Tetteretteee - hier tetteren we lekker verder

03-06-2010 23:25 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier is alweer deel 7 van de plek waar we niet alleen lekker tetteren over onze dieren maar ook kletsen over alle andere zaken die ons bezig houden: offtopic kennen we hier niet!

Een voorproefje van onze mooierds

Meetetteren mag altijd en we zijn dol op foto's

Deel 6 vind je hier: Tetterettes tetteren nog steeds verder
Hoi Klets, dat is leuk nieuws . En dit is dus ook hoe een sollicitatiegesprek hoort te zijn .
Gefeliciteerd Klets!
klets dat klinkt goed, wat ben ik blij voor je

en die sokken, het zou mij ook kunnen gebeuren
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
@ Ratteke...hou je van knutselen en fröbelen? Ik doe zelf ook aan scrapbooken (crera foto's inplakken) en dat geeft mij altijd, naast dat ik het gewoon leuk vind om te doen, heel veel rust!

@ Klets...jaaa!!! Die met appeltjes. Die vind ik zóóó lekker. Moet nog eens een origineel recept zoeken zodat ik het niet uit het pak hoef te maken.

@ TH...één op de vijf ja...da's veel!! En ik ken niemand die op PVV heeft gestemd. Dat wil zeggen...daar eerlijk voor uit durft te komen. Werd vanmorgen ook nog op de radio gezegd, dat maar weinig mensen er voor uit durven komen en dat daarom de peilingen ook anders waren.
Oh..nog even een egoberichtje nu we het toch over werk hebben...er lijkt bij mij ook schot in te komen. Vanaf volgende week ga ik voor andere klanten opdrachten doen en zit ik waar ik nu zit straks nog maar 2 dagen in de week. De andere dagen zal ik dan aan 2 andere projecten werken. Hoera!!!!!!!!!

ik ook weer terug in het land van de mensen met een vrije middag

Ik ken ook niemand die PVV stemt...voor zover ik weet.

Wel was ik van de week met een collega aan het praten over de kieswijzer,we kwamen beide op SP uit en hadden het daarover.

Komt er zo'n financiële brallerT uit mijn team zich daar mee bemoeien....belachelijk als we op SP zouden stemmen...bladieblablabla.

nou ik vind het pas belachelijk als je een ander verteld wat diegene moet stemmen.

Ratteke,(meubels) verven geeft ook rust!!!

Lekker muziekje aan en bezig zijn..heerlijk.

Klets,fijn dat het gesprek goed ging!

nou nog een dagje werken en je hebt het in de pocket.

en op sokken om de bus te halen..

Ik heb wel eens na een avond stappen en dansen op mijn nieuwe laarzen met net te hoge hak ze op de terugweg uitgedaan en van het centrum naar mijn huis gewandeld op sokken...
Ooh Mittens,lekker wat meer afwisseling

(kijk maar uit dat ze je profielfoto op haifs niet gaan bekijken met wie ze straks te maken hebben )
He goed nieuws Mitt van je werk!!!

Er is een topic bij eten waar recepten staan die hetzelfde zijn van die van de wereldgerechtenpakken. Zal zaterdag even voor je zoeken.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Hé Bieb...geen grappen over mijn haifsfoto!!!

Lief MV! Ga zelf wel even zoeken joh, wist niet dat dat topic er was. Of eigenlijk...nu je het zegt wel, maar was het weer vergeten!
quote:biebelie schreef op 10 juni 2010 @ 14:50:

Ooh Mittens,lekker wat meer afwisseling

(kijk maar uit dat ze je profielfoto op haifs niet gaan bekijken met wie ze straks te maken hebben )

Ik moet er elke keer om lachen als ik die foto zie Mittens

Tipsy liet zich net aaien Zelfs op haar buikje
Hoera voor Mittens
Leuk bericht Mittens

En ook een voor Tipsy en Klets!

En Bieb: zonder laarzen terug naar (in dit geval) een hotel: check. Alleen had ik geen sokken aan maar pantykousjes. Dit dateert nog uit de tijd dat ik mijn schoenen niet in maat 42 wilde kopen . En het speelde zich af in Utrecht, vanwaar ik de volgende dag door moest naar een congres: op andere schoenen gelukkig, maar wel met onder beide voeten een knoepert van een blaar. Laarsjes doe ik nu alleen nog heel af en toe aan naar zitfeestjes
talkinghead wijzigde dit bericht op 10-06-2010 16:03
Reden: een 4 vergeten
% gewijzigd
Hahahahah, die Biebs, op je sokken. Uhm, ook wel eens gehad dat ik niet meer kon, meestal neem ik nu reserve schoenen mee hoor hahahahah.

Biebs, kijk nog even op het andere topic hahahah, 5 euro korting voor 5 kaarten, met het risico dat ze niet bij je aankomen, dit jaar is al 2x mijn stemforumulier niet aangekomen. Niet dat ik interesse had in die kaarten. Maar hier bestellen is duurder dan een bioskaartje bij de kassa te kopen.

Oh Tipsy is goehoed. Hoop dat het net zo'n lekker ding als Mystique gaat worden.
Hmmm...ik krijg toch het gevoel dat jullie me een beetje aan het uitlachen zijn....

*gaat mokkend in een hoekje zitten*

Drie hoeraatjes voor Tipsy! Wat leuk Klets!!

Oh...ik heb ook wel eens op mijn pantykousen over straat gelopen hoor. Maar als dat gebeurt ben ik meestal in een staat dat het me echt geen bal meer uitmaakt
Mittens, ik ben speciaal even gaan kijken op je profiel...en ik vinnum wel feestelijk hoor .
Dat voel je goed Mittens

Krijg ook iedere keer weer een lachkriebel als ik je zie.

en het zal jullie vast niet verbazen maar toen ik op de sokken was zat daar ook de rest van mijn verstand hips
Woepie, weer van die goeie berichten hier!

Klets, super zeg!! Ik kan je vast wel alvast voorzichtig feliciteren want ze laten je echt niet voor Jan-met-de-korte-achternaam meelopen hoor.

En Mittens ook al goeie berichten! (ik lig ook steeds in een deuk om jouw profielfoto)

En jiehaa, Tipsy liet zich op haar buik kriebelen!! Da's een teken dat ze je vertrouwt hoor want katten laten zich niet 1,2,3 aanraken op hun buik, da's behoorlijk privé zag maar.

MV, de tijdschriften zijn op de bus hoor, ik denk dat je ze morgen dus hebt. Veel plezier er mee!

En ik heb, in het kader van 'ik heb dit geld gekregen dus laat ik eens wat anders dan anders kopen (want stond alweer bij de roze en zwarte kleding te kijken) dit gekocht (maar dan in het blauw/wit/mintgroenig:

Ik heb er ook een witte driekwart legging bij gekocht maar daar moet ik even heel erg aan wennen dus heb ik het flodderdingetje nu op een strakke lichtblauwe driekwart spijkerbroek aan, staat leuk (maar wel heel anders dan ik gewend ben)
Ik ben mijn eigen bananenschil
Ik zit net even iets te lezen over de film The A Team en over de serie van vroegah en daar kwam ik het motto van onze Babs tegen. Het is de favoriete uitspraak van Hannibal. En nou heb ik toch best veel afleveringen gezien (toen) maar die was niet blijven hangen.

Anyway, terug naar de ontopic onderwerpen .

Olijf, ziet er leuk uit en ik denk in wit-blauw-mint zelfs nog leuker. En het flodderdingetje zal met dit weer ook wel heerlijk luchtig zijn.

Bieb en Mittens, ik kan drank niet eens de schuld geven, sterker nog, ik moest me nogal inhouden omdat ik de volgende dag interessant moest wezen op dat congres/seminar. Ging ik heen in plaats van een overwerkte collega, na een spoedcursus innovatieve viskweek.
He Olijf, wat een leuk jurkje!! WAAR WAAR WAAR???
Slof, hij is van Street One en ik heb 'm bij V&D gekocht. Je moet er wel iets van een topje onder aan (ik heb er een blauwe bij gekocht) omdat 'ie wel erg flodderig is zeg maar
Ik ben mijn eigen bananenschil
Leuk Olijf!!!!

vind de roze/paars variant waar je de foto van plakte ook erg leuk!
Hi allemaal,

Vandaag een superdruk dagje, Roos heeft haar zgn. mini Grad. Zo dadelijk gaan manlief, ik en oudste naar de ceremonie, 't is nog niet zo formeel en "echt" als de high school grad maar toch weer heel leuk, moet nog effe gauw het O Canada (volkslied) oefenen Vanavond heeft ze dan haar feest, gaat ze in haar mooie jurk naar het bal, vanmiddag gaat ze nog effe gauw naar de kapper voor het opsteken vh haar. Ik ben zelf sinds mijn ongeluk, niet mer zo handig in die dingen, nou ja niet dat ik ooit zo handig was hoor.... maar nu is het helemaal niks meer.

Ik moet ook mijn opdracht/paper nog afmaken, hoezo afschuiven...

Ik heb effe gauw wat blije berichtjes gelezen; Mittens die wat meer opdrachtgevers erbij krijgt en Klets die gaat meelopen, goed zeg, helemaal super! Das nog eens leuk nieuws allemaal. Ik zit nog steeds te wachten op een oproep voor mijn tweede gesprek, Canadezen zijn soms erg relaxed vooral de West Canadezen, moet ik nog steeds aan wennen.

Verder las ik even snel op het nieuws dat Wilders zo enorm heeft gewonnen. Ik schrik daar best wel erg van. Sorry PVV stemmers, ik zit nou eenmaal meer aan de linkse kant vh spectrum en die PVV vind ik gewoon niet zo'n fris clubbie. Ik heb teveel met vluchtelingen gewerkt om zo zwart/wit te denken als hij dat promoot.

Oh ik hoor de garagedeur, manlief komt binnen.

Tot later...
Je moet in feite gewoon niet te diep nadenken en dan klopt alles. (Herman Finkers)
Leuke jurk!

Tipsy!!! Helemaal goed zeg, zelfs buikje aaien. Wat zal dat lekker gevoeld hebben.

Ik ga zo uit eten. Verrassing van vriendlief. Dus ik zit nu ook in jurk, ruik lekker, gedoucht, oftewel helemaal opgetut om zo weg te gaan. We gaan naar de Italiaan, ik ga lekker gamba's eten. Dat weet ik nu al

En ik heb zin in rode wijn. Of toch een rosé? Is dat prosecco nog wat? Dat heb ik nog nooit gehad.

Tot later!
wat leuk Ratteke.

prosecco is (soort van) "witte wijn met bubbels"

en rosecco is (soort van)"rosé met bubbels"

Eet ze lekker!!!
Zo, ben nu pas thuis van boodschappen doen. Alles zat tegen. En het is hier zo benauwd dat ik niet raar sta te kijken als we vreselijke onweer krijgen, kreeg amper normaal adem. Even uitzweten en dan weer aan de gang.

Heel veel plezier Ratt, gezellig een avondje weg. Rose is heerlijk, ja ik hou wel van een zoete wijn (niet te zoet hoor) dus prosecco lust ik ook. Niet meer dan 2 glazen hoor, dan is het net of je lambrusco drinkt, ga je misselijk worden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven