Tetteretteee - hier tetteren we lekker verder

03-06-2010 23:25 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier is alweer deel 7 van de plek waar we niet alleen lekker tetteren over onze dieren maar ook kletsen over alle andere zaken die ons bezig houden: offtopic kennen we hier niet!

Een voorproefje van onze mooierds

Meetetteren mag altijd en we zijn dol op foto's

Deel 6 vind je hier: Tetterettes tetteren nog steeds verder
He meiden, sorry, ik heb nog niet terug gelezen.

Ja Ratt, ik heb voor het eerst weer sinds tijden meer dan 5 uur geslapen. Ik was kapot van het weinige slapen.

Voel me nu ook super. Wel zooooo zenuwachtig voor morgen die foodmeet die ik heb. Maar ik ben samen met Mittens en ik ken nog iemand van die meet van de Nietjes.

Dus vandaag ga ik tapas voorbereiden voor morgen.

En ik kreeg net een emailtje of Bo in juli in een film wilt spelen. Dus spannend of dat doorgaat. Iets voor het internationale filmfestival van begin 2011. Nou ja, het is low budget dus ik moet het doen met zijn naam op de aftiteling. Oja, castingburo en mijn naam komen er ook te staan hahahah.

Ik ga strakjes even alles terug lezen hoe het met jullie en de beestjes is. Hoe is het met Zoe Babs? Gaat het beter?
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Jippy, bericht gehad dat de film doorgaat. Half juli hebben we 3 opname dagen.
Ha MV, fijn dat je je weer wat beter voelt! En niet zenuwachtig zijn voor morgen hè, nergens voor nodig!! Gekke meid

Leuk van de film voor Bo!

En had je m'n vraag nog gezien over die 2 speciale uitgaven van de Elsevier met toprecepten? Doe ik jou daar een plezier mee? Ze zien er mooi uit, glossy en met allerlei heerlijke recepten. Dus, roept u maar, dan stuur ik ze naar je op.
Ik ben mijn eigen bananenschil
Ohhh Olijfje, daar zou je mij zo'n plezier mee doen!!!! Ja daar zou ik zo blij mee zijn. Heb je mijn adres van die andere kant of zal ik het je mailen? En ik betaal de verzendkosten wel hoor!

Mittens haalt me morgen rond 4 uur op dus ik heb nog even.
Ik heb je adres MV, ik stuur het vandaag op!
Dank je Olijf .
Goedemorgen ladies!

Zie dat jullie hier ook nogal onder de indruk waren van alle verkiezingstoestanden....

Wij hebben thuis al geopperd om ons paspoort in te gaan leveren
Sorry, sorry.. hier geen linkse stemmert.

Ik stem eigenlijk altijd wel vvd. Had alleen niet verwacht dat ze zo groot zouden worden. Ik hoop wel dat er een goede tegenhanger komt. Groenlinks/sp ofzo.

Dan blijft het toch weer een beetje in evenwicht. Maar het blijft natte vinger werk. Dit systeem klopt toch voor geen kanten. Partij 1 kan de grootste partij worden en niet in de coalitie zitten. Ze kunnen goede ideeën hebben, maar niet worden uitgevoerd omdat de andere partijen tegenwerken.

Nouja. Ik zie het wel.

Sp kwam wel steeds in mijn stemwijzer als 1e eruit, maar ik heb niet zo'n vertrouwen in die partij. Nog. Die Emiel vind ik bijvoorbeeld te lollig. Die wil ik best als baas of teamleider, maar niet als MP.
Poelepoelepoelepoes!
En femke heeft gewonnen als beste politicus toch?

Daar heb ik wel op geapplaudisseerd !

Tof wijf vind ik dat zo tussen al die mannen. Girl poweRRrRrrrrRrr

Oh. Mn witje heeft net voor het eerst in 1 jaar gekotst. Ben trots op hem. Hij vond het wat minder en zat heel lang naar zn kots te kijken van 'wat is dat!".
Poelepoelepoelepoes!
Femke is idd een goede politicus/ca, ze is heel helder en kan goed haar woordje doen. Ik kwam via de kieswijzer steeds uit op SP of PvdA, heb dus maar strategisch gestemd.

Over kotsen gesproken, ik ben gisteren de hele avond misselijk geweest van het eten: Kip Siam (wereldgerechten) - geen aanrader dus. Olief zei beteuterd: goh, kip in slijmsaus () en ik had na een half bord genoeg. Blll.
Mogge tetters!

Babsjuh Tuurlijk zijn jouw wimpers veel leuker dan de lippen van Ferry.

Its, ik kon een beetje langer blijven hangen omdat de wekker niet zo vroeg zou gaan, dpnderdag is studiedag en dan kan het iets relaxter.

Ratteke: keep it up girl! Het is je zo gegund om weer eens lekker in je vel te zitten

Myleen: lekker he, even wat meer nachtrust krijgen. Ik heb ook weer eens een uur of 7 geslapen en dat is best fijn. En zet de zenuwen ook overboord, het wordt morgen gewoon hartstikke gezellig en lekker! En Bo ook weer in en film: goed voor zijn CV.

Olijf, wat lief van die recepten. En ik moest erg lachen om je opmerking over het UWV . Veel plezier met geld verbrassen straks .

Mittens, mijn paspoort doe ik nog niet in de aanbieding maar het idee dat er van elke 5 plaatsgenoten 1 op de PVV heeft gestemd . Ik word daar echt niet blij van en de landelijke formatie wordt ook spannend.

HW, ons parlementair stelsel heeft inderdaad als nadeel dat de grootste partij buiten de boot kan vallen, maar het Engelse districtensysteem heeft als (imo) groot nadeel dat kleinere partijen helemaal niet vertegenwoordigd zijn. En terug naar nu: we kunnen elkaar nog tegen gaan komen in paars+
quote:Olijfje_ schreef op 10 juni 2010 @ 11:44:

Over kotsen gesproken, ik ben gisteren de hele avond misselijk geweest van het eten: Kip Siam (wereldgerechten) - geen aanrader dus. Olief zei beteuterd: goh, kip in slijmsaus () en ik had na een half bord genoeg. Blll.Yuk! Als je het zo omschrijft haal ik het ook nooit meer
paars is wel mn favo kleur.. ;)

En Olijfje.. klinkt niet echt lekker die kip siam..

Kip in slijmsaus.. yak!

Mijn stoofpotje met spinazie was wel lekker, maar beetje flauw. Volgende keer mieter ik er wat parmezaan/spek/whatever doorheen.
Poelepoelepoelepoes!
Oh en ik ga nu iets heel vreemds vragen.

Ik las net ' welterusten dames en heer'

wie is er hier een heer?

ik ging er vanuit dat iedereen hier vrouw was, haha.
Poelepoelepoelepoes!
Oh enne.. schuim kotsen is niet zo goed toch?
Poelepoelepoelepoes!
HW: Boogje is een heer en hij kwam gisteren ook nog even langs met de opmerking dat het allemaal zo spannend is.

Schuim kotsen kan soms gebeuren, ik heb altijd het idee dat het te vergelijken is met nog wat gal uitspugen als je zelf misselijk bent. Maar als hij schuim blijft spugen zou ik het wel in de gaten houden.
Ja ik las het net op kattenplaza. Gewoon wat gal. In de gaten houden of hij blijft eten.

Ik ga zo maar wat haarbaloplossende pasta kopen ofzo.

Hij likt namelijk allemaal haar op van dikke langharige sjors en als korthaar is dat natuurlijk wel wat te veel denk ik.

Op naar de dierenwinkel! toedeloeeee
Poelepoelepoelepoes!
Ik heb haarbalpasta en Fido is er gek op, als ik die tube pak, begint 'ie al te knorren
*Net sollicitatiegesprek gehad*

Ik ga een dagje meelopen om te kijken of het in de praktijk ook klikt

En het is dit keer amper over kinderopvang gegaan, alleen maar relevante vragen Lekkere informele sfeer.

Bij de bushalte kwam er een vrouw op haar sokken aanrennen om de bus nog te kunnen halen Zou zo een actie van mij kunnen zijn als ik dat zou durven.
Ik vind Femke ook stoer! Hoewel ik niet op haar gestemd heb, maar ik vind het echt een tof mens!

Kip Siam...is dat het pak met cashewnoten? Vond ik ook niet zo geslaagd, dus heb het ook nooit meer! Eet tegenwoordig sowieso bijna nooit meer zo'n pak, maar vind die Kip Madras wel echt heel erg lekker!!
KLETS!!!! Wat goed!!!!!! Gefeliciteerd!!!
Wat een goed bericht Klets! Daar ben je zeker wel héél blij mee! Dat klinkt heel goed. Wie weet... krijg je de baan wel. Als je al vragen om een dagje mee te lopen? Supergoed!

Ben dus weer thuis, hond uitgelaten en gegeten. Het is hier een stuk benauwder dan op mijn werk. Daar vond ik het maar een beetje koud. Hier zweet ik weer...

En nu moet ik eens gaan verzinnen wat ik ga doen...
Nou ja, nu nog kijken of ik dit in de praktijk ook aan zou kunnen.

Ik heb wel op Femke gestemd.

Mittens: Kip Madras is ook heel lekker. Is dat die met appel?

Maar ik vind Kip Siam ook wel lekker. Ik heb ooit zo'n huismerk geprobeerd maar dat was écht niet te vreten.
Ratteke: Ik heb nog helemaal niet echt lopen zweten van het weer. Volgens mij zit ik gewoon heel goed qua weer hier.

Misschien een hele domme opmerking hoor Rat maar zou hardlopen niet iets voor jou zijn? Kan natuurlijk veel te veel zijn voor je maar ik doe dat ook met die gekke Belg
Ah Klets, dat moet goed gaan hoor. Ze vragen je niet zomaar mee te draaien. Ik zal voor je duimen, leuk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven