Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Alle reacties Link kopieren
eh, nee, kan niet zeggen dat ik me die voor de geest kan halen?

Ik vind die ene van Bros, met die piloot die een dame 2 touwtjes in handen geeft om het vliegtuig te besturen wel errug grappig
Later is nu
ken ik beiden niet...zie je, kijk echt te weinig tv!

Nu alles redelijk op orde. Lichaam iets minder stressy, beneden staan allerlei tassen klaar, speech is af, kleren gestreken, schoenen gepoetst. Morgen werken, dan `s avonds op naar Brabant, ben dan pas zondagavond terug gok ik. Kus voor u allen!

Lieve verano, sterkte en gecondoleerd...wat is dat snel gegaan......
WELKE JURK?????
Ach Verano, wat vreselijk!

Hmm, de winvibe zit wel goed in de kroeg nu he? Dank, Toet!

Ik lees hier ook al Dolfje Weerwolfje (weerwolfgeheimen) superleuk.

Ronja vond ik ook prachtig, maar De Gebroeders Leeuwenhart leuker. Was verliefd op Jonathan. Oh, maar nog verliefder op Tiuri van De Brief voor de Koning en Geheimen van het Wilde Woud.

Hoe dan ook, grote kinderen voorlezen is LEUK!

Hier beetje minder. Ben door een auto geschept vanavond en echt helemaal total loss. Alles is blauw, kapot en beurs en heb erge hoofdpijn. Bizare gebeurtenis hoor. Het ene moment zat ik op de fiets, het volgende moment lag ik op een motorkap (en dat flitste ook letterlijk door mijn hoofd: "Hey, ik lig op een motorkap") en nog een moment later lag ik midden op de weg met allemaal mensen om mij heen die een ambulance wilden bellen en verkeer tegenhielden en vroegen of ik misselijk was en dat ik moest blijven liggen... pfff. En ik wilde niet blijven liggen en ik wilde óók geen ambulance, want ik moest naar huis: voeden.

Uiteindelijk heeft de vrouw die me heeft aangereden me naar huis gebracht. Had ook erg met haar te doen, zij was ook zooo geschrokken en schrok nog meer toen ze hier thuis aankwam en al die kinderkoppies zag. Ze heeft straks nog even gebeld, was wel fijn om even te horen wat er nou precies was gebeurd. Morgen komt ze langs voor schadeformulier enzo (fiets is kapot) en ik blijf maar een dagje thuis, denk ik.
Djiez, Pimp, dat is schrikken!

Laatmorgen even spierpijncreme aanrukken door iemand. Tantum ofzo. En arnicagel, en paracetamol. Ik ben ook een keer door een auto te grazen genomen en hoewel ik dus eigenlijk 'niks' had, had ik wel erg veel baat bij lapmiddeltjes.

En morgen even naar de huisarts voor algehele check. Je weet het niet, wat er allemaal mis kan zijn.

Sterkte!
Dat weet ik wel zeker. Moppie toch, wat een schrik.

~legt een enorme Fatboy neer met dekens en kussentjes en giet een dubbele wiskey naar binnen bij Pimpel~
Natuurlijk blijf je een dagje thuis! Jezus, ik schrik me kapot!

Arme Pimpel, jeeetje mina. Ben je wel even door een arts onderzocht??

Zou ik maar wel even doen, desnoods even naar de eerste hulp, even een check-up. Meis, toch. Was je niet ontzettend geschrokken?

He, jak. Ik hoop dat je goed slaapt straks en hoofdpijn weggaat!
Eensch met Tila. Is mij ook op het hart gedrukt na auto-ongeluk want als er veel later klachten opduiken, je die niet meer kunt verhalen op het ongeval, als dat ooit nodig zou zijn.
Holy fuck, Pimpel!! Schrik me hier ook een, uhm, ongeluk. Sluit me aan bij mijn voorgangsters; morgen wel even naar de huisarts toe hoor! Al is het alleen maar om een bevestiging te krijgen dat je écht niets mankeert. Sjemig zeg, wat zul jij ongelooflijke trillende benen hebben nu.
Ik prefereer machineleesbare ontologie.
Sjeumig Pimpel, wat schrik ik daarvan!

voorzichtige voor jou

en luister naar de wijze dames voor mij, hup, naar de dokter jij! Al die wijze mensen bij de auto hadden verder ook gelijk dat je had moeten blijven liggen, maarjaa.. zou ik ook niet kunnen, denk ik.

heb je wel een beetje kunnen slapen? Zowel door de pijn als door de 'afterschrik' zou ik behoorlijk wakker kunnen liggen.

En ja, ik zit hier onmogelijk vroeg.. heb niet eens kleine kinderen die me zo vroeg wekken. Ik heb me voorgenomen op de vrijdagmorgen vóór het werk te gaan zwemmen.. en dat is al 2 of 3x mislukt, tot nu toe. Vannacht was ik kennelijk zó bang dat het wéér niet zou lukken, door te laat opstaan, dat ik dacht de wekker te horen. Ik zou al uit bed gaan, toen ik me afvroeg of ik de wekker écht wel had gehoord en ook uitgezet (zo sneu voor Elvis, anders) was het 4.11 uur Ik heb mij heeerlijk omgedraaid en heb nog zonder problemen 1,5uur geslapen, gelukkig (en toen dus liggen wachten op de wekker, voordat ie afliep uitgezet en op de één of andere manier kan ik dan niet opstaan.. ik ben een pavlofhondje, kan pas vroeg opstaan, als ik het irritante piep-piep-piep van de wekker gehoord heb, ook al lig ik al een half uur wakker )

Zo, nu moet ik me aan gaan kleden, anders weer alle gedoe voor niets

toedels

(koffie+thee komt straks, anders is het koud en niet lekker meer, wanneer hier iemand anders komt.. e.e.a. staat wel klaar, dus zet anders even het apparaat aan, als je er eerder bent dan ik)
Later is nu
Goedenmorgen!

*thee*

*koffie*

Voorlopig ik even weer. Heb heerlijk gezwommen, werd ik helemaal blij van. Het lijkt ook soort van meditatief, want ik tel de baantjes, één hele baan herhaal ik steeds op hoeveel ik zit (anders raak ik de tel kwijt )

Ha, ik lag in het water te bedenken dat ik dit wel 3x per week wil doen.. alsof ik 3x per week zo idioot vroeg op wil staan. Volgende week vrijdag moet ik 'smorgens in bed mezelf maar goed voorhouden hoe ik me nu (dus ná de tijd) voel

Aahh, Kjong is nu echt weer in TR he? Heerlijk voor hun!

Toet, wat voor mobiel heb je eigenlijk gewonnen, vroeg ik me ineens af?

En zit er een pre-paid bij ofzo?

Zo, nu eens kijken wat voor werk hier zoal voor me neergelegd is, de afgelopen dagen

toedels
Later is nu
Jezus, Pimpel!! Ik schrik me rot, man! Heb helemaal kippevel....... Meid, hoe is 't nu? Veel spierpijn enzo? Wat ben je ook een stoer mens dat je dan denkt aan voeden, kids en huis...... Pffff.... kan me het schuldgevoel van die mevrouw trouwens ook wel voorstellen toen ze al die bloedjes van kinderen van je zag!! Maar jemig hee, zo heb je dus zomaar wat! Brrr...... Tuurlijk blijf je vandaag thuis, trouwens. Gek mens.

Dream; heeeeerlijk, dat vroege zwemmen. Is hier echt geen optie meer(vanwege sowieso al vroeg op, kindjes wegbrengen enz enz), maar ik heb het jaren gedaan. En ik vond het altijd zooooooo lekker!! Waar zwem je? Kardinge?

Hihihi, zullen we met zijn allen dat Scrapbook maken als hobby nemen??? Is net wat voor in de kroeg!!
Oké, Dreamer zit vanavond aan de buis gekluisterd tijdens de reclameblokjes. Nieuwsgierig!

Ha Xop, meestal word ik voor gek verklaard, wanneer ik zeg dat vroeg zwemmen lekker is. Leuk eens een andere reactie te krijgen

Sjonge, het is hier doordrongen van de vrijdagrust. Volgens mij is bijna iedereen vrij.
Later is nu
Yep; 't was op de weg ook al extreem rustig. Mss vanwege feit dat het de laatste dag van de herfstvakantie is? Dus dat een aantal papa's en mama's nog even samen weg willen met de kids ofzo? Hier in het gebouw is ook nog niet veel te beleven......

Nah ja, dat verklaart natuurlijk niet de Viva-forum-rust......
Hmm

van de 6 collega's die vrij zijn, hebben er maar 2 kleine kinderen, dus dat kan het niet zijn

Blij dat jij er wel bent

Nog een kopje koffie?
Later is nu
Sorry, ik hing met een big smile aan de fitnessapparaten. De Onmisbare Buuv is al een maand ziekig en ging dus niet mee. Maar ik heb zoveel energie dat het wel slim was dat even te benutten en om te zetten in nóg meer energie.

We stuiteren lekker samen vandaag dus, Driem.

Gisterenmiddag sms-te ik de Barman dat ik aan hem dacht. Op dat moment reed hij net de straat uit bij mij. Hij had in het voorbijgaan een kaartje in de bus gedaan. Lieflief, zulke dingen! Hij had geen tijd voor zoenen (en de Bloesjes waren thuis, dan ga ik niet uitgebreid zitten zoenen met een voor hen redelijk onbekende meneer) want zijn dochters kwamen logeren. Jammer, had ik net zoveel zin in.

Ben benieuwd hoe het met Pim is. Weet iemand dat?
anoniem_3050 wijzigde dit bericht op 19-10-2007 10:21
Reden: te vlug gevingerd......
% gewijzigd

De barman wordt steeds leuker

Later is nu
Dat jij dat van zo'n afstand kunt zien, Driem!
O Pimpel, meid toch, schrik! Ben je bij de huisarts geweest nu? Getsie arme jij, je zult wel beurs zijn nu .

Ben weer thuis, GG heeft me van station opgepikt op terugweg met Dot van ziekenhuis waar ze weer helemaal goedgekeurd is. Beentje prachtig helende, ze mag er nu weer alles mee, ze heeft met hulp van Haas en een bende rozijntjes niet heel erg gehuild bij aanblik van artsen en behandeltafels, en ze was ook heel lief blij-verrast toen ze mij weer zag .

Ben nog wel wazig en ook vaag misselijk en moet straks Zoon gaan halen, wordt onderwijl telefonisch achtervolgd door stressbaas dat ik vandaag nog moet komen werken want volgende week vakantie . Ik merk dat ik heel erg afhaak bij baas en werk, gaat opeens heel hard. Misschien is het fase of zo, maar ik ben ernu echt even ontzettend klaar mee. Vanmiddag werken is uiteraard ook volledig onmogelijk. En volgende week ben ik inderdaad met vakantie ja, zoals al ruim twee maanden geleden aangegeven en ok bevonden. Zucht. Het is een leuke man, mij baas, als in goede doen, maar hij kan mensen ook zo tegen zich in het harnas jagen. En bij mij werkt dat op m'n kop zitten helemaal niet, daar word ik heel dwars en boos van.

Klaagklaag. Ach, misschien is het wel Kans. Op zoek naar baan die beter aansluit bij huidige fase in leven. Ik doe dit al heel lang en ben er goed in, maar het hoeft ook niet de rest van mijn leven op deze plek te gebeuren natuurlijk.

Ga maar eens een wasje aanzwengelen.

Bloes, wat een lieve Barman!
Pimpel Update: (Heb Pom maar even gebeld)

Ze ligt in bed, Pompel is thuis en zorgt goed voor haar. Ze moet vanmiddag wel naar de huisarts maar ze denken dat ze "alleen maar" beurs en blauw is. Ze heeft pijn aan haar rib en hoofdpijn, ze denken een lichte hersenschudding.

Hij vond wel dat ze echt perfect getimed had: voor een werkdag (nu is ze een keer "gewoon ziek" en godzijdank zonder kinderen op de fiets. 9 van de 10 keer zit ze óf zwanger (dit klinkt alsof het arme schaap voortdurend bezwangerd is ) óf met een aantal kindjes. Nu ze een keer alleen op de fiets zit, wordt ze geschept door een auto. Wel knap getimed. Gelukkig ook niet zo erg verwond dat ze naar een zieknhuis moest. Dus concludeerden we: het feit dat ze een ongeluk kreeg was niet zo Good Karma. Maar de timing en wijze waarop wel.

Glas is niet half leeg maar half vol, bij die Pompel.
Lil, ik zou het denk ik opschrijven, wat jij nu denkt en vindt. En dan in de vorm waarop je het tegen hem zou zeggen. Als hij niet wil luisteren, dan misschien wel lezen?
Tjeeeees Pimpel, schrikken!!!!!!!!!!!! Hoop dat alles meevalt, goed dat je even naar dokter gaat. Tjemig zeg, zo snel kan er dus iets gebeuren. Brrrrrrrrrrrrrrrrr.

Hug voor alle andere dames met druk, werk, liefde, gezondheid en de rest. Kan niet lang blijven hangen. Lief heeft laptop nodig en daarna hebben we nog een uurtje voordat kinderen terug komen en ik weer weg ga waarin we boodschappen en huis op orde en zo gaan doen.

Kinderen terugkomen????? Ja; die zijn gisterochtend opgehaald door twee stel grootouders, elk stel grootouders 1 kind en Lief en ik hebben een dagje Zwaluwhoeve gedaan (had ik ooit gewonnen weet je nog???). heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijke dag. Met lunch en diner en koffie met veel lekkers en een uur lang gezichtsbehandeling(ik) en massage (Lief) er allemaal gratis bij in. Lekkere sauna's buiten bubbelen onder de sterren, slapen op relaxte stoelen, lezen, kletsen. Superrrrrrrrrrrrrrrrr!

Nog meer ego; straks ga ik met mijn mamma naar Ahoy, voor postcode pop concert en leuk met haar een nachtje in hotel (hotel betalen we, die kaartjes had zij dus gewonnen). En dan zaterdag mijn mobieltje halen (geen idee hoe en wat qua merk en of prepaid dream..).

En zal ik het dan nog eens erger maken; gisteren bij de post lag er een brief van Mona met wat ik daar nou had gewonnen. En dat is honderd keer beter dan een bon voor een gratis mona toetje: ik mag een nacht logeren in een bilderberg hotel naar keuzen, met diner, ontbijt en welkomstdrankje. Mazzelkont benik he? Geen cent te makken, maar zit zo toch lekker in sauna en kan komend jaar nog een keertje lekker met Lief een nachtje weg. Dank u universum!!!!!!!!!!!! (lag ik alleen gister op bed opeens te bedenken (nadat lief en ik thuis nog spannende film hadden gekeken tot laat) dat ik hopelijk niet zo veel mazzel heb met winnen nu omdat ik dan over paar maanden opeens enge ziekte blijk te hebben, of iets anders vreselijk, dat dit een soort compensatie was van het universum. Note te self; niet te vaak spannende films kijken vlak voor slapen gaan..). Hoe dan ook. winnen is leuk!!!!!!!!!!!!

Kus op jullie hoofden.

Iemand nou nog zin in die filmkaartjes trouwens uit de AK? Anders gooi ik ze forum op!

Dag lieve meiden!
Ach, Pim... bont, blauw en erge hoofdpijn! Wat zul je (en de rest) geschrokken zijn. Lekker rustig aan doen (ws kun je ook niet anders) en laat je lekker verzorgen door Pompel!

En nu ik hier toch ben...

Bloes, wat klinkt jouw barman als een lot uit de loterij. Geniet van de momenten en denk niet te ver vooruit. Dit geluk verdien je!

En Bent.. hoop dat je kunt genieten van de bruiloft en weet zeker dat je zult schitteren en in de uiteindelijke jurk die je hebt gekozen!

En en... oh, ik ben echt een vergiet.

De rest van de meiden ook dikke kus!
Toet, als jij een vent was geweest dan had je een gouden lul gehad, echt waar! Mag ik ook een stukje van jouw universum Lekker hoor al die prijzen en dan vooral de Zwaluwhoeve en Bilderberg! Wij zijn een keer in Garderen in een Bilderberg geweest en was erg mooi. Volgens mij hebben zij ook hotels in kastelen (één bij Arnhem geloof ik).
Lil, fijn dat je terugbent. Leuk dat Dot jou echt blij begroette!

Vervelend van werk. Zijn met misschien de laatste druppels, waardoor het ineens opstapelt?

Bloes, puur uit jouw verhalen, dus óf je liegt, óf barman wordt steeds leuker

En inmiddels staat dit scherm alweer even open en weet ik echt niet meer wat ik nog had willen melden
Later is nu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven