Bezemtopic nummer 8!

27-05-2010 13:08 2998 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als je ook graag bezemt of het juist niet zo graag doet en wat ondersteuning wilt: hier is het bezemtopic!

Post je lijstjes, streep ze af en klets gezellig mee

de zevende bezem

de zesde bezem

de vijfde bezem

de vierde bezem

de derde bezem

de tweede bezem

de eerste bezem

Fussie maak er een leuke dag van en doe rustig aan.

Laat de visite maar lekker rennen.
Zo de bagage is weer op school.Van middelste zit al in de wasmachine

Ik vind het weer maar niks vandaag,had het gewoon koud :(

Voordat ik Ukkie weer op moet halen kan ik nog mooi de was opvouwen.Schopperdeschop
Fietsen viel best tegen. Er stond flink wat wind.

En AAAAAAAARGGGHHH!!! Wat heb ik me toch geërgerd aan een paar van die etterjochies die perse stoer moeten doen!

Nu thee en een boterham.
ik ben bang dat het met meeten niet helemaal goed gaat komen...Ik heb net weer een weekend weg moeten strepen dat ik niet kan...
Oh die moet ik ook nog bijwerken,de meetlijst.

Ik heb geen oppas meer.Ik heb haar gezegd dat ze niet meer hoeft te komen nadat ik voor de 3e keer euromunten mis uit mijn potje.De eerste 2 keer twijfelde ik nog aan mezelf maar nu had ik vantevoren eerst geteld en mis weer geld.Vanochtend haar moeder gebeld,want zij durft niet meer op te nemen nadat ik haar voicemail heb ingesproken.TSSSK!

Fussie, gefeliciteerd!!!!!!!!!!! Heb een mooie dag!!

Coe, da's lullig zeg van die oppas! En ook nogal flauw van haar moeder dat ze niet gewoon opneemt.. vervelende dingen dit..

Gold, ik zag het idd.. dat meeten gaat nog lastig worden... nou ja, anders moeten we het nog maar een maandje opschuiven??
Tja, kermissen vallen namelijk net altijd in het weekend en ik was vergeten dat ik het weekend na de vierdaagse van Nijmegen in Nijmegen zit.

Tjee Coe, da's lekker. Maar niet heus.

Wat zei de moeder?
Gefeliciteerd, Fuss, ik hoop dat je een fijne dag hebt

Ai, dat is knap vervelend, Coebergh. Als je wilt (en zij ook, ze worden ouder) heb ik nog wel een paar voor zover ik weet betrouwbare oppassen voor je. Zitten wel jongens/mannen bij.
Vandaag:

Een ziek kind thuis

Schoonmaakster

Bibliotheek

Kledingkast kinderen uitzoeken

Was

Wvttk
Gelfje,moeder nam wel op,oppas zelf niet

Moeder was niet blij!Oppas zit nog op school dus die krijgt vanavond op haar donder.En ze moet van haar moeder het geld terugbetalen.Moeder stak nog een heel verhaal af,dat ze van hen ook al eens geld gepikt had en dat ze het heel jammer zou vinden als ze mij als oppasadres kwijt is.Zal me worst wezen,ze komt er bij niet meer in.Het gaat me niet eens om het geld,potje staat tussen mijn lingerie,daar heeft ze gewoon niks te zoeken.Benieuwd of ze me vandaag nog belt.

Mamz,mannen/jongens wil Oudste niet.En ik ben eerlijk gezegd ook wel even klaar met oppassen.Eerst had ik een meisje die alle kasten nazocht,daarna een jongen die rare opmerkingen to Oudste maakte en nu dit weer.

Gelukkig heb ik altijd mijn "zusje"achter de hand.
Mamz,beterschap voor de zieke!
Raar is dat hé Coe. En je twijfelt ook nog eens aan jezelf. Ik heb het eens meegemaakt met een (los) vriendje van één van mijn jongens. Heel vervelende dingen zijn het. En het ergste vond ik toen, dat ik er mijn eigen kind van had verdacht. Ik ben toen meer op gaan letten en ik heb hem betrapt.
Boodschappen zijn in tha house.

Ik ben totaal los gegaan bij de verse groenten en fruit.

En nu houden Oudste en ik pauze met een fles water en een bordje met stukjes meloen.

Tjonge Zoeb, bij jou ook al jatwerk...

Ik ben zelf niet zo van de oppassen...vroegah kwam mijn vader eigenlijk altijd op de meiden passen als wij eens weg moesten.

Vanavond eten wij roebakmie met kipfilet en veel verse groeten dus en een grote bak compensatie-sla.

Ik zal de agenda van augustus eens nalopen om te kijken hoe het dan ziet met de vrije weekenden.
Hieperdepiep HOERA!

Fussie, gefeliciteerd!
Fussie, gefeliciteerd meid!

Laatste verjaardag voordat Skippy er is!! Maak er een mooie dag van!

Jeetje Coe, jatwerk, da's ook nogal wat zeg... Kan me voorstellen dat je er klaar mee bent.

Vanavond even een avondje rust. Gisteren heb ik tot half 5 gewerkt en ik zat om kwart over 6 alweer in de auto terug naar mijn werk.

Eén van mijn bewoners ligt op sterven (nou ja, eigenlijk twee, maar dat even terzijde) en ik had haar al wéken beloofd dat ik nog eens een keer met mijn kat langs zou komen.

Gisteren was ze dan nog redelijk alert en ik wilde dat gewoon echt nog voor haar doen. Was ook wel heel fijn achteraf, want ze heeft er echt nog wel iets aan gehad, en ik ben dus heel blij dat ik dat voor haar heb kunnen doen.

Ik moet zeggen dat dit toch wel even de mindere kanten zijn van mijn werk, aan iemands sterfbed zitten. Ergens vind ik het wel heel mooi hoor, dat ik dat voor mensen kan doen. En ik vind geloof ik echt iemands hand vasthouden op het einde ook wel iets heel intiems, iets heel moois dat je samen deelt, maar mán, ik vind het zwaarder dan ik gedacht had.

Ook daar zal ik wel weer aan wennen hoor, uiteindelijk.

Maar goed, dit zijn gewoon ook twee bewoners waar ik goed contact mee gehad heb, dus dat maakt het er ook niet makkelijker op.

En och, dit is ook voor het eerst dat ik het zo bewust mee maak dat twee van mijn bewoners echt aan het sterven zijn, dus ik verwacht ook dat het wel went uiteindelijk.

Maar goed, nee, niet de leukste onderdelen van mijn werk
668, the neighbour of the Beast
Dubbel is ook weer niet nodig.
Ha Meiden,

even snel vanuit Syracuse NY: wij hebben het geweldig naar ons zin en Jonna zit naast mij te popelen om even bij te lezen...nu zij haar hamburger van Wendy´s naar binnen heeft gewerkt. Lees ons blog voor verdere belevenissen en zo...
Marels, dat is behoorlijk heftig, en twee vrijwel tegelijk zit je dan ook niet mee, om er aan te wennen.

We hebben sla uit eigen tuin op Oudste was er zo groots mee, hij vond elk blaadje prachtig. En lekker was het ook

De zieke vermoedt dat hij morgen wel weer gaat proberen op school. Hij is enorm hangerig geweest, maar niet koortsig of dat 'ie er erg last van had.
Happy! Wat fijn dat jullie het zo naar jullie zin hebben! Echt heerlijk!

Mamz, op zich valt het wel mee hoor, ik vond het gisteren even heel zwaar toen ik bij die ene bewoner binnen stapte, maar op zich is het niet dat ik nu helemaal van het padje ben ofzo.

Het is alleen niet het leukste deel van mijn werk, maar het hoort erbij.
Fuss, Van harte gefeliciteerd met je verjaardag....Heb je een gezellige dag?

Ben een beetje moe, dus lees morgen bij... of morgenavond.
Hooooooi Druif! Welteruuuuusten Druif!
Jaja even vanuit New York ons komen verlekkeren.

Internet staat voor niets hé.

Geniet Happy en Jonna.
Pff, nu zit ik in slaap te vallen.

Net de voortuin nog onder handen genomen. De boel gevéégd zelfs. Had ik jaren eerder moeten doen. Ik schijn een stoep te hebben.

Overigens had ik de kat aan de vijf meter lijn mee naar buiten, vliegt die idioot de boom in, achter de vogeltjes aan... Mafkees.
Pff, nu zit ik in slaap te vallen.

Net de voortuin nog onder handen genomen. De boel gevéégd zelfs. Had ik jaren eerder moeten doen. Ik schijn een stoep te hebben.

Overigens had ik de kat aan de vijf meter lijn mee naar buiten, vliegt die idioot de boom in, achter de vogeltjes aan... Mafkees.
Ik heb iets met dubbelposts vandaag hoor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven