Bezemtopic nummer 8!

27-05-2010 13:08 2998 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als je ook graag bezemt of het juist niet zo graag doet en wat ondersteuning wilt: hier is het bezemtopic!

Post je lijstjes, streep ze af en klets gezellig mee







de zevende bezem

de zesde bezem

de vijfde bezem

de vierde bezem

de derde bezem

de tweede bezem

de eerste bezem
Alle reacties Link kopieren
Ik heb iets met dubbelposts vandaag hoor.
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Zeg ik...
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Dat gaat lekker Marels.



Leuk Happy en Yonna! Zwaai terug
Alle reacties Link kopieren
Happy, ik heb even naar dat blog gezocht maar ik kan nergens iets over jullie huidige reis vinden?
Alle reacties Link kopieren
Op bh staat een link, je moet heel even terug bladeren dan, ik heb net alles gelezen





Edit: Ik heb je de link naar je inbox van hyves gestuurd .
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Alle reacties Link kopieren
Thanks Borootje
Alle reacties Link kopieren
ik kom ook weer even binnenwaaien voor het slapen gaan



vanaf nu lekker drie dagen vrij. Hopen dat ik vanaf zaterdag weer eens een gewone dienst mag draaien



Marels, het is niet leuk zulk soort dingen. Dat is het mindere van met mensen werken. Die kunnen overlijden



Happy en Jonna, wat lekker dat jullie zo genieten. Heb je al flink geshopt ondertussen Jonna??
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Mogu lieverds!



Koffie



Fijne dag!
Alle reacties Link kopieren
Môgguh meisseis.



Lekker Its, drie dagen vrij.



Straks even de link van Happy en Jonna zoeken.

Oh nee, straks eerst de puppy's halen.
Alle reacties Link kopieren
Mogguh...



Wonen er Bezemerts vlak bij of in de buurt van Someren?
Pff ik heb een offday!

Weet nog niet precies wat me nu zo dwars zit :(



Zoeb,veel plezier met de puppy's,je zal er je handjes aan vol hebben schat ik zo
Alle reacties Link kopieren
Mogge kindjes :-)



Niet vlakbij Someren, sorry Gold! ( moest zelfs even googelen )
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Alle reacties Link kopieren
Oke, het is ergens in Brabant tegen Limburg aan, dus ik dacht aan Rainzje of Zoeb ofzo..

Ik moet daar namelijk vrijdag zijn dus heb evt tijd voor koffie.
Alle reacties Link kopieren
Lijstje:

Huis aan kant voor visite . CHECK.

Naar Pleegmutti om met haar een middagje op terras te zitten (Ik haal haar even weg bij de verhuis-bla. Zaterdag is de grote verhuisdag naar het verpleegtehuis.)



Nu snel onder de douche en in de kleren. Mijn visite komt om 10 uur! Zoef zoef.



Wanneer is Nikki weer terug?
Alle reacties Link kopieren
Hmz... ik geloof dat mijn visite haar kat stuurt...
Alle reacties Link kopieren
haar Kat?????



Goedemorgen dames overigens



vandaag een drukke dag. Maar ik mag ook leuke dingen doen van mezelf. Dus ik ga lekkere genieten



tot later
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Alle reacties Link kopieren
Even kort en ego..

Uitslag van kat is helemaal niet goed, alle bultjes zijn kwaadaardig moeten nu gaan kijken hoelang zijn leven nog leuk is voor hem maar het is duidelijk dat hij niet lang meer bij ons zal zijn.. Ben echt heel verdrietig... hij begon net weer helemaal zijn eigenwijze zelf te worden dus had een ietsiepietsie hoop dat het mee zou vallen maar nee dus...
Alle reacties Link kopieren
He verdorie dat is slecht nieuws Gelfje.

Helaas weet ik hoe het is om afscheid te nemen van een dierbaar poezenbeest

Hij heeft toch geen pijn hoop ik?



Ja haar kat sturen Itskie.

Is dat ook weer een Zeeuwsche uitspraak?

Als iemand zijn of haar kat stuurt betekent dat dat hij of zij niet op komt dagen bij een afspraak.



Ze is trouwens wel gekomen, We hebben heeerlijk bijgebept.
Ach, arme Gelf en Gelfkat

hier is poes bijzonder klef, ik ben namelijk alleen thuis. Hij grijpt zijn kansen nu M er niet is om alle aandacht op te eisen.



Ik ben aan het klussen.

Kast is geschuurd en ik ben al naar de tandarts geweest. Probeernu te eten en drinken maar dat lukt niet lekker met een half verdoofde mond.



Dadelijk nog:

kast in de grondverf

weer schuren

kast verven

boodschappen

wassen

drogen opruimen

alle stof van het schuren weg zien te krijgen
Alle reacties Link kopieren
Pffft.. zit hier op mn werk maar er komt echt helemaal niets nuttigs uit mn handen..



Gold, hij lijkt nu nog geen pijn te hebben maar dat gaat ongetwijfeld wel komen. Dat heeft de dierenarts ook aangegeven. Wat mij betreft is dat ook het belangrijkste, zorgen dat ie niet hoeft te lijden. Wij willen natuurlijk het liefst dat hij er nog heel lang is maar.. daar gaat het nu gewoon even niet om.



Ga maar weer een poging tot actie doen.
Alle reacties Link kopieren
Mogge, ik moet nu weg maar ik moest nog even in de groep gooien dat "je kat sturen" Belgisch is



Tot straks!
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Gelf
668, the neighbour of the Beast
Gelf
Alle reacties Link kopieren
Ach Gelfling toch. Dit kon er ook nog wel bij

Dan maar een dagje minder actief hoor, gewoon even tijd voor nemen.
Alle reacties Link kopieren
Gelf wijffie toch
Je moet soms vallen om weer leren op te staan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven