Full House
woensdag 9 juni 2010 om 20:21
naamleeftijduitgerekendleeftijd kinderenbijzonderhedenRoze wolk3022 apr. '104 en 2 Bevallen!!
07-04-2010Aapjeopeenstokje308 mei '104 en 2 Bevallen!!
10-05-2010Amalia356 jun. '104 en 2,5Bevallen!!
16-06-2010Sardegna358 jul. '107 en 5Bevallen!!
10-07-2010Viooltje3326 aug. '1011, 9 en 6Bevallen!!
15-07-2010Tieger3130 aug. '104 en 2Bevallen!!
02-09-2010Pinkeltje81295 okt. '103 en 1Bevallen!!
07-09-2010Rikst3121 okt. '105 en 1,5It's a girl!!Bengel358 feb. '113 en 2 It's a boy!!Uma2912 mrt '113 en 2 It's a girl!!5x5264 en 2
Link naar het eerste deel, een derde kindje in 2010
Link naar het tweede deel -> 2010, mama's op herhaling
07-04-2010Aapjeopeenstokje308 mei '104 en 2 Bevallen!!
10-05-2010Amalia356 jun. '104 en 2,5Bevallen!!
16-06-2010Sardegna358 jul. '107 en 5Bevallen!!
10-07-2010Viooltje3326 aug. '1011, 9 en 6Bevallen!!
15-07-2010Tieger3130 aug. '104 en 2Bevallen!!
02-09-2010Pinkeltje81295 okt. '103 en 1Bevallen!!
07-09-2010Rikst3121 okt. '105 en 1,5It's a girl!!Bengel358 feb. '113 en 2 It's a boy!!Uma2912 mrt '113 en 2 It's a girl!!5x5264 en 2
Link naar het eerste deel, een derde kindje in 2010
Link naar het tweede deel -> 2010, mama's op herhaling
woensdag 9 juni 2010 om 21:26
Nog even over die aapjes. Die vrouw met die 6 kinderen ziet haar aapje als vervanging en zegt dat ze over het verlies van haar kinderen heen is door dat aapje. Nou sorry hoor, maar dan spoor je echt niet.
Neu we gaan op de bonnefooi de snelweg af. Zoeken in zuid duitsland gewoon een gezellig gasthof ofzo, met veel hout en kitsch. Daar hou ik van die duitse gezelligheid. Hoe kneuteriger hoe beter.
Sardegna jouw kinderen moeten gewoon erkend worden door je vriend? Heb daar nooit zo bij stil gestaan, dat dat allemaal geregeld moet worden.
Uma wanneer ging jij nou ook al weer op vakantie? Of wil je dat hier niet neerzetten? Enne rijden jullie in 1x daar heen, of rijden jullie 's nachts?
Neu we gaan op de bonnefooi de snelweg af. Zoeken in zuid duitsland gewoon een gezellig gasthof ofzo, met veel hout en kitsch. Daar hou ik van die duitse gezelligheid. Hoe kneuteriger hoe beter.
Sardegna jouw kinderen moeten gewoon erkend worden door je vriend? Heb daar nooit zo bij stil gestaan, dat dat allemaal geregeld moet worden.
Uma wanneer ging jij nou ook al weer op vakantie? Of wil je dat hier niet neerzetten? Enne rijden jullie in 1x daar heen, of rijden jullie 's nachts?
woensdag 9 juni 2010 om 21:30
Wij gaan eind van de maand weg... wij rijden 's nachts weg, hebben we vorig jaar ook gedaan. Alleen toen we onderweg eindelijk een hotel gevonden hadden hoefden we de volgende dag nog maar 150 km, niet zo handig getimed.
Maarre, we hebben een boot gekocht een paar weken geleden, dus de reis gaat sowieso iets anders lopen dan in eerste instantie gepland. Ben er wel aantoe iig!
Aah RW, zie het helemaal voor me Hopelijk wordt ie niet ziek.
Maarre, we hebben een boot gekocht een paar weken geleden, dus de reis gaat sowieso iets anders lopen dan in eerste instantie gepland. Ben er wel aantoe iig!
Aah RW, zie het helemaal voor me Hopelijk wordt ie niet ziek.
woensdag 9 juni 2010 om 21:33
Ja gestemd
Probeer zoveel mogelijk vriendjes afspraken Enzo te regelen voor de jongens, ze zijn dol op sociaal, vooral mviool kan ook erg goed uithuizig zijn dus gaat goed ! En man proberen gewoon uurtjes op Werk te draaien, ik ga uit van een fijn scenario waarin we de dagen vrij tijd straks kunnen doorbrengen met alle kindjes. Hoe en wat weet ik nog niet maar toch...
Probeer zoveel mogelijk vriendjes afspraken Enzo te regelen voor de jongens, ze zijn dol op sociaal, vooral mviool kan ook erg goed uithuizig zijn dus gaat goed ! En man proberen gewoon uurtjes op Werk te draaien, ik ga uit van een fijn scenario waarin we de dagen vrij tijd straks kunnen doorbrengen met alle kindjes. Hoe en wat weet ik nog niet maar toch...
woensdag 9 juni 2010 om 21:38
Oh RW, daar kijk ik dan weer niet naar uit... zo'n lekker schoon geurend babietjes, en dan zo;n dikke wind uit de luier en vervolgens van die bruine drap tot op de rug...
Daar gaat mijn romantische beeld haha.
Hoort erbij hi hi.
Ha foto. altijd leuk.
Tss, wat een voorlopige uitslag. Ik ben verbaasd... Sowieso ben ik verbaasd over de lage opkomsgt, 66% ofzo?
Daar gaat mijn romantische beeld haha.
Hoort erbij hi hi.
Ha foto. altijd leuk.
Tss, wat een voorlopige uitslag. Ik ben verbaasd... Sowieso ben ik verbaasd over de lage opkomsgt, 66% ofzo?
woensdag 9 juni 2010 om 22:08
Ieks, mijn jongste stonk heel erg. Dan steeg er echt een walm op uit de box ha ha.
Nu trouwens niet meer, oudste kan wel behoorlijk stinken af en toe.
Ik had idd wel een gore plakkerige peuterluier vandaag. Tijd dat hij eens naar de wc gaat... :puke: Zo een waar je minstens 7 doekjes voor nodig hebt.
Trusten allemaal!!
Nu trouwens niet meer, oudste kan wel behoorlijk stinken af en toe.
Ik had idd wel een gore plakkerige peuterluier vandaag. Tijd dat hij eens naar de wc gaat... :puke: Zo een waar je minstens 7 doekjes voor nodig hebt.
Trusten allemaal!!
woensdag 9 juni 2010 om 22:35
donderdag 10 juni 2010 om 07:57
ach viooltje het is ook zo zwaar wat jij moet doormaken echt ongelofelijk. Tuurlijk ben je het zat, het is toch niet te geloven dat je daar zo lang ligt/ moet liggen. Heb je wat op hyves geschreven? Ik ga zo even kijken, hopelijk heb je nog een beetje geslapen vanacht?
Amalia het is jou dag dus kom maar op met die baby!!!!!!!!!!!!!!!
Hier bewolkt en miezer. Bah. Moet wel droog zijn als ik met de baby naar de stad wil fietsen
Amalia het is jou dag dus kom maar op met die baby!!!!!!!!!!!!!!!
Hier bewolkt en miezer. Bah. Moet wel droog zijn als ik met de baby naar de stad wil fietsen
donderdag 10 juni 2010 om 08:09
De tiende, mooie dag Amalia! Je moest naar de vk om te strippen vandaag toch? Ik zal duimen voor je!
Oh, Viooltje, bah. Ik zal zo ook eens naar hyves gaan. Ben nog een half uurtje alleen en daarna barst het weer los met de kindjes hier. Slim van je dat je je nachtkastje goed gevuld hebt. Kan je lekker snaaien wanneer je trek hebt. En beschuitjes met hageslag zijn toevallig héél gezond voor zwanger vrouwen!
Roze Wolk, wat heerlijk om alleen te zijn met de baby Lijkt mij ook wel wat voor een dagje, zou alleen niet weten wat ik met de middelste zou moeten doen dan. Balen als je ver weg woont van je familie af en toe hoor!
Oh, Viooltje, bah. Ik zal zo ook eens naar hyves gaan. Ben nog een half uurtje alleen en daarna barst het weer los met de kindjes hier. Slim van je dat je je nachtkastje goed gevuld hebt. Kan je lekker snaaien wanneer je trek hebt. En beschuitjes met hageslag zijn toevallig héél gezond voor zwanger vrouwen!
Roze Wolk, wat heerlijk om alleen te zijn met de baby Lijkt mij ook wel wat voor een dagje, zou alleen niet weten wat ik met de middelste zou moeten doen dan. Balen als je ver weg woont van je familie af en toe hoor!
donderdag 10 juni 2010 om 09:18
Nou dan moet het maar gebeuren vandaag hè? Half elf vk, ben best een beetje zenuwachtig...
Iedereen moet zo lachen als ik weer met de jongens op schoool aankom
viool je verdient er weer een
PvdA en VVD 31 zetels, bijzonder! En PVV tssk wat een achterlijke uitslag. Ik schaam me ervoor... Of waren hier PVV stemmers? Durft ne niemand meer te zeggen ha ha
Iedereen moet zo lachen als ik weer met de jongens op schoool aankom
viool je verdient er weer een
PvdA en VVD 31 zetels, bijzonder! En PVV tssk wat een achterlijke uitslag. Ik schaam me ervoor... Of waren hier PVV stemmers? Durft ne niemand meer te zeggen ha ha