Zwanger worden.

09-06-2010 11:56 66 berichten
Alle reacties Link kopieren
hoi iedereen!

heb even een vraagje. mijn vriend en ik proberen zwanger te worden tot nu toe nog niets,, vanaf vorig jaar oktober dat ik gestopt ben met de pil. (ik vind t lang duren) maar afgelopen weekend heb ik mijn ovulatie gehad, duidelijk voelbaar! ging ik gister naar het toilet en had ik echt een sliert dikke slijm bij het afvegen.. (sorry voor de onsmakelijkheid) vandaag vrij weinig afscheiding, normaal is bij mij na de eisprong echt redelijk wat afscheiding tot de menstruatie. wie o wie kan mij vertellen wat er evt kan zijn. kan ik hopen deze maand?

alvast dank voor de reacties!
Je kunt je vraag beter even in het topic ergens bovenaan de topiclijst stellen, het topic heet iets van "vragen over zwanger willen worden" of zo.

Succes, hopelijk is het raak voor je.
ga ik doen! Thnx :D
Waarom klik ook op dit soorrt topics. Ieeeeeuuuuuwwwwwww.
MILF in the making ;-)
Be nice, MILF!
s lastig ;)
DRP quote:Shine20 schreef op 09 juni 2010 @ 11:56:

hoi iedereen!

mijn vriend en ik proberen zwanger te worden

[...]

kan ik hopen deze maand?

alvast dank voor de reacties!TO, sowieso is de kans dat jouw vriend nu zwanger is, nihil te noemen
Tia

Hopen kan altijd.
Peas on earth!
god wat zijn we ook weer vriendelijk.. misschien als mensen een beetje gevoel hebben dat ze mensen begrijpen dat niet ALLES even makkelijk is..
Maar serieus, wat wil je nou horen? Dat er een kans is dat je zwanger bent? Ja, die is er. Of dat er een kans is dat je niet zwanger bent? Die kans is er ook. Meer dan dat valt er niet over te zeggen.
Peas on earth!
Heb je dat topic al gevonden inmiddels Shine, derde topic van boven staat ie.
dat begrijp ik aan de ene kant ook wel.. alleen vind ik die verandering in een keer zo vreemd dus vraag ik alleen wat tips etc. ik weet natuurlijk niet alles.. dus ik vraag om te leren :D misschien dat mensen ook zoiets hebben meegemaakt.. dan kan ik daar misschien wat mee?
quote:Shine20 schreef op 09 juni 2010 @ 12:12:

god wat zijn we ook weer vriendelijk.. misschien als mensen een beetje gevoel hebben dat ze mensen begrijpen dat niet ALLES even makkelijk is..

En wie zegt jou dat (deze) mensen geen gevoel hebben. God wat zijn we ook weer makkelijk bevooroordeeld...

had m gevonden!! dank je wel!
heb je nix beters te doen dan zo bijdehand wezen?quote:Tia Dalma schreef op 09 juni 2010 @ 12:16:

[...]

En wie zegt jou dat (deze) mensen geen gevoel hebben. God wat zijn we ook weer makkelijk bevooroordeeld...

quote:Shine20 schreef op 09 juni 2010 @ 12:15:

dat begrijp ik aan de ene kant ook wel.. alleen vind ik die verandering in een keer zo vreemd dus vraag ik alleen wat tips etc. ik weet natuurlijk niet alles.. dus ik vraag om te leren :D misschien dat mensen ook zoiets hebben meegemaakt.. dan kan ik daar misschien wat mee?Maar wat voor tips kan iemand je in deze situatie dan geven? Er zíjn toch geen tips? Althans: geen andere tip dan 'afwachten en straks testen'. Niet onaardig bedoeld, maar ik vind dat je de reacties een beetje over jezelf afroept. Er valt namelijk niets zinnigs te zeggen op jouw vraag.,
Peas on earth!
Bijdehand? Niks bijdehands aan.

Ik constateer alleen dat jij ineens enorm generaliserend én (potentieel) mensen-kwetsend uit je slof schiet, om hoegenaamd niets. Of wou jij zeggen dat 1x IEEEEUUUWW gelijk bewijst dat 'mensen geen gevoel hebben? Ik vind het nogal wat, wat jij zegt...

Als jij iets verder had gekeken hier, had je ten eerste al dat bewuste topic, dat (hoe ongevoelig van ons) is gemaakt juist voor mensen die net bezig zijn en onzeker zijn over hoe het gaat, gezien, en ten tweede alle goede adviezen die hier overal door heel veel ervaringsdeskundigen onzelfzuchtig worden gegeven.

Dan past jou die uitspraak over mensen die geen gevoel hebben, echt niet. Wie was er hier nou ineens bijdehand??
Gaatie een beetje, TD?
Tia, relax
Peas on earth!
Ja nou *druipt af richting bed met een paracetamolletje*....

Sóms....!
quote:Tia Dalma schreef op 09 juni 2010 @ 12:27:

Ja nou *druipt af richting bed met een paracetamolletje*....

Sóms....!Zal ik anders even zoeken of er een PMS-topic is op de Gezondheidspijler?
Het menselijk lichaam is geen machine, de ene maand heb je andere klachten dan de andere, je cyclus zal ook best wel eens korter of langer zijn, kortom: er valt geen peil op deze informatie te trekken.

Pas als je overtijd bent en een positieve test in handen hebt, heb je duidelijkheid en tot die tijd is het voor zowel jou als ons gissen.
Ook als je naast me ligt, je gezicht opnieuw het mooiste blijkt te zijn

Ongesteld word ik al tijden niet met die Cerazette, dus dat scheelt ook de PMS denk ik. Hou het op de koorts bij buikgriep.

Hmm.... of zou ik....??
Open een topic open een topic
najah k w8 af! ga hier helemaal niet meer verder op in.. ik kom binnen met een vraag, als dat een manier is om zo je gevoel er op los te gooien doe je dat maar td!

zie wel wat er gebeurd aankomende weken.. voor de mensen die me wel iets hebben willen zeggen Dank je wel!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven