Vrijgezellenfeest

12-06-2010 21:03 104 berichten
Gisteren ben ik naar het 'mannen' vrijgezellenfeest van een collega geweest.. Een of andere pipo had bedacht dat het leuk was om te gaan paintballen en daarna te gaan gourmetten.. ..

De dames hadden tegelijkertijd ook een vrijgezellenfeest waarbij ze als groepje naar een kookcursus gingen om gezellig met elkaar te koken..

Tjemig de pemig.. wat zijn dat voor vrijgezellenfeesten!?

Vrijgezellenfeesten voor mannen horen te bestaan uit veel bier, flirten met wildvreemde vrouwen, minimaal 1 stripper (maar hopelijk meerdere) en een lapdance of een bezoek aan de bananenbar!.. Vrijgezellenfeesten horen NIET te bestaan uit 15 kerels die op hun buik door het bos kruipen, waarbij ze worden opgevreten door muggen en als ze niet uitkijken een verfbal in hun reet geschoten krijgen..

En vrouwen horen zich eerst helemaal klem te zuipen zodat alle remmingen er af zijn en dan met een hele groep wilde vrouwen naar een optreden van de Chip 'n' Dales of de London Knights, waarna ze slagroom van het gespierde lichaam van zo'n Chip 'n' Dale mogen likken en daarna nog een kroegentocht houden om vreemde kerels op te geilen!

Kookcursus?.. come on... Zelfs Kabouter en MV zouden dat niet zien zitten voor hun vrijgezellenfeest..

Zijn we echt zo braaf geworden allemaal?
Alle reacties Link kopieren
quote:Vl43inder schreef op 12 juni 2010 @ 22:24:

Ik zou het pas echt heel erg verdacht hebben gevonden als mij man om 10 uur thuis was geweest na enkel cola light genuttigd te hebben op zijn vrijgezellenfeest.hahah
quote:Vl43inder schreef op 12 juni 2010 @ 22:17:

Wat ik helemaal erg vind:

Van die groepjes op het Rembrandsplein in Amsterdam waarbij er eentje er debiel uitziet en waarvan de meesten staan te smssen of iets anders met hun telefoon....echt gezellig....Ik snap toch al dat ge-SMS niet als je geacht wordt het gezellig te hebben met wie en waar je wat dan ook op dat moment ( gekke zin, zeg ) wat aan het doen bent.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:Iwannalive schreef op 12 juni 2010 @ 22:23:

Hahah Mona, geen high tea Nope het wordt zeker iets dat vooral hij zeker zal horen en zeker nooit meer kan vergeten. ..oeps volgens mij heb ik het nog niet echt verwerkt hahaha
quote:qwertuu schreef op 12 juni 2010 @ 22:22:

[...]

Hé, was jij op mijn vrijgezellenfeestje soms?! Nope, het komt schijnbaar vaker voor. We wachten nu op de bevalling, de bruid is nu namelijk zo'n beetje uitgeteld, en volgens mij was jij nu niet zwanger.
Semper ubi sub ubi
quote:blijfgewoonbianca schreef op 12 juni 2010 @ 22:26:

[...]

Ik snap toch al dat ge-SMS niet als je geacht wordt het gezellig te hebben met wie en waar je wat dan ook op dat moment ( gekke zin, zeg ) wat aan het doen bent.Volgens mij is dat ge-sms voornamelijk om genante filmpjes direct op youtube/ facebook/ hyves etc te uploaden. Of ze waren updates op twitter aan het zetten, dat doen sommige mensen ook om de 2 seconden.
Semper ubi sub ubi
Ik vind trouwens niet dat een vrijgezellenfeest puur zuipen etc moet zijn,het moet wel bij diegene passen..degene waar het voor georganiseerd wordt moet wel leuk op ook die dag kunnen terugkijken.
Mee eens.
quote:Idreamofgenie schreef op 12 juni 2010 @ 22:29:

[...]

Volgens mij is dat ge-sms voornamelijk om genante filmpjes direct op youtube/ facebook/ hyves etc te uploaden. Of ze waren updates op twitter aan het zetten, dat doen sommige mensen ook om de 2 seconden.Als je dat soort groepjes ziet dan verwacht ik eerder sms-jes naar wel-echte-vrienden als "Wat doe ik hier eigenlijk?". Zulke vrijgezellenfeestjes zijn namelijk zo suf dat er helemaal niet eens iets genants gebeurt.
Dat is zeker zo luni, maar ik ga ervan uit dat vrienden dat toch sowieso wel een beetje rekening met de wensen van de bruid/ bruidegom houden.
Semper ubi sub ubi
Alleen mag het soms wel wat fantasierijker,verkleed over het leidseplein,workshop keramiek schilderen en paintballen hebben we nu wel gezien
quote:Idreamofgenie schreef op 12 juni 2010 @ 22:33:

Dat is zeker zo luni, maar ik ga ervan uit dat vrienden dat toch sowieso wel een beetje rekening met de wensen van de bruid/ bruidegom houden.Niet altijd hoor!
quote:boogje schreef op 12 juni 2010 @ 22:25:

[...]

Ja klopt.... wat een lul he.. Nou wat een lul, zeg.
quote:Margaretha2 schreef op 12 juni 2010 @ 22:24:

Hoe kwam je er eigenlijk achter dat je zwager zoiets wilde regelen? Via je broer ofzo?

Nee een van mijn vriendinnen

kwam erachter via een mail of een boeking ofzo. En zij wilde alvast een aanstaande scheiding voorkomen. Bruiloften zijn nou eenmaal erg duur en scheidingen helemaal
Nou, ik vind het wel lastig hoor! Ik ga voor een vriendin zoiets regelen. Heb nog nooit zo'n feestje meegemaakt, maar volgens mij is het vreselijk lastig om iets te organiseren dat iedereen leuk vindt. Zowel de bruid als haar vriendinnen. Zeker bij dit geval: heel veel verschillende types vriendinnen. Terwijl zij volgens mij het liefst die stripper heeft...

maar zo'n bordeel: echt afschuwelijk!
Maar goed ,hoe ziet jullie ideale vrijgezellenparty eruit?
Misschien dat we een modellen fotoshoot gaan doen, heb je ook nog leuke (groeps)foto's als aandenken. Lijkt me wel lollig
Over 2 weken heb ik een vrijgezellenmiddag/avond/nacht zien wel hoe laat het wordt,

We gaan in ieder geval paaldansen en dat lijkt me echt hartstikke leuk!
Ik ben zelf zoiemand die het leuk vind om een stripper bij een ander te zien maar voor mezelf zou ik het niet willen omdat ik dan echt enorm verlegen word ...:-)

Daarentegen zou ik wel gewoon een leuke avond willen hebben. Mijn vrijgezellenfeest zou dan ook al niet 's middags hoeven te beginnen. Gewoon wat eten met z'n allen en daarna op stap (en alstjeblieft niet verkleed) Maar áls er dan toch iets van een activiteit georganiseerd moet worden dan zou ik iets actiefs willen zoals een moordspeurtoch (of hoe heet dat, in Amsterdam) of lekker raften.

Oh ja, van die duffe workshops vind ik afgrijselijk. Servies beschilderen, high tea, bonbons maken ... brrrrrrrrrrrr
Ik heb nu enorme zin in een ...stripper high tea.

bedankt.
Ik heb net een heel vrijgezellenweekend achter de rug. De eerste avond hebben we stevig aan de cocktails gezeten, allerlei flauwe drankspelletjes en quizen gedaan en daarna zijn we gaan stappen in een hele foute club. De afterparty was in de hotelkamer, waarbij we alle mogelijke oude en nieuwere dansmuziek hebben gedraaid en heerlijk op het bed hebben gesprongen.

De volgende dag zijn we gaan zeilen, met veel champagne en lekkere hapjes. 's Avonds weer uitgeweest, de aabstaande bruid had allerlei opdrachten die ze moest uitvoeren.

Op de laatste ochtend hebben we uitgebreid gebruncht en daarna zijn naar huis gegaan.

Ik vond het een goede mix van lekker los gaan, maar ook leuke dingen doen.
Af en toe een huppeltje op de plaats is ook ok
Maar boogje heeft helemaal gelijk vind ik, een vrijgezellenfeest moet wel een beetje leuk en spannend zijn. Workshop koken lijkt me echt afschuwelijk. Moet de bruid na haar trouwerij aan het aanrecht of zo? En dan een stel kerels dat gaat gourmetten... gaap...
ik heb zelfs een keer tegeltjes beschilderd

mocht ik ooit gaan trouwen, wat ik niet ga doen want scheiden is te duur dan wil ik drank en mooie mannen!
Dat plan van het paaldansen is ook wel erg leuk. Dat zou ik bij een eventueel vrijgezellenfeest ook erg waarderen en de groep wordt er meteen wat losser van en waarschijnlijk ook gezelliger. Dan kan je daarna altijd nog uitgaan en flink gaan drinken.
Semper ubi sub ubi
quote:leefnu schreef op 12 juni 2010 @ 21:53:

[...]

Niet iedereen heeft in z'n vrijgezellenbestaan 'de bloemetjes' buiten gezet. niet?? dan is er iets fout gegaan, het grote voordeel van vrijgezel zijn is juist de bloemetjes buiten zetten en niemand die er wat van zegt!
ik heb nu onwijs zin om op stap te gaan..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven