Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Alle reacties Link kopieren
quote:meave schreef op 20 oktober 2007 @ 11:21:

Ik vind het soms zo moeilijk om de verhalen van Zoyla te lezen. Zit weer met een baksteen in mijn maag hier. Wat een gevecht is dat zeg. Onmenselijk gewoon.

Dat heb ik ook, heb een heerlijke dag gehad, met veel visite enzo, en dan lees je haar verhaal en ik woon dichtbij, maar kan dan toch nog zo weinig doen

Gisteren bij schoonzus bak snert meegekregen, dat over was, voor Zoy. Zij kent haar natuurlijk ook, van voetbal.

Hier dus een heerlijk dagje gehad!

En hij is alweer om

Gaat snel hoor.

en we hebben nog zoveel van de borrel over, dat we lekker niet echt avondeten
Later is nu
Dreamer, ik vind het al zo goed dat jij steeds lief voor Zoyla & familie kookt! Je doet wat kan, en veel meer zit er niet op (dat is ook het frustrerende eraan), behalve dan in je eigen leven goed het mooie naar voren halen en de troep ende bagger beetje proberen te relativeren. Althans, zo probeer ik het maar, ook als ik weer aan Mims en Hero denk. Ik kan Hero niet weer terugtoveren voor Mims, ik kan haar leed niet weghalen, zelfs geen onsje. Ik kan wel Later is Nu leven, of althans zo veel als ik kan, en daarmee ook een beetje Hero eren. Het zet niet echt zoden aan de dijk of zo, maar dit is wat het is. Denk ik.

Mimsemeis, jij bent volgende week bij Bloes toch? Is fijn.

En Dreamer: hoezo, dag om? Er zit toch nog een avond aan? Nou dan. Met allerhande restanten borrel (resteert er ook nog feitelijk borrel??) moet daar toch een leuk feestje van te maken zijn .

Hier lekker geweest met kindjes, lang voorgelezen, iedereen onder de 7 lekker in bed, GG in zijn hok maar die komt zo nog even met mij op de bank liggen (wij hebben een bank waar je niet op kunt zitten, alleen liggen). En nog een week zonder brenghaal stress voor de boeg, zaligheid!
Dat is het ook Lil, Later is Nu.

(Excuus voor slecht leesbare tekst trouwens,zit opoudelaptop, want nieuwe is stuk en ik krijg woensdag weer eennieuwe)

Ik probeer ook Nu te leven. Gister lag ikmet Mootje opde bank te lezen (Dolfje) en voelde ikme zo rijk. Er komt letterlijk en figuurlijk zoveel warmte van zo'n kinderlijfje. Tegelijkertijd maakt het me ook angstig. Want dat wat zo rijk maakt, is ook zo kwetsbaar en fragiel.
Was dat niet Lucebert? Alles van waarde is weerloos?

Maar herkenbaar: koester wat er is en denk niet teveel na over wat er kan gebeuren. Genieten met zorgen, dat lukt zo moeilijk.
Maar ik zal de bar eens opengooien met verse sapjes en croissantjes op de bar!

Groeten terug van de Siepiebobo's! Siep wil best af en toe weer even lezen en posten maar vreest de verslaving en dat is beetje lastig met huidig leven. En ze voelt zich bezwaard om in close-groepje mensen te stappen terwijl ze zo lang afwezig is geweest. Ter compensatie is ze er volgende week met het hele gezin, einde van de middag en kan ze hopelijk weer even bijkleppen met degene die ook komen borrelen voor mijn verjaardag. (uitnodiging eindelijk in AK gezet)

Het was gezellig daar! Beetje maf ook wel: Hallo, dit is de Barman! En die ging dan ook prompt achter de bar staan. Staan praten met hele leuke buren van de Siepiebobo's en af en toe verliefde blikken opgevangen van de Barman. Iemand vroeg me hoe we elkaar hadden leren kennen en toen ik dat vertelde ("nou, wij zijn eigenlijk drie weken geleden tegen elkaar op gelopen!") geloofde hij ons niet. We hebben dus bedacht dat we maar een exotisch verhaal moeten verzinnen over onze kennismaking, dit is zo simpel: dat gelooft níemand.

Heel kort, veel te kort, nog Eski gesproken. Maar toen moesten we naar huis want al veel te lang van elkaar afgebleven. (Hi Eski en daag!)

Leuk dus, vond ook de Barman.

Die me daarna onder de douche trok en waar ik vannacht lekker tegenaan ben gekropen. Ik had nogal pret, zei hij. Ik lag te giechelen in mijn slaap.

Nu is hij net de deur uit, na uitgebreid ontbijten en kleppen. Ik vind het wel heel erg verwonderlijk, dat we elkaar zo leuk vinden. Als ik bedenk wat ik eigenlijk wilde van een relatie, als ik mijn "eisen" wbt een man in mijn leven op een rij zet, dan voldoet hij aan de meest essentiele eisen. Hij is ontzettend gek op me, wil bij me zijn. Hij is lief, stoer, ontwapenend mesjokke van zijn dochters. Vind mijn gekneuter met de kinderen en in huis helemaal leuk. Ik kan met hem lachen en raak niet uitgepraat met hem. Hij "voelt" heerlijk aan met dat grote lijf en die pretogen en kan niet van me afblijven.

En dat verwardt me ook. Want ik vind hem eigenlijk te oud voor mij. En daarmee: dat betekent dat de droom om ooit nóg zo'n leuk Bloesje op de wereld te zetten, een droom zal blijven.

Rustig aan dus maar (alhoewel: afgelopen drie weken waren behoorlijk stormachtig) en go with the flow. Zit niet veel anders op.

Zodra hij de deur uit was, zette ik mijn computer aan en las mijn mail. BAM! Weer terug in het hier en nu: de Aso-ex mailt dat hij de achterstallige alimentatie gaat betalen uit * let op! hou je kruk vast* de spaarrekening van de Bloesjes. Ik ben verbluft over zoveel hufterigheid. Hij mailt ook dat hij inzage EIST in hoe ik dat geld uit geef en dat dat voor de toekomst van de Bloesjes moet zijn. Daar heeft hij recht op, zegt hij.

Die man solliciteert zo naar een knal voor zijn gekke hoofd. Hij zegt de spaarrekening op om zijn eigen schuld in te lossen én eist inzage in mijn financiële adminstratie. Erbij schrijvend dat ik nu volledig financieel verantwoordelijk ben.

Straatje schoongeveegd. Onvoorstelbaar.

En als je dat niet aan je eigen verstand gaat twijfelen, ben je echt een knappe meid. Ik heb dus Lil even gebeld die me verteld heeft dat dit helemaal te gek voor woorden is en niet klopt. Ik leg het dus bij mijn advocaat neer en wacht het vervolg af.

~pakt nog een bak koffie en haalt weer even de Barman voor de geest~
Die aso-ex hè, die is eh... nou ja, hij is heel veel wel en heel veel niet, maar hij is vooral heel erg niet wijs.
JOH!?
Tjeeeeeeeees, wat een onzin.

Mazzel dat onze kinderen geen spaargeld hebben zeg!
Tjesus wat een randdebiel!

Ik zou het inderdaad bij de advocaat neerleggen, want dit lijkt me dus niet!

(Krijg je trouwens alleen kinderalimentatie? Of ook partneralimentatie?)
(geen partneralimentatie, die wil ik niet )

Hee Toet! Ik ga je bellen.
Jep, dat was gezellig!
Ga jij nog even kroket doen dan bij je man, ik duik nog even op de stapel was voor de Bloesjes weer geretouneerd worden.
Zien jullie mijn avatar wel? Ik zie alleen een rood kruisje en ik heb geeneens een cyclus!
Goedenmiddag!

Ik heb een unicum beleeft vandaag.. dit is mijn eerste internet/computermoment! En dat op een vrije luie zondag.

Vanmorgen mochten de kinderen van straf geen tv (want elk weekend ná tv 's morgens enorm vervelend) en dus hebben ze urenlang samen gespeeld Geen ruzies en dergelijke, nee, die kwamen pas toen ik uit bed kwam en muffins voor ze maakte, omdat ze zo lief geweest waren

Bloes, ik zie je avatar heel goed! En Aso.. nouja, die is gewoon aso..

Bárman daarentegen.. heerlijk zeg!

Jullie zijn hier trouwens ook wel erg rustig vandaag..

Ik ben gisteren vrij vroeg in bed beland, alleen. Was zó moe, vreselijk. En vandaag, na zo'n 10 uur slaap, nog steeds moe. Vooral 'hoofdmoe', met het gevoel dat elk moment de ogen dicht kunnen vallen. Maar gisteren niet nageborreld met Elvis dus.

Vanmiddag wel "The Holy Grail" gezien van Monty Python, kreeg Elvis voor z'n verjaardag, gisteren. Heerlijk. De kinderen zijn bij vriendinnetje en neefje. Ene wordt thuisgebracht, andere ga ik zo halen, waarbij ik gelijk m'n neus even weer in de zon kan houden, gelukkig Het was de hele dag zo druilerig.

Toedels!
Later is nu
tssssssssssss Bloes, je hebt wel een cyclus, geloof me nou maar! Ook wel een avatar trouwens!

Hier geen zon gezien vandaag. Ook niet koket gedaan, gaat nogal moeilijk met manke poot en rochelkeel... wel net samen met vent een gedeelte van de puinzooi aangepakt. Resultaat; drie volle vuilniszakken voor LdH en een volle voor de rommelmarkt. En nog steeds ziet het er veel te vol uit boven!

Elvis was toch tijd terug al jarig?? Zo niet: gefeliciteerd!!!!
I'm Back!!!!

Yahoe!

Nog niet draadloos, maar met een partij kabel dwars door mijn huis die ik iedere avond braaf op zal rollen zodat er geen kleine meisjes/katjes door op hun giecheltje gaan, maar ik ben er weer!

Nu eerst even bijlezen, dus verwacht de komende uren niets van mij...ik lees!

Wat wilde ik nou toch typen?
Wat een leuk bericht tussen eten en afwas door: Mims is back. JOEHOE!!
Jippiee, Mims is back

WELKOM BACK MIMS!!

Toet, hoe gaat het verder met je pootje? En ook nog een rochelkeel, mèn..

Ik heb net wel zon gezien.. iets meer dan gepland ook, want LD was weer eens onvindbaar, toen ze 'eventjes' voor de deur zou spelen. Nu heeft ze dus straf, ik haar uitleggen wat haar straf inhield, krijg ik een enigszins best wel brutaal "oh, gewoon huisarrest dus, dat had je ook wel mogen zeggen" terug.. toen ben ik maar weggelopen (ze zat inmiddeles met LE in bad) want dat was wel olie op vuur.
Later is nu
Bijlezen duurt dus tot nu...
Hai Mims! Fijn dat je weer internet hebt!
Een uurtje, valt me nog mee...

Maar meiden, wat heb ik jullie gemist, en wat zijn jullie lief, en wat hebben jullie veel beleefd!

Toet en Pim, ik schrok een beetje van jullie berichten. En dat bedoel ik geeneens de berichten over het zielepootje en het auto-ongeluk (hoewel ik van mening ben dat Pimpel het zwoel liggend op een motorkap héél goed zou doen, is dit niet helemaal wat ik daarbij in mijn hoofd had..), maar vooral die "lariekoek"over het er onvoldoende zijn voor mij, en willen dat je iets meer op mij leek. Bull. Jullie zijn er, en jullie zijn geweldig. Er zijn heeft niets met fysieke afstand of met "doen" te maken, maar met gevoel. En dat zit helemaal goed. En Pim, evenals alle anderen hier, moet helemaal niet veranderen, je bent een topper zoals je bent.

Bam, er ligt hier nog een kaartje voor je, maar ik heb je nieuwe adres niet. En hetzelfde gold voor Whopp, maar gelukkig heb ik die inmiddels wel weer...

Sommige van jullie hadden trouwens een cd bij de kaart, met daarop de muziek van het afscheid van Hero. Ik heb er daar meer van, maar wist niet wie dat waarderen zou of op prijs zou stellen, dus heb ik die niet overal toegevoegd. Maar ja, mocht er nog iemand zijn die dat wel gewild had maar niet gekregen, dan hoor ik het graag.

En over muziek gesproken..komt er een Knofje-musical? Als ze nog een hoofdrolspeelstertje zoeken, ken ik nog wel een rooie boef (van "driejenuhnhallef", ze rondt af naar boven). Pff, ik krijg Nijntje al niet gepland, laat staan Nijntje én Knofje. Maar vrees dat ik mijn dochter een trauma bezorg als ik haar hier niet mee naar toe neem (1 trauma mocht toch, als goede moeder..of twee, of drie...).

Heb trouwens inderdaad in een vlaag van overmoed nog een rooie duivel in huis gehaald; Malley (eigenlijk O'Malley), een morgen elf weken oud poesje. Allemachtig, wat een vertederend krengetje is dat. Mopsey en Malley zijn al de beste vriendinnen, volgen elkaar het hele huis door (dan Mops voorop met Malley op hara hielen en dan andersom) en zoals Mopsey dan zegt "Mamma, mallie en ik zijn samen aan het boevuh". Samen slopen ze mijn huis, mijn zenuwen, en mijn lachspieren. lekker stel. En als Mops in bed ligt, heb ik een klein, spinnend, tevreden rood hoopje op schoot, en zijn mijn avonden minder alleen. Therapie van een kat, het leven kan zo simpel zijn.

Met mij gaat het eigenlijk gezien de situatie best goed. Leef mijn leven, en laat me er niet onder krijgen. Ben nu een boek van Arthur Japin aan het lezen (I lóóóóve Arthur Japin) en daarin staat "mensen zijn niet gemaakt om op te geven", en dat ben ik ook niet van plan. De liefde is groter dan het verdriet, dus laat ik die liefde eren door het leven te eren. Zoiets. Maar dat zeg ik nu, misschien huil ik morgen weer de ogen uit mijn kop en denk ik er heel anders over. Go with the flow, ik merk/voel wel wat iedere dag me brengt.

En oh ja, aangezien Hero's moeder Bloes een "erg charmante verschijnjing vond", kan ik je namens haar vertellen dat Aso het niveau heeft van een koud bord snert. Heerlijk, zo'n schoonmoeder met net zo'n goed gevoel voor foute beledigingen als ik.....
Dank jullie, goed om terug te zijn..

~schenkt een borrel in voor de gegadigden~
Doe maar drank, isse vast goed tegen au en rochel!

Fijn je terug in Cheers te zien meid. Thanks voor lieve woorden!

Ik zit afgelopen week al stiekem de nieuwe afleveringen van Grey's Anatomy te kijken en moest bij George nu steeds aan jouw kat denken!

Ja, Pimpel dr ongeluk, de aso ex, Bam d'r kuur/medicijnen, het verlies van Hero, Dot d'r ziek en beentje, menig werkstressenofkinderenstressgedoe, ik denk er vaak aan. Heb net maar even een kaars opgestoken, om alle moeilijke dingen voor iedereen wat meer ten goede te laten komen. Het universum moet me nu toch wel weer goed gezind zijn?

Zondagavond. Nog even niets. Alleen drank met vriendinnen. Goed plan!

voor iedereen en.. sorry Toet, geen drank en vriendinnen vanavond voor mij, maar thee, Elvis en Lama's, waarna 'Tussen de oren'

en nee, ben heulegaar niet tv-verslaafd (noujaaaa) maar dat zijn wel heerlijke programma's

Lof joe all
Later is nu
Hee meiden. Ik wil wel even een real life kroeg met jullie allemaal erin, lekker kletsen, hier en daar een knuffel uitdelen, huilen van het lachen, en wijn slempen.

MIMS welkom terug lieve Mims! U is gemist. Fijn dat je er weer bent en wat super dat je (nog) een rood duiveltje in huis hebt gehaald! Goeie therapie, indeed.

Bloes, als vanmiddag aan foon: even niks met Aso doen. Het is totaal onvoorstelbaar absurd (en tegelijkertijd zo in lijn met hoe hij kennelijk is) dat hij a) er wéér in slaagt zijn verantwoordelijkheden te ontlopen door nota bene het geld van zijn kinderen in te zetten om eigen schulden te voldoen en b) daar nog eisen bij te stellen ook, ten aanzien van jou. Het enige wat er nog uit te slepen valt: deze man graaft zo zijn egen ouderschapsgraf. Hiermee is helemaal voor iedereen (ook MW en zo) duidelijk dat hij een getikte randdebiel zonder een grein verantwoordelijkheidsgevoel is, en met een totale kronkel over wie hier de Bad Guy is. Ik kan er niet over uit. Jij vast nog minder. Dus ga het alsjeblieft niet eens probéren, leg het morgen stipt om 9 uur neer bij je advocaat, laat er indien enigszins mogelijk werk van maken en vergrijp je zo spoedig mogelijk weer aan de Barman.

Ben helemaal moe, wil met vakantie, moet daarvoor nog een hoop doen, baal dat ik werkdingen niet echt goed naast me neer kan leggen.

Hoe is het met de Zieken en Gekwetsten? Arm Toetepootje, Pimpelhoofd, Bamgestel?

Ik ben vrijdag weer terug lieve mensen, fijne week voor u allen, veel liefs en tot spoedig

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven