Bezemtopic nummer 8!

27-05-2010 13:08 2998 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als je ook graag bezemt of het juist niet zo graag doet en wat ondersteuning wilt: hier is het bezemtopic!

Post je lijstjes, streep ze af en klets gezellig mee

de zevende bezem

de zesde bezem

de vijfde bezem

de vierde bezem

de derde bezem

de tweede bezem

de eerste bezem
goedenavond

Ala welkom, het went vanzelf hier

Yonna, die mammografie is nooit leuk. Ik heb er ook echt een hekel aan. O ja, als je terug bent van vakantie mag je een fotoboek maken

mamz lekker naar bed
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Goedemorgen

Zo, thee gezet, krant ligt klaar maar eerst ff hier

Yonna, de pletterdeplet is idd vervelend Maar lijkt me niet het ergste baantje wat je kunt hebben. Wat dacht je van klikoreiniger? Lijkt me ook geen pretje

Ala, komt vanzelf goed hoor, rustig aan. Eerst maar je lijstjes en dan hier goed inlezen. Je kunt het natuurlijk ook op je lijstje zetten: inlezen bezemtopic

Poes, wat ontzettend vervelend zeg met dat geld. Maar wat mamz al zegt, hou maar geld achter als het nu opeens contant gaat. Klinkt niet goed nie!

Ik ga zo eens Itskie kijken Vond de eerste foto's al zo mooi!

Mamz, mocht je zoon mee het hokje in? Dacht dat zoiets niet mocht!

Gold, Yonna heeft elders wijze woorden gezegd waar ik me maar bij aansluit. Maar wel een dikke want het blijft zuur.

Lijstje voor vandaag:

- opruimen beneden --> al gedaan

- ziekenhuistas pakken ---> al gedaan (nesteldrang! )

- oud papier uitgezocht ---> al gedaan

- enveloppen schrijven

- was vouwen

- lekker in bad

- borduren

- lekker luieren
Yonneke, wat heb je toch een leuk beroep
Mogguh

Schema gaat hopeloos vanochtend, dus even snel en dan weer weg..

Fuss, Muis ziet er nog niet uit als iemand die me kan beinvloeden, en dan mag het kennelijk wel..

Yonna, een fotoboek maken voor Itskie .. klinkt alsof dat nog niet bekend was eerder. Ik heb ook geen idee hoe ik die quality time in meer dan tien minuutjes moet doen, maar toevallig heeft Oudste zowel 's ochtends als 's avonds nog tijd met me alleen.

Aan de slag..
Moggûh lieffies!

Leuk Its! Daar ga ik dan ook wat moois van maken! We hebben tegen die tijd contact! Was nog niet zeker, Mamz of er een boek ging komen

Ik heb het allerleukste beroep van de hele wereld! Altijd, blijde, vrolijke, nerveuze en trotse mensen om me heen. Vandaag ook weer en wel in mijn geboortestad wat het (voor mij) toch exta leuk maakt.

Geniet!
Moggu

Slecht geslapen dus eerst een liter koffie
Vandaag:

Als het goed is een voortgangsgesprek met pleegzorgmedewerkster.

Naar de bank (nog steeds geen pinpas )

Afwas

Mount Everwash

En als er bij een bepaalde winkel nog een bepaalde aanbieding waveboards ligt neem ik er een mee. Kunnen ze alle drie tegelijk waven of in elk geval de kleintjes samen.

Ik zit met een liedje van K3 in mijn hoofd. Help,.Muis krijgt muziek'smaak'.
quote:Yonna schreef op 09 juni 2010 @ 22:16:

Wat een l*l de behanger zeg die baas van poessieman! Begrijp ik nu goed dat poessieman daar dus niet zolang meer werkt?

Fus, mak an he?

Mamz, weer helemaal opgeknapt? Ben wel benieuwd hoe je de quality tijd gaat indelen met je 3 boeven.

Gelf, jij krijgt van mij een driedubbele Gewoon, omdat ik je lief vind

Ala, je komt er vanzelf wel in. En we nemen je niets kwalijk als het in de eerste week niet gelukt is

Lekker dat een digitaal lijstje wel voor je werkt. Voordeel is dat een digitaal lijstje ook wel heel erg gezellig is

Onderzoek viel me heel erg mee! Had gedacht dat het veel pijnlijker zou zijn. Niet dus. Binnen twee weken schriftelijk uitslag.

Wat een baan trouwens, de hele dag andervrouws borsten tussen een pletmachine leggen

Ik heb nieuwe foto's op mijn site staan, bij de portfolio. Er staan ook foto's van Its en Itsman op

Voor diegenen die geen idee hebben waar dit over gaat, ik ben via mijn hyves te bereiken

Yonna, het ligt eraan wie het onderzoek doet. Als het een goeie is, dan valt het onderzoek reuze mee. Ik zag er ook als een berg tegen op. Maar het jonge meisje deed het zo goed, dat ik het helemaal niet pijnlijk vond. Vorig jaar had ik een oude muts, die vond dat ik me moest ontspannen. Met andere woorden niet aanstellen. Maar die ging met de botte bijl.

Poezz die baas van je lief is zeker een lul de behanger. Ik zit ook steeds met een conflict op mijn werk en omdat ik mijn eigen advies heb opgevolgd, zit mijn leidinggevende me nu te jennen.

Gisteren eiste ze dat ik vandaag om elf uur zou beginnen. Op een manier die niet erg leuk was. Ik doe het nu één keer, maar gisteren bij de arbo-arts heb ik de waarheid eens gezegd over haar. Ik heb al maanden geen gesprek gehad. Er is nog nooit een re-integratieplan gemaakt. Toen ik wilde werken met aangepast werk, mocht het niet en werd ik meteen weer achter de pc gezet. Anderhalf jaar weggeweest en geen opfriscursus niets. Wat eigenlijk wel normaal is. Nee, Zoeb jij kunt dat goed en dat heb je helemaal niet nodig. Mwah ik ben gewoon heel erg veel gaan vragen als ik ook maar even twijfelde over iets. En het lukte ook wel hoor. Maar 't is niet normaal.

Na een conflict vorige week, loopt mijn leidinggevende als een nijlpaard (volgens een collega die haar dat ook meedeelde) over de werkvloer. En als blikken konden doden.

Nou ja vandaag zal het nog wel erger zijn. En ik ga mijn mond open trekken. Ik neem het niet langer.

Bah wat een egopost. Sorry meiden.

Fuske, wat schiet het al lekker op hé. Maar wat was je onwijs vroeg?

En volgens mij mogen je kinderen wel mee in het hokje, maar je mag niet met twee volwassenen. Of heeft Muis je wel beïnvloed Mamz?

Ja het was te denken dat de PVV derde zou worden. Die gekke debatten, waar JP zich alleen maar heeft verdedigd en nooit gezegd heeft waar het echt op staat.Hij was zeer teleurgesteld. Maar hij had dit toch op zijn 10 vingers uit kunnen tellen? Wat een gedoe weer. Zullen ze nu eens een termijn van vier jaar vol gaan maken?

Ala Die lijstjes helpen echt hoor. Maar het is wat Yonna zegt. Soms is het hier te gezellig en dan komt er niets van.
Mogguh!

Vandaag een drukke dag qua bezemen, maar ik ga proberen die zo relaxed mogelijk tussendoor te doen.

Vaatwasser draait

wasmachine draait

Boeffie ligt op bed dus ik kan ook even een tukkie doen

straks:

was in droger en volgende lading aan

veel was opruimen

vaatwasser uitruimen

berging uituimen

spullen voor kringloop klaar zetten

boeken op marktplaats

boodschappen

en natuurlijk lekker met Mmetje spelen!
voor het werk gedoe van Zoeb

voor de muzieksmaak van Muis
Zo,ik ben iets wakkerder

Oudste is op kamp blijven slapen,dus het zal wel mee vallen met het gemis

Zoeb,wat een gekloot op je werk zeg!Laat je niet ondersneeuwen,maar dat zal wel niet

I'ts wat ben je mooi! Yonna,mooie plaatjes zeg!
Mooi dan, geen pleegzorgmedewerkster

Zoeb, lastig is dat, maar ja, dring aan op een reintegratieplan.

Ik hoef echt geen vier jaar pvv aan de macht hoor, dank u.

Muis heeft wel geprobeerd om me te beinvloeden. Gelukkig heeft hij nog geen verstand van politiek. Oudste wel, die zou voor de Partij voor de Dieren stemmen
Goodmorning sunshines!

Ik begin me zowaar weer een beetje mens te voelen, goed geslapen vannacht en dat scheelt. Kattebeest blijft zich heeeeel zielig gedragen en volgens mij word ik ernstig in de maling genomen maar hij drinkt nog steeds niet zelf. Eten doet ie wel een heel klein beetje maar verder is ie vooral sneu en dat zal ik weten ook

Vandaag:

- werken

- wassen

- boodschappen & koken

Yonna, bedankt voor de driedubbele teletubbie, dat doet een mens goed!! Fijn dat de mammografie meeviel, ik heb het nog nooit meegemaakt maar van vriendinnen wel begrepen dat het niet erg aangenaam is..

Zoeb, wat een zootje maken ze ervan op jouw werk zeg. Fijn dat de arboarts ze even op de vingers heeft getikt.

Coe, heb je slecht geslapen van de pijn? Lastig met zulke dingen hoe je moet liggen, ineens lijkt je arm een soort van 'teveel'...

Ok, ik ga koffie halen en beginnen!

Fijne dag allemaal
quote:coeberghmetijs schreef op 10 juni 2010 @ 09:14:

Zo,ik ben iets wakkerder

Oudste is op kamp blijven slapen,dus het zal wel mee vallen met het gemis

Zoeb,wat een gekloot op je werk zeg!Laat je niet ondersneeuwen,maar dat zal wel niet

Haha nee zeker weten van niet Coe. Ik ga thuis ook wat meer achter de pc zitten. Moet er weer hele dagen aan gaan wennen. Wat erg zeg, verplicht forummen.

Ik wil graag werken. Dus ik hoop dat als mijn bril er is, het hele euvel is opgelost.

Lieffie hoe is het met je arm/schouder/lekkage/kampgemisvankids/en alle andere dingen die alleen jou lijken te overkomen?
goedemorgen

het zijn mooie foto's he coeberg, maar dat heeft ook echt met Yonna en Happy te maken. Zijn maakten dat wij ons ontspannen genoeg voelde.

Mamz, is er ze er niet? Leuk die kinder muzieksmaken

Wat een lijst missM, maar ik vind het spelen met MMetje het leukst

Gold, wat fus zegt, yonna zegt ware woorden (die ik nooit zo goed kan vinden)

Fus, stiekem is het wel lekker he die nesteldrang. Ik vind het in ieder geval leuk om te lezen

gisteren zou ik iemand aanspreken op het voorval van maandag. Die mevrouw was er niet maar haar collega wel en die zei sorry van maandag. Ik vind niet dat het zo had mogen gaan. Dus. Nu ben ik benieuwd wat die mevrouw zelf te zeggen heeft als ik haar weer zie volgende week

Vandaag een leuk en druk lijstje:

-post wegbrengen

- naar mijn schoonzus, zwager en neefjes

- mijn BlOND kast inruimen

- kaartjes inplakken

- en beginnen aan het project boekenkast
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Wat gaan ze op jouw werk toch raar met elkaar om, zo af en toe Its. Wel fijn dat je een sorry hebt gehad, dat scheelt toch weer.

Mamz, hoe komt het dat de hulpverleenster niet kwam?

Zoeb, jouw leidinggevende is ook een rare. Blijf op je strepen staan hoor!

Pfff, gestofzuigd, was gevouwen, droger loopt, wasmachine gaat straks aan. Nu eerst in bad lezen (en een tukkie doen denk ik zomaar). Was zo vroeg wakker dat het nu wel weer kan lijen
Gelfling, hou je er een beetje rekening mee dat poes ook heel ziek kan zijn (en zich dus niet aanstelt)? Het is te hopen van niet, maar doe maar lief voor de zekerheid

Fuss, ze dacht dat het aanstaande maandag was. Er staat een nieuwe afspraak.

Zoebie, ik hoop met je mee dat je eindelijk weer normaal ziet.

Koppijn is weer onderweg

Ik ben bij de bank geweest en het waveboard is een skateboard geworden. De groeten. Als ze maar wielen hebben
Ze is er niet. Dus het wordt maandag pas.
quote:mamzelle schreef op 09 juni 2010 @ 22:14:

Poessie, is het een idee om dat extraatje toch maar als een extra hypotheektermijn in te zetten. Ik voel het aan mijn water dat deze werkgever nog wel eens knap lulliger kan gaan doen *en ze kunnen daar best ver in gaan voordat je dat geld krijgt als ze willen*

.

Nou het is geen hypotheektermijn, het is ongeveer 200,- maar voor ons best veel geld.. Zet het zeker apart, net als de kinderbijslag die volgende maand gaat komen.. even iets achter de hand hebben..

quote:Yonna schreef op 09 juni 2010 @ 22:16:

Wat een l*l de behanger zeg die baas van poessieman! Begrijp ik nu goed dat poessieman daar dus niet zolang meer werkt?

hmm, had een heel verhaal getypt, maar dat is misschien te herkenbaar, dus heb dat maar weggehaald.. komt er op neer dat baas , poessieman er niet uit krijgt en daar pissig om is..

Ik ga zo kijken of ik je hyves weer kan vinden , ga ik foto's van de mooie Its kijken!

Zoeb, wat klote zeg zo'n leidinggevende, lijkt me dat de motivatie dan ver te zoeken is, zo ga je niet leuk naar je werk..

lijstje:

* medaille maken voor een avondvierdaagse loper die geen officiele krijgt.

* een kapper zoeken en bellen voor een afspraak

* hopelijk vandaag nog terecht kunnen.
oja en verder een en een voor iedereen!
Daar heb je gelijk in hoor Mamz, daarom neem ik ook maar geen risico en ben ik extra lief voor hem. Hij mag lekker bij me op bed slapen bijvoorbeeld en ik probeer hem veel aandacht te geven (maar ook af en toe met rust te laten). Ik denk dat ik pas echt kan zien hoe het met hem gaat als de kap er weer af is. Nog even afwachten dus... en tot die tijd blijf ik hem gewoon verwennen.
Poessie,jij bent toch kapster?

Schouder gaat best,af en toe op de tanden bijten.

Dat ik slecht slaap heeft met alle gebeurtenissen te maken.Overdag lach ik wat af maar als ik dan in bed lig komen alle muizenissen boven.
Ach Coe , zit je niet mee.. hopelijk gaat die schouder snel over..

En ja ik ben kapster, hoezo?
Zo, Zoon gaat weer naar school en ik ga lekker slapen. Wat kan een mens moe zijn zeg
Trusten Fus!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven