Gewoon Thuis

11-02-2010 10:46 2525 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:Dierewier schreef op 08 juni 2010 @ 21:05:

en is alles op het laminaat terecht gekomen. Ben er nog steeds trots op.

Ik las in een ander topic dat het laminaat van iemand daardoor krom getrokken is

Hoi trouwens
Peas on earth!
quote:Vishnu schreef op 08 juni 2010 @ 21:04:

Nou Kess ik zweef niet meer hoor!

Lijst 19 nummer 13, lijkt me duidelijk.

Kan alleen vinden dat Lijst 19 Evangelische Partij van Nederland is, dus

Elly?

Rikkert?

Elly én Rikkert?

Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Hahaha dat had natuurlijk ook gekund...Het is direct opgeruimd door Diereman en de restjes door moeder denk dat dat ons laminaat gered heeft .

Hoi!!!
quote:Dierewier schreef op 08 juni 2010 @ 21:17:

Hahaha dat had natuurlijk ook gekund...Het is direct opgeruimd door Diereman en de restjes door moeder denk dat dat ons laminaat gered heeft .

Hoi!!
Laminaat krom

En voor de geweldige vruchtwaterlozing van Dier

Hoe is t dan Diertje?

Stempas en paspoort check. Nu nog erheen durven. Ik durf niet te ver bij een wc vandaan
Kan anders niet iemand anders voor je stemmen Inad?

Misschien moet ik 'vruchtwater van laminaat opdweilen' in mijn geboorteplan opnemen
Peas on earth!
Alles goed hier...bijna vakantie, heel veel zin in! Bij jou iets minder begrijp ik. Wc is je beste vriend? Niets aan, hopelijk knap je snel weer op en trekt morgen het laminaat niet krom morgen op stembureau . Sterkte!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 08 juni 2010 @ 21:20:

Misschien moet ik 'vruchtwater van laminaat opdweilen' in mijn geboorteplan opnemen
quote:Dierewier schreef op 08 juni 2010 @ 21:22:

Alles goed hier...bijna vakantie, heel veel zin in! Bij jou iets minder begrijp ik. Wc is je beste vriend? Niets aan, hopelijk knap je snel weer op en trekt morgen het laminaat niet krom morgen op stembureau . Sterkte!Iew en
Peas on earth!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 08 juni 2010 @ 21:20:

Misschien moet ik 'vruchtwater van laminaat opdweilen' in mijn geboorteplan opnemen Nou, Ier zou kunnen, maar, die mag zelf niet stemmen, dus dan mag het geloof ik niet. Zou dat kunnen checken, maar, ik wil t ook gewoon zelf doen. En misschien stemt hij anders wel perongeluk op Balkenende. Vind dat stiekem nog erger dan op GW. Balkenende, brrr, wat een enge man.
quote:Dierewier schreef op 08 juni 2010 @ 21:22:

Alles goed hier...bijna vakantie, heel veel zin in! Bij jou iets minder begrijp ik. Wc is je beste vriend? Niets aan, hopelijk knap je snel weer op en trekt morgen het laminaat niet krom morgen op stembureau . Sterkte!

Ik ben echter wel erg gelukkig. Voel me niet lekker, maar gelukkig ben ik dan weer wél
Ja Balkenende is scary...gek eigenlijk dat hij niet niet voor jou mag stemmen als jij hem daarvoor machtigt.
quote:Inad schreef op 08 juni 2010 @ 21:29:

[...]

Ik ben echter wel erg gelukkig. Voel me niet lekker, maar gelukkig ben ik dan weer wél Goed om te horen, dat is wat telt! Dat lees ik ook wel uit je berichtjes, volgens mij leef je heerlijk op een soort wolk met gezin. Leuk!
Ik heb even gegoogled, toch maar, maar mag inderdaad niet. De gevolmachtigde moet ook stemgerechtigd zijn. Dus bij gemeenteraad mag hij het wel voor me doen, maar nu niet.
Ja, Balkenende is heel eng! Brrrr....
Peas on earth!
quote:Dierewier schreef op 08 juni 2010 @ 21:31:

[...]

Goed om te horen, dat is wat telt! Dat lees ik ook wel uit je berichtjes, volgens mij leef je heerlijk op een soort wolk met gezin. Leuk!Ja Vind dat ook zo leuk. Is echt voor t eerst in mijn leven, klinkt lekker dramatisch, maar heb ook maar 1x eerder een gezin gehad, en dat was niet zo, zeg maar en sowieso niet eerder zo fijn gehad Ier is lief
Inad
Peas on earth!
Ja ik snap! Jullie zijn lief samen, foto's zijn ook leuk. HappyHippie gezin :-)! Kan geen dunne poep tegenop. Sorry ben net een kleuter. Als ik grapjes over poep mag maken, ga ik helemaal los. Bij deze zal ik de poepgrapjes loslaten (Nesta begint dankzij moeders ook al poep en plasgrappen te maken, denk dat menig ouder daar afkeurend naar kijken).
Ik vind het zo leuk dat je het nu zo leuk hebt!
Peas on earth!
Ik ben weer weg. Erwt succes met alles en genietse...Inad jij ook sterkte en genietse. Tot binnenkort!
Echt goed om te horen Inad, maar dat was ook al vanaf het begin duidelijk!

Poep: Nemo denkt dat ik leef om zijn kont af te vegen. Dat zei hij dus ook laatst.

-Waar is dit voor?

Dat staat er als afscheiding.

-Whahaha schijten schijten lekker schijten. Ga je lekker schijten mam.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Nemo

Poepgrappen prima hoor Dier, ik ben wel wat gewend

En jullie zijn lief! :

Hopelijk tot snel Dier!
Joehoe! De stembus is al een halfuur open! En de AH nu net een paar minuten. Succes allemaal met stemmen en luiers kopen. Have a nice day!
Loretta is De Mol. Punt.
Ik kan op school stemmen, lekker makkelijk. En het wordt toch de SP.

Nemo gaat naar de brand-weer-ka-zer-ne vandaag. (graag in de handen klappen als je het zegt.)
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
* klap - klap - klap - klap - klap *

Leuk zeg!

Ik ga zo shoppen.

* klap - klap *

Ook leuk.

En daarna stemmen. VVD of course.
Loretta is De Mol. Punt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven