Internetdating kletstopic

29-03-2010 22:29 4410 berichten
Deel je ervaringen, stel je vragen, iedereen welkom!

(Hier stond een poging tot een overzicht van de stand van zaken bij diverse hier regelmatig terugkerende posters. Was echter nauwelijks bij te houden door snelle veranderingen en wisselende aanwezigheid. Nu moeten jullie hier dus weer even zelf de kluwen zien te ontwarren.)
anoniem_90685 wijzigde dit bericht op 12-02-2011 23:41
Reden: Overzicht verouderd, nieuw overzicht nauwelijks te doen
% gewijzigd
@Stoeltie, zo zeg, jij laat er geen gras over groeien! Klinkt goed zeg!

En ja, ik zou inderdaad iets recentere foto's kunnen plaatsen, maar ik vind mezelf nu niet erg leuk op foto's staan. Liever de kilo's er weer af. En klopt dat er genoeg mannen zijn die niets tegen een iets voller lijf hebben, maar ik voel me er gewoon minder lekker in. En dat straal je dan dus ook uit.

Het blijft nog steeds stil bij R, terwijl ik wel zag dat hij afgeopen vrijdag nog ingelogd heeft op die datingsite. Ben er wel een beetje klaar mee zo langzamerhand. Neig ernaar om dan toch maar gewoon te gaan vragen of hij het leuk vindt om eens af te spreken. Als ik hem voor het blok zet, weet ik waarschijnlijk meteen wat ik aan hem heb.

@SterreWaterman heeft jouw date alweer iets van zich laten horen?
@ Stoeltie, klinkt leuk een ontbijtdate Nog nooit gehad.

Wel goed dat je ook met je goede vriend het uitgesproken hebt dat je daar niks mee wilt.

@Rasa Ik snap wel dat je nu even nog geen recentere foto's plaatst. De uitstraling op een foto is vaak belangrijker dan het figuur. Gelukkig letten mannen niet alleen op het figuur.

Vindt het altijd ook lastig of je wel of niet iemand direct vraagt waar je aan toe bent. Anderzijds als iemand je echt leuk vindt heeft dat geen invloed op zijn keuze.

Wat betreft mijn date, hij belde zondag, hem nog keer gesmst en proberen te bellen maar geen gehoor. Dus beetje vaag allemaal. Net als dat het zo stil bij jou blijft Rasa, begint bij mij ook steeds meer het gevoel op te komen dat ik er klaar mee ben. Ik wacht het nog paar dagen af, omdat hij aangaf het nu druk te hebben.
@SterreWaterman kan geen kwaad om het nog een paar dagen aan te kijken, toch? Als je zo'n leuke eerste date had, zou ik hem nog heel even de kans geven.

Nou, dat was wel weer grappig met R hoor... Ik hoorde dus helemaal niks meer op mijn laatste lange mail. Gisteravond stuur ik hem een bericht van één zin waarin ik vraag of hij misschien iets af wil spreken. En daarop reageert ie binnen een halve dag. Het antwoord luidt 'ja'. Nu een date verzinnen dus.
Leuk hoor zo'n snelle reactie. Dus soms is initiatief nemen zo slecht nog niet. Al ideeën van wat je wil gaan doen?

Ik wacht het ook nog even af, misschien heeft hij met al die kermisdagen er helemaal geen behoefte aan;-) Het was inderdaad een eerste leuke date, daarom wil ik hem nog wel even de kans geven.
Ik heb hem toch maar gebeld, al paar dagen niks gehoord dus denk wil wel weten of hij nog wil afspreken. Weet ik meteen waar ik aan toe ben he.

Toen ik hem dat vroeg gaf hij aan misschien zaterdag of maandag te kunnen afspreken. Maandag kon ik niet dus laat hij morgen weten of zaterdag kan.

Ik ben wel wat sceptisch of hij echt iets laat weten en die date zaterdag wel doorgaat. Maar ja ik wacht dat nog af en anders....hoeft het van mij niet zo nodig meer.
Alle reacties Link kopieren
hoi hoi dames

hier ook een internet date-ster,heb nu twee dates gehad en allebei bleek het maar om een ding te gaan zoals ik hier bij andere dames ook al eerder heb gehoord....

Nou ben ik niet vies van een partij goede sex,

maar soms heb ik zoiets van pfff gaan we weer

En dan na 1x sex hoor je er niks meer van...

Ach wie weet loop ik nog eens man tegen het lijf die niet maar 1 ding wil

Ik blijf positief iig
Met mijn date gisteravond 2 bel-sessies gehad, 1 van een uur en 1 van 2 uur erg gelachen samen, helemaal leuk!

En morgen afgesproken voor date 2!

Ik vinnut wel spannend..

Haha Rasa, zul je net zien, hij zat dus gewoon ook te wachten op dat voorstel! Misschien dus wel gewoon een goeie kerel, dat ie niet opdringerig wilde zijn ofzo. Maar dan moet ie na jullie date natuurlijk wel gaan jagen, op jou dus! Dat afwachtende van hem moet ie niet te lang volhouden

Stoer dat je het hem gewoon gevraagd hebt! Voor wanneer hebben jullie afgesproken? (want nu wel doorpakken he? )
@Stoeltie, super leuk dat je al een tweede date hebt en dan dat bellen:D. Genoeg te vertellen dan lijkt mij.

Heel veel plezier vandaag!

@Supershiva, inderdaad zijn er genoeg mannen die alleen maar 1 dingen willen. Toch merk ik ook genoeg serieuzere mannen die wel echt op zoek zijn naar een relatie. Alleen moet je ze maar net treffen op internet.
Ja idd sterrewaterman

Whahaha ik denk dat ik gewoon vet op players val

van die players met een mooi koppie en een vlotte babbel!

Misschien moet ik daar eens vanaf stappen...

Maarja dat is makkelijker gezegd dan gedaan!

Nou veel dateplezier verders
Echt,ze bestaan nog de serieuze mannen...

Gisteren kwam mijn 'internetman' een bak koffie drinken en knuffelen en zoenen voor een uurtje.

Let wel;rijd om mij te zien wel even uur heen en een uur weer terug.

En niet eens voor sex

Natuurlijk heb ik het ook anders meegemaakt,maar ik wil maar aangeven dat er hoop gloort aan de horizon,ook voor jullie.

Toch blijf ik op mijn 'guards up' maar het gaat steeds beter.
Even een vraagje. Ik ben nu 3 maanden lid geweest van RP, maar over een paar dagen loopt mijn lidmaatschap af. Ik ben 1 date verder (was niks geworden van mijn kant) en ik heb binnenkort bijna een date.

Nu wil ik wel eens een andere datingsite proberen. Wat raden jullie aan? Het liefst zie ik wel meteen een foto.

Groetjes en succes met jullie dates!!!!
@SterreWaterman Goed zo, gewoon nog ff proberen. Als het nou zaterdag niet door gaat en je hoort daarna niks meer, kun je hem altijd nog afschrijven. Sommige mannen zijn gewoon enorm laks in dit soort dingen.

@Stoeltie Jij gaat ook lekker! En tja, ik dacht ik probeer nog één ding met R voordat ik hem laat zitten. En ja, ik kop hem nu graag snel in. Heb een voorstel gedaan en gevraagd wanneer hij kan. Maar goed, nu is ie toch alweer twee dagen stil...

@bowiefan Wauw, uur heen en uur terug voor uurtje koffie drinken en knuffelen klinkt wél goed! Ook een beetje van genieten he!

@Sam32 Als je nou niet meteen mannen wilt aantreffen die alleen maar op zoek zijn naar seks, zou je www.relatieklik.nl kunnen proberen (gratis) of anders www.match4me.nl of www.e-matching.nl (die laatste twee zijn voor hoger opgeleiden).
Ik heb van mijn date al paar uur geleden een sms gehad dat hij zaterdag wel wilde afspreken:D. Normaal smst hij heel laat op de avond, dus verbaasde mij over de vroege sms. Maar nog geen reactie op wat hij wil gaan doen.

Bowiefan: Leuk dat hij voor een uurtje even op en neer gereden komt. Dat zijn de serieuze dates he.

Sam: Ik ben tot nu toe alleen lid geweest van RP voor 1 maand en toch al meerdere dates gehad. Ik was ook proeflid van e-matching maar daar niet echt leuke reacties gekregen. Misschien dat andere nog tips hebben van goede datingsites. Parship vond ik trouwens erg duur.Succes nog met daten!

Stoeltie: Hoe was je date vandaag? Ik hoop dat het weer gezellig was!
Hallo dames,

Ongeveer 5 weken geleden heb ik via internet een hele leuke man leren kennen. Hij woont in het westen van het land en hij komt zondag hierheen. We hebben afgesproken om naar de bios te gaan en daarna wat te eten.

Vanmiddag ben ik maar eens gaan shoppen, het is altijd leuk om er goed uit te zien voor zoiets. Ik heb een lichte spijkerbroek, beige pumps en een wit truitje gekocht. Volgens mij gaat de zon zondag schijnen en gaat het niet regenen. Maar wat vinden jullie? Kan je in het wit gaan als het niet superzonnig is en bloedheet?
@sam knuz is een gratis site.

Badoo is een soort profielensite

@Leja87 natuurlijk kan je in het wit gaan ook als het niet zonnig is hartsikke mooi die lichte kleuren ook al is het misschien niet erg zonnig!
@Leja87 spannend, eerste date via internet? En ja, natuurlijk kun je in het wit, veel plezier zondag!

Ik baal weer een beetje dat R nog steeds niet gereageerd heeft. Heb hem al een dag of drie geleden een wat concreter voorstel gedaan voor een eerste afspraak, maar het blijft weer stil van die kant...
@Rasa Nee, niet m'n eerste date via het internet hoor. Ik zit al 3 jaar af en aan op verschillende datingsites en ik heb 4 dates gehad. De avonden waren allemaal erg leuk maar er is verder niks van gekomen. Ze wilden allemaal vooral 1 ding ;)

@Supershiva Thnx! Ik heb het gisteravond nog even aan gehad en ik denk ook gewoon dat ik dat aan doe.
Hey Bowiefan, dat klinkt goed! Wat lief en leuk dat ie zelfs voor een uurtje naar je toe komt rijden!

En Rasa, toch raar dat R dan ineens weer stil blijft.. Moeilijk is dat he? Want ik kan me voorstellen dat je nu denkt 'laat die kerel ook maar', maar je hebt toch ook tijden heel erg leuk met hem gemaild! En bent inmiddels nieuwsgierig naar de man achter die mails, al zie je hem maar 1x..

Misschien nog een keer een heel specifiek voorstel doen met gewoon 2 data erin waarop je kunt en dat ie mag kiezen?

En mijn date eergister? Was weer helemaal leuk! We zijn uit eten geweest en naar de film en hebben gisteren weer 2,5 uur aan de telefoon gezeten.. ik zie hem vanavond weer!

Hij is echt heel erg leuk..
@Leja87, hoop voor je dat het deze keer anders is!

@Stoeltie, super zeg! Ben jaloers...

R houdt zich nog steeds stil... Specifiek voorstel was op zich een goed plan geweest, maar bal ligt nu echt bij hem. Ik heb slechts twee opties: afwachten of het afkappen. Maar inderdaad, ik wil hem nu hoe dan ook weleens een keertje zien!
Ja Rasa, al was het alleen maar om hem te laten zien wat een leuk mens hij misloopt nu!

En mijn date.. jemig.. echt zooo leuk.. Gisteravond hadden we al afgesproken en zijn we naar standup comedy geweest en daarna nog een drankje en toen is ie eigenlijk met mij mee naar huis gegaan omdat t zo gezellig was. En dat was super, we hebben alleen geknuffeld en geslapen, verder niks, daar hebben we nog voldoende tijd voor, vond hij (en daar ben ik het erg mee eens, maar zo fijn ook dat hij dat ook vindt!) was gewoon helemaal lief en leuk en fijn en gezellig en knus..

En morgen gaat hij voor me koken
Stoeltie, wat briljant zeg! En een man die vindt dat seks best even kan wachten... wauw! Qua hoe vaak jullie elkaar zien laten jullie er trouwens duidelijk geen gras over groeien! Geniet ervan!

@Leja87, hoe was jouw date gisteren eigenlijk?

Tatatataaaa, R heeft gereageerd. Hij doet een aantal concrete datumvoorstellen en stelt voor mijn kant op te komen! "Good things happen for those who wait..."
En het is ook nog eens een man die gewoon open en eerlijk (ook over zn gevoel) is en net zo geniet van mijn gezelschap als ik van t zijne.. weet nog niet helemaal waar ik dit aan verdiend heb, maar jemig, hij is echt superleuk en lief! En haha, objectief gezien veuls te snel natuurlijk, maar we willen volgend weekend een weekendje weggaan samen. Waar ik normaal op de rem zou trappen, of in ieder geval enkel een raampje open zou hebben in mn muur, kan ik die hele muur nu ineens niet meer vinden..

En Rasa, wat goed dat ie eindelijk contreet wordt én dat ie jouw kant op wil komen! Moet hij daar ver voor reizen?

En nog belangrijker: wanneer hebben jullie nou uiteindelijk afgesproken??
En ja, ik klink mierzoet, ik weet het
Helemaal leuk Stoeltie! En samen een weekend weg, spannend zeg! Gek is dat, dat we ons heel lang druk kunnen maken om muren, guards up en allerlei twijfels en dan kom je zomaar iemand tegen waar je dat allemaal niet bij hebt...

R woont in Rotterdam en ik in Amsterdam, dus hij hoeft ook weer niet naar het einde van de wereld. Waarschijnlijk zien we elkaar over anderhalve week. Volgend weekend zat hij al helemaal vol. Ach, na al die maanden kunnen die paar dagen er ook nog wel bij.
Hey, ook een Amsterdammert! Haha, wat me meteen te binnen schiet is dat ik aan al dat daten best heel erg leuke vrienden heb overgehouden, waarbij t dan relationeel uiteindelijk niet werkte tussen ons, maar vriendschappelijk wel. En wie weet zit de juiste man voor jou wel tussen mijn vrijgezelle vrienden..;)

Ohnee, jij hebt een date met R!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven