Bezemtopic nummer 8!
donderdag 27 mei 2010 om 13:08
dinsdag 8 juni 2010 om 14:20
Financieel gezeik.. Poesseman zijn loon hebben ze gewoon een week later overgemaakt (gisteravond, dus staat er nu nog niet op, terwijl het er vorige week dinsdag op had moeten staan) waardoor alles verkeerd is gelopen met automatische betalingen, waardoor ik vanmorgen dus een brief van de hypotheekverstrekker gehad heb die op gister gedateerd staat, waar in staat dat ik binnen 48 uur moet betalen anders sturen ze een deurwaarder.. En dat terwijl ik juist zo precies en allert ben met betalen.. Zit gewoon zo in de zenuwen.. Heb ze wel al gebeld en het uitgelegd en ze hebben een aantekening gemaakt dat het echt deze week betaald is.. Maar toch zit ik niet rustig..
Juist nu we een maand hebben gehad met behoorlijke extra uitgaven (o.a waterschapsrekening, laatste rijlessen en examen poessieman) zaten we er echt dringend op te wachten..
Sorry voor mn ego post, maar het zit me echt dwars..
Juist nu we een maand hebben gehad met behoorlijke extra uitgaven (o.a waterschapsrekening, laatste rijlessen en examen poessieman) zaten we er echt dringend op te wachten..
Sorry voor mn ego post, maar het zit me echt dwars..
dinsdag 8 juni 2010 om 14:36
dinsdag 8 juni 2010 om 14:38
Hallo zooitje!
Hier zijn de boodschappen in huis.
En toch zal ik nog een keer terug moeten, want de spaar-handdoeken van de C1000 waren allemaal op.
Knip/plak:
Lijst van vandaag:
Tennis
Stofzuigen
Was vouwen en opruimen
NIET snoepen (Ja het is weer zo ver..... )
Boodschappen doen
Aanrechtkastje leeg- en schoonmaken (Er wordt donderdag een quooker aangesloten)
En wvttk.
Oh en Goldman liet net weten dat de quooker morgen al komt. Dat kastje moet dus nu echt leeg en schoon!
Oh en meiden uit B: Goldman komt na zijn werk in B op weg naar huis altijd langs een boerderij waar ze ongelofelijk lekkere en goedkope asperges en aardbeien verkopen. Echt een aanrader! :kwijlsmiley:
Hier zijn de boodschappen in huis.
En toch zal ik nog een keer terug moeten, want de spaar-handdoeken van de C1000 waren allemaal op.
Knip/plak:
Lijst van vandaag:
Tennis
Stofzuigen
Was vouwen en opruimen
NIET snoepen (Ja het is weer zo ver..... )
Boodschappen doen
Aanrechtkastje leeg- en schoonmaken (Er wordt donderdag een quooker aangesloten)
En wvttk.
Oh en Goldman liet net weten dat de quooker morgen al komt. Dat kastje moet dus nu echt leeg en schoon!
Oh en meiden uit B: Goldman komt na zijn werk in B op weg naar huis altijd langs een boerderij waar ze ongelofelijk lekkere en goedkope asperges en aardbeien verkopen. Echt een aanrader! :kwijlsmiley:
dinsdag 8 juni 2010 om 14:41
dinsdag 8 juni 2010 om 14:54
quote:poessiemauwww schreef op 08 juni 2010 @ 14:22:
Nog even voor Mamz, Wat een mooie kindjes heb je!! plaatjes hoor, zag ze op je hyves! (en nu weet ik wie dat kindje dus was die ik ooit op een foto van ng1 aan haar hand zag , dat was jou zoon toch? )
Ik geloof je graag, maar ben al mijn foto's kwijt. Nou ja, ze waren niet van mij, ze waren van Marels en Itskie. Stel Japanners
*waar is Marels trouwens?*
Niet te snel in paniek schieten hoor, Poessie, het is meer bluf dan echt waar van die deurwaarder (of de kredietcrisis moet echt hard hebben toegeslagen). Maar heel vervelend als je op je geld moet wachten.
Ik ben ook wel nieuwsgierig naar of de boerderie vlak bij mij is of verder weg.
Ala, welkom
Voor de rest niet goed onthouden wat ik heb gelezen *embarassed*
Ik heb sinds vanochtend een breedbeeldtv Kinderen natuurlijk helemaal groots, en ik vind hem ook wel mooi bij mijn verzameling stenen op de kast passen En nu heb ik dus een tv over. Vrijwilligerts of ga ik er echt aan geloven om over een paar weekjes een tv met dvd of ps op de kamer van de heren te hebben staan (ze weten al hoe het gaat met draadjes inleveren bij mama 's avonds).
Verder een verhelderend gesprek gehad met een moeder bij ons op school die haar kind pas in groep 8 getest kreeg op dyslexie aan de hand van de entreetoets. Ben nu dus razend benieuwd naar de uitslagen van de entreetoets van mijn mop. Die jongen was verder wel extreem goed en slim.
Nog even voor Mamz, Wat een mooie kindjes heb je!! plaatjes hoor, zag ze op je hyves! (en nu weet ik wie dat kindje dus was die ik ooit op een foto van ng1 aan haar hand zag , dat was jou zoon toch? )
Ik geloof je graag, maar ben al mijn foto's kwijt. Nou ja, ze waren niet van mij, ze waren van Marels en Itskie. Stel Japanners
*waar is Marels trouwens?*
Niet te snel in paniek schieten hoor, Poessie, het is meer bluf dan echt waar van die deurwaarder (of de kredietcrisis moet echt hard hebben toegeslagen). Maar heel vervelend als je op je geld moet wachten.
Ik ben ook wel nieuwsgierig naar of de boerderie vlak bij mij is of verder weg.
Ala, welkom
Voor de rest niet goed onthouden wat ik heb gelezen *embarassed*
Ik heb sinds vanochtend een breedbeeldtv Kinderen natuurlijk helemaal groots, en ik vind hem ook wel mooi bij mijn verzameling stenen op de kast passen En nu heb ik dus een tv over. Vrijwilligerts of ga ik er echt aan geloven om over een paar weekjes een tv met dvd of ps op de kamer van de heren te hebben staan (ze weten al hoe het gaat met draadjes inleveren bij mama 's avonds).
Verder een verhelderend gesprek gehad met een moeder bij ons op school die haar kind pas in groep 8 getest kreeg op dyslexie aan de hand van de entreetoets. Ben nu dus razend benieuwd naar de uitslagen van de entreetoets van mijn mop. Die jongen was verder wel extreem goed en slim.
dinsdag 8 juni 2010 om 15:12
Ik moet eerlijk zeggen Mamz,dat ik het af en toe wel lekker rustig vind hoor,als oudste 2 boven tv kijken.Of als zoon een vriendje hier heeft uitgenodigd om te pssen.Werd daar altijd heel zenuwachtig van
Ik had vantevoren duidelijke afspraken gemaakt en het gaat nog steeds goed.
*valt het op dat ik niks anders te doen heb buiten de koffie pakken voor vriendin.
Ik had vantevoren duidelijke afspraken gemaakt en het gaat nog steeds goed.
*valt het op dat ik niks anders te doen heb buiten de koffie pakken voor vriendin.
dinsdag 8 juni 2010 om 17:16
Even ego-de-pego: echo was goed. Mooi gemiddeld kindje volgens de curves. Ligging klopte precies met hoe ik het voel in mijn buik Kleine wordt nu op ong 2600 gram geschat dus dat wordt niet een heel kleintje en ook geen dikkerd. Ik ben blij
Nu aardappels schillen en boodschappen opruimen. We eten ouderwets hollands vandaag: gehaktballen, aardappels en andijvie
Nu aardappels schillen en boodschappen opruimen. We eten ouderwets hollands vandaag: gehaktballen, aardappels en andijvie
dinsdag 8 juni 2010 om 17:59
Fussie, wat ontzettend fijn zeg!!! Ik ben heel blij voor je!
Ik doe er nog even een stukje ego-post bovenop...
Vandaag op school is mijn meisje getest op lezen. Ze scoort met de nieuwe avi op E4 beheersing. Mijn collega had verdere toetsen niet bij zich, dus kon niet verder testen . Begin volgend schooljaar wordt ze verder getest. Ik denk dat ze midden 5 ook haalt. Mijn kleine grote meisje.
Ik doe er nog even een stukje ego-post bovenop...
Vandaag op school is mijn meisje getest op lezen. Ze scoort met de nieuwe avi op E4 beheersing. Mijn collega had verdere toetsen niet bij zich, dus kon niet verder testen . Begin volgend schooljaar wordt ze verder getest. Ik denk dat ze midden 5 ook haalt. Mijn kleine grote meisje.
dinsdag 8 juni 2010 om 19:09
quote:coeberghmetijs schreef op 08 juni 2010 @ 14:45:
Poessie,normaal gezien kan ik niet rood staan,maar voor mijn huur maken ze altijd een uitzondering.Misschien kan dat bij jullie voortaan ook?Moet je Zoebie even vragen,die heeft er verstand van
Van het technische gedeelte van Internetbankieren weet ik alles. Maar hier helaas niet van. Dit is echt een vraag voor de bank.
Maar ik denk dat het geen punt is hoor bij je bank. Even een gesprekje aanvragen.
Wel erg flauw van de hypotheekverstrekker dat ze na een week al dreigen met een deurwaarder. Dat mag volgens mij eigenlijk pas na twee aanmaningen.
Poessie,normaal gezien kan ik niet rood staan,maar voor mijn huur maken ze altijd een uitzondering.Misschien kan dat bij jullie voortaan ook?Moet je Zoebie even vragen,die heeft er verstand van
Van het technische gedeelte van Internetbankieren weet ik alles. Maar hier helaas niet van. Dit is echt een vraag voor de bank.
Maar ik denk dat het geen punt is hoor bij je bank. Even een gesprekje aanvragen.
Wel erg flauw van de hypotheekverstrekker dat ze na een week al dreigen met een deurwaarder. Dat mag volgens mij eigenlijk pas na twee aanmaningen.
dinsdag 8 juni 2010 om 21:27
Hou op over grote kleine meisjes... Ik weet er alles van
Vroegah was er zo'n poezie-album rijmpje:
Kleine meisjes worden groot ,
Stiften dan hun lipjes rood...
En verder weet ik het niet meer.
Fijn dat Skippy het goed doet Fuss.
En dan nog even een egoposting erachter aan:
Mijn zus kwam onaangekondigd langs rond etenstijd en dat is best raar.
Ze kwam dan ook niet voor niks, maar had wat te vertellen.
De rest staat op BH ivm privacy gevoelig.
Net trouwens even bij Tante geweest. Die krijgt morgen haar tweede chemo. En deze week is haar haar er af gegaan. Ze draagt nu een hele mooie pruik, niet van echt te onderscheiden.
Vroegah was er zo'n poezie-album rijmpje:
Kleine meisjes worden groot ,
Stiften dan hun lipjes rood...
En verder weet ik het niet meer.
Fijn dat Skippy het goed doet Fuss.
En dan nog even een egoposting erachter aan:
Mijn zus kwam onaangekondigd langs rond etenstijd en dat is best raar.
Ze kwam dan ook niet voor niks, maar had wat te vertellen.
De rest staat op BH ivm privacy gevoelig.
Net trouwens even bij Tante geweest. Die krijgt morgen haar tweede chemo. En deze week is haar haar er af gegaan. Ze draagt nu een hele mooie pruik, niet van echt te onderscheiden.
woensdag 9 juni 2010 om 07:36
Moggûh lieffies!
Ik ga met je meedenken Gold, maar je weet denk ik al hoe ik er over denk. Zal op de BH mijn gedachtenspinsels neerzetten.
Ixsje is niet ziek van de waterpokken, ze trekken zelfs al weer weg. Slapen gaat nog steeds niet lekker, volgende week een (uitgestelde) afspraak bij het CB.
Vandaag ga ik..... euhm..... een lijstje maken!
Geniet!
Ik ga met je meedenken Gold, maar je weet denk ik al hoe ik er over denk. Zal op de BH mijn gedachtenspinsels neerzetten.
Ixsje is niet ziek van de waterpokken, ze trekken zelfs al weer weg. Slapen gaat nog steeds niet lekker, volgende week een (uitgestelde) afspraak bij het CB.
Vandaag ga ik..... euhm..... een lijstje maken!
Geniet!
woensdag 9 juni 2010 om 08:07
Mogge lady's Gisteren bijna niet gecomputerd , hoera
Vandaag :
Routine's beneden, maar vooral boven ( Waar het nog steeds lekker benauwd is, fijn.. )
Keukenkastjes opruimen
Boodschappenlijst maken nav ingrediënten die we nog hebben in de kast
Stemmen
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
woensdag 9 juni 2010 om 09:00
Goedenmorgen meisjes!
Fijn dat Ixsje niet ziek is van de waterpokken,Yonna. Zou het heersen ofzo? ik hoor heel veel om me heen dat kindjes de waterpokken hebben.
Fus, wat fijn dat de echo goed was.. Die schattingen van gewicht zou ik me niet aan vast pinnen. Poessekind werd geschat op 7 pond en was er 8 1/2...
Hoe is het met je schouder Coe?
Nou het loon was dus helemaal niet overgemaakt maandagavond.. Gistermiddag heeft Poessieman het contant mee gekregen (en heb ik voor het eerst de groene eurobriefjes gezien haha) Dus nu even poessekind aankleden en dan naar de bank..
Mijn lijstje:
* bankzaken regelen
* verzinnen waar ik op ga stemmen
* stemmen
oja, ik heb best iets spannends gedaan gisteren. Ik heb gereageerd op een vacature! Ik zat gister een beetje te surfen over het net en kwam een vacature voor kapster tegen hier heel vlakbij.. Kan het altijd proberen toch? zal wel te oud zijn.. en het is geen ramp als het niks word, want ik ben helemaal niet opzoek (ik heb nog niet eens nagedacht waar ik poessekind laat) maar het is wel een beetje spannend..
Fijn dat Ixsje niet ziek is van de waterpokken,Yonna. Zou het heersen ofzo? ik hoor heel veel om me heen dat kindjes de waterpokken hebben.
Fus, wat fijn dat de echo goed was.. Die schattingen van gewicht zou ik me niet aan vast pinnen. Poessekind werd geschat op 7 pond en was er 8 1/2...
Hoe is het met je schouder Coe?
Nou het loon was dus helemaal niet overgemaakt maandagavond.. Gistermiddag heeft Poessieman het contant mee gekregen (en heb ik voor het eerst de groene eurobriefjes gezien haha) Dus nu even poessekind aankleden en dan naar de bank..
Mijn lijstje:
* bankzaken regelen
* verzinnen waar ik op ga stemmen
* stemmen
oja, ik heb best iets spannends gedaan gisteren. Ik heb gereageerd op een vacature! Ik zat gister een beetje te surfen over het net en kwam een vacature voor kapster tegen hier heel vlakbij.. Kan het altijd proberen toch? zal wel te oud zijn.. en het is geen ramp als het niks word, want ik ben helemaal niet opzoek (ik heb nog niet eens nagedacht waar ik poessekind laat) maar het is wel een beetje spannend..