dat het tóch een beetje meevalt en in elk geval geen kijkoperatie hoeft. Jaaaa, spannend, je slaapkamer! Ook wel weer druk natuurlijk, maar da's anders he, dat is leuk druk.
Ik had een mail teruggestuurd en um toegevoegd op MSN, maar heb niets meer gehoord sinds dat 1e mailtje. Nou, dan niet hoor.
Hihi, ga jullie ech nie zeggen hoe je um kunt vinden op Hyves, ik zei toch dat ik "schrok" van zijn foto??Vraag me nu nog steeds af of ie er echt zo uitzag..whoehahaha!! Neh, mocht ie niet meer reageren, is ook prima hoor.
Mijn knul heeft vandaag voor het eerst gewerkt, gelukkig viel het hem mee. Is er zo'n 4 uur mee bezig geweest. Dat zal tzt wel sneller gaan, omdat ie dan een beetje weet waar de huisnummers zitten.Heeft er veel flats bij zitten, wat natuurlijk makkelijk is.
En dan morgen....SPANNEND!!!!!!! ,
dinsdag 15 juni 2010 om 21:38
jaaaa, scarlet spannend morgen de uitslag. Weet je ongeveer hoe laat hij wat hoort?
Ik ben zo benieuwd he.... Maar volgens mij gaat het gewoon helemaal goed komen en heeft hij het gewoon gehaald.
De eerste wandeldag van de vierdaagse zit er op. Was een relaxete wandeling hoor. heerlijk weer om te lopen en zoonlief natuurlijk geen centje pijn. Die heb ik de hele weg niet gezien en gehoord, dus dat is een goed teken.
Lekker kunnen beppen met andere moeders en eigenlijk is die 5 km ook zo weer voorbij zeg.
Zit nu brazilie te kijken, maar valt ook weer erg tegen zeg.... Pffff de grote landen doen het tot nu toe niet erg goed he. Alleen duitsland heeft flink uitgehaald.
Vandaag een overdracht van een collega gedaan. is een van de collega's van wie het contract niet wordt verlengd en ik ga 2 gezinnen van hem overnemen. vandaag bij 1 kennis gemaakt. ook wel weer leuk, nieuwe zaken opstarten.
Zoonlief mag volgende weer vrijdag trakteren op school. Hij is natuurlijk in de vakantie jarig. Moeten we nog wat orgineels verzinnen dus.
Ik ben zo benieuwd he.... Maar volgens mij gaat het gewoon helemaal goed komen en heeft hij het gewoon gehaald.
De eerste wandeldag van de vierdaagse zit er op. Was een relaxete wandeling hoor. heerlijk weer om te lopen en zoonlief natuurlijk geen centje pijn. Die heb ik de hele weg niet gezien en gehoord, dus dat is een goed teken.
Lekker kunnen beppen met andere moeders en eigenlijk is die 5 km ook zo weer voorbij zeg.
Zit nu brazilie te kijken, maar valt ook weer erg tegen zeg.... Pffff de grote landen doen het tot nu toe niet erg goed he. Alleen duitsland heeft flink uitgehaald.
Vandaag een overdracht van een collega gedaan. is een van de collega's van wie het contract niet wordt verlengd en ik ga 2 gezinnen van hem overnemen. vandaag bij 1 kennis gemaakt. ook wel weer leuk, nieuwe zaken opstarten.
Zoonlief mag volgende weer vrijdag trakteren op school. Hij is natuurlijk in de vakantie jarig. Moeten we nog wat orgineels verzinnen dus.
woensdag 16 juni 2010 om 14:50
woensdag 16 juni 2010 om 21:28
Gefeliciteerd scarlet.... Super hoor. Het zit er op voor hem, spanningen zijn voorbij.
En ach die ene onvoldoende... wat deert het? Gaat hij die nog herkansen of vind hij het wel best zo?
(ze vragen toch nooit naar de cijferlijst, alleen naar diploma's)...
Hier zit de 2e dag van de avondvierdaagse er al weer op. Ging best weer soepeltjes allemaal en met zoonlief gaat het super goed. Ik hoor hem niet, ik zie hem niet, hij loopt lekker en piept niet. helemaal goed dus.
En ach die ene onvoldoende... wat deert het? Gaat hij die nog herkansen of vind hij het wel best zo?
(ze vragen toch nooit naar de cijferlijst, alleen naar diploma's)...
Hier zit de 2e dag van de avondvierdaagse er al weer op. Ging best weer soepeltjes allemaal en met zoonlief gaat het super goed. Ik hoor hem niet, ik zie hem niet, hij loopt lekker en piept niet. helemaal goed dus.
donderdag 17 juni 2010 om 18:02
Wat een spannende wedstrijd net zeg!! Heb helaas niet alles gezien, jammer dat Nigeria toch verloren heeft..Vanavond Frankrijk, hopelijk wordt dat ook een mooie wedstrijd.
Lekker weertje tyrouwens vandaag, alleen wel veel wind zeg. Jammer, hier is gisteren de ballonfiésta begonnen, maar gisteren zijn de ballonnen niet opgestegen door de wind en het lijkt mij dat dat vandaag ook niet gaat gebeuren.
Jij hebt tot nu toe echt goed weer Dolphine, voor de avond4daagse, mazzel! Vanavond weer he, zet um op!
Nee, hij gaat die onvoldoende niet herkansen. Net wat je zegt, niemand vraagt ooit weer naar die cijfers.
Heb je al iets origineels kunnen bedenken om op te tracteren volgende week? Mogen ze ook snoep of moet het persé iets gezonds zijn?
Zoonlief vandaag weer gewerkt, hihi, hij krijgt een lekker kleurtje (sowieso al natuurlijk, duh...) van al dat buiten zijn. Heel gezond! Nu is ie trainen.
Gosh Theetje, je bent al 1 (één) week getrouwd!!!
whoehahaha!!
Gefeliciteerd!!
Lekker weertje tyrouwens vandaag, alleen wel veel wind zeg. Jammer, hier is gisteren de ballonfiésta begonnen, maar gisteren zijn de ballonnen niet opgestegen door de wind en het lijkt mij dat dat vandaag ook niet gaat gebeuren.
Jij hebt tot nu toe echt goed weer Dolphine, voor de avond4daagse, mazzel! Vanavond weer he, zet um op!
Nee, hij gaat die onvoldoende niet herkansen. Net wat je zegt, niemand vraagt ooit weer naar die cijfers.
Heb je al iets origineels kunnen bedenken om op te tracteren volgende week? Mogen ze ook snoep of moet het persé iets gezonds zijn?
Zoonlief vandaag weer gewerkt, hihi, hij krijgt een lekker kleurtje (sowieso al natuurlijk, duh...) van al dat buiten zijn. Heel gezond! Nu is ie trainen.
Gosh Theetje, je bent al 1 (één) week getrouwd!!!
whoehahaha!!
Gefeliciteerd!!
donderdag 17 juni 2010 om 21:25
Ja we hebben prima wandel weer voor de vierdaagse. Vanavond ging ook weer super, dus morgen laatste avond alweer.
Zoonlief wil graag cakejes trakteren. Ik wil het zelf een beetje in de wk sfeer houden, dus we komen er wel uit samen. vandaag heeft hij de uitnodigingen voor zijn kinderfeestje uitgedeeld.
Vanmorgen moesten we voor zijn medicatie controle. Alles is in principe in orde. Alleen is hij wel doorverwezen naar het slaapcentrum in Ede. De psychiater vermoed een slaapstoornis bij hem en wil uitzoeken of hij melatoline te kort heeft. Dit maakt het lichaam zelf aan en het kan zijn dat zoonlief er te weinig van aan maakt. De psychiater heeft een verwijzing opgestuurd naar het slaapcentrum. Nu moeten we thuis een slaaptest doen, om de 5 uur speeksel afnemen gedurende 1 nacht. Dit moet ik dan opsturen naar dat centrum en aan de hand van die monsters kunnen ze bepalen of hij voldoende melatoline aanmaakt. Dan moet ik 1x met hem naar Ede voor de uitslag.
Nou ja, dat is nog wel te overzien, dus we gaan het maar proberen.
Als het zo goed blijft gaan met zijn medicatie dan kunnen de controles door de huisarts gedaan gaan worden, dat is wel fijn. We hebben in augustus nog een belafspraak met de kinderpsychiater. Ex en ik hebben nog 3x gesprekken met de psycholoog en dan is het waarschijnlijk klaar.
Alleen die slaaptest even afwachten dus.
Zoonlief wil graag cakejes trakteren. Ik wil het zelf een beetje in de wk sfeer houden, dus we komen er wel uit samen. vandaag heeft hij de uitnodigingen voor zijn kinderfeestje uitgedeeld.
Vanmorgen moesten we voor zijn medicatie controle. Alles is in principe in orde. Alleen is hij wel doorverwezen naar het slaapcentrum in Ede. De psychiater vermoed een slaapstoornis bij hem en wil uitzoeken of hij melatoline te kort heeft. Dit maakt het lichaam zelf aan en het kan zijn dat zoonlief er te weinig van aan maakt. De psychiater heeft een verwijzing opgestuurd naar het slaapcentrum. Nu moeten we thuis een slaaptest doen, om de 5 uur speeksel afnemen gedurende 1 nacht. Dit moet ik dan opsturen naar dat centrum en aan de hand van die monsters kunnen ze bepalen of hij voldoende melatoline aanmaakt. Dan moet ik 1x met hem naar Ede voor de uitslag.
Nou ja, dat is nog wel te overzien, dus we gaan het maar proberen.
Als het zo goed blijft gaan met zijn medicatie dan kunnen de controles door de huisarts gedaan gaan worden, dat is wel fijn. We hebben in augustus nog een belafspraak met de kinderpsychiater. Ex en ik hebben nog 3x gesprekken met de psycholoog en dan is het waarschijnlijk klaar.
Alleen die slaaptest even afwachten dus.