Nieuwe relatie?

09-06-2010 17:12 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Mijn relatie is over na 10 jaar en ga binnenkort op mijzelf.

Nu ben ik verliefd geworden op een collega en hij op mij. Inmiddels zijn de vlinders verdwenen maar het gevoel naar elkaar is er nog. We zien elkaar graag, knuffelen en de sex is fantastisch. We zijn best gek op elkaar. Hij voelt zich goed bij mij en andersom. Hij woont net twee weken op zichzelf na een relatie van 11 jaar.

Hij is echter nog niet toe aan een vaste relatie. En als ik het eerlijk bekijk....ik ook niet......er zijn zat dingen die we nog op de rit moeten zetten.

Maar hij wil het lichamelijke niet kwijt en ik ook niet....

Advies?

Aaifoon
.
anoniem_69734 wijzigde dit bericht op 09-06-2010 18:07
Reden: ook dubbel ongeveer
% gewijzigd
Ik heb 3 jaar geleden in dezelfde situatie gezeten. Relatie van 6 jaar voorbij, ex nog op zoek naar een huis dus nog bij mij wonend. Toen kwam ik een man tegen die net een week op zichzelf woonde na lange relatie. Van een leuke avonden in de kroeg kwamen gezellige nachten en zelfs een korte vakantie. Na een tijdje hebben we toch besloten ermee te stoppen. We waren beide niet toe aan een nieuwe relatie (ookal vonden we elkaar nog zo leuk) en maakte het elkaar alleen maar moeilijk omdat we ons toch niet zo 'vrij' voelde. We hebben daarna allebei nog wat scharrels gehad en na bijna een jaar kwamen we elkaar weer tegen. Inmiddels wel uitgeraasd alles weer op een rijtje en ècht klaar voor een relatie. Allebei heel blij dat we beide nog vrijgezel waren, want stiekum waren we elkaar niet vergeten.

Nu wonen we alweer een jaar samen

Mijn advies is doe wat goed voelt, geniet ervan maar stel jezelf niet te kwetsbaar op. Ben vooral heel eerlijk naar jezelf.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven