Single parents, going strong forever!! deel 21

05-08-2009 23:24 4013 berichten

Nou meiden, zoals jullie hebben gelezen moesten we een nieuw deeltje openen...Bij deze dus!! Hopelijk weet een ieder ons weer te vinden!!

Hey meiden!

Zucht puf steun..ff zitten.

Net konijnenhok verschoont en boodschappen gedaan, zo even stofzuigen nog..Zoonlief is trainen, met die amerikaanse coach, ben benieuwd hoe dat was.

Examens zitten erop! Als het goed is hoeft u nu zijn boeken niet meer te openen voor ergens in augustus (en andere boeken, als het goed is!!). Hij vond het meevallen vandaag (economie), hopelijk vertaalt zich dat in het cijfer, haha!

Och wat naar Theetje, je arme opa! Maar wel heel fijn dat ie al zo snel naar huis kon. Hij heeft natuurlijk wél iets om naar uit te zien (jullie trouwdag), dat werkt vast ook wel mee aan zijn herstel!

Zijn je moeder en jij geslaagd voor een outfit? Moeilijk is dat toch!

Je kunt nu echt gaan aftellen ja! (of deed je dat stiekem al??)

Grrr, ik kreeg juist bericht van de BD dienst dat ik dit jaar niks terug krijg..Dolphine. Boehoe. Heb net ook al mijn (sommige errrrg achterstallige) rekening betaald, pffff, het geld vliegt de deur weer uit. Maar wel heel fijn dat ik nu geen nota's meer heb liggen.

Is het nog gelukt, met het opruimen van de kamer door je kleine man?

Bij Lidl hebben ze oosterse week en zulke lekkere dingetjes! mini loepmia'tjes en allerhande noodles..Ik heb maar even wat ingeslagen, zó handig dat spul.

Vanavond het 2e deel van songfestival he, met "onze" Sieneke.

Niet dat ik er iets van verwacht hoor, maar kwil toch kijken.

Lekker de liedjes afkraken en wie weet zit er écht een leuke/mooie tussen. Zo vond ik het nr. van België, wat door is naar de finale, helemaal niet slecht. En dan morgen nog 1 dagje en dan godzijdank weer weekend! En honkballen thuis.En kantinedienst (tuuuuuuuuurlijk!), tenminste, vlgs het lijstje. Coach heeft wel een voorstel gedaan om het anders aan te pakken en zou dit nog rondmailen, ik ben benieuwd hoe dat gaat uitpakken. Maar ik ga er vooralsnog van uit dat ik gewoon kantinedienst heb, kan het alleen maar meevallen. hihi. Ze hebben ook zo idioot veel thusiwedstrijden zo in het begin vh seizoen..

Kga stofzuigen!

Goede avond,

Die kleine man van me was vanmorgen om half 7 zijn kamer aan het opruimen. TSSS, het tijdstip is ietwat ongunstig, maar ja hij heeft het tenminste gedaan he, haha

Ik heb de hele dag al knallende koppijn. Denk dat het iets met het weer te maken heeft. (hoop ik, dat ik niet iets anders onder de leden heb).

Zoonlief heeft zaterdag zijn laatste toernooi van het seizoen, om 9 uur in hoogland..... ZUCHT, weer om kwart voor 8 verzamelen, en dat op de zaterdag.....

"s avonds dan een afsluitende bbq, en dan zit het seizoen er echt op.

Tja scarlet, jij hebt natuurlijk je voorschot al maandelijks gehad en ik heb nog niks gehad en krijg nu de hele bups in 1x. lekker zo voor de vakantie, dat wel.

Ik zal morgen ook eens boodschappen gaan doen bij de lidl, klinkt goed.

Theetje, nog geslaagd voor een outfit voor moeders? Wel weer schrikken he je opa. Gelukkig gaat het weer wat beter. En nu dan lekker van je weekend genieten meid.

Mijn moeder moest vandaag weer naar het zh voor controles. Ze hebben weer bloed geprikt, maar toen mijn moeder in gesprek met de oncoloog had waren de uitslagen nog niet bekend. Over 6 weken krijgt ze dan weer een mri en een ct scan.

Ik blijf het spannend vinden al die onderzoeken, maar zelf blijft ze er erg nuchter onder.

Whoehaha Dolphine, ietwat vreemd tijdstip ja, maar hij heeft het toch maar mooi gedaan, die kleine vent!

En morgen weer vroeg op..is het daarna echt gedaan tot het nieuwe seizoen? Eindelijk even rust dus!

Jammer, dat de uitslagen van bloedonderzoek nog niet bekend waren tijdens gesprke met oncoloog. Gelukkig, dat ze er nuchter onder blijft, het is elke x weer een zenuwentoestand, lijkt mij..Maar hoe voelt ze zich eigenlijk de laatste tijd?

Hier dus ook morgen helaas niet echt uitslapen, gelukkig niet zo vroeg als jij Dolphine! Zoonlief moet om half 11 aanwezig zijn en ik tegen 12.00..Heel redelijk dus, haha.

Coach heeft idd iets rondgemaild, maar wel een beetje (te) vrijblijvend, denk ik. Wel dat de kantinedienst niet goed loopt en dat ik met andere ouder de enige ben die tot nu toe heeft geholpen en dat ze voor de overige 6 thuiswedstrijden van dit seizoen (morgen niet meegerekend) vrijwilligers zoeken. Ik ben bang dat dat niets gaat uithalen. Maar even afwachten dus...

Ja, is natuurlijk ook zo Dolphine, ik heb mijn voorlopige teruggaaf al gehad, anders had ik ook wel een leuk bedrag gekregen. Maar ik had toch gehoopt íets terug te krijgen. Helaas..

Hallo, hallo,

Nee scarlet, idd niet uitslapen hier morgen. Maar het is ook nog niet het laatste wat voetbal betreft hoor, hele maand juni is namelijk nog 4 tegen 4 toernooi hier bij de club. Dan zijn alle F en E pupillen in kleine teams in verschillende pouls verdeeld. En moeten ze elke woensdagavond en zaterdagochtend een wedstrijdje spelen. Maar dat is natuurlijk veel minder beladen en komt ook bij andere kinderen in het team, omdat de teams door elkaar gehusseld zijn. daar heeft hij overigens wel zin in. 4 tegen 4 voetballen doen ze op een kleine veldje en je krijgt natuurlijk lekker vaak de bal omdat je maar met een kleine team bent. het is natuurlijk ook veel minder beladen, just for the fun.

Ohhh jij kan uitslapen morgen zeg.... hahaha wij moeten om kwart voor 8 verzamelen. jaja heerlijk voor de zaterdagochtend.

Pleegzoon is inmiddels ook gearriveerd, boys liggen al lekker op bed. Nu hopen op een beetje lekker weer en dan er maar een leuke dag van maken morgen met aansluitend een bbq met zijn hele team, dus het zal wel goed komen.

Zoonlief heeft trouwens de krant gehaald met het behalen van de knvb beker. Welliswaar wat laat, want ze stonden er woensdag pas in, maar beter laat dan nooit he.
[fgcolor=#

Hoihoi

Is het bij jullie ook zulk lekker weer geweest de hele dag? Het viel me 100% mee, beetje benauwd zelfs. In elk geval perfect honkbalweer. Hele goeie wedstrijd weer, gewonnen met 25-2, het gaat echt lekker met de jongens. Nu eindelijk eens een hele wedstrijd van dichtbij kunnen volgens, is toch anders hoor. Er was nl ook beeball (da's voor de hele kleintjes) en zij hadden al iemand in de kantine staan, dus wij hoefden pas na de wedstrijd. Ik was ook niet alleeen, dat is toch een stuk leuker en relaxter.

Op de oproep heeft coach helemaal geen reactie gehad, what a surpise..Zoonlief ging de 1e x aan slag uit met 3 slag en ik dacht al dat het aan mij lag, omdat ik normaal dus een stuk verder sta te kijken, haha. Gelukkig ging het later wel goed, maar lekkere coachje kon het niet laten me er even mee te pesten. Wel weer lekker lopen dollen na de wedstrijd, was ook weer erg leuk.

Eigenlijk wil ik nog even met de stofzuiger door de woonkamer en de boel afnemen. Toch maar even doen, dan is het tenminste gebeurd..

Hopelijk hebben jullie ook goed weer bij de BBQ Dolphine.

Ach ja, dat had je ook wel verteld, van die 4 tegen 4. Heeft ie daar ook zin in? Hopelijk komt ie dan niet bij dat egootje terecht, ,maar dat wisselt gelukkig steeds. Stoer hoor, dat ze ook nog in de krant staan. Dat maakt het ook helemaal echt he! (het is natuurlijk ook helemaal echt, duh....)

Fijne avond!

fgcolor]
hello, hello,

Voetbaltoernooi gisteren was niet om over naar huis te schrijven helaas. Ze hadden veel te grote poules en ze speelden maar 10 minuten per wedstrijd. Dus ze stonden amper op het veld of er werd al weer afgesloten. Zoonlief zat er ook niet helemaal lekker in, veel gemopper en gehuil.

Maar goed de bbq 's avonds was wel heel gezellig.

Ze hebben een dvd gemaakt van de bekerwedstrijd en alles er om heen en die krijgen alle jongens nog. Maar ze hebben gisteren wel gekeken, was erg leuk.

We waren pas om half 11 thuis trouwens.

Drama vanmorgen want zoonlief zat om 6 uur al voor de tv. Die is terug naar bed gestuurd, bij mij in bed, en daar wilde hij niet slapen. Ben anderhalf uur met hem bezig geweest. Uiteindelijk toch nog even in slaap gevallen tot kwart voor 9.

We zijn dit weekend met de medicatie begonnen, maar is moeilijk te peilen. Gisteren natuurlijk voetbaltoernooi en vandaag erg moe omdat hij zo laat naar bed ging.

maar morgen op school krijgt hij 2x 5mg dus misschien is daar het verschil merkbaar.

Wouw scarlet, lekker hoor dat het zo goed gaat met honkbal en ook leuk dat je alles goed hebt kunnen volgen. Wat gaan ze nu doen aan die kantine dienst, want dit schiet natuurlijk niet op?

Kunnen ze niet gewoon iedereen een keer inroosteren ofzo?

Bij ons moet de hele club, dus alle teams 1x 4 man regelen en als je dan draaide hadden de kinderen een patatbon verdient voor het hele team. Werkte als een speer want kantine iedere keer goed bemant en iedereen maar 1x per jaar aan de beurt.

Hmmm zo lekker als het gisteren was, zulk boutweer is het nu. De boys vervelen zich een beetje, maar zijn natuurlijk ook moe. En ik heb ook niet echt puf om wat met ze te gaan doen.

Hallo!

Nee, wat een rotweer vandaag he...niks an. Ik had nog een klein beetje was, maar kan het niet eens lekker buiten hangen, echt jammer.

Jammer dat het toernooi tegenviel Dolphine, gelukkig wel een lekker BBQ! Wat leuk, zo'n DVD van de kampioenswedstrijd, is toch ook echt iets voor later. Ja, jullie zijn natuurlijk begonnen met de medicatie. Ik ben benieuwd wanneer je iets gaat merken.

Heb je nog iets kunnen verzinnen voor de boys?

Tja, iedereen was ook netjes ingeroosterd, zowel de rijdiensten als de kantinediensten. De ouders die rijden hebben geen kantinedienst, maar dat vind ik eigenlijk ook wel eerlijk, er zijn ook ouders genoeg die niet rijden. Alleen komen die gewoon niet opdagen als het de beurt is voor kantinedienst. En aangezien er helemaal geen sanctie oid tegenover staat....Dat is dan toch het nadeel van zo'n kleine club. Er zijn sowieso ouders die we nog nooit gezien hebben. Nu is het zo dat de coach koffie zet, voor henzelf en de ouders van de tegenpartij. Tijdens de wedstrijd is er dan geen kantinedienst en alleen na de wedstrijd even zo'n 3 kwartier. Het is ook zo dat wanneer je met zijn tweetjes bent, het zo gepiept is. En het nakletsen met iedereen is ook gewoon gezellig. Ik denk nl dat wanneer ik er ben ze me toch zullen vragen. Ik kan het alleen niet uitstaan dat er ouders zijn die gewoon niets doen, ook niet naar hun kind komen kijken en al helemaal niets voor de club. Vlgs mij zou de enige manier om dat tegen te gaan zijn dat je dan geen lid kunt worden, maar daarvoor moet je eerst iets tekenen. Het rare is dat dit bij de pupillen helemaal niet speelt. Nou ja, ik zie het wel. Als ik een x echt geen zin heb ga ik gewoon niet of zeg het ze gewoon. Maar ja, ik vind het superleuk om mijn knul te zien spelen en de rest ook, dus ik ben er nu eenmaal veel. Ik ga wel eerst ff checken of vrouw van coach ook gaat, want samen zijn we een goed team, haha.Het is jammer dat de coach met het probleem opgescheept zit, want dat is een hartstikke sympathieke vent. Ik geloof niet dat de club qua bestuur oid zich hier mee bemoeit. Da's eigenlijk wel raar.

Die gozer van mij heeft zijn kamer al helemaal leeggehaald en is er helemaal klaar voor om te gaan verven. De rest van het huis is nu dus een puinzooi. Zucht. Maar ja......hoort erbij he...Hier dus tot net erg druk meegeweest, wat een rotzooi heeft dat kind toch , bewaart het liefst alles! Zit nu nog met heel veel knuffels, die hij eigenlijk niet meer op zijn kamer wil maar ook niet weg wil doen.

Dus hop naar zolder, denk ik dan maar dat wil ie eigenlijk ook niet.

AARGH!

L. belde gisterenavond nog, wilde wel weer langskomen (en blijven), maar ik had er echt geen zin in en heb dat ook gewoon gezegd. PFff, moet geen gewoonte worden nu zeg, helemaal geen trek an! Het gevoel is er niet voldoende, misschien toch binnenkort even met hem over hebben.

Heb net tussendoor ook de strijk nog weggewerkt, pretty proud of myself! haha

Alle reacties Link kopieren
helemaal mega druk...weet niet of ik van voor of achter leef op het moment....

vandaag een mega super dag wel gehad al was het weer niet het mooiste...hebben Theetje dr vrij gezellie dag gevierd!

Helemaal toppie gelukt de verrassing en ik laat het haar lekker zelf vertellen hier opt forum!

Morgen weer een mega volle(vrije)dag...end e rest van de week niet anders ben amper thuis!

we bellen anders wel weer want de pc aan doen is ook vaak niet aan de orde..

meiden,dikke kus en ik hoop tot 10 juni!!!!!!!!!!!

Dan gaat Theetje haar vrijgezellie cq single parent leven voor het eggie opgeven...naja...inruilen voor iets moois hoor!

kuzzz,Daan
Hallo lieve schatten,

om te beginnen, ik ga jullie zodra ik me goed voel uitgebreid vertellen over mijn super geweldige vrijgezelle dag!!

Ik loop krom nu van een giga blaasontsteking en heb daarbij opoe op bezoek dus het gaat lekker...NOT.

Ik zal alvast een tipje van de sluier oplichten; ik zou " gewoon gezellig" met Daan gaan lunchen. Ik had al bedacht dat we ff lekker de stad in zouden gaan want het was koopzondag. Nou dat ging 'm nie worden nie, hahaha! Ik ben giga verrast met een super de luxe high tea op een chique locatie! Maar er was nog veel meer maar dat vertel ik jullie van de week.

Ik ga nu in bed liggen want trek het nie meer.

Heel dikke kus!!!

Hai meiden!

Ha Daan, weer es een woordje van jou!

Pfff, dat drukke herken ik! Heb momenteel ook het gevoel alsof ik tijd te kort kom voor alles en dat ik alleen maar bezig ben met boodschappen doen. Raar, want vlgs mij is er niets veranderd!

Ach arme Thee.....geveld door een blaasontsteking..Hopelijk heb je goede medicijnen, want dit MOET over zijn volgende week!!

ooooo, een high tea!!! Dat lijkt me zoooo superleuk! Ik hoop dat je snel opgeknapt bent en ons er alles over kunt vertellen!

Nou ja, hier zoals gezegd van hot naar her gevlogen, haha. Eerst gelijk uit werk verf voor muren van kamer zoonlief. Wel mooie uitgekozen, 1 muur wordt behoorlijk donkerblauw/grijs en 1 muur lichter (wel in dezelfde lijn). HIj heeft nu nog knalgeel en knalblauw, dat is wel een beetje uit nu he....whoehaha.

Het moet echt een beetje een stoere kamer worden. Plafond heeft ie vandaag al 2x gedaan. Ik zou het zelf nog een xtje doen, maar hij is er klaar mee, haha! (letterlijk en figuurlijk, bedoel ik dan). Ach, het is zijn kamer, denk ik dan maar.

Daarna boodschappen gedaan en toch mijn knul nog even geholpen met gaatjes dichten (veel! van dartbord voordat ie een beetje kon mikken...LOL), eten maken en zo is het alweer 19.00..Tijd vliegt echt!

Hebben jullie gezien wat voor lekker weer het gaat worden in het weekend? Helemaal goed! Al hoop ik voor jou toch Theetje, dat niet de mussen van het dak vallen de 10e zeg!! Mooi weer natuurlijk wel, maar niet bloedjeheet!

hallo meisjes,

Oh arme theetje, een blaasontsteking, da's niet fijn. Ik hoop echt dat je snel opknapt.

Diaan klinkt goed die vrijgezellendag voor onze thee. En jij bent jezelf dus weer lekker voorbij aan het rennen.

Wouw scarlet, die gaat voortvarend van start, al 2x het plafond gedaan. Super hoor, klinkt trouwens erg mooi die kleuren.

Nou hier is het ook mega druk. ik loop echt op mijn tandvlees, slapen van zoonlief is al ruim een week bal. gek wordt ik er van en moe......

Ben vandaag amper op kantoor geweest, alleen even om een verslag uit te printen. Verder alleen maar op pad geweest en van huisbezoek naar huis bezoek.

Vanmorgen nog ff een moeder op school aangesproken. zoonlief klaagt al weken dat hij wordt gepest door haar zoon.Nu denk ik vaak laat maar gaan, bemoei je er niet mee, maar ik zag het vanmorgen gebeuren en kon het niet laten.

Heb dat jochie aangesproken en later zijn moeder en zij reageerde met "ja en"........ nou sorry hoor,. Als mijn zoon iets gedaan heeft hoor ik dat juist graag terug van ouders maar zij wilde er niets van weten. Maar goed ik heb het gezegd, ben het beu om steeds met een huilend kind thuis te zitten, dus ik hoop dat het helpt.

Heb nu maar weer opnieuw afspraken gemaakt met zoonlief, want gisterenavond lag hij in mijn bed en lag meneer gewoon tv te kijken stiekum..... Hij heeft me toch een streken.

Hij mag nu alleen spelen als hij de avond daarvoor in bed is gebleven en is gaan slapen ipv spelen. Zou het helpen? haha we zullen zien.

meiden, fijne avond.

Goede avond!

Jaaaaaa, de zomer komt eraan!! Echt waar!

Het wordt echt lekker komend weekend!

Zoonlief is goed bezig en heeft nu ook 1 muur gedaan. De kleur is echt heel mooi, een soort nachtblauw (komt het dichtst in de buurt), gelijk al een heel verschil. Maar wat een pokkemuur is het toch, hij zuigt nog steeds heel erg, wat gewoon erg rot verven is. Verder was ie niet zo heel slim bezig, ik had gezegd het bovenste randje af te plakken, zodat ie niet met dat blauw op het net gewitte plafond zou komen...plakt ie het bovenste stukje van de muur af, ipv het randje v/d plafond..whoehahaha! Hij is nu trainen, dus ik heb het even het bovenste stukje opnieuw getaped en geschilderd. En verder nog wat kleine gaatjes ingesmeerd met verf, omdat je daar het geel doorheen bleef zien, maar nu is het goed.

Nou jaaa zeg Dolphine, wat een rare reactie van die moeder..Dat zegt eigenlijk al genoeg over het kind ook. Zo reageer je toch niet wanneer je hoort dat je kind andere kinderen pest? Als het niets uithaalt aankaarten bij de juf? Is het een kind uit zijn klas? Hopen dat hij er volgend jaar vanaf is!

Die boef, lekker tv kijken in mamma's bed! hihi, geef hem es ongelijk...Ik hoop dat je nieuwe afspraken helpen! Merk je al iets van de medicatie?

Kipkarbonaadjes staan te sudderen..mjammie..

We kregen gisteren bericht dat a.s. zondag een inhaalwedstrijd honkbal is..zucht. Ik ga denk ik maar niet naar het veld. Het wordt heel mooi weer, als het goed is, denk dat ik maar lekker een beetje bruin ga bakken! Zaterdag honkbal, zondag honkbal...het is een x mooi geweest hoor! Achterlijk vol programma...

hallo, hallo,

Een latertje vandaag hier, maar ik had een kennis op bezoek en hebben samen voetbal gekeken, dus was wel gezellig.

vanmorgen met de school van zoonlief meegeweest naar een project op de boerderij, was erg leuk voor de kids,

Vanmiddag had ik mijn functioneringsgesprek, competentiegesprek heet dat tegenwoordig en mijn teamleider moet mij dan scoren op verschillende items. Scores kunnen van 1 tot 5, waarin 1 betekend dat je er nog veel te leren hebt en 5 staat voor uitmuntent. NU had ik 1 5 en voor de rest allemaal 4'en. Zit wel helemaal goed dus.

Ik zelf merk niet veek verschil bij zoonlief, maar de juf was vanmorgen erg enthousiast. Hij had gisteren de hele ochtend op zijn stoel gezeten en gewerkt, zonder steeds de juf te roepen, en dat is toch wel redelijk uniek. positief dus.

Merk ook nog weinig van mindere eetlust,wat een bijwerking kan zijn. Hij eet nog steeds als een bootwerker. Slapen gaat wel moeizaam, hij komt erg moeilijk in slaap, dat kan ook een bijwerking zijn, Maar ja, voor hij aan de medicatie begon sliep hij ook al moeizaam. Lastig te zeggen dus.

In ieder geval zijn de geluiden vanuit school voor de eerste dag positief en daar is het toch allemaal om te doen.

Hihi lekker slim, die jongen van je. Maar ja eens moet de eerste keer zijn en daar leert hij alleen maar van. Gelukkig dat hij het plafond niet blauw had.....
`

doen ze dan bij jullie ook zo "flauw" Dolphine, dat je alleen een extra beloning krijgt als je allemaal 5jes hebt?

Bij ons krijgen we letters, waarbij de u staat voor uitmuntend en alleen als je allemaal Utjes hebt (10 ofzo) krijg je dus een beloning. Nu heb ik altijd een aantal utjes, stuk of 4,5 en de rest g of zg (goed/zeer goed) en dat schuift dus niks..boehoehoe...

Maar toevallig, ik had gisteren ook een functioneringsgesprek!

Ook niets dan lof, hebben weer de helft van de tijd over iets anders geluld..haha.

Wel heel positief zeg, dat de juf het verschil merkte. Dat geeft echt goede hoop denk ik?

Zoonlief is nog steeds aan het verven en ik ga zo maar even boodschappen doen. Moet toch ook gebeuren he...

Theetje, hoe is het met de blaasontsteking? Heb je eigenlijk nog vakantie rond de bruiloft?

fijne dag!

Hallo, hallo,

Nee scarlet, bij ons doen ze niet zo flauw. Bij ons worden er nauwelijks 5jes gegeven, omdat ze van mening zijn dat er altijd nog wat bij te leren valt en bij een 5 is dat dan niet zo? of zo? Ik weet het eigenlijk niet precies, maar er wordt in ieder geval maar zelden een 5 gegeven, mijn clustermanager geeft ze sowieso nooit zei hij al.

Vandaag was het nationale straatspeeldag en 1 klasgenootje van zoonlief had alle kinderen uitgenodigd van zijn klas. Ik ben ook geweest met zoonlief en 2 vriendjes. Was hartstikke leuk, die moeder had al gevraagd of ik bleef, dus daar lekker nin het zonnetje gezeten, koffie gedronken en de kinderen bezig gehouden met een spelletje. en afgesloten met een watergevecht.

Straks de 1e wedstrijd van 4x4 toernooi. zoonlief zit bij nederland en moet tegen japan. En nee scarlet, hij zit niet bij dat egootje, wel bij een ander jochie uit zijn team, maar dat vind hij wel leuk. En dit team blijft hij dan de hele maand in, gaat helemaal goed komen dus.

Hoi!

Wat een weertje vandaag he! Echt zalig.Zoooo jammer dat je dan de hele dag binnen zit...maar als het meezit in het weekend ook nog mooi, dusszzz....

Hé Dolphine, als je manager nooit een 5 geeft en jij hebt er nu wel 1, wil dat dus heel wat zeggen! Niet dat het me verbaast, haha!

Hoe was het toernooi gisteren? Gelukkig dat ie nu in een leuker team zit, zo blijft de lol er tenminste in.

Mijn knul moet a.s dinsdag op een heusch (jaha, zo plechtig dat ut met sch geschreven moet worden, hihi) sollicitatiegesprek!

Bij DHL (een postbedrijf). Spannend! HIj heeft alleen geen idee waar het is, waar ie zich moet melden, dus maar even een goede route plannen (ik weet het zelf ook niet precies). Hij is klaar met de muren, echt mooi geworden, wat een verschil zeg. Maar nu nog schuren en het houtwerk en de kasten etc. (hij heeft zo'n zwevende kastenwand in zijn kamer), da's ook nog een hele klus.

Gelukkig is het bijna weekend, maar ja, voor hem ook weinig tijd, want het hele weekend wedstrijden. Zaterdag uit, hele dag weg en dan zondag thuis spelen. En dan schijnt het ook nog es behoorlijk warm te worden, pfff, ik benijd ze niet!

Hallo,

Nou dames, ik lijk echt een heel ander kind in huis te hebben zeg. Wat is dat jochie relaxed.... Hij accepteert veel makkelijker als ik hem ergens op aanspreek, luistert naar 1x.... Ik weet niet wat ik mee maak.

Ook op de BSO zien ze het verschil. Terwijl daar zijn pilletje al uitgewerkt moet zijn, maar toch merken zij ook dat hij makkelijker dingen accepteert en beter luistert. Ik ben er zo blij mee!

Maandag heb ik een gesprek met het zorgteam op school en vanaf maandag wordt ook de dosis opgehoogd. Hij krijgt nu nog 10 mg per dag en dat moet 15 worden. Om 8.00 's morgens krijgt hij er 5 mg bij.

Alleen slapen is een ramp, maar goed dat was het toch al.

Hij probeert het nu wel, maar komt gewoon niet in slaap. Ik heb besloten om hem ook iets later naar bed te doen, rond 8 uur, want dan blijft hij in ieder geval in zijn bed.

Scarlet, wat goed zeg dat hij op gesprek mag komen. Gaat vast goed komen met die kanjer van je. Hoop wel dat hij eerst zijn kamer fa heeft voordat hij gaat werken, hahaha, anders moet jij nog aan de bak.
Goedemorgen dames,

Jeetje wat een goede berichten Dolphine over je knulletje! Wat fijn hè dat je nu al merkt dat ie er positief op reageert en jij niet alleen natuurlijk. En jouw " rapport" was dus ook om mee thuis te komen. Toch fijn dan hè dat je in je werk die bevestiging krijgt. Wat een idiote reactie dat zo'n moeder zó reageert, zo van " mijn kind doet zoiets niet". Misschien voelde ze zich een beetje overvallen? Ik had in ieder geval er wel op gereageert door te vragen van hoe en wat. Jammer.

Scarlet, jouw knul dus echt serieus aan de schilder! Wat fijn dat het zo mooi geworden is! En een echt sollicitatie gesprek! Spannend!! En jouw " rapport" dus ook al super! Tsja jammer dat er niks tegenover staat, maar die bevestiging dat je het gewoon goed doet is ook wel fijn toch?

Dames, blaasontsteking is weer aardig onder controle, rug is iets minder, maar daarvoor loop ik bij de fysio.

Ik moet nog drie nachtdiensten werken en dan ben ik vrij! Maandag kom ik uit de nacht en dan heb ik maandag en dinsdag en woensdag nog verschillende afspraken vwb de bruiloft en dan is het al zover!!!! Worden nog wel heel drukke daagjes maar het wordt zo onderhand wel erg spannend!

De weersvoorspellingen zijn alleen wat discutabel voor DE dag.

Ik hoop dat het nog wat bijtrekt....

Vrijgezellendag was echt super!!!

Zoals gezegd zou ik dus met Daan gaan lunchen, ik dacht oh leuk het is daar nu koopzondag kunnen we nog ff de stad in ook, gezellig!

Dus ze kwam hier, ff bakkie gedaan en toen gingen we weg.

Ze had een leuk restaurantje gevonden zei ze, nou prima.

Rijden we erheen komen we volgens "Bram" op bestemming bereikt, zeg ik; huh waar dan hier staan alleen wat huizen en Hotel ....! Rijdt ze het terrein van dat hotel op! Ik zeg tegen Daan, doe es ff normaal joh, het is hier hartstikke duur! Nee zegt Daan, ik heb ff gegoogeld, je kan hier hartstikke lekker eten en als we het doen doen we het goed. Ik had echt zoiets van die is gek geworden, maar goed laat maar gaan. Wij naar binnen, jassen in garderobe. Lopen we het restaurant in, ja hoor! Daar zaten mijn zussen, mijn moeder, mijn schoonzusjes eeen zeer goede vriendin van mij, we kennen mekaar nog van de middelbare school en uiteraard Daan.

Tsja toen kwamen de waterlanders.....hihi. Ik was zo verrast en had het heel niet in de gaten gehad! Ik kreeg dus een superchique high tea aangeboden! Ondertussen kreeg ik dus ook nog kado's! Van mijn moeder een ontbijtblad met een kaart dat je echtgenoot je altijd ontbijt op bed moet brengen, whoehahaha! Mijn zussen hadden een map gemaakt met allemaal foto's uit onze kindertijd en allemaal lieve gedichten mbt zussen. Van mijn vriendin een fotoboek met allemaal foto's vanaf onze schooltijd tot nu en dan ook een heel verhaal over onze vriendschap gedurende al 18 jaar en alle ups en downs in onze levens. Van onze Daan een prachtige tekst over onze vriendschap, vreselijk lief!

Ik werd er helemaal stil van, zooooo warm en lief allemaal!

Daarna was het smullen van de high tea! Lekker gekletst en gelachen! Ik vond het helemaal geweldig. Maar dat was niet alles, ik verstuur dit vast voordat m'n tekst weg is....
Nee dat was niet alles, we gingen in de auto en we moesten een eindje rijden, richting; Jawel, Volendam!! Fantastisch! We gingen een fotoshoot doen in Volendamse klederdracht! Geweldig!!!! Ik kan jullie vertellen dat Daan er erg lief uitziet hoor in zo'n jurk met klompen!! Whoehahahahaha!!!! Ik heb zo gelachen!!! Wij met z'n allen in klederdracht!!

Daarna zijn we nog even in Volendam gaan wandelen en hebben we als afsluiter een klein hapje gegeten in een eetcafeetje. daar kreeg ik nog een echt hollandse theepot kado!

Ik had werkelijk waar een super gezellige dag!!

Komende daagjes ga ik het druk krijgen, na de bruiloft ben ik nog een klein weekje vrij om bij te komen.

Meiden see you at my wedding!!!

Dikke kus en tot dan!
Hai meiden!

Oooo, ik heb helemaaaaaal geen zin meer!!!

Wat duurt deze dag eindeloos lang zeg!!

Het is zulk schitterd weer, ech nie leuk om nu hier te zitten en nog bijna alleen ook, kgeloof dat er nog 2 mensen zitten in de hele vleugel! Kben ziehiehielig!!!!!

Oh Theetje, wat een supersuperverrassing zeg!! Helemaal omdat je dus echt niks in de gaten hebt gehad. En dan zo lief alles, geen wonder dat het dan overweldigend is en die waterlandertjes komen.

Eigenlijk is het mooie weer net een weekje te vroeg he! Laten we in elk geval duimen voor DROOG weer, dat scheelt ook weer een hele boel. Ik hoop wel dat je rug tegen die tijd ook echt in orde is hoor, je moet toch gewoon lekker je gang kunnen gaan met alles!

Haha, ik denk dat je die week hard nodig hebt om bij te komen ja! (misschien val je wel ineens in een soort gat, omdat er niks meer te regelen valt...da's raar eigenlijk!)

Wat fijn Dolphine, dat je nu al zo duidelijk een verandering merkt bij je mannetje! Voelt hij zichzelf nu eigenlijk ook anders? (of is ie nog net te jong om dat onder woorden te kunnen brengen). Geniet er van in elk geval! Jammer dat het met slapen nog niet lekker gaat, hoop voor je dat dat ook nog in orde komt!
Hallo meiden,

Ik heb gelukkig wel lekker van het mooie weer kunnen genieten. vanmorgen boodschappen gedaan en wat telefoontjes voor mijn werk. Vanmiddag met mijn moeder de binnenstad in geweest en nog wat leuke kleren gekocht en make up van 2 bonnen die ik nog van mijn verjaardag had liggen. bbq schoongemaakt, die gaan we vanavond aansteken, nog wat leuke plantjes voor het balkon gekocht en gepland, verder balkonnetje schoongemaakt en aangeveegd, ziet er weer gezellig en netjes uit. Moeders komt gezellig bbq-en vanavond, want mijn vader moet werken. ik heb lekker een flesje rose koud staan.

Oh theetje, klint super leuk jouw vrijgezellenfeest. Diaan had mij een kleine beetje op de hoogte gebracht wat ze in petto hadden voor je, maar ze was zo bang dat jij iets door zou hebben. Gelukkig is het een geslaagde dag geweest.

Scarlet, vervelend is dat he, in je eentje in zo'n verlaten pand. dat is ook 1 van de redenen waarom ik op vrijdag zo veel mogelijk thuis probeer te werken.

Zoonlief geeft idd zelf ook aan dat hij zich rustiger voelt. je ziet het ook aan hem, hij kan zo waar even zijn eigen gang gaan, zonder aandacht vragen, dat kon hij nooit. En het jochie vraagt 's morgens om 8 uur zelf om zijn pilletje, als ik nog met iets anders bezig ben. dat zegt wel genoeg, anders zou hij er niet aan denken. Hij heeft er voor zichzelf dus wel degelijk baat bij.

Ik ga nog even de kattenbak verschonen, daarna zoonlief ophalen bij een vriendje en dan komt mijn moeder al weer deze kant op.

Fijne avond.

Hoihoi

Wat een weertje he! Echt lekker! Heb een groot deel van de dag buiten gezeten en tussendoor een beetje huishouden gedaan, voetbal gekeken..Wat een domper, dat Robben weer geblesseerd is zeg. Ik weet niet of er al meer bekend is, maar laten we hopen dat het meevalt. Hij moet ook gewoon meedoen straks! Ik denk dat ze hem best zullen missen. Whoehaha, ik had helemaal niet in de gaten dat de wedstijd vanmiddag al was. Zoonlief was al de hele dag op pad en ik ging toevallig even teletekst kijken en zat dat vd Sar geridderd was bij afscheid. Huh? Ik wist dat ie afscheid zou nemen bij Nederland-Hongarije, maar hoe zat dat dan? Zag toen op tt de tussenstand en heb um toen snel op sbs gezet. Was gelukkig pas 20 minuten aan de gang. Stom he! De jongens hebben weer gewonnen, net, met 11-9 en morgen moeten ze dus weer aan de bak.

Dat ie zelf om het pilletje vraagt zegt wel wat Dolphine. Dan merkt hij echt zelf wel iets, wat fijn voor jullie! Was het gezellig gisteren met je moeder? Mmm, lekker, een koud roseetje..Is het echt weer voor nu!

hallo, hallo,

Zondag is het al weer, wat vliegt het weekend toch voorbij he.

Gisteren zoonlief opgehaald door zijn vader, die is met hem naar 4x4 toernooi gegaan. had ik mooi even de tijd voor mezelf, ik heb de tijd nuttig besteed vind ik zelf. Hele huisje weer lekker schoon en fris, bedden verschoont, wasje buiten aan de lijn.

's middags kwam mijn broer hier voetbal kijken en daarna zijn we naar de binnenstad gegaan. Er was jazz festival bij ons. Nu geef ik helemaal niks om jazz hoor, maar met dit mooie weer is op een terrasje zitten met een lekker koud biertje geen straf natuurlijk.

We zijn ook niet meer naar huis gegaan, tussendoor een patatje gegeten en gezellig de hele avond in de stad geweest. Vriendin was ook nog die kant op gekomen en wat oude vrienden, was dus erg gezellig.

En nu moet ik me weer klaarmaken om zoonlief op te gaan halen straks. Zit het weekend er weer op.

Bijna de grote dag van onze theetje he..... haha heb je erg last van de zenuwen meid?

Pfoe scarlet, jouw zoon is maar druk met de honkbal he. Maar gisteren dus mooi gewonnen. En hoe ging het vandaag?

Mijn vriendin had iets minder leuk nieuws. haar moeder blijkt ook kanker te hebben. Een tumor in haar lever en het is nog maar zeer de vraag of ze haar nog kunnen behandelen. Erg naar weer.

De bloeduitslagen van mijn moeder waren gelukkig goed. Over een maand weer door de scan heen, dus ook weer even rustig op dat front.

Hallo!

Pff, wat vliegt het weekend weer voorbij zeg..Ik moet eigenlijk nog strijken, maar blehhh, heb daar geen zin in zeg. Vlgs mij is het buiten wel wat frisser nu, maar hier binnen nog erg warm. Nog geen druppeltje regen gevallen ook, wel grijs..

Mijn knul was behoorlijk chagerijnig toen ie thuiskwam: de tegenstander is wederom niet gekomen. Ongelooflijk toch! Dezelfde club als de vorige x en ook nog die waardoor ze ten onrecht 2 punten aftrek hebben gekregen. Als dit nu geen reden is voor de bond om de aftrek ongedaan te maken en die club nu 4 punten aftrek te geven....Echt belachelijk dit. Toen hebben ze gewoon onderling een wedstrijdje gespeeld, maar het was zo idioot warm, hij had het helemaal gehad. Ik vond het wel lekker, heb lekker rustigjes afgewassen, beetje buiten gezeten...heerlijk hoor!

Jij hebt je weekend ook heel goed besteed Dolphine! Lekker weer alles schoon en fris en ook nog gezellig de hort op geweest.

Naar nieuws mbt de moeder van je vriendin, bah. NIemand die beter begrijpt dan jij hoe ze zich nu zou voelen.kunnen jullie elkaar tot steun zijn? Heel fijn zeg, dat de bloeduitslagen van je moeder goed waren. Wat je zegt, is het weer even rustig op dat front (tot het weer tijd is voor onderzoeken...)

Ik denk dat ik toch maar even alle moed bij elkaar raap en de strijkplank ga uitklappen..Heb ondertussen tennis opstaan en vanavond is het weer honkbal kijken geblazen en voor we het weten is het weer maandag...

Hallo, hallo,

Is het nog gelukt met strijken scarlet? Ik heb gisterenavond de boel weggestreken.

Was gisterenavond trouwens weer heftig met de kleine man hier. Om 22.00 uur sliep hij nog niet. En vanmorgen gewoon om half 7 weer wakker zijn he..... niet te geloven.

Vandaag wel een fijn gesprek op school weer gehad. Ze zijn erg tevreden met hoe het nu gaat. Nu hopen dat hij volgend schooljaar de stof goed kan oppakken en het bij kan benen, dan gaat het goed komen met het mannetje.

Het is bij mij vanmorgen in mijn rug geschoten. Ik stond bij de kast van zoonlief om gymspullen te pakken en toen schoot het zo in mijn onderrug. Ik hoop dat het meevalt en het morgen weer een stuk beter gaat.

Ga me zo maar even met zoonlief bemoeien en hem onder de douche zetten. Ik hoop echt dat hij vannacht wat beter slaapt, want dit sloopt mij ook zo langzamerhand.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven