Nieuwe relatie?

09-06-2010 17:12 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Mijn relatie is over na 10 jaar en ga binnenkort op mijzelf.

Nu ben ik verliefd geworden op een collega en hij op mij. Inmiddels zijn de vlinders verdwenen maar het gevoel naar elkaar is er nog. We zien elkaar graag, knuffelen en de sex is fantastisch. We zijn best gek op elkaar. Hij voelt zich goed bij mij en andersom. Hij woont net twee weken op zichzelf na een relatie van 11 jaar.

Hij is echter nog niet toe aan een vaste relatie. En als ik het eerlijk bekijk....ik ook niet......er zijn zat dingen die we nog op de rit moeten zetten.

Maar hij wil het lichamelijke niet kwijt en ik ook niet....

Advies?

Aaifoon
ehh... je woont dus nog bij je ex en je hebt alvast sex met een ander en die is ook nog eens een collega....

hou jij van moeilijke situaties ofzo?
Volg je gevoel. Doet wat jij denkt dat goed voor je is.
Friends with benefits. Neukvriend dus.
@mymelody.....nee hou niet van moeilijke situaties, maar soms gebeuren die dingen heh!

Wat je voelt, voel je en dat kun je niet uitschakelen
@misspoez...dat klinkt wel heel banaal.....maar misschien wel waar.....maar is wel iets meer dan dat hoor
dus hij komt uit een relatie van 11 jaar en is net twee weken op zichzelf, en jij komt uit een relatie van 10 jaar en je woont nog bij je ex?

nee dat lijkt me een lekkere stabiele basis voor (sex)relatie
ik miste even dat hij ook nog collega is....

pfff.....
Ja, ik doe ook altijd precies waar ik zin in heb... of ik daar nou een probleem door krijg of niet

Not! dat heet nou volwassen worden

Ik vind het er één voor de categorie spelen met vuur.

Zijn er nog kinderen in het spel trouwens?
@mymelody......nee, geen kinderen

En ik vroeg jullie om advies.....ik heb nu beetje idee dat ik veroordeeld word.....
Hij is net 2 wkn op zichzelf, jij nog niet eens en de vlinders zijn nu al over? Hoe lang zien jullie elkaar al?
Perfectionisme is niet perfect...
We zien elkaar sinds eind april
En dan heb ik het over de vlinders dat je niet kunt eten, slapen etc...
Ik heb geen ervaring met jouw situatie. Ik ben nu 17 jaar samen met martini-mate en ik kan me niet voorstellen hoe ik me zou voelen als er een breuk zou zijn.

ik praat dus uit gevoel als ik zeg dat je waarschijnlijk beter afstand kan nemen. je geeft zelf ook al aan dat je niet klaar bent voor een nieuwe relatie..dus dan moet je duidelijke afspraken maken en niet lichamelijk bij elkaar zijn want dan kom je niet toe aan het opbouwen van je nieuwe leven / wennen aan je nieuwe leven. Mocht het echt de liefde van je leven zijn dan is hij dat over 6 mnd ook nog steeds en kan je misschien vanuit een beter startpunt iets opbouwen.
Het advies dat van mijn sarcasme afdruipt is; niet doehoen sufferd.

zo! voor alle duidelijkheid
Rebound-vlinders. Leuk toch, een sexrelatie?
Blijf eerlijk naar jezelf. Zodra je merkt dat eigenlijk Liefde wil met deze meneer, wacht dan niet te lang, maar stop het contact direct. De afspraak van 'alleen lust' is voor mannen op de lange termijn vaak een prima deal, en voor vrouwen helaas meestal slechts het voorportaal van het verlangen naar een 'echte' relatie.
Ik denk dat we elkaar ook niet los kunnen laten....(En dan bedoel ik niet alleen het lichamelijke) maar gewoon omdat we gek op elkaar zijn.....

...ik weet ook dat als we nu toch iets zouden beginnen dat het fout loopt. Zijn allebei in rouwfase
@twinkeling.....ik heb drie relaties achter de rug waarvan twee lange.....ik weet helemaal niet of ik ooit nog wel zin heb in een relatie. Ik denk dat ik het prima vind, alleen.....

...misschien is het lichamelijke voor ons beiden wel voldoende...
Hoe veel meer advies wil je nog dan?
quote:aaifoontje schreef op 09 juni 2010 @ 17:30:

@twinkeling.....ik heb drie relaties achter de rug waarvan twee lange.....ik weet helemaal niet of ik ooit nog wel zin heb in een relatie. Ik denk dat ik het prima vind, alleen.....

...misschien is het lichamelijke voor ons beiden wel voldoende...Tijdens een vrijpartij maakt je lichaam oxytocine aan, een hormoon dat zorgt dat je je hecht aan iemand. Daarmee roept je lijf heel hard "Lekker belangrijk " naar je ratio. Dus prima als je mij wil foppen, maar erg onder de indruk ben ik niet .
quote:aaifoontje schreef op 09 juni 2010 @ 17:21:

@mymelody......nee, geen kinderen

En ik vroeg jullie om advies.....ik heb nu beetje idee dat ik veroordeeld word.....mijn advies is handel eerst fatsoenlijk je oude relatie af (financieel, materiaal maar vooral ook emotioneel) voordat je je in een nieuwe stort.
quote:aaifoontje schreef op 09 juni 2010 @ 17:18:

@mymelody.....nee hou niet van moeilijke situaties, maar soms gebeuren die dingen heh!

Wat je voelt, voel je en dat kun je niet uitschakelenJa, dat is waar. Mensen hebben hun verstand voor de lol gekregen en niét om er iets mee te doen...
quote:aaifoontje schreef op 09 juni 2010 @ 17:18:

Wat je voelt, voel je en dat kun je niet uitschakelen

Kriebels gebeuren, gevoelens gebeuren, maar dat rondneuken wat jullie doen, daar kiezen jullie toch echt zelf voor. Dat overkomt je niet, en kun je dus ipv uitschakelen ook zien als gewoon geen optie.

Tenzij jullie gewoon sekscontact houden, dan is er natuurlijk niets aan de hand. Zo niet, dan stoppen want hoe het nu gaat wil je ook niet.

quote:aaifoontje schreef op 09 juni 2010 @ 17:24:

En dan heb ik het over de vlinders dat je niet kunt eten, slapen etc...

Die zijn binnen een maand al weg? Dat is boffen, hier bleven die ongeveer 3 maanden zitten, daarna rustiger, maar bijna 2 jaar later zijn ze er nog gewoon.

Ik denk dat dit al duidelijk vanaf het begin geen toekomst heeft. Hou je van blaren eigenlijk?

quote:aaifoontje schreef op 09 juni 2010 @ 17:30:

...misschien is het lichamelijke voor ons beiden wel voldoende...Doen!! Dat uitzoeken bedoel ik, door alleen te zijn.
.
anoniem_69734 wijzigde dit bericht op 09-06-2010 18:07
Reden: dubbel ongeveer
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven