Goede dag, slechte dag
donderdag 24 september 2009 om 13:13
Omdat ik in Stap voor Stap alleen maar positief mag wil schrijven, open ik dit topic. Soms heb ik goede dagen, vaak heb ik kutdagen. En dat moet ik kwijt. En dat wil ik hier kwijt. En zo zijn er vast nog meer mede forummers. Iedereen is welkom! Lees wat je wil lezen!
Ik ben Choco, was ben depressief en gediagnosticeerd met een angststoornis met depressieve gedachten en gevoelens.
Ik zit aan de AD en oxazepam en ik kom niet veel buiten ik ben weer bezig mijn leven op te pakken. Ik hoop dat ik hier mijn verhaal kwijt mag doe gewoon elke dag hier mijn verhaal en nodig anderen ook uit dit hier te doen. Want dit forum helpt me.
Ik ben Choco, was ben depressief en gediagnosticeerd met een angststoornis met depressieve gedachten en gevoelens.
Ik zit aan de AD en oxazepam en ik kom niet veel buiten ik ben weer bezig mijn leven op te pakken. Ik hoop dat ik hier mijn verhaal kwijt mag doe gewoon elke dag hier mijn verhaal en nodig anderen ook uit dit hier te doen. Want dit forum helpt me.
anoniem_77625 wijzigde dit bericht op 04-11-2009 13:32
Reden: OP aangepast
Reden: OP aangepast
% gewijzigd
zaterdag 12 juni 2010 om 20:00
Dankje LA.. Ja we wilden eigenlijk morgen maar dan hebben we nog een verjaardag. |Dus we gaan maandag, dan hebben de de hele dag voor haar
Heb je al gef5t? Mijn avatar is een foto van ons in de koets
Binnenkort meer foto's!
(Op hyves heb ik er al 1 en een filmpje van mijn man! Chocolover85, ik voeg jullie zo snel mogelijk toe!)
Heb je al gef5t? Mijn avatar is een foto van ons in de koets
Binnenkort meer foto's!
(Op hyves heb ik er al 1 en een filmpje van mijn man! Chocolover85, ik voeg jullie zo snel mogelijk toe!)

zondag 13 juni 2010 om 18:41
Hier een tijdje niet geweest, zat er echt helemaal doorheen. Ik heb gelukkig nu een woning gevonden! Wel de stad uit, maar mijn beste vriendin gaat mee die kant op ( en het ligt erg dicht bij utrecht) en ben er zo blij mee, kan er begin volgende maand in. Met mijn huisgenoot gaat het niet beter, we hebben veel ruzie. Ze is ongelovelijk egocentrisch, en ik vind dat vervelend om over iemand te zeggen maar ik bedoel bijvoorbeeld dat ze me wakker maakt als ik lig te slapen omdat ze last heeft van de afwas bijvoorbeeld, als het je ergert dan doe je het toch lekker zelf? en dan wor dik wel kwaad hoor ( kan nog steeds niet super voor mezelf opkomen) maar dna dnek ik, ik eet al een week niet echt meer ( op mijn werk wel hoor, maar zown drukke week gehad dat ik regelrecht mn bed inging
) dus maak geen afwas, dus het is hooguit je eigen zooi.. Maar dat brengt dus de nodige spanning mee en kan er niet mee omgaan. Heb afgezien van het plan een nieuwe studie te doen, merk dat er nog teveel in mn koppie omgaat om zo iets spannends en nieuws aan te kunnen, ga nu eerst eens verhuizen en die stad leren kenne, genoeg informatie voorlopig, en dan tegen die tijd misschien een nieuwe baan zoeken daar. Scheelt me reistijd!
Met jullie ook alles goed? Heb een stukje terug gelezen dus weet wel een beetje wat er speelt allemaal.

Met jullie ook alles goed? Heb een stukje terug gelezen dus weet wel een beetje wat er speelt allemaal.
maandag 14 juni 2010 om 16:11
Hoi Xion! (zag je voorsteltopic )
Bankje: ja, dat is inderdaad best veel! Hoe gaat het nu met je?
Afentoe: leuk je weer tegen te komen hier! Super dat je een nieuw huis hebt gevonden! Dat gaat je vast een hoop rust geven. Maar uh, wanneer je er helemaal doorheen zit, dan kan je hier ook schrijven, he?
Wanneer kan je verhuizen?
Bankje: ja, dat is inderdaad best veel! Hoe gaat het nu met je?
Afentoe: leuk je weer tegen te komen hier! Super dat je een nieuw huis hebt gevonden! Dat gaat je vast een hoop rust geven. Maar uh, wanneer je er helemaal doorheen zit, dan kan je hier ook schrijven, he?
Wanneer kan je verhuizen?
maandag 14 juni 2010 om 17:18
Even offtopic sorry..
Lieve Xion,
Vraag je wel even aan de dames hier of je gewenst bent? Dit is een (soms) heftig topic en iedereen is hier heel open. Zoals de titel aangeeft (en je zit op psyche ) gaat het hier goed en slecht. En het draait hier om respect en vertrouwen. Zo, dat was mijn moeder-instinct
*Xion is na de ontmoeting (op de bruiloft) met Minny, Rosanna en Etosha zo benieuwd geworden dat hij zich meteen heeft aangemeld. Xion is mijn beste vriend!!*
Lieve Xion,
Vraag je wel even aan de dames hier of je gewenst bent? Dit is een (soms) heftig topic en iedereen is hier heel open. Zoals de titel aangeeft (en je zit op psyche ) gaat het hier goed en slecht. En het draait hier om respect en vertrouwen. Zo, dat was mijn moeder-instinct
*Xion is na de ontmoeting (op de bruiloft) met Minny, Rosanna en Etosha zo benieuwd geworden dat hij zich meteen heeft aangemeld. Xion is mijn beste vriend!!*

dinsdag 15 juni 2010 om 18:24
dinsdag 15 juni 2010 om 18:38
dinsdag 15 juni 2010 om 18:45
@afentoe: Hee tijdje niet gezien, gefeliciteerd met je nieuwe woning! Echt heel erg fijn en leuk ook samen met je vriendin.
Tja die huisgenoot is nog maar heel even toch?
Even doorbijten, hoe lastig ook.
@xion: welkom hier, zoals choco al zei, je breekt wel in Geeft niet iedereen is welkom, leuk juist! Maar misschien kun je iets meer over jezelf vertellen?
@GE: Huh ben behoorlijk verbaasd.Hoe kan een psych nou na 2 gesprekken zeggen dat het niks wordt?
Ik heb zelf ook heel veel moeite met vertrouwen maar mijn psychiater neemt daar wel de tijd voor.
Misschien kun je met je huisarts ook eens praten over een andere vorm van therapie? Bijvoorbeeld meer (tjee hoe heet dat, dat je door middel van tekenen enzo therapie krijgt?) of iets dergelijks.
Ik heb er zelf niet echt ervaring mee (misschien anderen?) maar er zijn heel veel andere vormen naast 'gewoon' praten.
Laat je niet op je kop zitten he
Ik ben net als Choco ook met vakantie dus kom over 1,5 week weer kijken.
LA
Tja die huisgenoot is nog maar heel even toch?
Even doorbijten, hoe lastig ook.
@xion: welkom hier, zoals choco al zei, je breekt wel in Geeft niet iedereen is welkom, leuk juist! Maar misschien kun je iets meer over jezelf vertellen?
@GE: Huh ben behoorlijk verbaasd.Hoe kan een psych nou na 2 gesprekken zeggen dat het niks wordt?
Ik heb zelf ook heel veel moeite met vertrouwen maar mijn psychiater neemt daar wel de tijd voor.
Misschien kun je met je huisarts ook eens praten over een andere vorm van therapie? Bijvoorbeeld meer (tjee hoe heet dat, dat je door middel van tekenen enzo therapie krijgt?) of iets dergelijks.
Ik heb er zelf niet echt ervaring mee (misschien anderen?) maar er zijn heel veel andere vormen naast 'gewoon' praten.
Laat je niet op je kop zitten he
Ik ben net als Choco ook met vakantie dus kom over 1,5 week weer kijken.
LA