Bezemtopic nummer 8!

27-05-2010 13:08 2998 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als je ook graag bezemt of het juist niet zo graag doet en wat ondersteuning wilt: hier is het bezemtopic!

Post je lijstjes, streep ze af en klets gezellig mee







de zevende bezem

de zesde bezem

de vijfde bezem

de vierde bezem

de derde bezem

de tweede bezem

de eerste bezem
Alle reacties Link kopieren
Op welke zender is dat Fuss?
Alle reacties Link kopieren
NL 2 Gold.



Balen Mamz. Kun je het nog regelen?
Alle reacties Link kopieren
Ik moet straks nog op de fiets naar de stad dus als ik het slim plan wel, Fuss *en nu echt de computer uit*
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een stukje gezien in de pauze van het voetbal Fuss.

Morgen kijk ik het even bij uitzendinggemist want ik vond het wel interessant.



En nu begin ik aan een grote pan pastasaus.

Dan kan ik 'koken' ook van mijn lijstje afstrepen.



Én ik heb nog niet gesnoept vandaag.

Wel net een appel en een grote fles water als tussendoortje.

Als er morgen niks af is ga ik gillen.
Alle reacties Link kopieren
Het is een intrigerend stuk tv Gold.

Succes met je pasta en het niet snoepen!



Oh, en je kunt best vocht vasthouden nu met de warmte he, dus niet meteen in de stress schieten



Net boodschappen gedaan en nog naar de intratuin geweest. Iets zegt me dat ik vandaag teveel gedaan heb en morgen de rekening krijg. Lekker handig, op je verjaardag
Alle reacties Link kopieren
Is Nikki al bijna terug trouwens? Niet dat ze moet hoor, maar gewoon voor de gezellig
Alle reacties Link kopieren
Ik ben er niet vandaag. Hele dag gewerkt en straks terug naar het werk, waarom vertel ik wel als ik niet op m'n mobiel zit te typen.



Maar wat ik moest weten; doe eens een berichtje op de hyve over het verhaal van MW?

Heb het wel gevolgd maar nu de ontknoping dus gemist en het topic is weg dus teruglezen gaat niet meer.

En ik ben natuurlijk wel ordinair nieuwsgierig.
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
zo, ik was weer thuis



Voetbal gekeken met de bewoners en de enige vuvuzela in huis laten verdwijnen



Fuss, wat een ongelooflijk gave kinderwagen heb je
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Wat een herrie maken die dingen he!Ukkie loopt er alleen maar mee te zwaaien,gelukkig!

Het was een leuke middag,mijn vader is ook jarig dus het was volle bak
Oh, is er nu echt een ontknoping mbt het topic van MW? Heb ik weer gemist... Ben wel benieuwd!



Mooie wagen, Fuss, alleen al daarom zul je veel bekijks krijgen, laat staan als er straks ook nog een lief klein Skippy'tje in ligt!



Ik heb vandaag gewerkt en me na een vreselijk slechte nacht als een zombie door de dag gesleept. Dadelijk slapen, hoop ik.
Hoi meiden,

Hoe is het met iedereen?

MissM, ja dat topic.. vreemd hoor. Ik begrijp het maar half

Coe, hoe is het met je schouder?



Heb wel voetbal gekeken vanmiddag. Aangemoedigd door de gezelligheid op school. Was mooi vanmorgen. Alle kinderen in het oranje... kijken op het digibord. Leuk hoor...



Weinig nieuws verder.
Alle reacties Link kopieren
Zo, en de rest van de avond lag ik op de bank halfdood tv te kijken.



Ik wil nog steeds weten wat er met het topic van MW was!
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Het topic over MW is er nog steeds hoor, Er zit alleen een slotje op.

Als je je de OP leest dan zegt dat eigenlijk alles. Het klopt gewoon niet.



Troela heeft ook voetbal gekeken op school, en ze moest ook haar outfit oranje aanpassen. Gelukkig hadden we in de carnavalsdoos nog wat liggen.

Oudste heeft gewerkt van 6 tot 4. En tussen half 2 en half 4 kon je in je blote kont door de winkel lopen. Zo rustig.



Wij zijn net op viste geweest bij tante. Was wel even gezellig. Niet te lang gebleven van Troela moet morgen gewoon naar school.

Ik ook trouwens want ik moet mag mee als begeleider van de klas van Troela voor het fiets-examen en dat is in een dorpje verderop.



En ik heb niet gesnoept.

Oke, net alleen een koekje bij de koffie, uit beleefdheid .
Alle reacties Link kopieren
Ooooooh, vandaar dat ik hem, mobiel, niet kon vinden. Morgen op de laptop ga ik op speurtocht.



Morgen reageer ik weer uitgebreider hoor, dit typt zo beroerd...
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Fus het is zeker een supergave en mooie kinderwagen.

De mijne is inmiddels opgehaald. Ik zet er wel iets over op de BH.



Het topic van Moordwijf is er nog wel maar gesloten.

Er klopt iets niet helemaal inderdaad.



Ik ga morgen ook uitzending gemist kijken Fus. Lijkt me erg interessant.



En woensdag komen de puppy's.
Alle reacties Link kopieren
meisjes
Alle reacties Link kopieren
Dan mag jij je morgen laten verwennen, Fussie..

Zoebie, ik wilde juist vragen waar je dit weekend zo druk mee was geweest maar het was de fietstocht, niet? Was het mooi weer? En dat van die puppies had je al gezegd *maak er een motto van*

Ben ook benieuwd hoe het met Nikki is *vandaag al vanaf 20 minuten voor openingstijd mensen in de rij bij haar tent, dat komt toch niet heel vaak voor, denk ik*



Twee van mijn kinderen waren volledig uitgeteld vanavond, vermoedelijk door hooikoorts/astma. Hoe lang duurt het graspollenseizoen nog?

En had ik al gezegd dat ik zoveel herkenning vind bij de medecursisten

Nog een keer cursus..
Alle reacties Link kopieren
Het zou trouwens zomaar kunnen dat ik les heb gehad van Uri Rosenthal (jammer dat ik slecht ben in gezichten). Zeker is dat ik wel eens een boek van hem in handen heb gehad.
Alle reacties Link kopieren
Môgge allemaal.

Slaapt iedereen nog of zijn jullie al aan het bezemen en de oranje confetti enz. op aan het ruimen?

Ik ga een lijstje neerzetten, want morgen komen de puppies en dan heb ik vast geen tijd meer.



Wassen en drogen

Kamer en keuken stoffen. stofzuigen en dweilen

Gang en trap hetzelfde

Bedden verschonen

Boven idem dito kamer.

Tuin uitgebloeide bloemen verwijderen
Alle reacties Link kopieren
Mamz, zijn de graspollen dan nu op z'n ergst?

Goldman heeft momenteel ook weer zoveel last van hooikoorts.



Mogguh trouwens...



Ik moet straks tegen 10 uur op school zijn om mee te fietsen als begeleider voor het verkeersexamen. Gelukkig werkt het weer goed mee!



...En ik was aangekomen! . Ik snap er niks van......

Vanaf vandaag ga ik weer eens een paar dagen stipt mijn lijstje van de diëtiste volgen. Dwz: digi-keukenweegschaaltje weer in de aanslag om alles maar dan ook alles af te wegen.



Verder op de lijst:

Stofzuigen

Boodschappen

Grasmaaien.
Alle reacties Link kopieren




Taart

Een virtuele, dus je kunt gerust mee-eten Gold.

(het is vocht meissie, het is veel te warm buiten steeds, het is gewoon vocht!)



Nu lekker in bad, want ontzettend gaar na een slechte nacht.

Vaatwasser loopt al, huis is netjes.

Straks:

- goudvis verschonen, die zwemt nu in een moeras

- taarten maken

- kaart schrijven voor iemand

- vensterbank leegmaken

- lasagne ovenklaar maken
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Fussie lieffie!!!!!

(Even geen tijd om een plaatje te plakken want ik moet zo door naar school)



Buurvrouw kwam net langs om te vertellen dat haar moeder gisteren is overleden, dus die had even een schouder nodig.



En nu zoef zoef.. tot later
Alle reacties Link kopieren
Tussen de routine's , aandacht voor kinderen, aandacht voor mezelf en Vriend door even zwaaien .



Fijne dag allemaal
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Van harte gefeliciteerd Fussie!!Maak er een mooie dag van



Ukkie is weggebracht naar creche,nu zometeen de bagage op kamp ophalen van middelste zijn klas.



Verder moet ik ergens vandaag nog boodschappen doen.



Oh en goedemorgen lieverds,lekker geslapen
Alle reacties Link kopieren
Gefelicteer fussie, geniet vandaag (het weer is heerlijk)



zwaai terug boro



Hier een kort lijstje:

-afscheidkadootje halen voor een lieve hulp

- merci halen voor een andere groep

- de was voorbereiden zodat ik daar morgen mee aan de slag kan

- werken
Je moet soms vallen om weer leren op te staan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven