Single parents, going strong forever!! deel 21

05-08-2009 23:24 4013 berichten

Nou meiden, zoals jullie hebben gelezen moesten we een nieuw deeltje openen...Bij deze dus!! Hopelijk weet een ieder ons weer te vinden!!

Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen meisjes!

Ik was het weekend lekker vrij hoor! Vandaag moet ik werken en dan ben ik morgen weer vrij en dan ga ik voor mijn proef make-up! Dinsdagavond ga ik mijn jurk nog een keer passen. Woensdag weer werken en dan donderdag en vrijdag vrij. Donderdag komt de Cm om alles door te bespreken voor de bruiloft. Tussendoor moet ik ook nog even die kleine boef hier naar de DA brengen want z'n paaseitjes gaan eraf, de stakker!

Op vrijdag hebben we een gesprek met onze trouwambtenaar. het wordt nu echt aftellen hoor, zo spannend!!

Wat schattig Dolphine, dat je mannetje dat zei; net als bij de grote mensen! Gelukkig dat hij gisteren dan even bij kon komen ivm schoolreisje van vandaag. Ze boffen wel met het weer hè! Waar gaan ze eigenlijk naar toe?

Scarlet, op zich gaat het redelijk goed nu op school, hij werkt wat harder en doet meer z'n best. Maar het blijft zo dat ik 'm achter z'n broek an moet zitten. Er zit gewoon meer in dan hij laat zien. Hij overschat zichzelf vaak ook, zo van dat kan ik heus wel, dat is ook zo maar dan moet je er eerst wel wat voor doen. Op zich is het derde trimester wel een stuk beter dan het tweede maar goed dat was zo bar, dat kan dan ook niet anders.

En goed van je dat je nu gezegd hebt dat ze niet op jou hoeven te rekenen. Anders kun je net zo goed er je vaste zaterdag baan van gaan maken, maar dan wel driedubbeldik betaald, hahaha!

Jaaa, Theetje, je hebt helemaal gelijk! Onderhand werk ik 5 1/2 dag in de week!

Morgen ga je dus je proef make up krijgen? Ik hoop dat je gelijk tevreden bent! Fijn dat het beter gaat op school en hoe herkenbaar, dat achter de broek zitten en het overschatten! Pfff, ik houd echt mijn hart vast voor die examens hoor! Hij is nu bezig, ik ben zo benieuwd hoe het gegaan is..

Ik kom net vd kapper, kwas het ineens helemaal zat. Lekker weer een stukje eraf. Maar het rare is dat deze meid niet goed kan stylen. Als zij het geknipt heeft en in model heeft gebracht, ben ik er nooit zo tevreden over. Terwijl het wel goed zit als ik het daarna zelf in model breng, dus op zich wel goed geknipt. Er is er ook 1 die heel goed kan stylen, dan vind je het gewoon jammer om te gaan slapen, omdat je haar zo goed zit, whoehaha!

Nu zo eerst boodschappen doen...

hallo, hallo,

Zoonlief is naar drievliet bij den haag geweest. Hij heeft het geweldig gehad. En ze hadden geweldig weer idd. Hier heeft het nog gigantisch geregend, maar zij hebben alleen maar zon gehad, helemaal goed dus.

Lekker theetje, zo'n paar daagjes vrij tussendoor. En spannend he al die voorbereidingen. Ben benieuwd of je gelijk tevreden bent over je make up.

Heel goed scarlet, dat je zaterdag geen kantinedienst gaat draaien.

Tja meiden, zo herkenbaar dat school gebeuren van jullie knapen. Dat heeft toch ook veel met de leeftijd te maken hoor. Zo zonde dat ze er niet uithalen wat er in zit, maar ja andere dingen zijn ook zo belangrijk (leuk) voor ze.

Oh meiden kijk als jullie het leuk vinden even op www.cdw.nl daar staat een prachtig verslag van de wedstrijd van zaterdag met wat fotootjes erbij.

En nu weer over tot de orde van de dag. Donderdag met zoonlief naar de psycholoog voor die medicatie. ben heel benieuwd hoe hij het er op gaat doen.
Haaaai meiden!

Nou het had wat voeten in de aarde hoor die make-up. Het is maar goed dat je eerst voor een proef gaat! Ik begon met een glamourachtige make-up! Wat het dus echt niet was! toen gingen we naar een vrij naturel make-up. Maar ja dat was het ook niet want zo ga ik elke dag naar m'n werk. Dus uiteindelijk twee uur verder en het een en ander uit proberen kwamen we op een make-up waar ik me prettig bij voel. Lastig hoor!

Nu alles eraf gehaald natuurlijk want X mag het natuurlijk niet zien. Vanavond m'n jurk nog een keer aan en dan bekijk ik ook meteen welke sieradenset ik erbij ga dragen.

Mijn zusje gaat mij helpen met m'n jurk aan trekken en zo dus ze moet vanavond even oefenen.

Dolphine, wat een ontzettend leuk stuk staat er op de site zeg!!

Alleen jouw knullie kon ik niet ontdekken, dus moest eerst even op je hyves spieken.

Oeeh das wel weer even spanning van andere orde hè, die medicatie. Moet je gelijk al wat verschil merken of gaat daar nog wat tijd overheen ivm met het juiste mg instellen en zo?

Hè lekker Scarlet, je haar weer helemaal naar je zin! heb je er ook weer een kleurtje ingedaan?

Ohhh spannend ja, de examens zijn natuurlijk nu begonnen. Hoe vind ie het zelf gegaan nu, die eerste eamens?

Zo vanmiddag nog even naar fysio, is er een beetje ingeschoten, zeg maar in het midden bij ruggwervel dus dat moet weer even op z'n plaats gezet worden. Kan niet krom lopen van pijn in rug natuurlijk op DE dag haha!

Goeiemiddag (avond als ik klaar ben..)

Ik zit weer lekker tijd te rekken, moet konijnenhok verschonen nl, maar heb nog niet zo'n zin. Zoonlief is trainen.

Vond het gisteren en vandaag nog wel redelijk allemaal, de examens. Heeft het nagekeken en expres de vragen waarvan hij niet helemaal zeker wist wat ie had opgeschreven niet goed gerekend, zou voor scheikunde uitkomen tussen een 5,3 en een 7,5 (definiteve normering is pas de allerlaatste dag bekend) en voor nederlands tussen 6,2 en 8,2. Ik vind het eng hoor, want hoe vaak kun je een antwoord niet op meerdere manieren uitleggen, je zit ook nog met schrijffouten etc. HIj heeft voor scheikunde trouwens minimaal een 5,4 nodig, dus errrrrug spannend!

Morgen en donderdag is ie alweer lekker vrij en dan vrijdag weer, wiskunde.

He balen Theetje, die rugpijn. Hopelijk wordt het snel verholpen, want dat kan natuurlijk niet! Pfoe, het had even wat voeten in de aarde dus, maar uiteindelijk een mooie make up geworden dus? Dat lijkt me nou zo eng he! Soms zie je zulke afschuwelijke make up en soms ook zo geweldig, je moet ook maar net een persoon treffen die het goed kan, natuurlijk. Ik zou me zo overgeven aan een Leco of een Thijs, zeg maar, whoehaha!

Hihi, oefenen om te helpen je jurk aan te trekken, het klinkt zo grappig! Maar ik kan me er iets bij voorstellen!

Oh Dolphine, echt een gaaf stukje over je mannetje! Wat een superlovende woorden! Ik geloof dat ik je ventje wel gezien heb op de foto, met zijn kuifje, toch? (of zit ik nou ook helemaal fout...)

Donderdag ook weer spannend, hopelijk gaat het goed. Kan hij er ook beroerd of supersuf oid van worden?

Nou, zoals gezegd staat het konijnenhok dus op me te wachten..ga ik nu eerst maar doen!

Hallo dames,

Oei theetje, spannend dus die proef make up. gelukkig zijn jullie er uit gekomen.

En hopen dat je rug snel over is.

Hihi dames, leuk dat jullie even gekeken hebben op de site. En idd scarlet, dat blonde mannetje met die kuif. Al is zijn haar na de wedstrijd meestal gewoon plat hoor, haha.

Tja die medicatie. het is idd even zoeken naar de juiste docering. Als ze te veel krijgen worden ze idd suf, apatisch zelfs. Ik wil met de laagste beginnen en dat is volgens mij ritaline en dan 2x 5 mg. Je hebt ook concerta, dat hoeft hij dan maar 1x per dag te nemen, maar is wel gelijk 18 mg.

Het is natuurlijk nog maar een klein mannetje en volgens mij berekenen ze het oa middels lichaams gewicht.

Gelukkig weet ik er zelf wel iets van, dus zal me niet zo maar wat laten aanpraten.

En dan moeten we idd meteen het effect zien ervan.

Ik heb vrijdagmiddag gelijk een gesprek op school, om de juf in te lichten over de uitkomst van het onderzoek.

Nou scarlet spannende tijden voor jouw knul. En idd afwachten, ik ga duimen voor hem hoor. Zal toch wel erg fijn zijn als hij gewoon in 1x slaagt.

Grrrr, we zitten hier een partij verontwaardigd te zijn....

Zoonlief zag net op de site van honkbalbond, dat hun team ineens 2 strafpunten heeft gekregen en daardoor opeens meer achterstand heeft op de nr. 1. ??? Waarom in vredesnaam?

Ik gelijk mailen naar de wedstrijdcoordinator, die ook flink pissed is, gelukkig gelijk terugmailen, blijkt dat dat team, wat 2 weken geleden niet op is komen dagen, een smerige streek heeft geleverd en dat wij nu de strafpunten hebben gekregen die zij gekregen hadden. Wat blijkt? Wij hadden aangevraagd of de wedstrijd verplaatst kon worden (ivm vakantie, geen volledig team), dit is nooit goedgekeurd door de bond, dus wij waren gewoon aanwezig. De tegenpartij was ervan uitgegaan dat de wedstrijd niet door ging en is dus niet gekomen. Toen zij daarop 2 strafpunten kregen, hebben ze protest aangetekend en dat is dus zonder pardon toegekend door de bond. Zijn ze nou helemaal gek geworden! Door ons is nu wel bezwaar aangetekend, maar hij gaf al aan het vertrouwen in de bond door deze actie compleet verloren te hebben. Dit zou ons dan echt wél het kampioenschap kosten. Ik kan het niet uitstaan!! Zó onrechtvaardig!!

Laat ze dan beide clubs geen strafpunten geven, maar dit is gewoon misselijk.

Alles hangt dus af van de juiste dosering Dolpine, hopelijk is die snel gevonden en zie je je mannetje met sprongen vooruit gaan!

Eindelijk is het eens lekker weer!

Heerlijk was het op balkon, wel veel wind, maar op balkon gelukkig helemaal geen last van.

Vanmorgen lekker vroeg begonnen, half 8, dus om half 12 kon ik al weer weg, fijn!

Aankomende zaterdag toch geen wedstrijd, de tegenstander (dezelfde als van het smerige geintje hierboven), heeft de wedstrijd verplaats naar ergens in juni. Jaja, dat kan dan ineens wel..grrr, ben nog steeds boos! Nu wel een lekker vrije zaterdag, ook wel fijn. Hopelijk een beetje lekker weer..

Haha scarlet, laat je niet te veel opnaaien he. Al is het natuurlijk een rotactie van ze. Ik hoop dat ze het nog recht kunnen breien allemaal.

Hier moest zoonlief vanavond voetballen. Ze hebben gewonnen en zijn nu dus ook officieel kampioen. Er was (kinder) champagne en een beker voor elk kind, zodat ze allemaal wat mee naar huis te nemen hebben.

Nu nog 2 toernooien en de hele maand juni 4x4 toernooi, en dan zit dit seizoen er op.

Zoonlief is wel blij dat hij volgend seizoen bij een ander team speelt, want in dit team zit 1 jongen (zoontje van de leider) die nogal erg egoistisch speelt. Alle acties alleen doen, terwijl er 2 vrij staan voor de goal, erg irritant, zelfs ouders langs de lijn ergeren zich eraan. Ik zag zoonlief erg boos worden in het veld. Ondanks dt heeft hij er toch gescoord, maar dat hadden er wel 6 kunnen zijn als hij gewoon de bal afspeelt.

Andere kinderen klagen trouwens ook over hem, dus zoonlief is niet de enige.

Zaterdag vanaf 12 uur heet hij toernooi, gelukkig niet zo vroeg en daarna gaat hij met zijn vader mee.

Die was er vandaag trouwens ook, en heeft hier meegegeten. Ach ja moet kunnen voor zoonlief he.

Morgenochtend een spannende dag. ben zeer benieuwd wat het gaat worden.

We moeten er morgen om 10 uur ziin.Ik moet om 12 uur de overblijf doen en breng zoonlief dan gelijk mee. Ga ik 'smiddags nog even werken, maar in de ochtend lekker rustig aan.

Hallo meiden!

Hoera, bijna weekend! En nog lekker weer ook, als het zo mag blijven. Lekker!

Gefeliciteerd Dolphine, met het kampioenschap van je mannetje! Wat hebben ze het toch goed gedaan he, het team.

Vervelend, zo'n ego'tje in het team. Helaas is er vaak zo'n type bij.

Hopelijk krijgt hij volgend jaar weer zo'n goed team.

Hoe is het vandaag gegaan? Ga je al gelijk beginnen met de medicatie?

Je hebt helemaal gelijk, ik laat me ook teveel opnaaien/meeslepen/etc.! hihi, het is ook eigenlijk geen wonder dat ze toch steeds bij mij uitkomen als ze iemand nodig hebben, ik voel me natuurlijk zeer betrokken en toon ook gewoon heel veel interesse, sowieso in het spelletje, maar ook bij de club.

Ik hoorde gisteren van de coach trouwens dat die wedstrijd waarschijnlijk wederom verplaatst gaat worden..Ik snap gewoon niet waarom dat dan opeens allemaal wél mag? (haha, daar ga ik weer!) Wrs vriendjes bij de bond ofzo, zei coach al...

Volgende week komt er trouwens een week een amerikaanse coach training geven etc. Hartstikke gaaf natuurlijk voor die knullen! sowieso een reguliere training en dan nog de mogelijkheid om op zaterdag een "batting practice" te volgen (slaan). Hopelijk blijft het weer een beetje zo.

Jammer genoeg heeft mijn knul te horen gekregen dat het baantje waarop ie gesolliciteerd heeft, postbezorgen, al vergeven is aan iemand anders..Echt heel jammer, hij had nog even een mail gestuurd, omdat ie maar niets hoorde, werd hij gelijk daarna gebeld, dat ze hem vorige week woensdag geprobeerd hadden te bellen, er niet werd opgenomen en dat ze toen iemand anders hebben aangenomen. Daar baalt ie behoorlijk van, dat is logisch.

Hij heeft ook echt geen idee wat ie nu zou willen/kunnen doen.

In een supermarkt ziet ie gewoon echt niet zitten. Maar ja, hij moet toch iets, dus verder zoeken dan maar..Morgen staat wiskunde op het programma en dan zit de 1e examenweek er alweer op.

Hallo, hallo,

Was een goed gesprek vanmorgen. Gelukkig had de arts ook al helemaal een schema uitgewerkt om de medicatie op te bouwen. Ze beginnen altijd met ritaline, dit omdat ritaline een kortdurende werking heeft, dus ze kunnen dan heel snel zien hoe zoonlief er op reageert, maar ook hoe hij reageert als het uitgewerkt is.

We gaan starten met 's morgens en tussen de middag 5 mg (da's een half tabletje per keer). Dit gedurende een week, ik heb dan na een week een telefonisch controle consult. Daarna gaat hij over naar 's morgens 10 mg en 's middags 5 mg. Dit voor 3 weken, daarna moeten we weer op controle komen.

Het was nog even spannend of hij wel ritaline mag vanwege zijn vergrote hartkamer, want ritaline werkt bloeddrukverhogend. Maar na overleg met cardioloog bleek het geen kwaad te kunnen.

Eingelijk moesten we dit weekend beginnen, maar omdat de controles precies na 1 week en vervolgens na 3 weken moeten plaats vinde starten we een week later, we kregen die afspraken niet op tijd gepland.

Spannend allemaal hoor. Morgen even een gesprek op school hierover, want het tabletje tussen de middag moet hij op school nemen en omdat dat nu bij de overblijfmoeders neer te leggen.... Ik wil dus vragen of zijn juffen daar op toe willen zien.

En dan is het awachten, het effect moet snel merkbaar zijn.

Oh scarlet, erg jammer van dat baantje zeg. Daar zal hij wel van balen. Is de horeca niks voor hem? In de bediening ofzo, of vind hij dat ook niks.

En gaaf klinkt dat zeg een training van een echte honkballer, dat is wel stoer natuurlijk.

Volgens mij komt zoonlief wel in een leuk team volgend jaar. De helft van zijn eigen team blijf, min die ego... haha.

En ik weet er een paar die er bij komen en dat zijn leuke kids en ouders. Zal wel goed komen dus.
Hallo!

Ooo, het ziet er zo lekker uit buiten..en nu zit ik hier vast tot 17.00, sniksnik. Daarna nog boodschappen doen, eerst naar huis natuurlijk, blehh en dan ook nog voor 4 dagen..(vandaag meegeteld) ECHT NIET MIJN HOBBY!!

Khad net mijn knul aan de lijn, die had een hele zware dobber aan wiskunde, de 1e x dat ie de volledige 2 uur benut heeft.

Was vlgs hem echt heel erg moeilijk, zaten vragen bij waar ie niets van snapte, ik zag ook al een aantal klachten hierover, hopen dat het er veel worden en dat de norm wat soepeler wordt, haha. Hij heeft een 4,6 nodig om nog een voldoende op eindlijst te hebben AARGHHH spannend!

Ach Dolphine, in de horeca vindt ie ook niks. Hij is gewoon lastig! Hoe was het gesprek op school verlopen? Heb je er vertrouwen in dat hij zijn pilletje gaat krijgen tussen de middag?

Lijkt me zo fijn als je gelijk al merkt dat het resultaat heeft!

Nou, ik ga nog maar even een bekertje koffie halen ofzo..

Saai hier! Ik zit alleen, zelfs R. is vrij vandaag (heb um sowieso amper gezien afgelopen week en al helemaal weinig gesproken)

Lange, lange dag....
Hai hai meiden! ZOOOO wat een weertje hè vandaag! En ik was zomaar twee daagjes vrij! Heb er dan ook lekker van genoten hoor!

Vanochtend hebben we het gesprek gehad met de trouwambtenaar! Wat een geweldige man! zo'n warme persoonlijkheid maar wel met heel veel humor! Hij begreep ons helemaal van hoe en wat! Dat gaat wel goedkomen dus!

Verder vanmiddag alle boodschapjes in huis gehaald voor het weekend! Zondag gaan we BBQ-en! Moet wel werken maar goed dat mag de pret niet drukken! Morgen ga ik na het werk naar de opticien, want m'n nieuwe proeflenzen gaat het niet worden, bah wat een ondingen! Zoonlief gaat mee want die krijgt een nieuwe bril.

Oh en gisterenmiddag is mijn schoonzusje geweest om alles door te spreken zij is onze CM. Oh meiden ik krijg steeds meer kriebels voor de dag! Niet dat ik zenuwachtig ben of zo maar gewoon, ik heb er zoooooooo'n zin in!

Zodirect even omkleden, want mijn zus viert d'r verjaardag. Zal geen latertje worden, ik ga maar ff uurtje want morgen gaat die wekker weer om 05.00 uur, bah.

Dolphine, tsjee wat spannend hè die medicatie, oh ik hoop zo dat ie er goed op reageert! Wel fijn dat de cardioloog groen licht gaf trouwens! Goede berichten dus vwb het team! Ego eruit, leuke kids erin! helemaal goed dus! En weer een frustratie minder voor je knul!

Scarlet,Hé balen van dat baantje zeg voor je knul! Das echt minder! Heeft ie al wat anders op het oog inmiddels? Er zal toch nog wel meer zijn wat ie kan doen wat buiten is? Misschien bij een fruitteler of zo?

Pfoeeehhh spannend dus die wiskunde.... Maar een 4.6 zal er wel inzitten toch??? Gelukkig nu een einde aan je lange lange dag en een heerlijk vrij weekend in het vooruitzicht met heeeerlijk weer!

Nou meiden ga er allemaal lekker van genieten hè!
Hallo allemaal,

Heerlijk hoor theetje, zo 2 dagen vrij geweest.

En natuurlijk krijg je de kriebels van de grote dag.... zou het gekker vinden als je helemaal geen kriebels zou hebben.

Tja scarlet, da's wel vervelend dat hij niet zo veel leuk vind. Maar het gaat toch niet alleen om leuk? Het belangrijkste lijkt me dat hij wat gaat verdienen en wat gevoel voor verantwoordelijkheid krijgt.

Oef, nog even spannend dus, wiskunde. Ben heel beneuwd.

Ik kreeg vandaag het recept binnen van de medicatie van zoonlief. ja het blijft wel spannend hoor. Ik hoop zo dat hij het er goed op doet. Vandaag gesprek met zijn juf gehad en natuurlijk willen ze zijn medicatie doen. Daar was ik ook niet bang voor. Wat me toch wel een beetje zorgen baart is de reactie van de juf. Zij heeft toch wel twijfels, athans, dat voel ik, dat zegt ze niet. Maar ze gaf wel aan dat zijn motivatie echt omhoog moet wil hij het volgend jaar redden. ja duh..... waar krijgt hij anders die medicatie voor? Mede daarvoor toch lijkt me. Maar goed, ik probeer het positief te blijven zien.

Morgenmiddag heeft zoonlief een voetbaltoernooi, Da's ook wel weer eens leuk, gewoon lekker een potje ballen zonder al die druk van kampioen moeten worden he.

Goeiemorgen!

Het belooft een stralende dag te worden he! Ik ga zo eerst even hier in huis aan de gang, zodat ik straks als ik gedouched heb lekker buiten kan zitten en een beetje bij kan kleuren.

Heerlijk ff geen honkbal (alhoewel...het zou nu natuurlijk aan het veld ook erg lekker geweest zijn).

Tuurlijk moet je het positief blijven zien Dolphine. Het lijkt mij ook dat wanneer hij medicijnen krijgt dat overal in door gaat werken, dus ook in zijn motivatie. Niet fijn, wanneer je het gevoel hebt dat de juf toch twijfels heeft.

En nee, het hoeft niet alleen maar leuk te zijn natuurlijk, een vakantiebaantje. Maar ik kan me ook voorstellen dat je wel iets kiest wat je ligt. Aan mij heeft ie niks, whoehaha, heb zelf nooit vakantiewerk gedaan immers.

Jij bent allang weer aan het werk Theetje, sterkte!

Wat super dat je zo'n fijne trouwambtenaar hebt. Is vlgs mij zo belangrijk, dat dat klikt, zodat het niet een koude, afstandelijke gebeurtenis wordt.

Ga je nu weer andere lenzen proberen? Het moet natuurlijk wel goed zijn op DE dag!

Ooo lekker, zondag BBQ! Is dat weer de 1e x dit jaar? Hopelijk gaan er nog vele volgen (betekent dat het vaak mooi weer is, hihi). MIjn knul heeft alweer op iets anders gereageerd, krantenbezorger geloof ik..

L. is gisteren geweest en gebleven, ik snap niet zo goed waarom, hij moest vanmorgen om 6.15 alweer in D'ter zijn!

Had een lekker drankje bij zich, Gold Strike, supersterk, 50%, smaakt naar kaneel en je hoort het eigenlijk te drinken als shot, maar in cola ook erg lekker. Er zitten allemaal goudvlokjes in, heel apart. Was echt lekker. Tja, zoonlief en ik zouden honkbal gaan kijken dus op een gegeven moment is ie naar bed gegaan, omdat hij weer erg vroeg op moest. En vanmorgen had ie zich bijna verslapen, sufferd, had om 5.15 op moeten staan, om 5.45 merkte ik dat ie nog sliep. Dat was dus errrrg haasten voor hem. Zucht. hij leert het ook nooit.

Hij heeft zoonlief 50 euro gegeven, hehe, eindelijk. Het gaat niet om het geld, helemaal niet, maar gewoon het feit dat hij zelden iets voor hem meeneemt. Het is niet zo dat we nu weer een stel zijn hoor! Het is meer gewoon zoals en wanneer het uitkomt. ik vind het wel even goed, moet ook niet denken aan meer, eerlijk gezegd.

Lekker voetballen vanmiddag Dolphine en jij lekker in de zon op het veld. Ik ga nu maar even snel aan de slag (hmm..dat zijn toch geen wolken die ik zie???!!)

Lieve Diaan, van harte gefeliciteerd met je verjaardag schat. Je hebt een mooie dag met mooi weer, dus dat kunnen ze je in ieder geval niet meer afnemen.

Het was erg lekker op het veld gisteren, alleen stond er veel wind en ik kwam er 's avonds dus achter dat ik erg verbrand ben. Heb er nog last van en dat met name mijn armen. Maar ja, het was de eerste mooie dag he.

Alleen mijn mannetje had helemaal geen zin om te voetballen, hij werd ook pas om kwart voor 9 wakker gisteren morgen.

Het seizoen is lang geweest voor de kinderen, met 2 wedstrijden per week en dan nu al die toernooien. Hij moest van mij, omdat ik vind dat als je voor een sport kiest, je niet zo maar niet kan komen. Maar er zit wat wrijfing in het team en dat komt er nu met die vermoeidheid uit. Zoonlief heeft erg veel moeite met het zoontje van de leider, die de bal nooit afspeelt en ook nog eens op alle andere kinderen comentaar levert.Gisteren ging hij zo ver dat hij zoonlief gewoon een duw gaf. Die had het dus helemaal gehad en wilde toen helemaal niet meer voetballen, hij werd ook nog eens in de verdediging gezet, en da is dus helemaal niet zijn ding. Ze wilden graag posities wisselen... 1e wedstrijd zoonlief op doel, dat vind hij wel leuk, maar 2e wedstrijd verdedigen, ging helemaal niet. Na en peptalk en die andere jongen flink aangepakt door de andere coach ging het de laatste wedstrijd toch weer mee doen en mocht hij gewoon in de spits en scoorde hij 3x.

Ik ben ook een beetje klaar met deze leider, er gebeuren dingen op het veld die niet kunnen en hij blijft zijn eigen zoon in bescherming nemen, maar ondertussen krijgen de andere kinderen er veel minder zin in.

Ik zal eens kijken hoe zijn pet zaterdag staat, dan hebben ze het laatste toernooi, als hij dan weer niet wil laat ik hem thuis.

Mijn broertje belde gisterenochtend of we wilden komen barbequeen, dat hebben we dus gedaan gisterenavond met mijn ouders en andere broer. Was wel weer erg gezellig.

Goh scarlet, wat een ontwikkelingen toch weer onverwacht. maar ja je moet natuurlijk gewoon doen waar je je goed bij voelt. Ik vind goldstrike trouwens niet te drinken, brrrrr maar dat komt waarschijnlijk omdat ik het alleen puur geprobeert heb.

Meiden, fijne middag, geniet lekker van het zonnetje (voor als het kan natuurlijk).

Lieve Daan, heeeeel hartelijk gefeliciteerd!!

Ik hoop dat je er van genieten kunt!

Wat ontzettend jammer Dolphine, dat zijn lol nu zo verpest wordt door anderen in het team. Dat coaches wel eens willen schuiven met posities kan ik me aan de ene kant wel voorstellen, maar hij weet toch dat jouw mannetje gewoon een superspits is,die moet je niet ergens anders neerzetten. En ze zijn nog zo jong. Dat je toch wilde dat hij zou gaan, ondanks zijn tegenzin, komt mij ook heel bekend voor, haha. kvind ook dat wanneer je ergens voor gekozen hebt je niet "zomaar" weg kunt blijven en je team in de steek kunt laten. Wat niet wegneemt dat als dit zo blijft, er wel iets mee gedaan moet worden natuurlijk! Anders gaat de lol er straks helemaal af en dat zou natuurlijk zo ontzettend jammer zijn! Jij ook al heerlijk gebbqued, zalig zeg..Ja, die zon is erg fel en dan met dat windje erbij..ik ben ook lekker buiten geweest en het gaat gewoon erg hard. Maar ja, het is ook altijd zo kort mooi weer, heb het gevoel dat ik er nu extra van moet genieten, omdat het na vandaag weer voorbij.

Wat L. betreft, ik denk er verder ook helemaal niet over na. Go with the flow, zeg maar. Als ik hem nu weer een poosje niet zie is het ook prima.Whoehaha, alleen de geneugten en niet de lasten...

LOL

Meiden, geniet van het prachtige weer (als jullie kunnen dan he), Daan, nogmaals Happy Birthday lieverd!

Dank jullie wel lieverds!

heb een heerlijke dag gehad,lekker relaxed int zonnetje met een handje vol mensen maar ik vond het goed zo.

had niet zoveel zin in een big party...

hele lieve en heel veel krabbels en felicitaties gehad op hyves werd er verlegen van...

Heb een heel mooi horloge gekocht...centjes van hummel gehad en verjaardags geld van collega's en een kleine bijdrage zelf bij gelegd..een mooie klok van guess.

mooie bloemen en planten gehad en ik stink voorlopig niet meer..lekkere douche spullies gehad!

Vooral scheen de zon en ik hoop dat mijn nieuwe levens jaar op deze mooie wijze eens beter ingeluid gaat worden dan ik wensen mag!

Liefs,Daan
Goede middag dames,

Hier is het weer stralend weer zeg. Was niet voorspeld, maar strak blauwe lucht hoor.

Gisterenmiddag nog even met mijn broer op terras gezeten en 's avonds wat gaan drinken met vriendin.

Vandaag rustig dagje, lekker thuis. Eind van de middag mijn knulletje ophalen en dan begint morgen het normale ritme weer.

Fijn dat je een leuke dag gehad hebt gisteren diaan. En een mooi verjaardagscadeau. je verdient het zo.

Tja scarlet, het gaat mij er niet om dat zoonlief op een andere positie moest spelen hoor, dat moet hij ook leren. het gaat mij er om dat het blijkbaar oke is dat 1 jongetje het voetbalplezier van verschillende kinderen vergalt door commentaar te leveren in het veld. En dat de leider, zijn vader nota bene het allemaal maar laat gebeuren omdat het joch een probleem heeft.... ja met autoriteit, idd want hij wordt niet aangepakt, dat is het grootste probleem.

Ik merk dat ik er nog steeds boos over ben.

Ik ga nu nog even lekker een bakkie koffie zetten en dan wordt het ook eens tijd om te gaan douchen en zo.

Fijne dag.

Jaaa, hier ook prachtig weer! Zal wel niet de hele dag duren, denk ik, het zou toch veranderen vandaag?

Nog wel wat strijk en een wasje, maar verder ook helemaal geen zin om wat dan ook te doen.

Lekker verwend Daan en iets moois en blijvends voor jezelf van je verjaardagsgeld gekocht, goede keus!

Ja, het is is toch echt jammer he Dolphine, dat het zo gaat in het team. Gelukkig is het volgend jaar anders, kan alleen maar beter worden zou je denken. Maar ja, jullie moeten natuurlijk nog wel een paar weken door, valt niet mee op deze manier.

Ik ga zo ook maar eens douchen etc. pff, kben niet vooruit te branden.

fijne dag.

Hoihoi

Nog steeds een lekker weertje he, vandaag..

Ben wel in de war, heb steeds het idee dat het maandag is, maar het is al dinsdag! Morgen lekker kort dagje en 's middags samen met collega op kraamvisite bij ex collega.

Zoonlief heeft nu de ergste vakken (voor hem dan) achter de rug, morgen engels (dat zou een eitje moeten zijn..) en dan nog economie en dan begint het spannende wachten. Vandaag had ie duits en natuurkunde, ik hoop dat het een beetje gegaan is. Op de site van het LAKS blijven de klachten over duits binnenstromen, dat moet toch wel wat zeggen, lijkt mij. Nu is duits tekst toch al niet zijn sterkste punt, dus duimen maar weer!

Hij was niet heel pessimistisch in elk geval, maar ja, soms zo moeilijk in te schatten he..Ik had van mezelf ook nooit gedacht dat ik zou slagen destijds, haha.

Ja idd scarlet, ik ben ook steeds in de war vandaag.

Maar het is al lekker dinsdag, dus weer gewoon een kort weekje deze week.

Spannend hoor die examens. Ik ben zeer benieuwd, wachten, wachten, wachten.....

Heeft ie nog wat gehoord van dat kranten bezorgen?

Hier ook een rustige dag. Gewoon gewerkt natuurlijk, maar wel lekker rustig aan, daar waar het kan dan natuurlijk.Ben nog steeds druk zat, maar probeer met niet te druk te maken en gewoon een beetje relaxed er onder te blijven.

Morgen 1 afspraak en dan morgenmiddag maar even de medicatie van zoonlief ophalen bij de apotheek, dan kan hij zaterdag beginnen.

Goeieavond!

Ooooo, honger!! Heb een kip in braadzak in de oven staan, maar ietwat vergist in de tijd...was natuurlijk later thuis, ivm kraambezoek en had er ff niet aan gedacht dat dat ding zo lang in de oven moest. Nou ja..

Babietje was echt een schatje, maar toch niet zo dat ik er zelf nog aan zou willen beginnen. Supermooi huis ook, aan het water met zo'n vlonderterras, heel strak.

Heb je de medicijnen in huis Dolphine? Nog een paar dagen, dan gaat het beginnen! Toch spannend, kijken of je snel verbetering merkt. Zoonlief heeft nog niets gehoord over het kranten bezorgen en dus gisteren ook weer op iets gereageerd, iets van folders geloof ik. Nou ja, hij probeert het tenminste wel.

Ik vond het koud vandaag! Bah, wat wen je weer snel aan dat lekkere weer. Ook payday vandaag, haha, wat is dat toch altijd even leuk als het net gestort is, dat vakantiegeld. Maar ja, genoeg plannen ervoor, heb al bij Ikea voor mijn knul een leuk bed gezien, boxspring, extra lang en toch nog erg redelijk geprijst. Verven moet ook nog gebeuren natuurlijk, hij wil zelf zijn kamer verven en als ik dat OK vind ook nog wel de hal..Wel tegen een vergoeding (natuurlijk, haha), maar zou toch fijn zijn! Daarom mag ie sowieso zijn eigen kamer doen en als mij dat dan bevalt...(kben wel kritisch natuurlijk!). Ook maar gelijk een nieuwe handschoen voor honkbal besteld, kon echt niet langer wachten, deze is te klein voor huidige positie en super versleten.

Ik ga weer es even naar de oven kijken....

Hallo allemaal,

Ik had een mazzeltje vandaag. Had vanmorgen 1 afspraak in utrecht, bij 1 van die studenten, maar dat meisje belde af omdat ze ziek is. Kwam mij mooi uit, lekker hier in huis alles gezogen en gedweild en bedden verschoont.

Daarna even naar de markt geweest met mijn ouders en de medicatie van zoonlief opgehaald. Duurde lang zeg.... kreeg er weer een hele uitleg bij, maar ja het is natuurlijk ook niet niks want het ventje gaat krijgen.

Ow scarlet, dat zou heerlijk zijn zeg, als jouw knul die verfklus op zich zou kunnen nemen. Scheelt jou weer een hoop werk.

Ik probeer die van mij aan het opruimen van zijn kamer te zetten, zodat ik daar ook even kan stofzuigen en dweilen, maar hij stribbelt nog wat tegen moet ik zeggen, haha heeft er weinig zin in, lui kind.

Lekker scarlet, kip in braadzak.... Wij hadden ook kip vandaag, maar ik heb het gisteren al een deel aangebraden, dus was zo klaar vandaag. Lekker met witlof uit de oven erbij, want dat vind zoonlief zo lekker.

Hier ook salaris binnen. En ik kreeg vandaag bericht van de BD dat mijn voorlopige teruggave gestort gaat worden,. Kijk, dat zijn nog eens berichten. Want ik moet een nieuwe pc, aangezien mijn pc overleden is en ik wil zoonlief voor zijn verjaardag een fiets geven, aangezien zijn oude gestolen is. Dus geld komt goed van pas.

Heeee meiden, still alive hoor!

Kom vandaag uit de nachtdienst heb er weer aardig wat diensten op zitten. Maar gelukkig nu weekend! Wel weer volgepland, natuurlijk, hoe kan het ook anders. Strakjes ga ik met m'n moeder op pad voor een outfit voor onze bruiloft.

Gisteren was weer even schrikken. Opa werd, op z'n verjaardag notabene, met de ambu naar zhuis gebracht. Gelukkig ging het s'middags al weer zo goed dat al weer naar huis mocht. Pffff! Gelukkig!

Laatste dingetjes voor de bruiloft zijn klaar nu, méeeeeen nog minder dan twee weken!! Wordt wel spannend nu hoor! Nu alleen nog heeeeeeeeeeeeeeeeeel hard duimen dat het droog blijft!!!!

Lieve schatten, ik hou het ff kort, ga aan het eten beginnen want met een klein uurtje moet ik al weer weg.

Dikke kussssssssssssssss

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven