Mode & Beauty alle pijlers

Heels, heels, heels.

15-06-2010 09:29 233 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben verslaafd aan hakken

naast de tien paar die ik thuis al heb staan, komen er vandaag weer drie paar nieuwe bij

Dus hierbij het Heels topic, om lekker te kletsen over de te geweldige hakken die je bij .. hebt zien staan of gewoon een leuke foto van je nieuwe aanwinsten.
@ nici: zulke als van tamaris heb ik ook alleen een merkloze variant (staan nu bij de schoenmaker).

Ik ben ook wel aan het kijken naar rde. Alleen durf ik niet zo goed. (en k mag er geen geld aan uitgeven)
quote:El_lebel schreef op 15 juni 2010 @ 11:23:

[...]

En een avondje uit (lees: staan, lopen, dansen)?Ja hoor. Hoewel ik dan wel blij ben dat ze uit mogen aan het eind van de avond.
Sloerie en Huppelkut, aangenaam!
hey, heeft Paul Warmer al sale??
Meds, ik vind het stuk voor stuk wanstalt wat je plaatst.

Enneh, joh, koopie toch gewoon Rergio Sossies in Turkije?
Echt pumps of laarsjes?? Zoek eens een plaatje van schoenen die je mooi vindt maar graag in het rood zou willen. Dan kijk ik even voor je..
Over debiele hakken gesproken..

Voor mooie en niet pijnlijke kuiten.
quote:El_lebel schreef op 15 juni 2010 @ 11:23:

[...]

En een avondje uit (lees: staan, lopen, dansen)?Als je goede heels hebt met een goed leest, kan je er alles mee doen. En je moet niet te zwaar zijn, dat scheelt ook.
quote:meds schreef op 15 juni 2010 @ 11:26:

hey, heeft Paul Warmer al sale??Shoebaloo ook.
quote:Nici007 schreef op 15 juni 2010 @ 11:27:

Echt pumps of laarsjes?? Zoek eens een plaatje van schoenen die je mooi vindt maar graag in het rood zou willen. Dan kijk ik even voor je..pumps ofzo passend bij de floridadress van steps.
quote:Maja82 schreef op 15 juni 2010 @ 11:25:

@ nici: zulke als van tamaris heb ik ook alleen een merkloze variant (staan nu bij de schoenmaker).

Ik ben ook wel aan het kijken naar rde. Alleen durf ik niet zo goed. (en k mag er geen geld aan uitgeven)

Rood is echt stoer, ik heb 2 paar rode.

Mijn schoenen halen de schoenmaker nooit, want ik heb er zoveel dat ze eigenlijk gewoon nooit kapot gaan (ook laarzen e.d. dan).

Daarom koop ik ook niet altijd dure hakken, maar ook zoals nu voor 35 of 50 euro.
quote:Nici007 schreef op 15 juni 2010 @ 11:22:

Neeeee...!! mijn nieuwe schoenen zijn geen oma schoenen Hoe kunnen schoenen met een hak van 9 cm nou oma schoenen zijn?

Ik vind ze juist leuk, een beetje kak dan kan ik de rest van mijn outfit erop aanpassen omhet wat minder kak te maken

Ik heb ook nog deze;

[afbeelding]

en deze

[afbeelding]

Allebei van de shoeline voor hele degelijke bedragen.

Wie vroeg er om de rode??

Ik heb namelijk ook 2 paar rode staan en als je zegt wat je voor iets zou willen dan weet ik misschien nog wel iets.Je kan beter sparen voor een paar duurdere met goed leest en van goede kwaliteit, dan van die goedkope eendagsvliegjes is mijn mening. Met schoenen gaat het niet om de hoeveelheid die je hebt, maar om de kwaliteit. Net als met tassen. Een goede schoen krikt je hele outfit op.
Ik wil niet naar Paul Warmer, ik wil gewoon online kopen lui als ik ben
quote:Star schreef op 15 juni 2010 @ 11:33:

Ik wil niet naar Paul Warmer, ik wil gewoon online kopen lui als ik ben Online shoppen ruleert.
quote:Paque_in_Pink schreef op 15 juni 2010 @ 11:27:

[afbeelding]die vind ik mooi
liever iets extravagants dan omaschoenen
quote:El_lebel schreef op 15 juni 2010 @ 11:17:

Maar PiP, laten we eerlijk zijn: hakken van 10 cm lopen niet zo relaxed als gympies toch?Ik loop nooit op gympen, krijg dan last van mn kuiten en wreef omdat mn voeten niet gewend zijn aan platte schoenen. Dus hakken lopen voor mij echt relaxter..
Perfectionisme is niet perfect...
Stom zeg, geen van de echte schoenenwinkels Shoebaloo, Paul Warmer, Manwood, Ab Donkers heeft online iets.

Even bij Fredje kijken, al is die niet zo van de heels.
quote:Iwannalive schreef op 15 juni 2010 @ 11:32:

[...]

Je kan beter sparen voor een paar duurdere met goed leest en van goede kwaliteit, dan van die goedkope eendagsvliegjes is mijn mening. Met schoenen gaat het niet om de hoeveelheid die je hebt, maar om de kwaliteit. Net als met tassen. Een goede schoen krikt je hele outfit op.

Ben ik neit helemaal met je eens, voor elke doorsnee vent, krinkt een hak vanales op.. of die hak nou wel of niet duur was. Alleen andere dames die er verstand van hebben, zien dat.

Ik heb ook genoeg 'duurdere' hakken staan, maar deze zijn perfect om mijn collectie aan te vullen. Gewoon voor een dagje werken, of een verjaardag waar je kan zitten.
quote:Paque_in_Pink schreef op 15 juni 2010 @ 11:25:

[...]

Ja hoor. Hoewel ik dan wel blij ben dat ze uit mogen aan het eind van de avond.

Ow oke, dus dat is niet raar...

Ga vanaf nu maar eens oefenen met hakken!
quote:Paque_in_Pink schreef op 15 juni 2010 @ 11:27:

[afbeelding]

Deze zou ik zelf niet dragen. Maar ze zijn wel beter dan wat ik hier voorbij zag komen.

De echte schoenfetisjist weet dat een mooie schoen COMMUNICEERT. Schoenen hebben een boodschap. Maar als je je schoenen bij een of andere schoenenreus koopt omdat je er vooral veel wilt hebben. Begrijp je het nog niet helemaal.
quote:Nici007 schreef op 15 juni 2010 @ 11:37:

[...]

Ben ik neit helemaal met je eens, voor elke doorsnee vent, krinkt een hak vanales op.. of die hak nou wel of niet duur was. Alleen andere dames die er verstand van hebben, zien dat.

Ik heb ook genoeg 'duurdere' hakken staan, maar deze zijn perfect om mijn collectie aan te vullen. Gewoon voor een dagje werken, of een verjaardag waar je kan zitten.

Ok dan spelen we niet in dezelfde "league" wat schoenen betreft

Ik draag mijn schoenen in eerste instantie niet voor de mannen. Daarnaast, val ik ook niet op doorsnee mannen
quote:Iwannalive schreef op 15 juni 2010 @ 11:38:

[...]

Deze zou ik zelf niet dragen. Maar ze zijn wel beter dan wat ik hier voorbij zag komen.

De echte schoenfetisjist weet dat een mooie schoen COMMUNICEERT. Schoenen hebben een boodschap. Maar als je je schoenen bij een of andere schoenenreus koopt omdat je er vooral veel wilt hebben. Begrijp je het nog niet helemaal.

Ik ben dan ook geen schoenfetisjist. Ik vind het gewoon leuk om flinke hakken te dragen. Van mij hoeven ze geen tig euro te kosten.

Ieder zijn smaak en ieder zijn mening. Ik vind hakken van de bv. de Schoenenreus en de Shoeline wel leuk, dus ik huppel er vrolijk op verder.
staan ook op mijn verlanglijst.

Ik ben meer schoenverslaafd dan ik dacht.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven