Bezemtopic nummer 8!
donderdag 27 mei 2010 om 13:08
dinsdag 15 juni 2010 om 23:27
ik kom ook weer even binnenwaaien voor het slapen gaan
vanaf nu lekker drie dagen vrij. Hopen dat ik vanaf zaterdag weer eens een gewone dienst mag draaien
Marels, het is niet leuk zulk soort dingen. Dat is het mindere van met mensen werken. Die kunnen overlijden
Happy en Jonna, wat lekker dat jullie zo genieten. Heb je al flink geshopt ondertussen Jonna??
vanaf nu lekker drie dagen vrij. Hopen dat ik vanaf zaterdag weer eens een gewone dienst mag draaien
Marels, het is niet leuk zulk soort dingen. Dat is het mindere van met mensen werken. Die kunnen overlijden
Happy en Jonna, wat lekker dat jullie zo genieten. Heb je al flink geshopt ondertussen Jonna??
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
woensdag 16 juni 2010 om 09:27
Lijstje:
Huis aan kant voor visite . CHECK.
Naar Pleegmutti om met haar een middagje op terras te zitten (Ik haal haar even weg bij de verhuis-bla. Zaterdag is de grote verhuisdag naar het verpleegtehuis.)
Nu snel onder de douche en in de kleren. Mijn visite komt om 10 uur! Zoef zoef.
Wanneer is Nikki weer terug?
Huis aan kant voor visite . CHECK.
Naar Pleegmutti om met haar een middagje op terras te zitten (Ik haal haar even weg bij de verhuis-bla. Zaterdag is de grote verhuisdag naar het verpleegtehuis.)
Nu snel onder de douche en in de kleren. Mijn visite komt om 10 uur! Zoef zoef.
Wanneer is Nikki weer terug?
woensdag 16 juni 2010 om 12:00
Even kort en ego..
Uitslag van kat is helemaal niet goed, alle bultjes zijn kwaadaardig moeten nu gaan kijken hoelang zijn leven nog leuk is voor hem maar het is duidelijk dat hij niet lang meer bij ons zal zijn.. Ben echt heel verdrietig... hij begon net weer helemaal zijn eigenwijze zelf te worden dus had een ietsiepietsie hoop dat het mee zou vallen maar nee dus...
Uitslag van kat is helemaal niet goed, alle bultjes zijn kwaadaardig moeten nu gaan kijken hoelang zijn leven nog leuk is voor hem maar het is duidelijk dat hij niet lang meer bij ons zal zijn.. Ben echt heel verdrietig... hij begon net weer helemaal zijn eigenwijze zelf te worden dus had een ietsiepietsie hoop dat het mee zou vallen maar nee dus...
woensdag 16 juni 2010 om 12:05
He verdorie dat is slecht nieuws Gelfje.
Helaas weet ik hoe het is om afscheid te nemen van een dierbaar poezenbeest
Hij heeft toch geen pijn hoop ik?
Ja haar kat sturen Itskie.
Is dat ook weer een Zeeuwsche uitspraak?
Als iemand zijn of haar kat stuurt betekent dat dat hij of zij niet op komt dagen bij een afspraak.
Ze is trouwens wel gekomen, We hebben heeerlijk bijgebept.
Helaas weet ik hoe het is om afscheid te nemen van een dierbaar poezenbeest
Hij heeft toch geen pijn hoop ik?
Ja haar kat sturen Itskie.
Is dat ook weer een Zeeuwsche uitspraak?
Als iemand zijn of haar kat stuurt betekent dat dat hij of zij niet op komt dagen bij een afspraak.
Ze is trouwens wel gekomen, We hebben heeerlijk bijgebept.
woensdag 16 juni 2010 om 12:19
Ach, arme Gelf en Gelfkat
hier is poes bijzonder klef, ik ben namelijk alleen thuis. Hij grijpt zijn kansen nu M er niet is om alle aandacht op te eisen.
Ik ben aan het klussen.
Kast is geschuurd en ik ben al naar de tandarts geweest. Probeernu te eten en drinken maar dat lukt niet lekker met een half verdoofde mond.
Dadelijk nog:
kast in de grondverf
weer schuren
kast verven
boodschappen
wassen
drogen opruimen
alle stof van het schuren weg zien te krijgen
hier is poes bijzonder klef, ik ben namelijk alleen thuis. Hij grijpt zijn kansen nu M er niet is om alle aandacht op te eisen.
Ik ben aan het klussen.
Kast is geschuurd en ik ben al naar de tandarts geweest. Probeernu te eten en drinken maar dat lukt niet lekker met een half verdoofde mond.
Dadelijk nog:
kast in de grondverf
weer schuren
kast verven
boodschappen
wassen
drogen opruimen
alle stof van het schuren weg zien te krijgen
woensdag 16 juni 2010 om 13:44
Pffft.. zit hier op mn werk maar er komt echt helemaal niets nuttigs uit mn handen..
Gold, hij lijkt nu nog geen pijn te hebben maar dat gaat ongetwijfeld wel komen. Dat heeft de dierenarts ook aangegeven. Wat mij betreft is dat ook het belangrijkste, zorgen dat ie niet hoeft te lijden. Wij willen natuurlijk het liefst dat hij er nog heel lang is maar.. daar gaat het nu gewoon even niet om.
Ga maar weer een poging tot actie doen.
Gold, hij lijkt nu nog geen pijn te hebben maar dat gaat ongetwijfeld wel komen. Dat heeft de dierenarts ook aangegeven. Wat mij betreft is dat ook het belangrijkste, zorgen dat ie niet hoeft te lijden. Wij willen natuurlijk het liefst dat hij er nog heel lang is maar.. daar gaat het nu gewoon even niet om.
Ga maar weer een poging tot actie doen.