Tetteretteee - hier tetteren we lekker verder
donderdag 3 juni 2010 om 23:25
Hier is alweer deel 7 van de plek waar we niet alleen lekker tetteren over onze dieren maar ook kletsen over alle andere zaken die ons bezig houden: offtopic kennen we hier niet!
Een voorproefje van onze mooierds
Meetetteren mag altijd en we zijn dol op foto's
Deel 6 vind je hier: Tetterettes tetteren nog steeds verder
Een voorproefje van onze mooierds
Meetetteren mag altijd en we zijn dol op foto's
Deel 6 vind je hier: Tetterettes tetteren nog steeds verder
zondag 13 juni 2010 om 21:16
Haha, leuke smileys weer.
Olijfje, heel lief aangeboden, maar je woont helaas niet echt naast de deur...
Klets, wat is Tipsy toch een kanjer! Wat is het, binnen anderhalve week op schoot, schooien om eten (én bepalen waar het opegeten wordt) en gek op aaien en knuffelen. Superkat is het! Dat was zeker wel lekker om haar eindelijk op schoot te hebben of niet?
En dan ook nog een vlinder op je been.
ZM staat er weer mooi op Bieb.
Ik heb weer even lekker zitten gamen. Heb mn psp eindelijk maar eens aangezet.
Ploes, doe je kalm aan van de week? Ik heb elders ook nog een goede tip gegeven
Olijfje, heel lief aangeboden, maar je woont helaas niet echt naast de deur...
Klets, wat is Tipsy toch een kanjer! Wat is het, binnen anderhalve week op schoot, schooien om eten (én bepalen waar het opegeten wordt) en gek op aaien en knuffelen. Superkat is het! Dat was zeker wel lekker om haar eindelijk op schoot te hebben of niet?
En dan ook nog een vlinder op je been.
ZM staat er weer mooi op Bieb.
Ik heb weer even lekker zitten gamen. Heb mn psp eindelijk maar eens aangezet.
Ploes, doe je kalm aan van de week? Ik heb elders ook nog een goede tip gegeven
zondag 13 juni 2010 om 21:19
zondag 13 juni 2010 om 21:45
Mooie katten worden hier weer gepost!
Ik ben super sago na een middagje ikea in a'dam waar ik zeker 45 min in de rij heb gestaan. De caissière leek in haar hoofd nog op curaçao te zitten.. Zo sloom zie ik iemand zelden..
My god.. maar natuurlijk wel weer stom prul gekocht wat in de winkel o-zo-handig- leek en nu echt rommel blijkt haha.
Ik hoop dat alles goed met jullie gaat, na morgen lees ik weer even terug (12 pagina's .. woeiiii)
Dat worden er vast nog meer, haha.
*zwaait*
fijne avond ladies
Ik ben super sago na een middagje ikea in a'dam waar ik zeker 45 min in de rij heb gestaan. De caissière leek in haar hoofd nog op curaçao te zitten.. Zo sloom zie ik iemand zelden..
My god.. maar natuurlijk wel weer stom prul gekocht wat in de winkel o-zo-handig- leek en nu echt rommel blijkt haha.
Ik hoop dat alles goed met jullie gaat, na morgen lees ik weer even terug (12 pagina's .. woeiiii)
Dat worden er vast nog meer, haha.
*zwaait*
fijne avond ladies
Poelepoelepoelepoes!
zondag 13 juni 2010 om 22:11
*zwaai*
Hoi lieverds!
Was even een paar dagen incommunicado. Niks aan de hand hoor, gewoon beetje teveel van alles. Ik kom snel wel weer meetetteren (hoop ik).
Ratteke, bedankt voor je berichtje! Ik stuur je morgen nog even een bericht terug, nu ben ik helemaal kapot en ga ik slapen.
Weltrusten allemaal!
Hoi lieverds!
Was even een paar dagen incommunicado. Niks aan de hand hoor, gewoon beetje teveel van alles. Ik kom snel wel weer meetetteren (hoop ik).
Ratteke, bedankt voor je berichtje! Ik stuur je morgen nog even een bericht terug, nu ben ik helemaal kapot en ga ik slapen.
Weltrusten allemaal!
Iets anders
zondag 13 juni 2010 om 22:42
Ik heb opgeruimd boven...
vanmiddag al alle cd's uitgezocht (en dvd's) zitten nu in een krat klaar om te verhuizen.
Nu mn nachtkastje nog...puilt uit van de zooi.
Ik ben zo vreselijk onrustig sinds vanmiddag...snap er geen zak van..
net maar even 2 valeriaan ingenomen alnders slaap ik nooit vannacht.
vanmiddag al alle cd's uitgezocht (en dvd's) zitten nu in een krat klaar om te verhuizen.
Nu mn nachtkastje nog...puilt uit van de zooi.
Ik ben zo vreselijk onrustig sinds vanmiddag...snap er geen zak van..
net maar even 2 valeriaan ingenomen alnders slaap ik nooit vannacht.
zondag 13 juni 2010 om 22:51
Bieb, die onrust hangt misschien samen met het onverwachte afspraakje met MO en de bijbehorende vlinders? Hopelijk helpt die valeriaan een beetje tegen het effect van die .
Wel lekker dat je alweer een zootje spullen hebt opgeruimd . Mede ingegeven door die telefoonreclame: it's your (final) countdown
Wel lekker dat je alweer een zootje spullen hebt opgeruimd . Mede ingegeven door die telefoonreclame: it's your (final) countdown
zondag 13 juni 2010 om 23:03
Beetje dubbel gevoel over MO zien vanavond...
Hij kwam vanmiddag weer uit Duitsland en wilde me wel zien maar drukdrukdruk...er was vant weekend een ongeluk daar met één van de rijders (was onderuit gegaan,bovenbeen gebroken en ligt daar in z'huis,zou vandaag geopereerd worden)
Hij moest en zou naar het clubhuis vanavond om te horen of er nieuws was (logisch)
terwijl hij het hele weekend al met die club was.....ik ben gewoon een bietje jaloers en teleurgesteld denk ik.
Heb hem maar een uurtje gezien en wil meer meer meer...
[zeikwijfmodus uit]
Hij kwam vanmiddag weer uit Duitsland en wilde me wel zien maar drukdrukdruk...er was vant weekend een ongeluk daar met één van de rijders (was onderuit gegaan,bovenbeen gebroken en ligt daar in z'huis,zou vandaag geopereerd worden)
Hij moest en zou naar het clubhuis vanavond om te horen of er nieuws was (logisch)
terwijl hij het hele weekend al met die club was.....ik ben gewoon een bietje jaloers en teleurgesteld denk ik.
Heb hem maar een uurtje gezien en wil meer meer meer...
[zeikwijfmodus uit]