Good Luck!!!

27-05-2010 20:37 2613 berichten
Alle reacties Link kopieren

Laatste topic
Dat Twitterjong van de NOS, BAH.
Zo, ik heb 2 jurken gescoord voor een stuk minder

Zwarte polkadot en nog een zwarte met bloemetjes. Goed man, wachten op de sale!
quote:Star schreef op 09 juni 2010 @ 21:30:

Dat wordt een lange avond. PVDA 31, VVD 31.Dat wordt qua benoemen van een formateur nog een opgave voor Bea....
Ik ga morgen maar even live in stad kijken denk ik
En ik vind nog steeds dat het niet aan ons is om te oordelen of er een kind op de verkeerde plek zit...Maar goed. Genoeg, daar schiet Compu verder ook niets mee op.

Live kijken? Waar? En wat zie je dan?
2 jurken, leuk! Ik heb al zitten spieken, maar ga niks bestellen maar denk ik...
Trusten, dank voor het meedenken!
quote:bridges6 schreef op 09 juni 2010 @ 22:09:

En ik vind nog steeds dat het niet aan ons is om te oordelen of er een kind op de verkeerde plek zit...Maar goed. Genoeg, daar schiet Compu verder ook niets mee op.

Nee, wacht even. Hoezo oordeel? Het klinkt nu net alsof ik zeg: dat is gewoon een rotjong en hij hoort helemaal niet in die klas.

Ik zeg alleen dat het misschien wel eens zo zou kunnen zijn dat 1 van de 2 kinderen niet in de juiste klas zit. Ik vind daar geen oordeel uit spreken eerlijk gezegd?

(ik reageer morgen weer, nu slapen met jongste mokkeltje)

Trusten!
Bah wat naar, Compu! Ik zou het morgen zeker aankaarten op school. Hoe groot is CG's klas eigenlijk? Veroorzaakt dat jong ( merci Suus) wel vaker problemen of is alleen CG mikpunt?

23 zetels voor PVV, daar schrik ik wel van. Valt me tegen dat er zoveel bekrompen mensen in Nederland zijn. Is wel een enorme eye-opener voor de andere partijen lijkt mij.
Dan begrijp ik het verkeerd Suze. Zo klonk het voor mij wel. (misschien m,eer n.a.v. reactie van Amalia.'

Nou goed. Feit blijft dat het niet door beugel kan en dat Compu daarover in gesprek moet. En dat is hoe dan ook niet leuk om te doen.

Ik ga ook naar bed. Goed plan!
Live bij Exota kijken Bridge, in de winkel
quote:Star schreef op 09 juni 2010 @ 21:30:

Dat wordt een lange avond. PVDA 31, VVD 31.had die stem van jou net het verschil kunnen maken
Compu: Goed dat je erachteraan gaat. Zijn er geen cursussen om kinderen weerbaarder te maken? of zeg ik nu iets heel geks?
Ik gooi er maar even een paar tegenaan.

Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Goeiemorgen!

Ik zit klaar. Zal nog even een witte chocolade cheesecake in de oven gooien, dan is hij ruim op tijd klaar. Amalia, succes vandaag, geniet van je laatste vrije uurtjes, want vanmiddag moet je aan de bak!
Goedemorgen!
Ja het moet maar eens gebeuren hè? Half elf vk.

Compu laat je even weten hoe het op school

is afgelopen?
Kan je die cheesecake even deze kant op sturen? Gaat vast helpen
Hij is net klaar, je moet hem nog wel even op laten stijven in de koelkast.

Nog maar een uurtje, spannend hoor! Ik hoop dat dat gerommel van afgelopen week al wat gedaan heeft. Even dom misschien, maar ik ben nooit gestript, kan dat altijd? Of moet je daar al wat ontsluiting voor hebben?
Succes straks Amalia! ik hoop dat het wat uithaalt en we Desteny snel kunnen verwelkomen!
Zet m op VK van Amaal
Compu, hoe is het op school gegaan?
Kennen jullie jippiejurk al? Ik heb al een aantal leuke dingen gezien!
Ik ook
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Ik zit er toch aan te denken die jurk te bestellen, vind hem erg leuk. En ik heb 2 leuke tuniekjes gezien van Status Moda:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven